Jump to content
BulForum.com

StarCraft 2


Dread Lord

Recommended Posts

Скритият ти рейтинг не е повлиян от една игра. Плюс това може да е бил мастър този, от който си паднал. В крайна сметка е щяло да те повиши независимо от ресет-а на ладъра, така че не се притеснявай.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.1k
  • Created
  • Last Reply

Верно миналия сезон този е бил в диаманта 6ти в дивизията си с 3000+ точки.

 

Едит: Още 1 игра и ме качи в топ 25 на същата лига... а трябва да бачкам... тъкмо май нацелих как се играе срещу теран.

Link to comment
Share on other sites

INFESTOR

You made terran bioball sad...

 

Един теран няколко пъти се наля... няколко пъти си тръгна обиден. Накрая каза едно gg с половин клавиатура и си тръгна.

 

 

Yummy!

-----------

Edit: За баба яга - НЕ Е БАЛАНСИРАНО!

--------

Re:Edit:

retarded_infestor_by_sekhmet_scii-d33w746.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Не бе, тук го казвам без ирония. Теранската биотопка просто става безполезна... Пича имаше обилно повече армия от мен - надрисках фънгъла и се дръпнах. После беше 'a-click'....

Link to comment
Share on other sites

Не бе, тук го казвам без ирония. Теранската биотопка просто става безполезна... Пича имаше обилно повече армия от мен - надрисках фънгъла и се дръпнах. После беше 'a-click'....

Теранът като цяло е безполезен срещу зерг.

Link to comment
Share on other sites

Не бе, тук го казвам без ирония. Теранската биотопка просто става безполезна... Пича имаше обилно повече армия от мен - надрисках фънгъла и се дръпнах. После беше 'a-click'....

 

Ти не беше ли протос бе майна? Кога смени правата вяра за таз ерес? :P

Link to comment
Share on other sites

Аз съм анти-теран бе, Дедо :P

 

На SC1 дълги години играх зерг, преди да сменя расата на protoss, която на SC1 беше расата, която е най-лесна за игра и... може би най-слаба...

Link to comment
Share on other sites

Аз знаех още от бетата.

 

Защо тогава тераните правят толкова малко рейвъни и защо почти не съм виждал PDD-та... или да съм видял по 1-2 да пуснат. Излиза че ако пуснеш 8 PDDта и пльоснеш още толкова auto turreta и може да нямаш много други единици освен рейвъни... за бомбата няма да коментирам :)

Link to comment
Share on other sites

Защо тогава тераните правят толкова малко рейвъни и защо почти не съм виждал PDD-та... или да съм видял по 1-2 да пуснат. Излиза че ако пуснеш 8 PDDта и пльоснеш още толкова auto turreta и може да нямаш много други единици освен рейвъни... за бомбата няма да коментирам :)

Защо се иска и известна доза скил. Не е като A-Clicka...

Link to comment
Share on other sites

рейвъни в ТвЗ...съвсем го обърнахте на простотии вече....

 

Проблема са първите 5 рейвъна всъщност без значение срещу каква раса играеш. Докараш ли ги до повече нещата много ама МНОГО сериозно загрубяват.

Link to comment
Share on other sites

След победата над МинЧул се заговори, че някой корейски отбор може да покани УайтРа да остане да тренира при тях. Каквито и да са били шансовете за това, сега май се изпариха. Преди малко приключи шоумач между него и звяра ST_Bomber, завършил 8:2 за терана (6:0 по едно време).

Link to comment
Share on other sites

От Facebook:

Ultimate Grandmaster League

 

A new league has been added! Ultimate Grandmaster represents the top one player in each region. Do you have what it takes?

 

 

General

 

  • Players who do not type "GG" before quitting a game will receive an automatic loss for bad manners.
  • Players who are winning a match and type "GG" on behalf of their opponent will automatically surrender.

  • Players with Battle.net accounts registered with the first and last name David Kim will now receive an automatic 20% reduction to all stats.
  • The Dance Studio has been added to the game! Teach your units new dances by purchasing them with your bonus pool. Show off to opponents, impress your friends!

 

  • Leagues & Ladders
    • In addition to losses, wins are now also no longer shown. Instead, players will see Jim Raynor giving them a thumbs-up after every match regardless if they win or lose.
    • To balance the issue of Zerg under-representation and Terran over-representation in the upper ladder brackets, the names of these two races have been switched. This should result in higher "Zerg" representation and lower "Terran" representation.
    • To keep queue times low, you can now face off against AI players when playing ladder games!
      • Bronze: Very Easy
      • Silver: Easy
      • Gold: Normal
      • Platinum: Hard
      • Diamond: Very Hard
      • Master/Grandmaster: Insane
      • Ultimate Grandmaster: You

  • Maps
    • Two new maps have been introduced to support macro-play! Both maps include 30 expansions, and it will take approximately 5 minutes for a scouting unit to reach an opponent's starting base.
    • Due to its extreme popularity, two additional versions of Delta Quadrant have been added to the 1v1 map pool to increase a player's likelihood to queue for this map.
    • To better support community maps, destructible rocks, line of sight blockers, and high yield minerals will now automatically be added into maps that do not have them.
    • Destructible rocks have been added to all base and expansion locations in all maps, including starting base locations.
    • To help lesser known maps get more exposure, there is now a 1-hour cooldown before you can play the same custom map again.

 

Battle.net

 

  • To make Battle.net friendlier, all players will automatically be placed in the same Voice-Chat channel upon logging in to Battle.net. Voice-Chat is defaulted back to "On" and volume to maximum every time the game is started.

 

Balance

 

 

 

PROTOSS

 

  • Hallucinated units now deal damage equivalent to the unit they replicate.
  • Due to the effectiveness of Force Field, it is now a High Templar ability which must be researched from the Templar Archives.
  • Sentries now begin play with Psi Storm.
  • Colossi now have 5 legs. They just looked kinda weird with 4.
  • Whenever a Phoenix performs the barrel roll animation, it cannot be damaged by any attacks.
  • Carrier (new unit) is now available from the Stargate.
  • To better match their namesakes, Phoenixes will now always revive 5 seconds after being "destroyed".
  • Protoss players that are matched against another Protoss player will automatically start the game with 4 Gateways and Warp Gate tech researched.
  • Due to lack of appreciation by players, the Mothership has been surgically altered to be sleeker and more visually appealing, and has been renamed to the Cougarship. The Cougarship will automatically gravitate toward enemy units that have been in play for 18-21 minutes and attempt to bring them back to the nearest friendly base.

TERRAN

 

  • The Thor has been reverted to its original pre-beta size. Ramp widths on all maps have been increased by 5x to accommodate this change.
  • Due to a recent popular all-in strategy, SCV health has been decreased from 45 to 15.
  • Marines and Marauders now attack while moving. We felt this functionality was a lot of fun on the Phoenix and wanted to add it to some of the less popular Terran units.
  • Battlecruiser movement speed increased from 1.875 to Ludicrous Speed.
  • The Ghost can no longer be produced. Once a Ghost's progress bar is partially complete it will be postponed indefinitely.
  • To better balance Terran defensive structure options we are adding the Drakken Laser Drill from the single player mission "The Dig" to the Terran tech tree. Its stats will remain the same and will cost 400 minerals and 200 Vespene gas with a 45 second build time.
  • Flying buildings now crush any non-massive units and Protoss Force Fields when landing. This effect can destroy friendly units.
  • Bunker
    • No change.
    • To encourage further tournament use, MULEs will now instantly destroy all units in their path when being called down.

ZERG

 

  • Zerg players have begun to spread creep regularly during gameplay. To counter this, the speed of Zerg units has been decreased by 50%.
  • Zerg eggs now reflect the size of the unit that is being produced.
  • Zergling
    • Now hatch in batches of 4 to help create more of a swarmy feeling.
    • Cost reduced to 25 minerals for each batch.
    • Infestor Neural Parasite ability is no longer channeled and has an unlimited duration.
    • To bring the Queen's Spawn Larvae ability in line with MULEs and Chrono Boost, Spawn Larvae can now be set to auto-cast.
    • The Hatchery/Lair/Hive no longer auto-spawn Larvae. Each Larva must be individually queued and produced from this structure. Each Larva now also has a cost of 2 Supply.
    • Because the Protoss and Terran have mechanics to circumvent cliffs, we felt it was unfair for the zerg. As such, Banelings are now able to roll up and down cliffs. This upgrade is combined with Centrifugal Hooks, and build time on the upgrade has been increased by 10 seconds.
    • Banelings splash now inflicts damage on friendly units.
    • Banelings now automatically detonate when they touch any other unit or building, including friendly banelings.
    • Ultralisk Cavern tech requirement changed from Hive to Hatchery. For obvious balance reasons Ultralisks no longer crush forcefields.
    • Due to lack of use, the Lurker has been removed from the game.

Честит 1ви април!

Link to comment
Share on other sites

рейвъни в ТвЗ...съвсем го обърнахте на простотии вече....

Колко игри искаш да ти пратя, в които ползвам успешно маса рейвъни в ТвЗ?

Link to comment
Share on other sites

Цяла седмица нямах възможност да играя, но пък излгедах един тон реплеи. Снощи сядам да играя, като си викам, че една седмица гледане на реплеи ще компенсира неигрането и...8 поредни загуби и 1 победа...

Link to comment
Share on other sites

2 пъти подред едни и същи кретени (при положение че няколко игри по-рано пак ми направиха подобен номер) - 3 gate + 3 rax rush... е бива 1 път ама 2ри... скаутвам навреме, пльос 1 фордж и 3 кули - ай елате ми се нанижете на х*я. Моя човек успя да изкара бункер и танк... аз междувременно никакви юнити и теквам до дарк темплари. Ай гепи тия 8 темплара по 4 на всеки в базата... терана имал скан... евентуално... и за малко... ЯЖТЕ МИ Х*ЯЯЯЯЯЯ мръсни ръшъри

 

 

Току що го пробвах - прекалено лесно и прекалено силна е тази комбинация мамка му... 9 зелъта и 20тина марина излизат толкова уникално бързо и въобще няма какво да правиш освен А+click... само гледаш зелътите да са отпред марините след тях наливат. Мразя подобни ръшове

Link to comment
Share on other sites

Цяла седмица нямах възможност да играя, но пък излгедах един тон реплеи. Снощи сядам да играя, като си викам, че една седмица гледане на реплеи ще компенсира неигрането и...8 поредни загуби и 1 победа...

Уелкъм ту май уърлд...

 

Същата работа. Първите 6 мача от новия сезон - 6 загуби. После съотношение 1:2. От известно време не мога да взема победа срещу зерг и постоянно ми пуска серии от 3-4 зерга. Switch-вам на 2в2 'да разпусна' 12 поредни игри лошите са фаворед. Ебати разпускането, ебати мачмейкинга. Еми близард, аз тая игра я цъкам фор фън и усещам че скоро няма да я отворя.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...