Jump to content
BulForum.com

StarCraft 2


Dread Lord

Recommended Posts

  • Replies 10.1k
  • Created
  • Last Reply

Каква е тая тъпотия с новия пач, да не мога да виждам ъпгрейдите на опонента?

Едит: че и сградите... Ей ся един протос ми прави канон ръш и не мога да видя кое е пилон и кое е кула?!

Link to comment
Share on other sites

Каква е тая тъпотия с новия пач, да не мога да виждам ъпгрейдите на опонента?

 

Едит: че и сградите... Ей ся един протос ми прави канон ръш и не мога да видя кое е пилон и кое е кула?!

Lost 3 games in beta like that...
Link to comment
Share on other sites

Хахахаха...
Но е странно, защото никога не ми се е налагало да я слагам тая отметка, което значи, че по дефолт е била отметната...

Link to comment
Share on other sites

Тази настройка я има от бетата. В интерес на истината не разбирам какъв е смисъла, но...

Да не се бъркат ламерите чии единици са селектирали. 

 

Обаче е много зле да е по дефаулт. 

Link to comment
Share on other sites

SkyToss наистина е доста мощен.

VoidRay размазват почти всичко armored, особено като се включи prismatic alignment  Own-вал съм коруптори, викингите дават малко повече отпор. Темпестите обезмислят BC, Brood Lord и като цяло доста мажат с обсега си. Кериърите... те са си класика.

За мен лично темпеста е безсмислено да се масира, ако няма bc/bl. Но войдовете са наистина доста стабилни, особено с последните промени. Пристига ято коруптори - натискам "gg button"-а (е) и просто гледаш как всичко се стапя...


Ако добавиш колоси срещу видрите, или малко темплари - просто няма с какво да те спрат...

Link to comment
Share on other sites

Мммдааа, това е зора на такъв билд - да стигнеш до него :D На мен лично ми е малко труден момента, в който ми влизат масирани хидри/хлебарки, mmm, танкове с хелбати и вайкинги и т.н. атаки в mid-game.

Link to comment
Share on other sites

Как не се умори тоя верно толкова време с глупости!!!

 

Между другото:

 

 

 

Brood War kopele, the hive mind
 
Breaking News
 
Telepathic rats provide first step towards creation of "brain-net"
Rats have collaborated telepathically to solve problems across continents in the first use of neurotechnology to transmit thoughts directly between animals’ brains. Miguel Nicolelis, a pioneer of research into brain-computer interfaces at Duke University in North Carolina, worked on the experiments with scientists at the Safra International Institute for Neuroscience of Natal in his native Brazil. Their results were published on Thursday in the journal Scientific Reports.
Prof Nicolelis called the experiments an initial step towards the creation of a biological computer or “brain-net” linking multiple brains. “We cannot even predict what kinds of emergent properties would appear when animals begin interacting as part of a brain-net.”

 

tui e ot financial times ne e ot vestnik shok 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Бабо, между другото споделих твоите дразнения на един друг мой приятел. Човека ме изслуша след което каза да спреш да играеш SC и да си вземеш един WC3 - там е микрото и би ти паснало точно на възгледите. SC не бил за теб според неговото мнение :)

 

Аз от маса време само Squadron цъкам - чак ме е срам колко съм зле та не смея да изразя мнение вече

Link to comment
Share on other sites

Ами той бабата си е wc3 играч. Явно още не е успял да се адаптира към "новата" игра...

Няма какво да се адаптирам към тъпи игри. В момента, в който една игра изисква ралични усилия, за да играеш с една или друга раса, тази игра е небалансирана.

 

Пример:

Зерг- А муув с ултрите, спамиш Клауд и Фънгъл със спелкастърите. - 10 апм

 

Теран- Сиийдж, ънсийдж, стим сплит, стътър, стътър, сплит, стътър. - 200 апм

 

Пример:

Зерг- А муув с брууд лордовете, чакаш с инфесторите да спамнеш фънгъл върху викингите - 2 апм

 

Теран- Ънсийдж, сийджовете фокус по инфесторите, марините стим сплит, викингите сплит фокус по 1 брууд, дърпаш назад - 200 апм.

 

После защо нямало терани. Различна игра играят тераните, различна играят зерговете. 

Link to comment
Share on other sites

Добре де, играта с NE не беше ли също доста по-интензивна, особено с порцелановите арчерки и DH? Сравнено с UD, където фърляш напред гуловете и от време на време спамиш death coil и гледаш тъпото копеле Артас да не умре?

Link to comment
Share on other sites

Няма какво да се адаптирам към тъпи игри. В момента, в който една игра изисква ралични усилия, за да играеш с една или друга раса, тази игра е небалансирана.

 

Пример:

Зерг- А муув с ултрите, спамиш Клауд и Фънгъл със спелкастърите. - 10 апм

 

Теран- Сиийдж, ънсийдж, стим сплит, стътър, стътър, сплит, стътър. - 200 апм

 

Пример:

Зерг- А муув с брууд лордовете, чакаш с инфесторите да спамнеш фънгъл върху викингите - 2 апм

 

Теран- Ънсийдж, сийджовете фокус по инфесторите, марините стим сплит, викингите сплит фокус по 1 брууд, дърпаш назад - 200 апм.

 

После защо нямало терани. Различна игра играят тераните, различна играят зерговете. 

Това което не можеш да стоплиш от много време е, че зергите не правят микро на армията - това е и основната идея там - те са рояк. Техните единици гинат много но са евтини. Не са безсмъртни като марините и мародерите с медиваци отгоре. Те трябва да правят други неща постоянно но микрото не е измежду тях. А според теб микрото е всичко в тази игра. 

Link to comment
Share on other sites

А и самия контрол на армията на зерга е друг. Не е толкова до отделни контролни групи - пращаш армията и после боксваш с мишката отделни отрядчета и ги преразпределяш/сплитваш да не са на едно място. То ако беше а-муув 3 танка ще трепят 100фууд армия без проблеми.

Поиграй малко ГМ ниво ЗвЗ да видим пък колко точно е лесно микрото на зерга...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...