Jump to content
BulForum.com

StarCraft 2


Dread Lord

Recommended Posts

Хидри + линейки продължават да къртят миФки както при SC1 :)

 

Ей сега играхме - мушмулите ме ръшнаха и ми избиха почти всички scv-та, едвам удържахме, после 2ри път пак така... след това затишие 2 минути и моя човек вика - ако не правят мути та на... викам му виж тези 3 thor-a къде съм ги паркирал а стават 4ти и 5ти... идват - от едната страна някакви кули ги уплашиха, заобиколиха и се натресха на thor-овете и докато обърнат половината дадоха фира :lol:

 

После почваме - аз линейки, той хидри. Сблъскват се лимити, той остава с едно 30тина хидри (линейките никой не ги закача)... наливат се отново с хлебарки - да са изгинали 10 хидри максимум срещу 3но повече хлебарки... след което се обидиха нещо и излезнаха без да кажат и дума

Seeker Missile...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.1k
  • Created
  • Last Reply

Искам в следващия пач крийпът да забавя вражеските единици (терани и протоси)!

 

Пък в по-следващия направо да умират, все едно са в/у тибериума от С&С. Тамън на зерга няма да му се налага да вади бойни единици, само ще се развива - овета и дрони.

А последния пач да прекръстят играта на Zergcraft и да отпаднат, като нецелесъобразни и напълно излишни другите две раси. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Има идея. Марините особено и зийлотите... танковете, колосите и thor - не, но има идея да забавя. То и без това като някаква кал изглежда.

Link to comment
Share on other sites

Има идея. Марините особено и зийлотите... танковете, колосите и thor - не, но има идея да забавя. То и без това като някаква кал изглежда.

 

Ами именно де, изглежда като отровно - значи направи да мрат вражеските единици, или пък още по-идейно би било да се превръщат в кристали, да има повече за суорма. :)

 

А пък за тосса може, като попадне вражеска единица в обсега на пилона, да получава токов удар примерно.

Link to comment
Share on other sites

Ми дай тераните да не правят бази - директно от космоса да разчистят с нюкове.

Link to comment
Share on other sites

Ами именно де, изглежда като отровно - значи направи да мрат вражеските единици, или пък още по-идейно би било да се превръщат в кристали, да има повече за суорма. :)

 

А пък за тосса може, като попадне вражеска единица в обсега на пилона, да получава токов удар примерно.

А на терана, като марина умре, да зарази всички в радиус 3 със СПИН...

Link to comment
Share on other sites

Има идея. Марините особено и зийлотите... танковете, колосите и thor - не, но има идея да забавя. То и без това като някаква кал изглежда.

А така. Light и medium единици примерно. Ако се замислиш, глупаво е хелионът да лети през някаква жива тиня :)

Link to comment
Share on other sites

А така. Light и medium единици примерно. Ако се замислиш, глупаво е хелионът да лети през някаква жива тиня :)

А бейнлинга като се взриви сред марини, ако има пред тях други единици, тия дето са отзад, да бъдат спасени от взрива от телата на другарите си. Също зерглингите да си чупят зъбите/рогата/ноктите в металните структури на терана. На хидрите да им свършва плюнката, отвреме-навреме да им се налага да ядат зерглини, щото са гладни. Ултралиската да затъва в 'тинята'. Муталиската да се запалва от ракети, а дроната да ходи да сере през пет минути.

Link to comment
Share on other sites

а дроната да ходи да сере през пет минути.

 

 

Ахаахахахаха ей това последното ме изкърти :rofl:

 

Продължавам да си мисля за това. Дали пък от тора дето ще го генерират дроните няма да поникне нещо от самосебе си. Някаква бодлива малина примерно пък като цъфне и станат малинки да идват марините сами да кльопат и да се дрогират - те и без това си падат наркомани :lol:

Link to comment
Share on other sites

Само незнам за кво са им притрябвали на всички тия сини минерали. Особено на зергите, до колкото знам син камък се използва да се пръска срещу насекоми.

Link to comment
Share on other sites

а дроната да ходи да сере през пет минути.
Не, рейвъна да пуска магия "разстройство"... и биологичните единици да свалят гащите и да отприщват урагана през минута...
Link to comment
Share on other sites

На някойне му ли се намира един кий бе дмем. Аман!

Още ли си на сухо? Грабнах един ключ от един giveaway и го регнах в един празен акаунт. Пиши ми ако ти се цвъка.

Link to comment
Share on other sites

След седмица и половина неигра - вече всички ме бият :( Имам чувстовотo, че и с Миньор Перник да ме пусне на placement - и те ще ме бият :(

Link to comment
Share on other sites

Добре де, а какво става с тоя батъл нет? Даде ми някви плейсмънт мачове да играя и след 3 игри продължава да си седи на 4 плейсмънта още...

Link to comment
Share on other sites

Някаквъв проблем има пак, вероятно днеска ще го оправят

Аз нямам плейсмънти, но съм паднал от вчера 30 места и сега съм на 33-то в диамантена. Имам и bonus pool някакво астрономическо число. Бъгава работа.

Link to comment
Share on other sites

А аз какво да кажа, като ме няма в никаква лига :) Има я иконката на диамант, но като цъкна на ladder ми дава, че не съм никъде. А bonus pool ми е към 200 000!

Ще има service update и най-вероятно reset след това.

Link to comment
Share on other sites

Нов пачец -

 

StarCraft II Beta -- Patch 14 (version 0.16.0.15580)

 

Balance Changes

 

* PROTOSS

o Archon

+ Build time decreased from 17 to 12.

 

* TERRAN

o Viking

+ Ground damage decreased from 14 to 12.

 

* ZERG

o Corruptor

+ Corruption energy cost decreased from 100 to 75.

 

o Infestor

+ Burrowed move speed increased from 1 to 2.

+ Peristalsis upgrade removed.

 

o Overlord/Overseer

+ Pneumatized Carapace cost increased from 50/50 to 100/100.

 

o Overseer

+ Infested Terran energy cost decreased from 125 to 100.

 

o Roach

+ Organic Carapace upgrade removed.

+ Tunneling Claws now also increases burrowed regeneration rate from 5 to 10.

 

o Ultralisk

+ Anabolic Synthesis upgrade removed.

+ Health increased from 450 to 500.

+ Speed increased from 2.25 to 2.9531.

 

 

Bug Fixes

 

* Map Publishing: the default Battle.net host now points to the correct server.

* Time Expiration notices that were added for testing of the Guest Pass functionality have been removed.

* Fixed a crash when trying to open an old replay by double-clicking it in Explorer.

 

 

Situation Report

 

*All Zerg upgrades have been removed.

*Infested Terrans are now overpowered.

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...