liquid Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 5 pool rush на Desert Oasis. Не знам какво се кефат на 3 минутни игри от които никой нищо не научава. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 stats hunters За някои хора броя победи е по-важен от самата игра. В интерес на истината също ръшвам нерядко - може да са 4-5 минути, ама са нон-стоп екшън. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runner Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 И най-тъпото е, че 99% си гг ако ти го направят, за разлика от единицата, където имаше голяма вероятност да го спреш с пробите и после да обърнеш играта. Тук няма такова нещо... Link to comment Share on other sites More sharing options...
liquid Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 То и аз можех да го спра в края, но просто ми писна и напуснах. Поне вече ще знам, че и 5 пуул правят разни хора, така че ще скаутвам по-рано и ще мога да се защитя. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runner Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 Много е малък шанса да го скаутнеш на време. За 5 пуул, докато отидеш до базата с първата дрона и пуула е наполовина станал... И това при карта за 1:1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mepk Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 ето ви малко queen rush да се посмеете Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baba_qga Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 5 pool rush на Desert Oasis. Не знам какво се кефат на 3 минутни игри от които никой нищо не научава. Скаутването е безценно? а сталкерите ги държиш да пазат иморталите от викинги главно. ЛОЛ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted May 12, 2010 Share Posted May 12, 2010 ЛОЛ? Колосите имах предвид... бе сещай се Не само за това разбира се, но като тръгнеш срещу мародери и марини с колоси той се сеща че има викинги и някой трябва да ги трепе тях персонално та затова ползжам аз сталкерите, а не за да се бият а марините и мародерите PS: Като натиснете Alt+Tab колко време ви отнема да се върнете обратно в играта? При мен е приблизително половин минута а стария StarCraft му трябваха секунда максимум като монитора докато се усети за новата разделителна способност стоеше черен около 2-3 максимум но спокойно ако няма битка можеше да дам Alt+tab, да напиша на някой нещо и да се върна. Сега не само че му трябват 30 секунди да ми покаже екрана на играта ами се опитва и да ме дропи казват. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Xciter Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Забавна игра. линк едит: и да се похваля, че го преодърнах вече. Амазон Юк го дава на промоция за 30 паунда. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baba_qga Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Забавна игра. линк едит: и да се похваля, че го преодърнах вече. Амазон Юк го дава на промоция за 30 паунда. Аз си взех collector's edition Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Аз си взех collector's edition Каква е разликата? PS: Обичам да играя срещу хора в бронза... дори да отнесат партньора с груб ръш после толкова е лесно да ги шашнеш... а 15 рипъра просто вършат чудеса... с малко над 2 отнасям и 2мата буквално. Последната игра зерг и протос, предпоследната теран който се мъчеше 2 минути да ме дропне с 2 танка та за малко да ми писне да го чакам да си направи кефа - т.е. да ме дропне че да отнеса танковете му в мойта база за да не обикалят мародерите много много Link to comment Share on other sites More sharing options...
liquid Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Скаутването е безценно? Не и на 7 food. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSYCHOSIS Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 За пореден път TLO и WhiteRa направиха голямо шоу! Който проявява интерес, може да види риплеите на страницата на Husky в YouTube. Link to comment Share on other sites More sharing options...
basten Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Верно е... само 5тата среща дано да я ъпнат скоро. По принцип за мен БелиятРа е най-добрият от участващите, но ТЛО му взе първите 2 игри... и то като зерг, което много ме изненада. Ще видим кой ще продължи. Надям се и Нони да зареже за 2-3 дена семстъра и изпитите и да напомпи надъханият Хари Потър (Идра). Така кефа ще е пълен с двубой между 2 отлични тоса. EDIT: Сори... до сега никога не ми се е налагало да ползвам тоя таг и съвсем не ми е минало през акъла. За напред ще внимавам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
geraldo Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 По принцип за мен БелиятРа е най-добрият от участващите, но ТЛО му взе първите 2 игри... и то като зерг, което много ме изненада. Колеги,моля слагайте някакъв знак за спойлер,когато пишете такива неща,защото така се развала удоволствието на хората,които още не са гледали конкретното филмче.Даже коментаторите в youtube махнаха "хронометъра",който иначе отчита колко време е продължил мача,с цел да не се разваля удоволствието на гледащите .Поздрави Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mepk Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 StarCraft II Beta -- Patch 12 (version 0.14.0.15343) The latest patch notes can always be found on our StarCraft II Beta General Discussion forum. Balance Changes * PROTOSS o Forge + Build time increased from 35 to 45. + Life and shield values decreased from 550/550 to 400/400. o Mothership + Vortex now removes Force Fields within its area of effect. * TERRAN o Thor + Radius decreased from 1.375 to 0.8125. + Model size reduced to match new radius. * ZERG o Roach + Supply count increased from 1 to 2. User Interface * Several Hotkey changes have been made (German client only). Bug Fixes * Fixed a crash which when quitting the program. Няма съществни промени освен, че фордж-а става малко по-бавно и по трудно ще те защити от късно скаутнат ръш и разбира се хлебарчетата вече искат 2 supply, което най-вече ще забави масовото им ранно производство. Ще е любопитно да ги видим торовете-дожанки. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSYCHOSIS Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 o Roach + Supply count increased from 1 to 2. Това ми изглежда като много брутален nerf. Очаквам сега всички зерги да писнат (както бих писнал и аз, ако играех ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
liquid Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Писването им би било глупаво, от както я има тази единица се чудя как така стои на 1. http://forums.battle.net/thread.html?topicId=24702406287 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mIRCata Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Остава да пуснат и батъл нета, че ме дропна в средата на игра. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mepk Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Аз също смятам, че роучовете го отнесоха прекалено много. След последното им орязване печелих 99% от игрите протос - зерг. Зерга винаги тръгваше на роуч, аз на имортъл и след 15мин зерга е на салата. Така че не смятам че хлебарките бяха чааак такъв проблем. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSYCHOSIS Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 So much for Zerg being a "swarm," now its more of a "couple" Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Е айде сега... Мародерите си бяха и те по 2. Верно съвсем в началото е малко криво ама чак пък толкова. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 ... ZERG * Roach o Supply count increased from 1 to 2. Сега нещо някой да каже ? Точно ония битки на почти лимити между теран и зерг в които след битката, оцеляват 20-30 хлебарчици - вече са в миналото. От това по-качествено орязване не се сещам. Но беше явен дисбаланс. Просто аз не видях една голяма игра (на лимити) в която терана да бие. Говорим за про играчи, не за мен. Последното го уточнявам за някои хора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Ти всъщност говореше че са безсмъртни и че трудно се трепат и трябвало да ги направят по-слаби не 2 supply да искат Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted May 13, 2010 Share Posted May 13, 2010 Ти всъщност говореше че са безсмъртни и че трудно се трепат и трябвало да ги направят по-слаби не 2 supply да искат Ами ако се върнеш назад, ще видиш, че говоря точно за игри на лимити в които след срещата има един тон оцелели хлебарки. Има два начина това да се балансира: 1)Начин едно: отслабват самата единица; 2)Вариант две: правят така, че да е невъзможно да се извадят толкова много хлебарки, че повечето да оцеляват - все едно са безсмъртни. Признавам, че не съм се сещал за втория, но той е много елегантен. Сега ще си намеря и старите постове, за да ги цитирам тук. И аз малко в тая посока ги виждам нещата. Пак ще повторя, при еднакви умения на двамата играчи, зерг е с голям +. Виж репчето, което дадох по-горе. Добре се вижда какво прави хлебарката, и при почти еднакви лимити, след среща на силите, почти всички хлебарки са живи, а от терана... zero. Сценария е почти както го е дала Баба Яга. Прав си, зерг не съм играл. Може и стратегии още да няма добри срещу развит зерг, но прави впечатление, че в mid/lategame на зерга му става все по-леко, колкото повече върви към лимит играта. DeMusliM е теран с много много добро микро, и пак като се стигне до голяма игра, просто няма какво да направи. Даже в едната игра сам си каза, че така и не е разбрал къде е сгрешил - игра страхотно, особено като микро и макро. А не трябва да е така. Ясно е, че ако успееш да притесняваш зерга много ще го биеш, но не трябва да е така, че като се стигне до mid/lategame зерг вс теран, терана да е гг 99%. И в основата на горното за мен са безсмъртните хлебарки. Малко ми приличат на Безсмъртните на Ксеркс от 300. Даже мисля да направя един подробен feedback към Близард за гледната ми точка. Вижда се ясно какво и кога съм го казал. Даже си спомням, че и се подиграваха някои хора, но ... Близард друго казаха, току що. --- Де факто единственото отражение на този баланс касае късната игра - тази на лимити. До преди да се стигне до лимити, единствената разлика, е че хлебарката е с 12,5 минерала по-скъпа от преди. Просто беше нереално, такава супер здрава единица да се вади в такива количества. Зерга е swarm да, но поне като цяло ставаше дума за кекави единици, а бяха хем swarm, хем супер корави. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.