Jump to content
BulForum.com

StarCraft 2


Dread Lord

Recommended Posts

  • Replies 10.1k
  • Created
  • Last Reply

Че не станаха интересни е ясно. Въпроса е защо ? Нищо не му пречеше на Айдра да остави един дрон да патрулира долу на рампата.

А и тия драматични куитвания са точно в стил Христо Стоичков пада в наказателно поле. То и резултата е същия :) , съдията свири дузпа.

Но това за бункерите все пак е добре, видно е че е зорно за зерга в началото. И това, че пускат нови карти също е ок, само се чудя на тия двете баш гигантелските какво точно ТвЗ-та, че и ПвЗ -та ще стават.

Щото и децата знаят, че основната /да не кажа почти единствената/ стратегия срещу зерг е, контрол на експанжъните - безконтролно лапащ зерг няма спиране. На тия карти обаче... контрол... :)

Link to comment
Share on other sites

Да де, за 1в1 са огромни, за друго стават. И аз съм фен на по-макро игри, но това е просто ненормално. Оня ден играхме едно 1в1 с един на някви карти за 6 или 8 то си беше баси мъката.

Link to comment
Share on other sites

Ами това е единствения начин, както казах, евентуално да се противодейства на тераните отново да окопират всички възможни групи. Надявам се, че до тогава ще излезе някой пач, който ще промени малко нещата и ще даде шанс на зергите да могат да се противопоставят на теран и на по-малките карти.

Link to comment
Share on other sites

Е стига де никой зерг не е ТОЛКОВА безпомощен в началото колкото ги изкара. Особено ако не играе 14/15х, 16/17п като мен. Никой не ръши по-добре от зерг със 6п. То и аз искам да могат да пусна 18 проби, после нексус и след това да тръгна да вадя армия и ако ме оставят после работата се затяга много сериозно ама досега номера е минавал само срещу противници в среброто.

Link to comment
Share on other sites

Дядо, не можеш да разчиташ да играеш срещу серизни играчи със сикс пуул. Ако не мине номера, зерга губи директно, а не е много трудно да загубиш. Сцв-то да ти засече зерглините по пътя и си аут. Същото е при протос. Сикс пуула дава резултат само при зерга, защото не може да си затвори входа.

 

Ако не тръгнеш с хетчири, също губиш и то поради същата причина. И да направиш армия, ако не успееш да я качиш на рампата, какъв е смисъла от нея? Зерг на една база е просто невъзможно да играе срещу теран на една база.

Link to comment
Share on other sites

Ако случайно в custom игра ви се падне някой с логото на SC2 за аватар и неактивна опция "View Profile", да не се стряскате - не е хакер или служител на Близард, а е от руския сървър. Май още не е ясно защо се получава такава cross-region връзка.

Link to comment
Share on other sites

В тоя батълнет всички ми играят с all in тактики или чист чийз.

 

Протос - канон ръш или прокси. (ако случайно не е чийз е 4 гейт all in)

Зерг - 50% ми правят 6 пуул, 40% някакъв 1 base allin, 10% си пускат експо и тогава им слагам кули :>

Теран 100% 1 base all in мариномародери.

 

 

 

Да ви се похваля, чакам да пристигне Това m9-mml.gif

Link to comment
Share on other sites

Ей ся един зерг на лоста ми тръгна с 10 пуул... Тия хора луди ли са?!

 

Че 10 pool работи 95% от случаите особено на по-малки карти...

 

Правиш една камара линги като станат 20тина и е почти готов ъпгрейда на скоростта тръгваш.

Link to comment
Share on other sites

А по-добре ли беше 3 бързи игри с бункери на входа? Много интересни игри станаха...

3 бързи бункера = 300 минерала.

2 казарми = 300 минерала

2 марина + 2 сцв-та = 100 минерала

 

Да не говорим за орбитал команд.

 

За да направи този ръш, на теранът са му необходими 700 минерала (+150 ако е направил орбитал). Теранът е и назад с сцв-та, в сравнение със зерга, освен това е извадил две ( или три ), за да направи бункерите.

Кой е в по-добрата ситуация?

Отговор: зергът.

Link to comment
Share on other sites

Да не говорим, че бункерите са безплатни ако нещата се провалят, бараките и марините са си част от билда на терана и е лесен за транзишън към каквото и да било друго, докато зерга трябва да прави повече лингчета, да дърпа дрони, да си забавя тек-а и т.н. и т.н. За терана няма никакъв риск почти ако тактиката се провали.

Link to comment
Share on other sites

http://www.justin.tv/kellymilkies#/w/823394688

http://www.teamliquid.net/video/streams/TheGunrun

 

MYM vs aAa !!!

 

MeetYourMakers.SC2 line-up:

Christoph '(Z)Mondragon' Semke

Daniel '(Z)XlorD' Spenst

Carlo '(T)ClouD' Giannacco

Kim '(P)SaSe' Hammar

 

aAa.SC2 line-up:

Romain '(T)TuZeR' Franco

Pierre '(T)SarenS' Guivarch

Antonin '(P)FremAN' Nosenzo

Thomas '(P)kAra' Ciolak

Bruno '(Z)KenZy" Wafo-Tapa

Alexandre '(Z)mak0z' Schilling

Artur '(Z)Nerchio' Bloch

Rafal '(Z)ParanOid' Kontowicz

Fréderick '(Z)Kaoru' Gau

 

 

Само за информация: Xlord - пето място от ТОП 200 за януари, Sase - десето място, Nerchio - седмо място, още четирима от аАа са в ТОП 200.

 

За съжаление коментаторите са тъпи като изтъркана подметка :(

Link to comment
Share on other sites

За баланс говорим пак, точно да включа едно зергско мнение:

 

I think instead of releasing win/loss ratio’s by race blizz should also do it by map. It’s silly I have a 100% win ratio vs Protoss on scrap station and an measly 25% win rate vs Toss on steppes of war. This indicates to me that most of the imbalance is map imbalance.

 

Metalopolis:

Protoss win 58%

Terran win 65%

Zerg win 36%

 

Scrap Station:

Protoss win 0%

Terran win 40%

Zerg win 80%

 

Shakuras Plateau:

Protoss win 54%

Terran win 35%

Zerg win 56%

 

Steppes of War:

Protoss win 75%

Terran win 64%

Zerg win 31%

 

Това за мен значи, че баланса е на толкова фино ниво, че картите оказват прекалено голямо влияние върху играта. Не си спомням вече от колко играни и още повече гледани игри на Зел нага, зерга е почти невъзможно да бъде победен. И донякъде обратното на Степса.

Сега съм готов да се обзаложа, че примерно на Tal'Darim Altar ще има силен ТвЗ дисбаланс.

Link to comment
Share on other sites

Те не се събират, а представляват процентите успеваемост на всяка раса на дадена карта. Или аз пък нещо не ги разбирам, но все тая. Аз имам около 25% победи на СС.

Link to comment
Share on other sites

аре пак подхванахте старата латерна - безплатни били бункерите,безрисков бил ръша....дрън дрън

За тях зергът да направи повече от 4 кучета преди експанда е светотатство.

От друга страна, за тях бейнлинг бъст е супер голям риск, въпреки че зергът се нуждае и от бейнлинги, и от спийд. Другото което е, зергът пуска и експанд преди бейнлинг бъст, така че просто не ми се говори. Колкото до 3-те бункера, искам някой от вас да се пусне с теран и да направи 3-те бункера на някой мастърс зерг. Да го пробва 10 пъти. Ако успее и 2 пъти (20% успеваемост), го поздравявам. Ако не се справят ни един път, тогава да мълчат.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...