Jump to content
BulForum.com

StarCraft 2


Dread Lord

Recommended Posts

Не си прав... ще те питам след като почнеш да правиш овритата в началото колко минерал за колко хлебарки и колко лимит ще имаш. Това си има своето влияние и при тези, които играят за фаст roaches. Едно е като те нападнат да имаш 3.. друго е да имаш 5 хлебарки.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.1k
  • Created
  • Last Reply

А аз си мислех, че терана е труден. Вече не помня, кога съм успял да взема игра от теран. С тия промени направо се чудя дали да не се преориентирам и аз към теран, то просто не ми останаха нерви вече... Дано поне това с намаления рейндж на тора да спомогне в по-добра игра с муталиски/инфестор, че то в момента с муталиските преди да стигна до тях и се стопяват, а инфесторите дори и да закачат някой, за секунди падат...

Link to comment
Share on other sites

Не си прав... ще те питам след като почнеш да правиш овритата в началото колко минерал за колко хлебарки и колко лимит ще имаш. Това си има своето влияние и при тези, които играят за фаст roaches. Едно е като те нападнат да имаш 3.. друго е да имаш 5 хлебарки.

 

Какво има да ме питаш мен. Смятай по-добре. Преди за 8 хлебарки е нужно едно ове, или по 12,5 минерала. Сега едно ове стига за 4 хлебарки т.е. вместо 12,5 х 25 минерала - или 12,5 повече от преди.

 

А аз си мислех, че терана е труден. Вече не помня, кога съм успял да взема игра от теран. С тия промени направо се чудя дали да не се преориентирам и аз към теран, то просто не ми останаха нерви вече... Дано поне това с намаления рейндж на тора да спомогне в по-добра игра с муталиски/инфестор, че то в момента с муталиските преди да стигна до тях и се стопяват, а инфесторите дори и да закачат някой, за секунди падат...

 

Ами явно гледаш само своята игра. То и аз сега с тосс не мога да бия теран, ама това не си правя заключението, че тосса е много слаба раса.

Гледай и риплеи на про -та, там най-ясно си личат нещата.

А за Тора аз го разбирам, че само е станал по-малък.

 

Къде видя рейндж ?

Link to comment
Share on other sites

Да, точно и реплеи гледам с надеждата да си видя грешката и за твоя изненада, за да вземе зерга игра на тераната, трябва да е значително по-добър в микрото, за да си менижира правилно инфесторите иначе е гг. А теранта, какво прави - само МММ и това е, като от време на време им пуска стим-а и ги движи напред-назад. А после зерга се предполага, че трябва да е swarm раса...

И на всичкото отгоре намалили размера на тора, че още по-лесно да се управлява, а за ултралиските нищо, дето са в пъти по-неизползвана единица, ама то защо и да се използва, като е напълно безмислена...

 

Според мен това ще е временно, може би ще видя, как е в момента роуча, за да преценят, какво да му върнат от първоначалните умения... Просто е невъзможно да оставят нещата както са в момента.

Link to comment
Share on other sites

Ето как близард обосновават това с хлебарките:

 

Roach - Supply count increased from 1 to 2.

Roaches are just too mighty to be a 1 supply unit. In 200 supply battles Roaches can be very difficult to deal with even with the correct counters in play by protoss or terran players.

 

Светлия,май ти четат постовете :)

Link to comment
Share on other sites

Какво има да ме питаш мен. Смятай по-добре. Преди за 8 хлебарки е нужно едно ове, или по 12,5 минерала. Сега едно ове стига за 4 хлебарки т.е. вместо 12,5 х 25 минерала - или 12,5 повече от преди.

Това овре взема ресурс + ларва + време... което постоянно усложнява икономиката на зерга, а не е само 12.5 минерал отгоре на стойността на единицата. СМетките са ти крачмарски... или по-скоро мисълта ти е малко децка (не го казвам с цел да те обидя, а за да подчертая пропуските ти.. та дано не ме разбираш погрешно). Иначе напълно съм съгласен, че трябваше да бъде нърфната хлабебарката.. просто обясненията ти са неточни :)

Link to comment
Share on other sites

Да, точно и реплеи гледам с надеждата да си видя грешката и за твоя изненада, за да вземе зерга игра на тераната, трябва да е значително по-добър в микрото, за да си менижира правилно инфесторите иначе е гг. А теранта, какво прави - само МММ и това е, като от време на време им пуска стим-а и ги движи напред-назад. А после зерга се предполага, че трябва да е swarm раса...

И на всичкото отгоре намалили размера на тора, че още по-лесно да се управлява, а за ултралиските нищо, дето са в пъти по-неизползвана единица, ама то защо и да се използва, като е напълно безмислена...

 

Според мен това ще е временно, може би ще видя, как е в момента роуча, за да преценят, какво да му върнат от първоначалните умения... Просто е невъзможно да оставят нещата както са в момента.

 

Аз ме виждам за какви умения на хлебарката говориш. Колко игри си направил на пълен лимит ? Аз поне много малко. Само в тия игри ще има разлика, че няма да можеш да наизвадиш 1 милион хлебарки, а само 500к. До преди лимита ще имаш абсолютно същата възможност да надиграеш противника (теран или протос). Едва ли 12 минерала на юнит ще объркат сметката.

 

Виж за големината на тора и на ултралиска може и да си прав.

Но според мен, ултралиска беше безсмислен до момента, защото при голямата игра при която всъщност се стига до тях, е много по-добре да извадиш 8 безсмъртни, отколкото 1 ултралиск. Това беше основната причина да е малко излишен. Беше обаче.

Link to comment
Share on other sites

Рънър... не си прав. При кофти скоутване терана е почти винаги ГГ. При енд гейм, терана е най-слабата раса и ако няма правилен коунтър е най лесен за гг. Терана обаче е най-разнообразен от към единици, което може да даде бонус на някои по-добър и креативен в начален или мид-гейм.

Link to comment
Share on other sites

Това овре взема ресурс + ларва + време... което постоянно усложнява икономиката на зерга, а не е само 12.5 минерал отгоре на стойността на единицата. СМетките са ти крачмарски... или по-скоро мисълта ти е малко децка (не го казвам с цел да те обидя, а за да подчертая пропуските ти.. та дано не ме разбираш погрешно). Иначе напълно съм съгласен, че трябваше да бъде нърфната хлабебарката.. просто обясненията ти са неточни :)

 

:) Принципно си прав. Значи към сметката трябва да добавим и по 0,125 ларва в повече на юнит. И няколко десети от секундата време в повече, за да се пусне за производство още едно допълнително ове за същите хлебарки, което при един нормален арм от 80-100 клони към нула като значение. Пък за про -тата с по 150-250 арм, няма какво да кажем. И най-осезаемото е наистина времето в което овето излиза.

Link to comment
Share on other sites

Аз ме виждам за какви умения на хлебарката говориш. Колко игри си направил на пълен лимит ? Аз поне много малко. Само в тия игри ще има разлика, че няма да можеш да наизвадиш 1 милион хлебарки, а само 500к. До преди лимита ще имаш абсолютно същата възможност да надиграеш противника (теран или протос). Едва ли 12 минерала на юнит ще объркат сметката.

 

Виж за големината на тора и на ултралиска може и да си прав.

Но според мен, ултралиска беше безсмислен до момента, защото при голямата игра при която всъщност се стига до тях, е много по-добре да извадиш 8 безсмъртни, отколкото 1 ултралиск. Това беше основната причина да е малко излишен. Беше обаче.

Бастен ти го каза - не е само минералите, а времето, което е нуждно, за да се появи ларва и след това да се направи овърлорд. Отделно, че ти взима и още една ларва за овърлорд. Сега ще трябва да се прави по още едно хетчъри и по още една кралица. И тук изобщо не говорим за лейт гейм, която всъщност беше и главната причина да се нърфне хлебарката. Аз лично лимит 200 почти не съм стигал, да не кажа дори, че никога не съм стигал...

 

Изобщо тва както и да го гледаме си е 50% нърф - безобразие.

 

А ултралиските няма да станат по-използвани в никакъв случай - при масирани ммм падат още преди да са стигнали, особено с ефекта на забавянето на мародерите. Да не говорим, че е почти невъзможно да атакуваш така, че да застанат повече от 2 един до друг, освен ако не си ги подредил предварително и само да чакаш. До сега в реплеите, които съм гледал само един път видях да се правят, но тактиката бързо беше сменена, поради причината, която изтъкнах по-горе - падат за един миг от ммм.

 

Едит: А хлебарките няколко пъти са променяни вече, първо им смениха армора и падат по-лесно от леките единици, после им намалиха регенерацията, след това им намалиха скоростта, обаче тоя път направо ги осакатиха. То по-добре да го махнат направо тоя юнит, аз не виждам смисъл от него вече...

 

Рънър... не си прав. При кофти скоутване терана е почти винаги ГГ. При енд гейм, терана е най-слабата раса и ако няма правилен коунтър е най лесен за гг. Терана обаче е най-разнообразен от към единици, което може да даде бонус на някои по-добър и креативен в начален или мид-гейм.

Не знам, просто в момента не мога да измисля, как да играя срещу теран. С тоя нърф направо ми убиха всичко детско в мен... В момента на теран просто няма как да се противопоставиш. Трябва да се тръгва директно за тек, като между временно се барикадираш сдраво с кули... и в крайна сметка пак си гг... Просто разказаха играта на зерга...

Link to comment
Share on other sites

...

 

Ултрите са имунизирани към забавянето на мародерите.

В моята дивизия първия е зерг, и като се има предвид, че най-масово се играе тосс и теран, значи е намерил как да маже тераните.

 

---

 

И няма ли да пускат бнета, че съм любопитен как изглежда новото мъниче - Тор -а ?

 

---

 

Някой не знае ли български сайт за СК2 ? Който да е ъпдейтван постоянно и да влизат бг про -тата там.

 

---

 

Сега сравних ултралиска с хлебарката. За почти еднакви пари вместо един ултралиск (бил с 6 не с 8 съплай) вадиш 6 хлебарки - за същия лимит (това досега). Получаваш общо 870 кръв, при 600 за ултралиска, и 96 атака, при 25 за ултрата. Кой е луд да вади при това положение Ултри ?

Link to comment
Share on other sites

Едва ли са намалили тора като визия.

 

Иначе това с "имунизирането", как го разбра? Аз поне никъде не съм го виждал. А и за да тръгнеш за ултралиски, трябва да им направиш и двата ъпгрейда, защото иначе са направо смешни. А тия ъпгрейди искат пари и маса време, отделно и тайр 3. До тогава на какво ще караш, на хидри и спийдлинги ли? Смях в залата...

Link to comment
Share on other sites

Едва ли са намалили тора като визия.

 

Иначе това с "имунизирането", как го разбра? Аз поне никъде не съм го виждал. А и за да тръгнеш за ултралиски, трябва да им направиш и двата ъпгрейда, защото иначе са направо смешни. А тия ъпгрейди искат пари и маса време, отделно и тайр 3. До тогава на какво ще караш, на хидри и спийдлинги ли? Смях в залата...

 

Concussive Shells

Duration: 1.5 seconds.

 

Slows an enemies movement speed by 50% when hit by any marauder attack. Doesn't stack but is refreshed by subsequent hits. Massive units are immune to the slow.

 

 

линк

Link to comment
Share on other sites

Добре де, от всичко, което изписах, точно за това ли се хвана? В момента истината е, че зерга просто няма смисъл да прави хлебарки, защото в количествата, в които ще успее да ги направи, няма абсолютно никакъв смисъл. И без това досега контра единиците ги размазваха, пък какво остава от тук нататък. То е ясно, че нещата няма да останат такива, но дано по-бързо да ги оправят, че в момента се изгуби идеята от тази единица...

Link to comment
Share on other sites

Добре де, от всичко, което изписах, точно за това ли се хвана? В момента истината е, че зерга просто няма смисъл да прави хлебарки, защото в количествата, в които ще успее да ги направи, няма абсолютно никакъв смисъл. И без това досега контра единиците ги размазваха, пък какво остава от тук нататък. То е ясно, че нещата няма да останат такива, но дано по-бързо да ги оправят, че в момента се изгуби идеята от тази единица...

 

Е хубаво, още една игра не си направил след новия пач и вече определи "безсмислеността" на роуча. Де факто разликата преди лимитна игра е минимална. Наистина тепърва ще се види дали е така. Все пак е бета още. Но беше съвсем набиващо се на очи, че няма какво да ги спре при игра на лимит.

 

---

 

...and if Thors become too dominant we will deal with them ...

 

Баси близардите, звучат като закалени престъпници: we will deal with them ! :lol:

Link to comment
Share on other sites

...and if Thors become too dominant we will deal with them ...

 

Баси близардите, звучат като закалени престъпници: we will deal with them ! :lol:

 

Не се бях замислял че заради размера си въпросните говеда са доста слаби срещу наземна армия всъщност... Чувах че срещу колоси са кофти но не съм ги сбивал 1:1 да проверя

 

За хлебарките много ми хареса коментара на Psyhosis цитира: So much for Zerg being a "swarm," now its more of a "couple"

 

То е ясно, че нещата няма да останат такива, но дано по-бързо да ги оправят, че в момента се изгуби идеята от тази единица...

 

Всъщност са чудни дори и така, защото като атакуваш със зерглинги, хлебарки и хидри се образуват няколко редици които се бият едновременно - зерглингите отпред, зад тях хлебарките и хидрите отзад защото имат по-голяма далекобойност. Ако блъскаш еднакви единици това не може да стане и или се бутат или оформят по-голям кръг ако има къде (или с микро ги придвижваш малко за да бият и задните) а така просто ги засилваш в правилната посока и после те си знаят.

Link to comment
Share on other sites

То ще си покаже, но мисля, че нещата много бързо ще се пренаредят, дали чрез нов пач или чрез преориентиране на играчите към други раси, ще видим. Просто в момента положението безмислено и го казвам без да съм играл, но то си личи и от коментарите и на останалите.

Link to comment
Share on other sites

Аз и без това като играя със зерг все не достигат овърлордите особено в началото та сега съвсем, в началото само овъри ще се правят

Link to comment
Share on other sites

Overlord rush is still imba!

 

Повечето пропускате още един тънък момент. Играта ZvZ отново се превърна в кучета и муталиски срещу кучета и муталиски. И евентуално някой смелчага може да се напъне за кучета и хидри.

Link to comment
Share on other sites

Някой да има свободен key?

 

То като гледам масово се играе с протоса.... с зерг-а май се играе най малко....

Така че реално има 2 раси :D Третата е за цвят май :)

 

Но да не забравяме, че има време до final версията, така че ще има още доизкусуряване.

Link to comment
Share on other sites

Забелязвам, че на близард най-голям проблем им е зерга. Хлебарката армора и намаляха, после лимита, демиджа намалиха. После хидрата - намалиха скоростта, скорострелността, кръвта, инфестора пък го направиха сам да си говори - през к'ви ли не перипетии мина горкия юнит, коруптора го барнаха, брудлорда и той, за ултралиска говорят. Съмнявам се нещата с хлебарката да останат така, щото наистина в late game може и fix-ната, ама в early/mid game ми се вижда безполезен юнит. Както е зор да изпипаш със зерга баланса работници/войска, с това ново неизвестно в уравнението - доста по-трудно ще се реши. Щото срещу хлебарен зерг преспокойно мога да си цъкам за сталкери с имортали - хем хлебарките са ми лесно контрирани (съотношението в количествата вече ще е различно в начална игра), хем си имам едно на ум за въздух...

 

Не знам, ще погледам риплеи, ама си мисля, че игрите срещу зерг ще ми станат безинтересни...

Link to comment
Share on other sites

Лично на мен винаги ми е било тъпо да гледам битка между еднакви раси. Особено PvP - като насвяткаш FF, щит, самата стрелба на сентритата, лъчовете на колосите, някой друг псионик и става картина на Салвадор Дали. Пък и от гледна точка на основната идея за доминация на дадена раса е странно - защо аджеба две племена терани ще се трепят едни други, вместо да се обединят срещу зерги и протоси :)

 

Чудя се дали Idra и Nony ще играят с новия пач.

 

Ако още не сте видяли Тор -

Link to comment
Share on other sites

Може Протосите да са расисти. Примерно, тъпа провинциална сган от антига-прима, отлитайте си за скапаното гето! Ми вие пък от айур да не сте голяма стока - скапани емо педалчета, виж ги, дори маникюр си правят! Ми ония мангали - дарковете не мога да ги понасям! Тераните сме ясни - се ше измислим за к'во да воюваме. Пък зергите... канибали, к'во?! Поживем овидим...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...