Baba_qga Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Макаракса (по план трябваше да падне), Нада и Нестий ме подведоха - бонуси за тях няма да има този месец. Специално за Нестий обаче съм така доволен, че думи нямам. Джиниъс ми е favorit тосса. Кирикса пък е като машина - харесвам този стил. С Фоксър са като близнаци. Като цяло е добре, че има изненади донякъде. А Фоксъра е просто брилянтен - те зерговете нека му знаят "единствената" тактика, маже ги като маче у дирек. А финала на ГСЛ3 просто го изтърва от психологическа гледна точка, не заради по-слаби умения, но нищо следва продължение... --- Между другото останах изумен как Boxer падна първата игра от СангХо - беше по-добре като всичко, икономика, бази, лимит, сгради... как я изпусна тази игра ? Подцени го нещо. Зергите в днешно време са толкова адорабъл. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Извода до който достигам с времето е, че в ТвЗ мачъпа терана, за да победи трябва да има МИНИМУМ АРМ-а на зерга х2 (двоен АРМ), желателно е повече от двойно. Никакъв друг начин няма, за да придвижиш теранска армия адекватно. Адекватно означава НЕ като костенурка, т.е. бързо И същевременно сигурно - особено ако има сийджове. Трябва ако имаш 5-6 сийджа докато номер 1 и 2 се разпъват, номер 3 и 4 да се събират, а номер 5 и 6 да се придвижват. Трябва да е ефекта на река, да се преливат просто - и това съвсем отделно от останалата армия (марини, мародери, медиваци, хелиони, торове, баншита и т.н.). Говоря за лейт както става ясно. То затова и всеки теран бърза да приключи играта максимално рано, защото лейта изисква минимум двойни умения спрямо зерга, за да е равностойна играта - и да победи по-добрия. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baba_qga Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Извода до който достигам с времето е, че в ТвЗ мачъпа терана, за да победи трябва да има МИНИМУМ АРМ-а на зерга х2 (двоен АРМ), желателно е повече от двойно. Никакъв друг начин няма, за да придвижиш теранска армия адекватно. Адекватно означава НЕ като костенурка, т.е. бързо И същевременно сигурно - особено ако има сийджове. Трябва ако имаш 5-6 сийджа докато номер 1 и 2 се разпъват, номер 3 и 4 да се събират, а номер 5 и 6 да се придвижват. Трябва да е ефекта на река, да се преливат просто - и това съвсем отделно от останалата армия (марини, мародери, медиваци, хелиони, торове, баншита и т.н.). Говоря за лейт както става ясно. То затова и всеки теран бърза да приключи играта максимално рано, защото лейта изисква минимум двойни умения спрямо зерга, за да е равностойна играта - и да победи по-добрия. "Откъс от мислите на един въодушевен младеж" И аз горе - долу това виждам, но и зергът изисква доста умения, за да си пусне работниците и с кралиците да пуска ларви и крийп. Също така е доста трудно да предвидиш какво ще направи теранът, тъй като оверлордите ти трудно могат да влезнат в базата му. Когато теранът излезне от базата си, ти имаш само 4-5 минути да спреш да правиш дрони. Това обърква и най - добрите зерги и е една от многото слабости на расата. Крийпът по цялата карта също не помага. Възможността да направи неспираем фаст експанд и ЕДНОВРЕМЕННО с това да контролира картата със зерглини е слаба утеха за зерга, като имамаме предвид цялостната слабост на расата. Ето тактики с теран, които създават проблеми на зерг. Харасът с рийпъри например е изключително често използвана тактика в ТвЗ, на която зергът в момента няма отговор. Другата възможност на терана в ранна игра е да направи пуш с 4 марини и 2 сцв-та, които без проблем убиват 12 -те зерглина и кралицата, а после спайн краулера. Трета тактика (много популярна и твърде успешна) е да направиш бързо банши, което да се придвижи до неговата база и е твърде лесно да не бъде забелязано от 5- те оверлорда, които е пръснал по картата. Това банши трябва да убие 2/3 кралици и после да избяга от излизащите муталиски. В късна игра е доста популярно да си вкараш малко от марините и мародерите в медиваци и да ги изпратиш скришом към някоя от базите на зерга. Естествено, зергът обикновено няма начин да те забележи, защото овърлордите по картата имат недостатъчен вижън, както и крийпът. Друг е въпросът, че като дропнеш, сградите имат по 1000 кръв, така че зергът няма никакво време да реагира. Дропът е много силно оръжие, зерги, пазете се. Да поговорим за слабостите на зергските юнити. Инфесторът например е неоправдано скъпа единица, която няма ни едно хубаво умение. Възможността да победиш само с марини срещу инфестори и бейнлинги е умопомрачаваща. Когато той ти пусне фънгал, ти трябва да си разделиш юнитите там където хвърля фънгала, което е твърде лесна работа. Тогава той засилва бейнлингите и муталиските и ти трябва да стимнеш и да фокусираш всичките бейнлинги, докато бягаш назад. През това време, докато муталиските те бият, ти си взимаш наточените марини в медиваците и така муталиските не могат да ти убият ни една единица. В момента, в който зергът неизбежно тръгва за ултралиски, ти естествено имаш маса мародери, а зергът няма зерглини или муталиски. Убиваш ултрите и ГГ Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Ама верно при подходяща организация зерга може да почне да прави армия когато забележи, че тръгват да го нападат (е все трябва да има нещо а не само дрони разбира се). Щом аз го направих това няколко пъти (верно тъкмо бяха изскочили ларвите от кралиците първия път) и имах минерали.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baba_qga Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Ама верно при подходяща организация зерга може да почне да прави армия когато забележи, че тръгват да го нападат (е все трябва да има нещо а не само дрони разбира се). Щом аз го направих това няколко пъти (верно тъкмо бяха изскочили ларвите от кралиците първия път) и имах минерали.. Аз се поуспокоих, съжалявам за мрънкането... Правя си заключения обаче. Зерг не може да бъде аутмакрован. Зерг може да бъде победен само при добро разположение на твойте юнити и при това трябва да му ограничиш вижъна преди битката, за да не може да се разгърне както трябва. Ако зергът не знае как и къде да се изсипе, свършва играта за него. Проблемът е, че зергите не се изсипват, преди да са видяли как ти е разположението. Много смешни хлебарки са зергските играчи, жалка паплач страхлива. Ако се бием без зергът да вижда всичко по цялата шибана карта, ще го рацепя само с хелиони. Туморите и овърлордите обаче правят всичко безсмислено. Това е все едно да изненадаш охраната в мола... Idra vs SELECT on LT. СЕЛЕКТ Е ТОЛКОВА ПО- ДОБЪР, ТОЛКОВА ПО- добър и не успя да притисне зерг, който е близо до него и прави фаст експанд. Какво да говорим. ХАХАХХ, зергът е единствената раса, която прави фаст експанд И НАТИСКА едновременно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Всъщност протоса има чудни force fields за целта А колосите са чуден мор за хидри и хлебарки (в количества от 3 нагоре) а зерглингите не могат и да се доближат до 2 колоса с 3-4 зийлота. Аз верно играя 2v2 та не е съвсем същото като в по-горната лига и то 1v1, но не е чак пък толкова отчайващо положението както го изкара. Повече танкове пречат да се разгърне каквото и да е а има ли някакво по-тясно място е прецакан зерга. ПС: От любопитство - ти рипъри ползваш ли ? На мен едно време ми бяха любими - преди да им прецакат скоростта и да се наложи да правя казармата след депото въпреки че никога не съм атакувал с първия рипър ами ги събирах около 12 и тогава атакувах и то не само зерги ами всякакви - успея ли да ги засиля до работниците става страшно. Или това или ако са малко над 12 направо атака по хачерито/нексуса/команд центъра - докато реагира и го няма. То и те изгиват но го спирам тотално. А в момента в който тръгнат рипърите пусках марини и мародери от 4те казарми та дори да отвърнат на удара аз съм относително подготвен пък и винаги успявах да спася някой рипър за да ги дразни междувременно в базата им... С подобна тактика съм успявал да изтребя работниците и на 2мата противници особено ако забележим че тъкмо са извадили войската от базата си и тръгват да ни атакуват - докато се върнат докато утрепят рипърите и няма никой вече... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mepk Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Точно за това хората ревват срещу терана. Повечето средно-диамантени терани са се научили толкова, колкото да направят няколко казарми, да помпят марини и мародери и да се разхождат като освободители из картата и този им талант им позволява да са 1000 точки в диаманта. Ако се научиш да направиш някой хелион, или банчи, автоматично си 1500 :Р зерга се мъчи да си осигури вижън по картата, да избира кога и какви еиници да прави и най-вече да атакува под перфектен ъгъл, а теранчо се разхожда Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baba_qga Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Точно за това хората ревват срещу терана. Повечето средно-диамантени терани са се научили толкова, колкото да направят няколко казарми, да помпят марини и мародери и да се разхождат като освободители из картата и този им талант им позволява да са 1000 точки в диаманта. Ако се научиш да направиш някой хелион, или банчи, автоматично си 1500 :Р зерга се мъчи да си осигури вижън по картата, да избира кога и какви еиници да прави и най-вече да атакува под перфектен ъгъл, а теранчо се разхожда Тъй като ти смяташ, че да се разхождаш като освободител по картата, е много лесно с теран, ще те питам каква тактика ми препоръчваш, за да победя добър зерг. 2000 точки +, примерно. Дядо..рийпъри ползвам само 2в2 и нагоре. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mepk Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Ти нямаш вина, че blizzard са ги направили такива. Според мен на не про ниво на тераните им е по-лесно. А и да не правиш само маринки и мародери, имаш най разнообразни юнити, от които да избираш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baba_qga Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Ти нямаш вина, че blizzard са ги направили такива. Според мен на не про ниво на тераните им е по-лесно. А и да не правиш само маринки и мародери, имаш най разнообразни юнити, от които да избираш. ЛОЛЛ НА НЕ про -ниво МАРИНИ И МАРОДЕРИ са най- силните юнити, това е истина. Но...всеки който се научи да прави фънгал, сторм, бейнлинги може да го спре. Естествено, че си прав. Един приятел играе протос и е злато и го гледам как играе срещу теран. Теранът правеше само марини и медиваци, а моят приятел цяла игра правеше зиалоти (пак е добре, де, хубаво че не бяха сталкери...). Та на средно високо ниво ( не знам какво е голд и платина и диамант) теранът може и да разбива мивки с хайдушката тактика, но на мааалко по- високо ниво просто МММ няма как да сработи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mepk Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 Докато направиш сторм и фънгъл поне 5 бебета са проплакали в Столипиново. Да не говорим, че за да е успешен сторма, трябва и форсфилд, щото и 1/3 не влиза сторма като мърдаш, пък те мародерите не мрът от 1 сторм, пък ако има гост няма сторм и тн и тн .. в общи линии така можем да си спорим вечно, истината е че играта е много яка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted November 19, 2010 Share Posted November 19, 2010 истината е че играта е много яка. А да си дойдем на думата... преди да е дошъл килъра да ни обясни че всъщност сме в грешка PS: Преди 5 мин направих една игра 2v2 - с рипъри ги пробвах - докато ги догонят избиха 1 камара работници и на 2мата... и най-готиното е ако са нормални лемури утрепа няколко работника на единия и бягам при другия а те ме гонят аха да ме настигнат айде обратно при първия Само муталиските ги настигат прекалено бързо Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baba_qga Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 А да си дойдем на думата... преди да е дошъл килъра да ни обясни че всъщност сме в грешка PS: Преди 5 мин направих една игра 2v2 - с рипъри ги пробвах - докато ги догонят избиха 1 камара работници и на 2мата... и най-готиното е ако са нормални лемури утрепа няколко работника на единия и бягам при другия а те ме гонят аха да ме настигнат айде обратно при първия Само муталиските ги настигат прекалено бързо Или зерглини...В тази връзка и сталкери... Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Или зерглини...В тази връзка и сталкери... Te със стокъри точно ме гониха но никой не се усети да остави 2-3 стокъра в базата си ами си разхождаха цялата армия (и нямаха блинк). Същото като да отидеш с 3 баншита с cloack когато другия няма обзървър Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSYCHOSIS Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Foxer vs FruitDealer Foxer wins 2:1 Първата игра Фоксер решава да прави 2 порт банши и губи мизерно. Втората и третата игра прави стандартния си 2 ракс билд, а ФД упорито отказва да рисърчне бейнлинг спийд и губи. Tester vs Genius Tester wins 2:1 При 1:1 се стига до base race, Tester слага два ДТ на рампата си и Genius не може да се качи, за да разруши последната сграда - равенство!!! Четвъртата игра СКС прави бързи блинк стокъри и влиза в противниковата база, преди да се появи първия имортал - ГГ! TheWind vs Maka TheWind wins 2:1 Kyrix vs SlayerS_BoxeR Kyrix wins 2:0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
liquid Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 http://www.giantbomb.com/giant-bomb-in-korea-ogsteam-liquid-house-tour/17-3516/ oGs house tour Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baba_qga Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Докато направиш сторм и фънгъл поне 5 бебета са проплакали в Столипиново. Да не говорим, че за да е успешен сторма, трябва и форсфилд, щото и 1/3 не влиза сторма като мърдаш, пък те мародерите не мрът от 1 сторм, пък ако има гост няма сторм и тн и тн .. в общи линии така можем да си спорим вечно, истината е че играта е много яка. Естествено, че трябва да ги форсфийлднеш. за 55 кръв на марините 30 демидж + стим, за да се измъкнат от 1 сторм изобщо не е достатъчно. Трябва си и форсфийлд...Мародерите не мрат от сторм... ми как, а ако има 1 гоуст естествено че няма сторм ( фийдбак за какво ти е освен да уан шотваш гоуст. ). Аман. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Естествено, че трябва да ги форсфийлднеш. за 55 кръв на марините 30 демидж + стим, за да се измъкнат от 1 сторм изобщо не е достатъчно. Трябва си и форсфийлд...Мародерите не мрат от сторм... ми как, а ако има 1 гоуст естествено че няма сторм ( фийдбак за какво ти е освен да уан шотваш гоуст. ). Аман. Мръсниците малко трудно ги забелязвам обаче. Ако са в средата на камара от марини и мародери лесно мога да не се усетя Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mepk Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Естествено, че трябва да ги форсфийлднеш. за 55 кръв на марините 30 демидж + стим, за да се измъкнат от 1 сторм изобщо не е достатъчно. Трябва си и форсфийлд...Мародерите не мрат от сторм... ми как, а ако има 1 гоуст естествено че няма сторм ( фийдбак за какво ти е освен да уан шотваш гоуст. ). Аман. Нали говорихме колко лесно се играе с теран, защо приемаш форсфилдването, пускането на сторм и тн и тн за даденост. Нали трябва да го направиш, то не става само. Ти като играеш теран, знаеш ли колко лесно се произвеждат темплари със сентрита (тя газта не пада от небето, извира от земята) и как се прави фийдбак на гоуст. Казвам ти много по лесно е да си ръчкаш стим и малко микро. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baba_qga Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Мръсниците малко трудно ги забелязвам обаче. Ако са в средата на камара от марини и мародери лесно мога да не се усетя Това важи и за неговия гоуст, който не може да ти види къде са хай - темпларите. Нали говорихме колко лесно се играе с теран, защо приемаш форсфилдването, пускането на сторм и тн и тн за даденост. Нали трябва да го направиш, то не става само. Ти като играеш теран, знаеш ли колко лесно се произвеждат темплари със сентрита (тя газта не пада от небето, извира от земята) и как се прави фийдбак на гоуст. Казвам ти много по лесно е да си ръчкаш стим и малко микро. Стим и малко микро нямат никакъв шанс срещу примерно хай темплари и зиалоти. Само хай темплари и зиалоти. Говоря за 5-6 хай- темплара и 20-30 зиалота с чардж. Изобщо не ти трябва никакъв форсфийлд или каквото и да било. Натискаш ТТТТТТТ зад и около армияата му и играта свършва. И имам над 60 игри с протос, а на бетата играех и с протос, и с теран, така че помня какво беше И с МММ се играе лесно само на злато и платина и ниско ниво диамант. Ако противникът ти знае г/д за какво става въпрос, МММ не е нещо, с което да имаш каквото и да е преимущество над него. П.С. Знам, че за повечето играчи е много трудно да пуснат форсфийлд и сторм, както и да фийдбакнат гоуст. Също за зергите е изключително трудно да пуснад фънгал или да не си движат бейнлингите на атак муув. Знам, че ви е трудно, братя. Много по - лесно е за мен да избягам от 4-5 сторма, пуснсати пред, зад и върху мен, отколкото на вас да кликнете, при положение, че обзървърът ви знае къде ми е разположена армията. Горките протоси. Горките зерги, които виждат цялата карта и могат с 3 инфестора да спрат придвижването на цяла армия като просто пускат фънгал и бягат. Това е супер трудно, признавам. Горките протоси, горките зерги, кога ще е толкова лесно да се играе с вас, колкото и с теран. КОГА! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mepk Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Няма смисъл да се спори с терани, те са имба :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Runner Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 А е много трудно да направиш 6 такна и да ги местиш 2 по 3 или 3 по 2, като през това време леко придвижваш и маринкие, а зерга като настъпи цъкаш стима и офейкваш с маринките, като през това време танковете смазват всичко, което идва. И тоя фънгъл изобщо не ми го хвали, защото ако тръгнеш за него, означава че нямаш муталиски - няма харас, няма спиране на танкове или танковете с торове - гг. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PSYCHOSIS Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Ако на някой му се гледа low-diamond zerg с опити за размисъл, да заповяда: Psyclon's SC2 HD Cast #1, part 1 Psyclon's SC2 HD Cast #1, part 2 Трябва да си призная, че ми беше забавно и може би ще пробвам пак. Това е буквално първият ми опит, записах го, изгледах го, смях се на макрото си и в крайна сметка реших да не правя втори, трети и пети дубъл, ами направо това да кача, за да има дъх на аматьорство и бездарност Всякакви коментари, критики и подигравки са добре дошли! Link to comment Share on other sites More sharing options...
shadowy Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Предполагам знаете, че в ГСЛ3 имаме квалифицирал се random играч - GuMihofOu (fOu разбира се е клана). Горещо ви препоръчвам да изгледате игрите му от квалификациите. Цъкни бре! (безплатно е) Сай....на мен ми хареса коментара, определено се забавлявах докато гледах. Имаше си и весели моменти: Какво мисля тука? -Ми нищо не мисля. Както каза бабата, лейт гейм зерг много е зле. (Ми тЪкЪвЪ е тя - наш психо, като си прави куадра експанд как да е?) Edit: Цитатите по спомен. Наздраве! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Baba_qga Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 А е много трудно да направиш 6 такна и да ги местиш 2 по 3 или 3 по 2, като през това време леко придвижваш и маринкие, а зерга като настъпи цъкаш стима и офейкваш с маринките, като през това време танковете смазват всичко, което идва. И тоя фънгъл изобщо не ми го хвали, защото ако тръгнеш за него, означава че нямаш муталиски - няма харас, няма спиране на танкове или танковете с торове - гг. Аз хубаво движа 2 по 3 или 3 по 2, ама през това време ти експандваш както си искаш. Освен това, стигна ли до опредлено място на картата, ти може просто да ме заобиколиш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.