Jump to content
BulForum.com

StarCraft 2


Dread Lord

Recommended Posts

Идра номер 2, а? Голем си!

Та... К'во разправяше?

Идра? Да, но Идра е много по-добър от мен в това, което прави. Аз съм изиграл примерно 1000 игри, Идра 1000000, аз съм некадърен, а Идра е свръх некадърен, аз може да съм жалък ламер, но Идра е грозен мазен червей, който се оплаква, че най - силната раса в Старкрафт била слаба.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.1k
  • Created
  • Last Reply

С най-силната раса във вселената влезнах диамант с 4:1 от плейсмънтите. След последната игра (ZvZ) ще ми трябват успокоителни! Много грешки от моя страна, противника ми действаше нестандартно, но не игра добре. Въпреки това стана супер оспорвана игра, дропове, base trade, пълна програма.

 

btw, fungal growth никога ли не е хващал въздушни?

Link to comment
Share on other sites

Що? 1 бейс инфестор, експанд - роут инфестор - гг. Поне с новите инфестори е така. фунгал винаги е хващал въздушни. имаше един период на тест сървъра и тогава от близърд си правиха експерименти да не може да хваща, но видяха колко малоумно е това и не го имплементираха в играта.

Link to comment
Share on other sites

Муталиски НЕ хваща. Вместо да наръся инфестнати марини (което и забравих) - пльоснах fungal. Без видим ефект.

Link to comment
Share on other sites

Хваща, хваща. То и затова мутите се считат за боклук в ZvZ - fungal + hydra = dead muta. Ама трябва да се пуска върху точките по земята - както и сторм.

Link to comment
Share on other sites

Пусни си от опциите да ти показва точките на летящите юнити. Хваща иначе, оня ден спрях оверлорд-бейнлинг дроп на минералите ми с 2-3 фънгала. 3 оврита и всичките бейнлинги там умряха и ми коства само 1 дрон.

Link to comment
Share on other sites

протсто нямам идея какво толкова се вързвате на тоя ТСЛ

 

ping > skill

 

ако ме разбирате какво имам предвид:sleep:

Миии...не, в Старкрафт пингът няма такова значение както в други ртс.

Link to comment
Share on other sites

Миии...не, в Старкрафт пингът няма такова значение както в други ртс.

във всяка мултиплейър игра има значение,особено в старкрафт

 

къде са 30 мс пинг,къде са 500

 

да беше походова стратегия - става,ама не е.

ако някой си мисли,че корейците гинат като мухи заради нещо друго освен бруталния лаг- много се е заблудил

Link to comment
Share on other sites

Играете различно затова така. Не знам за тераните какво им е имба на другите раси като поне в началото е достатъчно да блъскат мародери и да не мислят особено какво ще им дойде. Има 2 депа на входа - било зерглинги било хлебарки, било стокъри - мародерите бият всичко. След 8мия мародер пускаш 2ри команд център после трети за експанд (2рия да блъскаш мулета с него естествено - нещо като 2ри хач в базата). Мда изключително сложно се играе с теран. Особено в началото. А и скаутването има ли смисъл като има скан. Като изкараш и 4 медивака и дръгваш (в това време са станaли concussive shells, stim и combat shields). Евентуално имаш и +1 на атаката. Тръгваш, пльосваш долу експанда, льоп 4 мулета и се разхождаш като освободител дори да се е експанднал другия преди теб 4-5-6 мулета компенсират. Как после няма да се жалва баба че зергите имали не знам си колко дрона протосите и те много проби имали - че за какво му са на теран scv-та като има мулета ебати

 

И не го казвам това за друго ами току-що направих няколко подобни игри с теран - идват стокърите и няколко зелъта - стена (т.е. 8 мародера + депата отпред). Айде назад каквото оцеляло. След малко пак идва но с 2 колоса този път - ай гепи тия 5 викинга, стим, леко напред назад че 8те медивака да ги лекуват, удрям 1 път по единия колос да падне, другия го довърват викингите докато дръпна пак мародерите назад. Единствено ФФ ми бъркаха "разходката в парка" а сторма пък го нърфнаха.

Link to comment
Share on other sites

аре пак старата приказка за мулетата и мародерите се подхвана - нямате умора,чесно:laughing:

 

дедо,само информативно - за всяка сграда,която терана трябва да построи се дърпа по едно СЦВ от минералите за определен период от време - без мулета няма как да се компенсира.

 

допълнително,4-5-6 мулета от две бази,ама на куково лято ще събереш.

 

като още допълнение - ти си помпи мародери като си мислиш,че няма значение кога ще си пуснеш ЦЦ-то,пък нека протоса да хронобууства проби след експанд от един гейт,да видим колко мулета ще ти трябват да компенсираш 20+ проби отгоре за протоса към 10-тата минута на играта

 

и като за финал - следващия път,когато някой теран си залости входа с депа и барака и тръгне да теква от една база 1-1-1+още две бараки (за мародери с медиваци по твоя пример),ти вземи да плоснеш един прокси старгейт вместо да мъчиш някави умрели канон ръшове

 

гарантирам ти,че тоя теран втори път едва ли ще повтори тая нелепост да си залоства входа в ТвП ;)

Link to comment
Share on other sites

Да не говорим един baneling bust какво ще направи с описаните от теб укрепления. А мародерите не са най-ефикасната контра на зерглинги...

--------------------

Добреее бее... къде е тоя нърфнат зерг, къде е тоя овърпауър теран :Х

--------------------

E lol?! Спрян бункер ръш с proxy rax = gg ?! Пича просто излезна. WTF?!

 

Добре бе, хора в диаманта правят такива глупости. Това за мен е идиотщина. Да разчиташ на някакви такива стратегии, тия хора за статс ли играят или за удоволствие? Аз лично играя за удоволствие, но... huh?

Link to comment
Share on other sites

Играете различно затова така. Не знам за тераните какво им е имба на другите раси като поне в началото е достатъчно да блъскат мародери и да не мислят особено какво ще им дойде. Има 2 депа на входа - било зерглинги било хлебарки, било стокъри - мародерите бият всичко. След 8мия мародер пускаш 2ри команд център после трети за експанд (2рия да блъскаш мулета с него естествено - нещо като 2ри хач в базата). Мда изключително сложно се играе с теран. Особено в началото. А и скаутването има ли смисъл като има скан. Като изкараш и 4 медивака и дръгваш (в това време са станaли concussive shells, stim и combat shields). Евентуално имаш и +1 на атаката. Тръгваш, пльосваш долу експанда, льоп 4 мулета и се разхождаш като освободител дори да се е експанднал другия преди теб 4-5-6 мулета компенсират. Как после няма да се жалва баба че зергите имали не знам си колко дрона протосите и те много проби имали - че за какво му са на теран scv-та като има мулета ебати

 

И не го казвам това за друго ами току-що направих няколко подобни игри с теран - идват стокърите и няколко зелъта - стена (т.е. 8 мародера + депата отпред). Айде назад каквото оцеляло. След малко пак идва но с 2 колоса този път - ай гепи тия 5 викинга, стим, леко напред назад че 8те медивака да ги лекуват, удрям 1 път по единия колос да падне, другия го довърват викингите докато дръпна пак мародерите назад. Единствено ФФ ми бъркаха "разходката в парка" а сторма пък го нърфнаха.

8-те мародера са прекрасна тактика, но срещу зерг просто в момента, в който излезнат самички мародери и овърлордът ги види, зерчето пуска около 15 яйца за кучета. При положение, че сигурно има от 6 до 10 други кучета из картата, до момента, в който ти стигнеш до базата му, той има 40-на песа. 8 мародера срещу 40 песа не само не ги 'освобождават', ми направо пукат като лайна.

Разбирам, че ти имаш друго виждане за играта, в което Тор и мародер са нещо като Чък Норис, но всъщност мародер срещу зерг ти трябва само да обира удара на бейнлингите или ако той играе роуч.

Link to comment
Share on other sites

Да не говорим един baneling bust какво ще направи с описаните от теб укрепления. А мародерите не са най-ефикасната контра на зерглинги...

--------------------

Добреее бее... къде е тоя нърфнат зерг, къде е тоя овърпауър теран :Х

--------------------

E lol?! Спрян бункер ръш с proxy rax = gg ?! Пича просто излезна. WTF?!

 

Добре бе, хора в диаманта правят такива глупости. Това за мен е идиотщина. Да разчиташ на някакви такива стратегии, тия хора за статс ли играят или за удоволствие? Аз лично играя за удоволствие, но... huh?

Ако играеше всеки ден и виждаше зерг всеки ден и всяка игра продължаваше по 50 минути, в 40 от които той е с 10 бази над теб, и ти ще се опиташ някой и друг път да го понакажеш за гадния му мазен фаст експанд.

Link to comment
Share on other sites

8-те мародера са прекрасна тактика, но срещу зерг просто в момента, в който излезнат самички мародери и овърлордът ги види, зерчето пуска около 15 яйца за кучета. При положение, че сигурно има от 6 до 10 други кучета из картата, до момента, в който ти стигнеш до базата му, той има 40-на песа. 8 мародера срещу 40 песа не само не ги 'освобождават', ми направо пукат като лайна.

Разбирам, че ти имаш друго виждане за играта, в което Тор и мародер са нещо като Чък Норис, но всъщност мародер срещу зерг ти трябва само да обира удара на бейнлингите или ако той играе роуч.

Тия 15 яйца от кои по-точно хетчърита ще ги изкарам и ако правя само дрони, дали изобщо ще имам и 5 яйца? А и всички знаем, че мародерите никога не идват сами, ами има съпорт от поне 4-5 хелиона, които правят 40 зерглинга сами да си говорят и ако не съм усетил, че това ще правиш и нямам муталиски съм гг. Защо си правите вятър на устата не мога да разбера.

 

И няма такива игри, в които зерга да е с 10 бази над теб. Ако на теб ти се е случвало, това хич не говои добре за уменията ти... В най-лошия случай, терана пуска експанда съвсем малко след теб и с мулетата компенсира всичко. В най-добрия случай, ако си една база над него, пак инкъма ще ви е еднакъв, дори да не кажа, че ще е в полза на терана...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...