Jump to content
BulForum.com

StarCraft 2


Dread Lord

Recommended Posts

5 pool rush на Desert Oasis. Не знам какво се кефат на 3 минутни игри от които никой нищо не научава.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.1k
  • Created
  • Last Reply

stats hunters

 

За някои хора броя победи е по-важен от самата игра. В интерес на истината също ръшвам нерядко - може да са 4-5 минути, ама са нон-стоп екшън.

Link to comment
Share on other sites

И най-тъпото е, че 99% си гг ако ти го направят, за разлика от единицата, където имаше голяма вероятност да го спреш с пробите и после да обърнеш играта. Тук няма такова нещо...

Link to comment
Share on other sites

То и аз можех да го спра в края, но просто ми писна и напуснах. Поне вече ще знам, че и 5 пуул правят разни хора, така че ще скаутвам по-рано и ще мога да се защитя.

Link to comment
Share on other sites

Много е малък шанса да го скаутнеш на време. За 5 пуул, докато отидеш до базата с първата дрона и пуула е наполовина станал... И това при карта за 1:1.

Link to comment
Share on other sites

5 pool rush на Desert Oasis. Не знам какво се кефат на 3 минутни игри от които никой нищо не научава.

Скаутването е безценно?

 

а сталкерите ги държиш да пазат иморталите от викинги главно.

 

ЛОЛ?

Link to comment
Share on other sites

ЛОЛ?

 

Колосите имах предвид... бе сещай се :) Не само за това разбира се, но като тръгнеш срещу мародери и марини с колоси той се сеща че има викинги и някой трябва да ги трепе тях персонално та затова ползжам аз сталкерите, а не за да се бият а марините и мародерите

 

 

 

 

PS: Като натиснете Alt+Tab колко време ви отнема да се върнете обратно в играта? При мен е приблизително половин минута а стария StarCraft му трябваха секунда максимум като монитора докато се усети за новата разделителна способност стоеше черен около 2-3 максимум но спокойно ако няма битка можеше да дам Alt+tab, да напиша на някой нещо и да се върна. Сега не само че му трябват 30 секунди да ми покаже екрана на играта ами се опитва и да ме дропи казват.

Link to comment
Share on other sites

Забавна игра. линк

 

едит: и да се похваля, че го преодърнах вече. Амазон Юк го дава на промоция за 30 паунда.

Link to comment
Share on other sites

Забавна игра. линк

 

едит: и да се похваля, че го преодърнах вече. Амазон Юк го дава на промоция за 30 паунда.

Аз си взех collector's edition :)

Link to comment
Share on other sites

Аз си взех collector's edition :)

 

Каква е разликата?

 

 

PS: Обичам да играя срещу хора в бронза... дори да отнесат партньора с груб ръш после толкова е лесно да ги шашнеш... а 15 рипъра просто вършат чудеса... с малко над 2 отнасям и 2мата буквално. Последната игра зерг и протос, предпоследната теран който се мъчеше 2 минути да ме дропне с 2 танка та за малко да ми писне да го чакам да си направи кефа - т.е. да ме дропне че да отнеса танковете му в мойта база за да не обикалят мародерите много много :)

Link to comment
Share on other sites

За пореден път TLO и WhiteRa направиха голямо шоу! Който проявява интерес, може да види риплеите на страницата на Husky в YouTube.

Link to comment
Share on other sites

Верно е... само 5тата среща дано да я ъпнат скоро. По принцип за мен БелиятРа е най-добрият от участващите, но ТЛО му взе първите 2 игри... и то като зерг, което много ме изненада. Ще видим кой ще продължи. Надям се и Нони да зареже за 2-3 дена семстъра и изпитите и да напомпи надъханият Хари Потър (Идра). Така кефа ще е пълен с двубой между 2 отлични тоса.

 

EDIT: Сори... до сега никога не ми се е налагало да ползвам тоя таг и съвсем не ми е минало през акъла. За напред ще внимавам.

Link to comment
Share on other sites

По принцип за мен БелиятРа е най-добрият от участващите, но ТЛО му взе първите 2 игри... и то като зерг, което много ме изненада.

 

Колеги,моля слагайте някакъв знак за спойлер,когато пишете такива неща,защото така се развала удоволствието на хората,които още не са гледали конкретното филмче.Даже коментаторите в youtube махнаха "хронометъра",който иначе отчита колко време е продължил мача,с цел да не се разваля удоволствието на гледащите :) .Поздрави

Link to comment
Share on other sites

StarCraft II Beta -- Patch 12 (version 0.14.0.15343)

 

The latest patch notes can always be found on our StarCraft II Beta General Discussion forum.

 

Balance Changes

 

 

* PROTOSS

 

o Forge

 

+ Build time increased from 35 to 45.

+ Life and shield values decreased from 550/550 to 400/400.

 

o Mothership

 

+ Vortex now removes Force Fields within its area of effect.

 

 

* TERRAN

 

o Thor

 

+ Radius decreased from 1.375 to 0.8125.

+ Model size reduced to match new radius.

 

 

* ZERG

 

o Roach

 

+ Supply count increased from 1 to 2.

 

 

 

User Interface

 

 

* Several Hotkey changes have been made (German client only).

 

 

Bug Fixes

 

 

* Fixed a crash which when quitting the program.

 

Няма съществни промени освен, че фордж-а става малко по-бавно и по трудно ще те защити от късно скаутнат ръш и разбира се хлебарчетата вече искат 2 supply, което най-вече ще забави масовото им ранно производство. Ще е любопитно да ги видим торовете-дожанки.

Link to comment
Share on other sites

o Roach

 

+ Supply count increased from 1 to 2.

 

 

Това ми изглежда като много брутален nerf. Очаквам сега всички зерги да писнат (както бих писнал и аз, ако играех :) ).

Link to comment
Share on other sites

Аз също смятам, че роучовете го отнесоха прекалено много. След последното им орязване печелих 99% от игрите протос - зерг. Зерга винаги тръгваше на роуч, аз на имортъл и след 15мин зерга е на салата. Така че не смятам че хлебарките бяха чааак такъв проблем.

Link to comment
Share on other sites

...

 

ZERG

 

 

* Roach

 

o Supply count increased from 1 to 2.

 

 

:) Сега нещо някой да каже ?

 

Точно ония битки на почти лимити между теран и зерг в които след битката, оцеляват 20-30 хлебарчици - вече са в миналото.

От това по-качествено орязване не се сещам. Но беше явен дисбаланс.

 

Просто аз не видях една голяма игра (на лимити) в която терана да бие. Говорим за про играчи, не за мен. Последното го уточнявам за някои хора.

Link to comment
Share on other sites

Ти всъщност говореше че са безсмъртни и че трудно се трепат и трябвало да ги направят по-слаби не 2 supply да искат :)

Link to comment
Share on other sites

Ти всъщност говореше че са безсмъртни и че трудно се трепат и трябвало да ги направят по-слаби не 2 supply да искат :)

 

:) Ами ако се върнеш назад, ще видиш, че говоря точно за игри на лимити в които след срещата има един тон оцелели хлебарки. Има два начина това да се балансира:

1)Начин едно: отслабват самата единица;

2)Вариант две: правят така, че да е невъзможно да се извадят толкова много хлебарки, че повечето да оцеляват - все едно са безсмъртни.

 

Признавам, че не съм се сещал за втория, но той е много елегантен. Сега ще си намеря и старите постове, за да ги цитирам тук.

 

И аз малко в тая посока ги виждам нещата. Пак ще повторя, при еднакви умения на двамата играчи, зерг е с голям +. :)

 

Виж репчето, което дадох по-горе. Добре се вижда какво прави хлебарката, и при почти еднакви лимити, след среща на силите, почти всички хлебарки са живи, а от терана... zero. Сценария е почти както го е дала Баба Яга.

Прав си, зерг не съм играл. Може и стратегии още да няма добри срещу развит зерг, но прави впечатление, че в mid/lategame на зерга му става все по-леко, колкото повече върви към лимит играта. DeMusliM е теран с много много добро микро, и пак като се стигне до голяма игра, просто няма какво да направи. Даже в едната игра сам си каза, че така и не е разбрал къде е сгрешил - игра страхотно, особено като микро и макро.

А не трябва да е така. Ясно е, че ако успееш да притесняваш зерга много ще го биеш, но не трябва да е така, че като се стигне до mid/lategame зерг вс теран, терана да е гг 99%.

И в основата на горното за мен са безсмъртните хлебарки. Малко ми приличат на Безсмъртните на Ксеркс от 300. :)

 

Даже мисля да направя един подробен feedback към Близард за гледната ми точка.

 

 

Вижда се ясно какво и кога съм го казал. Даже си спомням, че и се подиграваха някои хора, но ... Близард друго казаха, току що. :)

 

---

 

Де факто единственото отражение на този баланс касае късната игра - тази на лимити. До преди да се стигне до лимити, единствената разлика, е че хлебарката е с 12,5 минерала по-скъпа от преди.

 

Просто беше нереално, такава супер здрава единица да се вади в такива количества. Зерга е swarm да, но поне като цяло ставаше дума за кекави единици, а бяха хем swarm, хем супер корави.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...