Baba_qga Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Току що ме изнесоха по много оригинален начин. Аз зерг, той теран - през цялата игра, която беше около 10 минути имаше само маринки и гоустове - аз бях тръгнал на хлебарки и зерглинги и докато се усетя ми се наля и със снайп ми изби всички хлебарки за секунди... Три пъти съм опитвал да играя за бързи гоустове срещу зерг, като в началото правя само марини, но само веднъж съм успявал . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mepk Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Току що ме изнесоха по много оригинален начин. Аз зерг, той теран - през цялата игра, която беше около 10 минути имаше само маринки и гоустове - аз бях тръгнал на хлебарки и зерглинги и докато се усетя ми се наля и със снайп ми изби всички хлебарки за секунди... хаха върнаха гоуста в играта най-накрая. Атомната лимонка и тя се прави лесно.. да видим.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runner Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Гоуста по мое мнение ще е много по-използван в сравнение с първата част. До днес го бях виждал да се прави само срещу протос, но днес го видях и срещу зерг и то много ефективен. Със 5-6 гоуста ми бутна 12тина хлебарки за 2 секунди... Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted April 28, 2010 Share Posted April 28, 2010 Еййй ето това забравих. Току-що направих една тъпа игра срещу някакви лемури и ги омазах с няколко танка и повече торове (в началото с малко рийпъри изнесохме единия... после същия се зае да прави колкото може повече кули)... и ми беше едно скучно... трябваше да пусна някоя и друга бомба Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 Четири войда с бързина каква сила сааа.... Една игра 2:2 ми изнесоха партньора и двамата ги вършах сума време с войдове... Много на кантар беше накрая... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 Четири войда с бързина каква сила сааа.... Една игра 2:2 ми изнесоха партньора и двамата ги вършах сума време с войдове... Много на кантар беше накрая... Сега гледах MorroW vs. White-Ra (ТвсП), и ако не бяха войдовете на Ра, терана щеше да победи и на Steppes of War. Но последната е с много уязвими от въздуха експандове. Като цяло са силна единица. А пък моя бнет нещо се самопреведе на руски ?!? Изроди ! ... хм само някой риплеи са били ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runner Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 Мен два пъти ме изнасят с бързи рейдове преди да разбера как точно да познавам, когато играят за тях. Последните няколко пъти обаче ги хващам и игрите свършват неблагополучно за отсрещната страна... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 В моята дивизия, челната десятка са почти само тосове, 2-3 терана има и 1 зерг, като първите 3-ма са тосс пак. Явно, че се очертава като любима раса и доста силна. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runner Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 Обаче прави впечатление, как 90% от тераните и протосите тръгват за мизерии... Регнал съм се Runner.Bul така че ако някой иска, може да направим някоя двойка, че почна да ми писва 1:1... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mepk Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 На всички ли са разпратили по още един кей за Invite a friend, или не на всички ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 Обаче прави впечатление, как 90% от тераните и протосите тръгват за мизерии... Ми как няма. 2 игри с теран размазвам и 2мата противника с около 15 reaper-a... те естествено отнасят партньора (почти) но си чупят главата после при мен (2 танка + малко мародери спират доволно голяма армия). А 15 reaper-a избиват svc-тата преди да е казало че някой ги атакува, протоса докато реагира му нямаше и нексуса.... Втората игра имаха медик отгоре и успяха да ми отнесат и моята база а партньора вместо армия имаше 2 експанда и го отнесоха и него та после докато направя база и малко въздух видях зор... накрая точно 1 банши с невидимост успя да види сметката на няколко няколкото му останали марина а мародерите само се оглеждат какво им пада на главата На всички ли са разпратили по още един кей за Invite a friend, или не на всички ? Аз поне нямам Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mepk Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Сега има много повече единици и начини за мизерия. Малко е на късмет, дали ще нацелиш правилния път по който да вървиш, иначе си гг. Вероятно ще свикна с 'тактиките', но в 1цата юнитите бяха по-универсални и все имаше изход. Иначе играта е перфектна, спешълите са уникални просто Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Е кое им е по-универсалното. Терана си е почти същия но нямаше мародери и рийпъри. Верно въздушните бяха малко по-универсални и срещу батълкрузери или кериъри без обзървър бяха 1 път просто но другите са почти еднакви. Пък и ако тръгнеш да се развиваш а противника почне да прави армия и ти се налее здраво и преди и сега пак същия резултат. Или ако тръгнеш да правиш мощно zealot-и пък другия прави муталиски ако не го атакуваш навреме може после да се снимаш Драгуните като че ли бяха по-здрави срещу въздуха но може и да се бъркам. Между другото се оказа че рийпърите млатят хидрите МНОГО здраво. Учуден съм как 10тина рийпъра размазаха почти толкова хидри пък са доста по-евтини (поне на минерали) а са и доста по-бързи от тях Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mepk Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Аз още много малко съм играл и засега имам само впечатления. На единичката бяха по-универсални щото например протосса нямаше войдрей, колос, имортал (ривъра беше друга поста) Тея могат да заличат огромна армия, ако в нея няма специални контраединици. Вчера един ми идва в самото начало с 1 рийпър, аз имам 2-3 зийлота, естествено и 100 зийлота да имах немога да го гепа. След малко рийпърите станаха 2 после 3 и шах и мат, че не съм тръгнал за сталкер. Не се оплаквам де. Много е яко и е съвсем различно от 1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supercharger Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 В TvP, първия reaper е почти неизбежен, защото теранът знае, че ако не си chrono boost-нал stalker има 2-3-4 сигурни проби. Най-добре е първи stalker после или втори stalker или sentry. БТВ ако някой много иска beta key да каже, може да се измисли нещо отиде вече Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 ...Между другото се оказа че рийпърите млатят хидрите МНОГО здраво. Учуден съм как 10тина рийпъра размазаха почти толкова хидри пък са доста по-евтини (поне на минерали) а са и доста по-бързи от тях Може и да млатят силно, но зерга по-принцип си е дебелееща раса, и едва ли ще са 1:1 хидри и рийпъри. Отделно в момента наяден зерг, не знам как се спира. С тия евтини безсмъртни хлебарки - просто тази единица е в голям контраст със стария зерг. Там единствената здрава единица беше скъпия ултралиск, който сега е почти излишен на фона на хлебарката. Според мен, тази хлебарка има нужда от още корекции. Вчера гледах един реп на TLO, той теран срещу един зерг: по едно време бяха почти на лимити, като след срещи между двете армии, винаги оставаха значителни количества хлебарки. Отделно и инфестора скоро очаквам да си хваща жертвата директно от базата на зерга в противниковата база, само едно ове ще трябва. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Не спря да ревеш за баланса на зерга и туй то... Пак ще ти кажа - проблема е в теб, не се оправдавай с баланса на играта. Лимит не е показател. Може да сбиеш лимит зерглинги срещу лимит колоси и да ти намекна ли кой ще победи?! Да не говорим за важността на добрия контрол. Инфестора е с 90 кръв, промениха му статута като на активна бойна единица - тоест - противниковите единици с еднакъв приоритет атакуват инфесторите и останалата войска. И да ти припомня ли, че е само с 90 НР, което го прави доста лесен за убиване. Че хлебарките са дебели - дебели са, ама с малко мародери/танкове/имортали стават на китайска кухня. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Не спря да ревеш за баланса на зерга и туй то... Пак ще ти кажа - проблема е в теб, не се оправдавай с баланса на играта. Лимит не е показател. Може да сбиеш лимит зерглинги срещу лимит колоси и да ти намекна ли кой ще победи?! Да не говорим за важността на добрия контрол. Инфестора е с 90 кръв, промениха му статута като на активна бойна единица - тоест - противниковите единици с еднакъв приоритет атакуват инфесторите и останалата войска. И да ти припомня ли, че е само с 90 НР, което го прави доста лесен за убиване. Че хлебарките са дебели - дебели са, ама с малко мародери/танкове/имортали стават на китайска кухня. Аз в случая изхождам повече от риплеи, отколкото от собствен опит, повечето ми срещи със зерг в момента са в моя полза (но просто и те са "добри" колкото мен). И говоря основно, че хлебарката е по-имортал от имортала, особено като пари и скорост на производството. А инфестора какво като е с 90 кръв, като заразява от 1 километър (рейндж 9), далеч далеч от битката. Направо е удоволствие да минеш през всичката гмеж на зерга, за да го убиеш... Иначе контрола е определящ, то е ясно. Въпросът е, че теран с много добър контрол като TLO пада с лекота от оставен да се наяде зерг. И става така, че при еднакви умения, зерга е с предимство. Та да си довърша мисълта (пак): хлебарката е за корекция. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 И говоря основно, че хлебарката е по-имортал от имортала, особено като пари и скорост на производството. Няма такова нещо.Хлебарките гинат много от мародери, танкове и колоси примерно. Thors и имортали също действат деморализиращо но те по принцип са си така. А инфестора какво като е с 90 кръв, като заразява от 1 километър (рейндж 9), далеч далеч от битката. A на колоса рейнжда колко е? Въпросът е, че теран с много добър контрол като TLO пада с лекота от оставен да се наяде зерг. И става така, че при еднакви умения, зерга е с предимство. Въпроса е да не оставиш другия да се наяде. То и протос оставиш ли го да се наяде после трудно се спира. А теран тръгне ли с танкове, пехода, медици и някой викинг да чисти по-надалече досадниците почти няма спиране. А това не го прави когато много се наяде ами може да го подкара относително рано. В TvP, първия reaper е почти неизбежен, защото теранът знае, че ако не си chrono boost-нал stalker има 2-3-4 сигурни проби. Най-добре е първи stalker после или втори stalker или sentry. E то първия рийпър се гони с пробите и с малко по-добро гонене се приклещва с проби от едната страна и зийлоти от другата но трябва да си разделиш пробите на 2 части и да ги управляваш така че да го притиснеш. И номера е да се скаутва навреме за да се усетиш какво е тръгнал да върши терана, тогава максимално бързо пускаш cybernetics core и газ и вадиш 2 сталкер който ако успееш да го пласираш на правилното място рийпъра може и да не успее да стигне до пробите даже ми да го опукаш веднага след като се качи горе. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Няма такова нещо.Хлебарките гинат много от мародери, танкове и колоси примерно. Това "гинат" направо ще ме просълзи, ако не се сещам, че става въпрос за хлебарка. Иначе ето тук можеш да видиш как "гинат". A на колоса рейнжда колко е? А на танка ? Само че каква е връзката ? Идеята, е че стои изотзад на фронтовата линия, и за да ти го достигнат твои единици, трябва да стоят НА фронтовата линия, където естествено кучета, хлебарки и прочее им постилат килим с венци да минат. Срещу тосс не съм виждал много да го ползват. Инфестора може ли да хване колос ? Щото срещу Тор е идеален просто. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baba_qga Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Не спря да ревеш за баланса на зерга и туй то... Пак ще ти кажа - проблема е в теб, не се оправдавай с баланса на играта. Лимит не е показател. Може да сбиеш лимит зерглинги срещу лимит колоси и да ти намекна ли кой ще победи?! Да не говорим за важността на добрия контрол. Инфестора е с 90 кръв, промениха му статута като на активна бойна единица - тоест - противниковите единици с еднакъв приоритет атакуват инфесторите и останалата войска. И да ти припомня ли, че е само с 90 НР, което го прави доста лесен за убиване. Че хлебарките са дебели - дебели са, ама с малко мародери/танкове/имортали стават на китайска кухня. Ето го моя resolver: Marine> Mutalisk Marine< Roach Roach< Marauder/Tank Mutalisk > Marauder/Tank Baneling > Marine Marauder/Tank > Baneling Както виждате, всичко си има КОНТРА, както си и трябва, но за мен е факт, че ако зергът се налее със смесена армия (мутри, роучове и бейнлинги), на терана му трябва добра позиция и бързи рефлекси за да си бутне мародерите да оберат бейнлингите, за да не загуби всички марини. През това време трябва да бие с марините само по мутрите, а танковете и останалите мародери трябва да бият по роучовете. Сравни това със съответните реакции на зерга (пуска си бейнлингите и роучовете на атака) и си контролира само муталиските и сметни на кого му е по-лесно Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Това "гинат" направо ще ме просълзи, ако не се сещам, че става въпрос за хлебарка. Иначе ето тук можеш да видиш как "гинат". Ами работата е че досега с хлебарки почти никога не са ме тормозили качествено. А на танка ? Само че каква е връзката ? Връзката е че не е ЧАК толкова голям, има и такива с по-голям рейндж. А и не може да гепи нищо въздушно. А рейвъните с техните seeker mine? Пробвал ли си ги? ПС: А бейнлинги досега пък колкото и да съм правил не успяват да свършат особена работа ама ще пробвам пак. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mepk Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Няколко игри се случва едно и също. Правя 4-5 войда, отивам и директно му бутам нексуса. Той е има бая войска, ама нексуса си пада бързо. Тръгва да контраатакува, обаче му затварям входа с ония малките, където търкалят един син глобус и 2-3-те кули си ги помпят Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 ... но за мен е факт, че ако зергът се налее със смесена армия (мутри, роучове и бейнлинги), на терана му трябва добра позиция и бързи рефлекси за да си бутне мародерите да оберат бейнлингите, за да не загуби всички марини. През това време трябва да бие с марините само по мутрите, а танковете и останалите мародери трябва да бият по роучовете. Сравни това със съответните реакции на зерга (пуска си бейнлингите и роучовете на атака) и си контролира само муталиските и сметни на кого му е по-лесно И аз малко в тая посока ги виждам нещата. Пак ще повторя, при еднакви умения на двамата играчи, зерг е с голям +. Ами работата е че досега с хлебарки почти никога не са ме тормозили качествено... Виж репчето, което дадох по-горе. Добре се вижда какво прави хлебарката, и при почти еднакви лимити, след среща на силите, почти всички хлебарки са живи, а от терана... zero. Сценария е почти както го е дала Баба Яга. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Antares Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Не знам колко от вас са играли зерг, но реално погледнато играта на зерга е доста по-трудна в макро отношение. Зерга трябва да успее да хване бази, за да натрупа маса. За целта е необходимо или да тормози добре, за което се изискват немалки усилия/умения, или трябва перфектен баланс между харв/армия, който е ужасно труден за постигане и трябва постоянно да се съобразява с противника и развитието на играта. Вярно е, че терана трябва да прилага много добро микро при една mid/lategame битка, но и на зерга не е лесно, щото различната армия се движи с различна скорост, трябва да съумее да заобиколи от всичките посоки противника и също така - трябва да сбие армията си правилно, тоест бейнлингите да идат при марините, останалата армия да се бие междувременно, а не да заобикаля препятствия от терена, което изисква да имаш добър поглед над няколко екрана, за да може това да се случва с цялата армия. И аз мислех по същия начин, преди да започна и аз да играя със зерг, който, признавам си, до момента ми е най-слабата раса и ми е най-трудна за игра. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.