Jump to content
BulForum.com

StarCraft 2


Dread Lord

Recommended Posts

Не можах да гледам точно този финал, но като цяло от скромните ми наблюдения в/у двамата, мисля че Пума е доста по-добър играч. А и все пак това е втори финал на двамата.

По-добър е трудно да се каже. В първата игра Пума чийзна МС, и по изражението на МС след тази загуба разбрах, че е доста ядосан (бях на 3 метра от него, така че мисля, че добре разчетох физионияата му). Във втората игра пума губеше по всички параграфи (освен че имаше 3/3, а МЦ беше на 1/1, но успя да снайпне един уарп призъм, пълен с темплари, след което вкара и един перфектен ЕМП на други 4 темплара, и така МС се оказа със 1/1 зелоти и сталкъри срещу 20 лимит по-малко разгневени марини/мародери (3/3) и медиваци. Минералите на МС бяха 3000, газта-1000, и имаше два нексуса повече от Пума (но без проби на тях). Няколко секунди след голямата битка, 2/2 завърши за МС, но беше твърде късно, съплаите се бяха променили, Пума просто сгази това, което беше останало от протоската армия. Третата игра беше меко казано странна... Феникси...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.1k
  • Created
  • Last Reply

TvP

 

Теранът има гоустове - Terran WINS!

Теранът няма гоустове - Protoss WINS!

 

Много интересен мачъп.

 

---------------------------------------

 

На DeMuslim очевидно му е доста трудно да играе с теран, 84% уинрейт в Америка и 87% в Европа.

 

Снощната му ладер сесия: http://www.twitch.tv/demuslim/b/293242009

Link to comment
Share on other sites

Не го мисли... този си е чиста проба нуб. МКП или ММА ще го захапят и изплюят преди да е дошла 13та минута в играта. Спрямо мастърите играещи теран, този не заслужава дори да му се гледа стрийма. Дори Бомбъра ще го изпили до кокал без да се озори. От целият ЕГ тийм този е може би най-слабият играч (зависи дали тюфлека - инконтрол го броим като играч). В мачовете му с идра и хък няма и 15% успеваемост... какво ме интересува тъпият ледър, където играят такива които разпускат, а не такива които правят пари с това.

Link to comment
Share on other sites

Източник?

Негово интервю от преди месец... ставаше въпрос за идра, но предвид, че Хък е най-силният в отбора им... жестоко се съмнявам срещу него да има по-добра успеваемост.

Link to comment
Share on other sites

TvP

 

Теранът има гоустове - Terran WINS!

Теранът няма гоустове - Protoss WINS!

 

Много интересен мачъп.

Абсолютно! Ей сега гледам Nartist(T) vs State(P) - протоса не прави ескпанд а трупа армия да нападне терана, който се ескпандва. Тръгва с армия от сентрита, стокъри и колосус - терана го чака със значително по-малка армия, но след 2! EMP-та, протоса няма енергия за сентритата, а всички единици са без щит... Терана удържа и след това играта беше ясна. Даже коментаторите се съгласиха един с друг, че гоуста спечели играта на терана...

Link to comment
Share on other sites

Как може да си губиш времето да гледаш такива "известни" играчи... представа си нямам. Хубаво е да имат и някой и друг хайтемплар протосите като ще излизат срещу гоуст. При такава армия и предстояща атака... най-малкото един обс не може да не е имал (иначе това робо не го е ползвал изобщо), че да се разходи и да види какво има терана. За предпочитане да се направи дроп на темпларите направо на бойното поле... малко изненада и за да не може терана предварително да ги снайпне/източи.

Ако тоя некадърник е бил без обс аз лично щях да се разходя с 2-3 гоуста(клоакнати) в минералите му и докато се размърда да му изпукам поне 15-20 проби /предвид за какви колоси ми говориш... то аз не знам дали това нямаше да са му всичките проби :D /.

Естествено ти гледаш как терана е смазал протоса, но ако тоя протос беше малко по-про и беше направил няколко атаки едновременно като едната да е с 2 темплара(дроп) при главната база и с 2 сторма да го обезобрази нещата щяха да са съвсем различни.

Да не говорим, че да нападнеш теран без чардж на зелътите си е направо смях. Ще ти ги кайтва цяла вечност. Особено като дадеш атак муув на цялата армия.

Link to comment
Share on other sites

Какъв чърдж, какви темплари? Казвам ти, че атаката се осъществява веднага след пърия колосус. Както и да е, не съм казал, че разбирам от ТвП, но както казах, коментаторите го потъврдиха. А и Аrtist не е толкова слаб - след протоса би vileHawк(Z), а в момента играе срещу vileDdoro и както се очетава за сега, Nartist пак ще бие.

Link to comment
Share on other sites

Да, все едно няма да го цъкна, нали? :D

 

Между другото, трябва да направя една статистика за победите на теран за вечерта. Като икзлючим всичките победи на Artist, до тук по imbalanced стррийма от 3 игри - 3 победи за теран и то само срещу протоси.

В последната игра протоса прикючи с: "prepare for terran nerf next patch" :D

 

Едит: поредната игра - ТвЗ, която завършва с коментар от страна на зерга "yup, balanaced race...".

Link to comment
Share on other sites

Брей, то като чета тук /и като не съм гледал нищо тия дни/ направо очаквам в следващия пач да махнат 2-3 терански единици /най-малко, разбира се/.

Но за съжаление, съм убеден, че като започна активна наблюдателна и състезателна дейност през новия сезон, картинката ще има коренно различни краски.

Ама пък, няма ли най-после да излиза неккъв пач, че да видим кой по-прав и кой по-крив? :)

Link to comment
Share on other sites

Ето го чаканият от всички пач: http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/1213111662

 

Balance

 

General - Unit vision up ramps has been reduced by 1.

 

PROTOSS

Immortal - Attack range increased from 5 to 6.

Mothership - Acceleration increased from 0.3 to 1.375. The Mothership’s Cloaking Field no longer cloaks all units instantaneously, but rather adds units to the cloak field over time (maximum of 25 per second).

Stalker - Blink research time increased from 110 to 140.

Warp Prism - Shields increased from 40 to 100.

 

TERRAN

Barracks - Build time increased from 60 to 65.

Hellion - Infernal Pre-Igniter damage upgrade decreased from 10 to 5.

Raven - Seeker missile movement speed increased from 2.5 to 2.953.

 

ZERG

Infestor - Fungal Growth damage changed from 36 (+30% armored) to 30 (40 vs Armored).

Overseer - Morph cost decreased from 50/100 to 50/50. Contaminate energy cost increased from 75 to 125.

Ultralisk - Build time decreased from 70 to 55.

 

Засега е в тестовия сървър, не се знае кои от промените ще останат в действителния пач. Ако се следва традицията от предишните пачове обаче, всички промени ще се запазят. Мога да кажа само едно - пригответе се за мас рейвън всяка игра.

 

So what units can now not outrun the seeker missile that could outrun it before?

 

Probes/SCVs/Drones

Zealots with charge

Warp prism without upgrade

DTs

Archons

Vikings

Medivacs

Banshees

Unupgraded roaches on creep

Unupgraded banelings off creep

Queens on creep

Infestors on creep

Ultras off creep

Overseers

 

Сиреч Seeker Missile винаги ще уцелва и убива инфесторите.

 

Инфесторите обаче получават голям бъф, който не знам защо не е посочен в Balance, a в Bug Fixes.

 

Attack upgrades are now retained by units controlled by Neural Parasite.

 

Така омагьосаните сийджове и колоси ще са много по-ефективни.

Link to comment
Share on other sites

Най-после се сетиха, че 2 марина като се изплюят в/у уарп призмта и няма да има нищо останало от нея :)

Крайно време беше да вдигнат рейнджа на иморталите, писна ми да се лутат безцелно зад сентрита и между сталкери (а пък отпред да биват фокусирани преди да стрелят повече от 2 пъти)

 

Added three privacy settings to the Options menu under the Battle.net section.

Only allow friends to send me invites.

Only allow friends to send me chat messages.

Set status to Busy when playing a game.

Best changes ever.

Link to comment
Share on other sites

Излиза че нърфят най-много терана а протоса дори го бъфят. Абсолютно съм съгласен с тези между другото - едно това което каза liquid, друго че mothership-a докато си подмести задника и армията вече е на майната си а блинка все ми се струваше че прекалено бързо ставаше - докато се сетя да го хронобуустна 3ти път и то станало.

Link to comment
Share on other sites

Излиза че нърфят най-много терана а протоса дори го бъфят. Абсолютно съм съгласен с тези между другото - едно това което каза liquid, друго че mothership-a докато си подмести задника и армията вече е на майната си а блинка все ми се струваше че прекалено бързо ставаше - докато се сетя да го хронобуустна 3ти път и то станало.

Изобщо не излиза така. Най-накрая рейвъните ще имат смисъл... това сийкър мисъла да не може да настигне разни единици като флегматичните кралици ме дразнеше от ден 1ви. А каква боза ще става като набара бейнове, кучак, хидри или роучове. Мед ми капи на сърцето. Щастлив съм защото накрая и флегматичните зергове ще трябва да си разпръскват единиците или ще губят играта от 1 проста единица, която използва енергия, за да ги съсипе.

Лично аз очаквах инфестора да го нърфнат малко повече, но и това става. За Уорп призмата подкрепям с 2 ръце... беше прекалено чуплива. Освен това можеше с малко да смалят времето за ъпгрейд на краката на зелътите... вижда ми се все едно се ъпгрейдва вечно.

Link to comment
Share on other sites

Много рядко играя зерг, но може ли да ми обясните какво ще рече:

 

Infestor - Fungal Growth damage changed from 36 (+30% armored) to 30 (40 vs Armored).

 

А иначе на имортълите им е малко само да им вдигнат атак рейнджа с 1, те пак си остават бавни и лесни за трепане.

Link to comment
Share on other sites

А иначе на имортълите им е малко само да им вдигнат атак рейнджа с 1, те пак си остават бавни и лесни за трепане.
Не съм съгласен. Смятам, че рейнджа е достатъчно, вместо да обикалят като гламави, докато почнат да пуцат по танкове, торове и други подобни цели. Концепцията им не е да са бързи и поврътливи...
Link to comment
Share on other sites

Много рядко играя зерг...

Сега FG прави 36 дмг на леки единици и 47 дмг на бронирани (36 +30%). След пача ще прави 30 дмг на леки и 40 дмг на бронирани единици.

Link to comment
Share on other sites

Аз съм много доволен от промяната на скоростта за правене на ултралиска. Това беше главната причина поради която не ги ползвах много. В момента докато ги чакаш можеш да ти влезнат и да ти изорат цялата база. А за фънгъла не е голям проблем предвид скромната промяна и това, че така или иначе не ги ползвах.

 

Много съм доволен и от порязването на хелионите. 50% нърф на демиджа хич не е малко. Сега ще ги видим, колко от тераните изобщо ще го правят тоя ъпгрейд.

Link to comment
Share on other sites

Фънгъла е леко нечестен защото спира нацяло юнитите. На стария BW кралицата като се изплюеше и ги забавяше доста но не ги спираше нацяло. Може би по аналогия с FF но ми се струва леко нечестно това.

Link to comment
Share on other sites

След по-малко то 6 часа започва MLG Raleigh. Надежди - Idra се класира втори в групата си със загуба само от Bomber, DRG се класира първи, след като изнасили анално всички в групата си. Zerg powerrrrrrr!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...