Jump to content
BulForum.com

StarCraft 2


Dread Lord

Recommended Posts

Знаех, че ще кажеш нещо такова. Какво очакваше да стане като се има предвид действията на терана? Мута/линг/блинг е hard counter на марини/танкове - много ясно, че теранската армия ще пада като круши. Къде беше харасът от страна на Гон? Къде бяха сините хелиони, дроповете зад минералите, невидимите баншита? Гон остави Идра да развие 4 бази, през това време Идра постоянно тормозеше неговите експота и избиваше сцв-та. ДА, МАКРО ЗЕРГ МАЖЕ! Кой му е виновен на Гон, че се сети да атакува, чак когато Идра беше 180 съплай?

 

Добре, виновен си е сам ок. Понеже е ясно като бял ден как ще свърши и втората игра, по-скоро ни остава да чакаме терана, (кой ли ще е той ?), който ще падне (естествено), но поне с малко достойнство и поне малко интрига да има. Чакам този теран и тази игра, и ако обаче все така си продължи всичко, какво ? Къде отива моето забавление и удоволствието на хората, които играят теран да имат шанс над нулата да вземат по-голям турнир?

 

PSY признавам си, че твоите писания са далеч по-интересни от това да гледаш самите игри. Особено днешния ден, което означава поздравления за теб :beerchug и има нещо сбъркано в геймплея в момента.

 

Може би психо ефекта от пача да е твърде голям към момента, повече от реалността, може и друго да е, но фактите говорят сами.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.1k
  • Created
  • Last Reply

Виж игрите на Идра срещу LastShadow и qxc от MLG - не е непобедим. Когато става дума за игра на такова високо ниво, дори най-малката грешка може да е фатална. Ето и сега във втората игра - Гон остави Идра да вземе 4 бази, 75% от картата беше в крийп - как да стане нещо при това положение? Ако трябва да използвам термини от шаха, зергът беше с 5 хода напред - скаутване, реагиране, позициониране, контрол на картата, харас, микро по време на битка. Нямаше нещо, което да куца в играта на Идра. Нямаше прибързани атаки с цел ранно приключване на двубоя - напротив, след всяка малка победа Идра търсеше начин да сложи още едно експо.

Наистина са много малко хората, които могат да играят със зерг по този начин. Онзи риплей на DarkForce vs Tarson го посочих, за да се види как теран с 3 бази едва не изнесе зерг със 7 бази.

 

Досегашните противници на Идра са много под нивото му. В следващият кръг ще бъде mvp, а после евентуално Maka, на полуфинал може да е Боксер/Нада, а на финал Ensnare/HopeTorture. Тогава ще бъде истинското изпитание.

Link to comment
Share on other sites

Новия Зерг...увеличиха рейнджа на хлебарките и вече имам чувството, че се говори за нова раса, баси. Абе, аликас, как не ти омръзна да повтаряш едно и също от няколко дена?!

Link to comment
Share on other sites

Добре, виновен си е сам ок. Понеже е ясно като бял ден как ще свърши и втората игра, по-скоро ни остава да чакаме терана, (кой ли ще е той ?), който ще падне (естествено), но поне с малко достойнство и поне малко интрига да има. Чакам този теран и тази игра, и ако обаче все така си продължи всичко, какво ? Къде отива моето забавление и удоволствието на хората, които играят теран да имат шанс над нулата да вземат по-голям турнир?

 

PSY признавам си, че твоите писания са далеч по-интересни от това да гледаш самите игри. Особено днешния ден, което означава поздравления за теб :beerchug и има нещо сбъркано в геймплея в момента.

 

Може би психо ефекта от пача да е твърде голям към момента, повече от реалността, може и друго да е, но фактите говорят сами.

Аз не разбирам какъв е проблемът в този случай. Естествено, че дори и слаб играч като Идра може да победи със зерг, ако си направи макрото, дори и срещу по-силни противници. Няма нищо объркано в геймплея според мен, защото ако тераните се стегнат и започнат да мислят кога да си направят тайминг пуша, тогава пък зергът е в трудно положение.

А хората, които играят теран, според мен имат точно същия шанс да вземат турнир, както и тези които играят зерг или протос. За мен си си знам, че (поради доброто си микро и УЖАСНО лошото си макро) имам по-голям шанс, ако играя агресивно в ърли гейм, което и пасва на расата ми (теран).

А в конкретния случай видяхме теран, който играеше пасивно и се опитваше да намакрова повече от зерг.

Дори и Идра може да се справи с това.

Link to comment
Share on other sites

Идра слаб играч... де да бях слаб и аз като него, че с 2 турнира да си изплащам цялата година разходите тук и междувременно да премазвам други слаби играчи като HuK, qxc, KiwiKaki...

Link to comment
Share on other sites

Е все пак това са "спортисти". Дори най-слабия в дадена олимпиада сигурно може да направи смешен всеки един дращещ в този форум. Ние си играем за кеф тяхното е на съвсем друго ниво все пак.

 

ПС: Не знам сторма дали е ОР обаче вижте как омазах поредните 2ма които според мен не играха чак толкова зле че да ги размажа сам (почти) както се и случи. В този случай срещу войдове стормовете свършиха чудесна работа.

 

Чакам коментари :) (знам че няколко пъти обърках и изсипах сторма на грешното място единия път май върху моите ама стават грешки) И все пак крайния резултат беше меко казано съкрушителен

Link to comment
Share on other sites

Не знам, но след като поокастриха терана... сега си мисля за една моя много стара идея.

Абе тоя крийп винаги ме е дразнело как се разпространява с туморите от самосебе си... в смисъл не е нужно всяко туморче да отидеш с кралицата да го плъоснеш... а не знам защо, но винаги съм смятал, че ако зерга иска магистрала, трябва да жертва, за да я строи. Аналогично на свързочниците/телеграфистите по времето на 2та световна. Търчат с една торба на гърба и опъват кабели (кралицата бъкана с енергия сере тумори).

Та много ми се иска да го патчнат това. Не играя зерг и затова ми е чудно как зергите виждат този въпрос.

Link to comment
Share on other sites

В интерес на истината в началото точно така крийпвах - само с кралицата. Един ден зяпах някакъв VOD и чак тогава забелязах, че зергът клика върху тумора и се появява нов. Тогава имаше як facepalm. Иначе не мисля, че има нужда от нърф - колкото лесно се слага, толкова лесно се и убива. А и не е нещо, с което лесно се свиква - доста high level зерги имат проблеми с разпространяването, да не говорим за повторното крийпване в случай, че туморът бъде убит.

 

Колкото до Идра, няма съмнения, че е добър. Дори Baba_qga го знае, ама нали трябва да си пази имиджа :) Това, което виждам като проблем при него, е, че играе като по учебник. В това разбира се няма нищо лошо, но като че ли му липсва креативност. Друг е въпросът, че ако си усъвършенствал всички механики, креативността не е чак толкова важно нещо.

Link to comment
Share on other sites

Така е, когато механиките и макрото са ти почти непоклатими, трудно могат да направят нещо, с което да те победят. То затова идрата е със значително по-голям win % от световния номер едно в момента.

Link to comment
Share on other sites

Идра винаги е имал страхотно макро - аз лично като гледам неговите мачове, просто му възхищавам за това. Но ми прави впечатление, че и микрото му е на доста по-добро ниво напоследък.

 

Аз лично съм фен на ФД заради креативността му, но и идра с това terrible terrible macro определено има място в сърцето ми.

 

 

Едит: Мачовете днес бяха страхотни всичките. С изключение на първия в който чек грубо наказа тосса с недообмислените форге--> фе

Link to comment
Share on other sites

Убива се само най-новия тумор от който може да пуснеш още един. Другите стават невидими и маса пъти съм се чудел защо тъпия крийп не се маха а то защото има там тумор и чак като тойде обзървър успявам да го махна.

 

И никой нищо не каза за мойте стормове :P Аз май им се радвам самичък, не че това ми прави кефа по-малък...

Link to comment
Share on other sites

.....колкото лесно се слага, толкова лесно се и убива. ....

То е така, но за да затриеш тумор се иска скан/обзървър/рейвън. Все единици, които струват пари и могат да бъдат разрушени. Скана от своя страна ти струва муле, което като си го сметнеш си е ресурс. А зерга не прави нищо повече от това да кликне на тумор, за да изцвъка нов.

Един вид без усилия печелиш визия и скорост, което не е за пренебрегване. Но това, което наи-много ме дразни е, че е някак си неестествено за мен... от там и въпроса.

Link to comment
Share on other sites

И аз тва викам - да вземат да махнат гадния крийп и да направят така, че единиците да се движдат толкова бързо и без него...

Link to comment
Share on other sites

Аа, не, да махнат и единственото нещо, в което съм добър като зерг - не мерси. Разпространяването на крийпа си е важна механика, която разнообразява играта доста.

Link to comment
Share on other sites

че е някак си неестествено за мен

Като говорим за неестествени неща: (не се заяждам, наистина си ги мисля тези неща)

Защо хлебарките и инфесторите не могат да минават под ръбове, когато са заровени, а трябва да си пълзят през рампата?

Защо колосите не могат да стрелят по въздух? Ще бъде хипер имба, ако можеха, но все пак е нелогично тях да ги целят, а те да не могат да отговорят.

Защо бейнлингите/хелионите нямат friendly splash? Чуждите кучета/марини мрат като гъз, а на моите нищо им няма :)

Защо атомната бомба не убива всичко в обсега си?

Защо крийпът не забавя леки единици?

 

и др.

Link to comment
Share on other sites

Мда де...само дето въобще не е лесна тая с туморите. Механиката имам предвид. И взима доста АПМ. и като все пак ти убията туморите...играча се чувства, че цял мач се е мъчил за тоя дето духа...ама карай...само заради туморите ви е проблем зерга :P :P :P

Link to comment
Share on other sites

nerf-hammera ще удари тоса отново - този път сторм.

http://us.battle.net/sc2/en/forum/topic/902030794

ффс...

 

Не се сещам за единица на протосите, която да не е била ощетена по един или друг начин.

 

 

 

Защо бейнлингите/хелионите нямат friendly splash? Чуждите кучета/марини мрат като гъз, а на моите нищо им няма :)

 

Съгласен. Може да добавиш и колосите.

Link to comment
Share on other sites

Защо хлебарките и инфесторите не могат да минават под ръбове, когато са заровени, а трябва да си пълзят през рампата?

Защо крийпът не забавя леки единици?

 

Това и аз си го мислех.

Link to comment
Share on other sites

............

 

Да ти кажа честно... тея неща и аз съм си ги мислил. Първото, което си помислих за крийпа беше... Ууу тая гадост ще се лепи по маринките и ше ги забавя.

За Хлебарките и Инфесторите да ти кажа... може земната маса да им идва в повече. Колососите верно щяха да са имба и аз съм се чудил по въпроса... явно лазерите им са насочени така надолу, а височината им идва идеално за "снежени" летящи единици като корупторите. А това за бейлингите е много голяма несправедливост... това е като да държа бомба и да убия с нея всичко друго, но не и мен.

Иначе не съм се засегнал... просто се чудех дали има хора, които виждат неща в играта като нелогични. Това с крийпа просто го дадох за пример, че ми се наби на очи в една игра и така :)

Link to comment
Share on other sites

!!! ВНИМАНИЕ !!! Този пост съдържа коментари на игрите в реално време! Ако не искате да знаете резултатите, НЕ ЧЕТЕТЕ!

 

 

51034279.png

 

DAY 3

 

 

 

zerglogo128.gif oGsZenio vs_small.png IMmvp terranlogo128.gif

 

zerglogo128.gif NesTea vs_small.png oGsMC protosslogo128v.gif

 

zerglogo128.gif oGsTheWinD vs_small.png MakaPrime terranlogo128.gif

 

zerglogo128.gif TeriousefOu vs_small.png Loner terranlogo128.gif

 

Днес е много важен ден в историята на StarCraft 2 и развитието на дискусиите за imbalance в играта. На бойното поле излизат 4 добри зерга срещу 3 ужасно добри терана и 1 ужасно добър протос. Следвате ли логиката ми? На теория всичките 4 зерга трябва да отпаднат. На Blizzcon Loner смаза не кой да е, а чудовището Sen, демонстрирайки отлично разбиране на динамиката на ZvT. Maka пък винаги се споменява при изреждането на най-добрите терани в света. oGsMC в момента изглежда непобедим - хората от WeRRa сигурно още сънуват кошмари с него (въпреки че сега сънуват кошмари с мениджъра си, но това е друга тема). Единственият зерг, който може да има някакъв шанс, е Zenio. Ако нито един зерг не продължи, реакцията ми ще бъде: "Очакваше се.". Ако продължи един: "Може, игра перфектно/опонентът му направи груби грешки". Ако продължат два: "Случват се чудеса на този свят!". А ако продължат 3 или 4: "IMBALANCE!" :) Реално ми се иска всички без Zenio да се класират (защо ли - защото победителят от Zenio - mvp ще играе срещу Идра, а Идра неколкократно е заявявал, че ZvZ му е най-слабият MU), но ще съм доволен на достойни загуби с по 1:2.

 

Game 1: Ако външният вид може да има някакво влияние върху играта, Zenio ще омаже почти всички :) Изглежда като бос на Якудза!

Set 1: Jungle Basin: Стандартно начало - 15 хач, 14 пул - 12 ракс, 15 орбитал. Теклаб - рийпър харас или скаут? Бързо експо за терана - ще използва рийпъра за тормоз в базата на зерга. Зенио отговаря с хлебарки и зерглинг спийд. 4 ракс за МВП. Няколко роуча опитват да се качат по рампата на терана, но там вече има мародери. Бейнлинг нест и леър. МВП се подготвя за био пуш, Зенио разбива скалите до експото - МВП вижда това и премества армията си там. МВП стимва цялата си армия за 3 хлебарки - не особено разумно. Муталиски с + 1 атака и бъроу. МВП пуска няколко кули. Все още е само с био армия. Атакува второто експо на Зенио, с лудо микро избягва от бавните бейнлинги и убива хачерито. Зергът не се плаши и пуска две нови хачерита. МВП излиза с огромна армия и в същия момент Зенио влиза през задния вход - успява да убия няколко сцвта. 50 марини по средата на картата, 20 муталиска в базата на терана! Бейс рейс? Зенио връща муталиските, опитва да намери точния момент за атака с бейнлингите! Неееее, нацелва мародерите - защооооо! МВП излиза с предмство след тази битка, въпреки че е още на 2 бази. 30 съплай повече за терана, пуска трета база. Страхотен контрол на марините от страна на МВП - разпръсква ги идеално, така че бейнлингите да нанесат минимални поражения. ГГ - Зенио се предава, след като загуби 2 експанда и 90% от армията си.

Set 2: Metalopolis: Късмет за Зенио - крос позиции. Същото начало като в първия сет. Зенио опитва да краде газ, но успява да го задържи съвсем малко. Банши за МВП, отново роуч + зерглинг спийд. Първо експо за МВП, второ за Зенио. Зергът вижда баншито, пуска ево чеймбър и спорове. Зенио жертва оври, но вижда всичко в главната база. Бейнлинг спийд + роуч спийд. Банши харас в третата база, 2 кралици го отблъскват. Страхотен тайминг пуш - спайър още не е готов, муталиските са далеч. Все пак има доста хлебарки и бейнлинги, МВП се оттегля. Дроп с мародери в главната - нищо не убива. През това време атака на третата база, Зенио успява да я спаси, най-накрая убива досадното банши. Зенио набляга на роуч този път - МВП набляга на танкове и мародери. Хайвът е готов, грейтър спайър - чудесен избор срещу армията на терана. МВП завзема едното златно експо, разпъва танкове, пуска ПФ - Зенио се опитва да се качи по рампата, но няма никакъв шанс. За сметка на това блокира четвъртата база, пуска своята четвърта. Брудлордове! МВП няма нито един викинг. Красота - брудлинги в минералите, танковете сами изнасят всички сцв. Чудесен фънгъл, дроп на кучета в главната, брудовете изорават златното експо. МВП контрира с дроп в петата база, но голяма роуч армия пристига точно навреме. МВП избива брудовете с викинги и в същия момент излизат 6 ултралиска - перфектен тек суич! Зенио е с 5 бази, МВП е с 3. Двустранна атака с линг/ултра/инфестор, но мародерите са прекалено много. Все пак Зенио е с 80 съплай повече - не би трябвало да изпусне този сет! Зенио атакува единствената база с минерали на МВП, но био армия + поправка на ПФ го спират. КРАСОТА - Зенио хваща с фънгъл няколко медивака, пълни с мародери! Уви, няма енергия за втори. 20 ултралиска атакуват централно - ГГ! Невероятна защита от страна на МВП, но все пагрешният избор на армия в момента на атаката с брудлордове го прецака фатално. Зенио се връща в играта! Страхотен мач!

Set 3: Lost Temple: близки позиции по въздух, отново 15 хач, отново 12 ракс - Слаб (2) по Креативност и за двамата играчи :) МВП пуска команден център и харасва/скаутва с 1 хелион, но на входа има 2 кралици + спайн. Оврито на ръба до експото вижда центъра. 3 ракс (1 теклаб + 2 реактора), фактори, старпорт. Бейнлинг нест + двата ъпгрейда на оверлорда. Сийдж тек + щит за марините. Скрито второ експо на Зенио и мощен дроп в главната на МВП! МВП го спира с мародери, но последва втори дроп със зерглинги, доста сцвта умират! А междувременно МВП дропва и изнася третата база, след това дропва и във втората! Multitasking FTW! 20 работника повече за Зенио! Още един роуч дроп в главната - не толкова успешен - посрещат го много марини, бункер с мародери и танк. Все пак Зенио е с двоен съплай! Пореден дроп, танкът пада! Оооооооо...Зенио се залисва, губи 5-6 оверлорда, някои от тях пълни с роучове. WTF! Контра дроп с марини и 2 баншита, спайърът пада, кралиците падат. Все пак се раждат 4 муталиска и спират баншитата. И двамата дропят като луди! Зенио се подготвя за финален дроп + съпорт с муталиски! УЖАСНО - дропва зерглингите точно пред марините, всички измират в момента, в който падат. МВП на свой ред дропва марини в третата база и изнася доста дрони, но муталиските долитат и изчистват. МВП се отказва от дроповете и тръгва по земя с армия от марини, мародери и танкове. ЗЕНИОООО - страхотна атака в центъра, МВП не успява да раздели марините си навреме и бейнлингите ги унищожават, муталиските се справят с танковете и медиваците. 30 муталиска! Последна битка в центъра, прекалено много муталиски, изнасят оставащите маринки! Зенио праща оврита да серат в главната на МВП!!! ГГ!

Абсолютно луда игра! ZvT от най-високо ниво! МВП демонстрира чудесно микро, но в ключовия момент в трети сет издъхна и оттам нататък беше невъзможно да стигне до обрат.

 

Game 2: МинЧул изглежда готов да сипе огън и жупел върху някакво островно селце с беззащитни туземци!

Set 1: Scrap Station: Да видим дали МинЧул ще последва примера на Сан с Фордж ФЕ :) Ранен скаут за протоса, ще се опита да блокира експото, но напразно - Нестий пуска пул и газ. Първите кучета излизат, гонят скаутващата проба и Нестий спокойно пуска втори хач. Стокъри и уорпгейт тек за протоса. 4 гейт и туайлайт каунсъл - мас блинк стокъри? Не, дарк шрайн! Пуш с малка гейт армия, прокси пилон до кулата в средата на картата. Нестий на магия вади овърсиър! Първите ДТ излизат, пуш към експото! Зергът губи първоначалната битка, но подкрепленията пристигат и отблъскват армията на МинЧул. Хлебарките разбиват скалите между базите, МинЧул чак сега експандва. ФФ пред роучовете, хлебарките просто изчакват и след това изорават армията на протоса! ГГ! Провалена атака с ДТ, закъсняло експо, неправилно позициониране на армията - МинЧул се представи далеч от възможностите си.

Set 2: Lost Temple: отново късмет за зерга - крос позиции! Нестий пак предпочита пул и газ преди хач - както и в предишния сет, първите кучета прогонват пробата и едно дронче се пльосва на земята, за да мутира в хачери. МинЧул този път решава да пусне 3 гейт + робо. Уорп призм! Имортал дроп? Нестий изглежда отново ще разчита на роучове. Дроп на стокъри на ръба до експото, убиват скаутващото оври и поставят зерга в червен съплай. След това дроп на отсрещния ръб и харас по експото на Нестий. Същевременно атака през центъра със стокъри и сентрита, много ФФ, но много повече роучове. Защо няма имортали??? Експо за протоса, продължава харас по експото на зерга. Трета база за зерга, атакува експото на МинЧул със спийдлинги, но там има достатъчно стокъри. Най-накрая се появяват имортали, но вече има и муталиски. Атака с кучета и мута - стокърите са в минералите, много проби умират от рикошетите. Муталиските са повече от стокърите - ГГ!

Неочаквана победа за Нестий, но трябва да се признае, че МинЧул игра слабо. В първия сет Нестий извади овърсиър точно навреме и спря атаката с ДТ, при последващата контра протосът не беше подготвен. Вторият сет започна с добър харас, но на моменти МинЧул оплексваше микрото и доста стокъри измряха напразно. Иморталите се забавиха, експото се забави и в крайна сметка муталиските изораха всичко.

 

Game 3:

Set 1: Shakuras Plateau: Хубав ден, отново крос позиции! Рийпър харас, посрещат го две кралици и спайн на експото. Жертвено оври вижда 3 ракс и команден център. Фактори на долната рампа, бейнлинг нест за зерга. Скаутващ мародер бива изяден от група гладни кучета. Много кучета, много бейнлинги, спайър. Уинд пресреща откъсната група марини, обкръжава ги с кучетата, след това бейнлинг бъст! Мака успява да се защити, пуска още сгради на входа + танкове. Инбейс хач за Уинд вместо трета база - това може да се окаже голяма грешка! Заровени бейнлинги точно в средата на картата, мута харас в главната. Добро разпространяване на крийп, Уинд завзема още 2 експанда, единият под базата на Мака. Муталиските станаха заплашително много, убиват кула и много сцвта и изчезват, преди марините да дотичат. Принуждава няколко стима. Мака обаче не е притеснен - напредва с мощна био мек армия, вижда заровените бейнлинги и спокойно ги убива. Перфектен фънгъл върху цялата армия с марини! Всичко е на червено, муталиските сеят смърт, но подкрепленията на терана пристигат точно навреме. Тор + марини в медиваци, муталиските на Уинд за малко да ги хванат! 5 бази за зерга, 2 за терана. Мака дропи в главната, но вече са се родили брудлордове! Атака по токо-що направения втори експанд на терана, 8 брудлорда разбиват всичко! 2 викинга плюят по големите летящи чудовища, отдолу идват марини и тежките брудове падат. Няма проблем, идват ултралиски + адренал гландс за кучетата. Макс армия за зерга, 140 за терана. Мака чаааак сега вижда третото експо на зерга, през това време мощна атака през центъра, ултралиските разнищват танковете, глутница краклинги в едното работещи експо, маса брудлордове в другото...Уинд премазва Мака! ГГ!

Set 2: Xel’Naga Caverns: Прокси ракс, но първото скаутващо оври го вижда. 2 сцвта и марини се насочват към експото на зерга с надежда за бункери, но Уинд има достатъчно кучета, за да ги спре. Мака гузно прибира прокси ракса в главната си, но впоследствие я праща да скаутва. Хлебарки и зерглинг спийд. Уинд събира армия пред експанда на Мака, ще се опита да блокира кацането на орбитала. Бейнлинг нест за зерга, стим и шелс за терана. Перфектен тайминг пуш на Уинд, блокира експото, избива доста марини и мародери и с оцелялата армия се прибира, за да експандва. Банши напада строящото се хачери, Уинд отговаря с още кралици и спайър. Мака най-накрая успява да кацне центъра в експанда, но в същия момент дотърчават кучетата от предишната атака. Този път Мака има достатъчно голяма армия и отблъсква атаката, прехвърля сцвта в експото. Опитва се да довърши хачерито, нападнато от баншито, но в последния момент пристигат муталиските на Уинд. Хачерито оцелява със 70 кръв! Стим на 20 марини заради 2 муталиска - Мака не е на себе си. Маса марини + танкове. Дроп в главната, изнася около 15 дрончета. Приготвя се за мощна атака и експанд на златните минерали. FUUUUUUU - Уинд губи всички муталиски над групата с марини, но впоследствие над 60 бейнлинга се взривяват и не оставят нищо живо. 70 съплай повече за зерга! Отново брудлордове, още хачерита. Брудлордовете нападат ПФ в златното експо, 2 викинги ги целят, сцвта поправят и в крайна сметка Мака успява да оцелее! Викингите кацат в петата база и изнасят дроните, но долитат муталиски и ги унищожават, докато са кацнали, хачерито остава на червено. Мака отново натрупва био армия, още викинги, приготвя се за четвърта база, Уинд вече има 5. Муталиски в едната база, спийдлинги в другата. Поредна атака с брудлордове, 2 викинга и маса марини са в защита. Пристигат 16 милиона бейнлинги и сриват всичко! ГГ!

Големият Мака отпада след две тежки битки! Уинд се представи чудесно, направи по-малко грешки и заслужено продължава напред!

 

Game 4:

Set 1: Scrap Station: Хач преди пул, стандартно начало за терана. Бързо фактори на рампата, роучове за Териъс. Хелион за скаут, през това време експанд, кралица и 2 роуча спират хараса. Излиза първото банши, посрещат го две кралици и го прогонват. Спайър и бейнлинг нест едновременно, бъроу и бейнлинг спийд. Теранът разбива скалите по средата, група кученца използват момента и влизат в експото, всички сцвта измират! На Лоунър не му пука, влиза с армията си в експото и го изорава, идват муталиски и бейнлинги, лошо микро, всички марини измират. И двамата играчи са със съсипана икономика, Лоунър е малко напред в броя на работниците. Териъс експандва при златните минерали, Лоунър атакува с маса марини, НО СЕ НАТЪКВА НА ЗАРОВЕНИ БЕЙНЛИНГИ, поне 20 марини умират на момента. Теранът скаутва златното експо и се насочва към него, през това време контра със спийдлинги и мута в главната му база. Танкове, торове и марини спират атаката в главната, през това време останалата армия изчиства златното експо. Лоунър контрира с био мек армия, всички муталиски умират - ГГ! Ето това е безгрешна игра!

Set 2: Xel’Naga Caverns: 15 хач, 14 пул; стандартно блокиране на рампата за терана. Териъс краде газ, 3 марини се справят бързо с циганските номера на дрончето. Бърз старпорт и команден център за Лоунър, хлебарки за зерга. Един викинг излиза на лов за скаутващи оврита, смяна на сградите и отново ще има банши харас. Едничко кученце става свидетел на това и веднага в базата на зерга се заплождат още кралици. Няколко дрончета стават жертва на първото банши и няколко спийдлинга отиват да отмъщават, отнасят няколко сцвта. Спайър, бейнлинг нест, бъроу, бейнлинг спийд. Био пуш, дали ще се натресе на бейнлингите! НЕЕЕ, скан в последния момент, МАПХААААК! :) Лоунър блокира третата база на зерга, Териъс контрира с малко мута и кученца. Отново заровени бейнлинги, но Териъс закъснява с реакцията и убива само 2-3 марини. Инфестейшън пит, още едно далечно експо. Теранът пресреща група бейнлинги и ги унищожава, преди да се заровят. Пореден експанд за Териъс, маса кучета. Първият рейвън на Лоунър излиза точно в момента, в който над старпорта има група муталиски! Теранът разделя армията си на две - с едната половина напада, с другата защитава. Голяма грешка! Териъс лесно се справя и с двете половини, а оцелелите маринки на Лоунър стъпват върху бейнлинг мини - ГГ! Лоунър беше много напред, но след нещастна загуба на рейвъна и ужаааасно разделяне на армията позволи на зерга да се възстанови и в крайна сметка да надделее.

Set 3:: Lost Temple: близки по въздух позиции. Отново ФЕ за зерга, отново кражба на газ. Рийпър за скаутване и харас, 2 кралици няма да му позволят да направи нищо, все пак успява да убие 2 дрончета и да види къщата на хлебарките. Груба грешка - Лоунър позволява на 2 кучета да минат над сваленото депо, скаутват 4 бараки. Териъс веднага пуска бейнлинг нест и маса зерглинги. Блокада с депа пред експото на терана. Териъс отново рисърчва бъроу - явно много обича заровени бейнлинги. Натиск с голяма био армия, зергът няма бейнлинг спийд! Спайър е едва на 25%. С добро микро Лоунър се спасява от бейнлингите, но зад тях има доста хлебарки и го отблъскват. Териъс е заровил бейнлинги из цялата карта! Мута харас в главната, там няма никаква защита срещу въздух! Лоунър се подготвя за втора атака, този път има повече мародери, танкове и рейвън. Много напечено положение, следващата битка ще реши играта! Рейвънът вижда заровените бейнлинги. Мута/роуч/линг/блинг срещу марини/мародери/танкове! Перфектен контрол от страна на Лоунър, унищожава всичко, леърът пада! С последни усилия Териъс спира атаката с цената на десетки дрончета. Лоунър намира скритото експо, приготвя се за златно експо. Група слепи муталиски се блъскат в група марини и стават на каша. Зергът прави отчаяни контри с малко кучета, но през това време Лоунър напада за съкрушителен удар - ГГ!

Слава Богу, днес имаше кой да покаже как се играе с теран! Три много напрегнати ZvT, Териъс игра чудесно, особено заровените бейнлинги, но за разлика от Лоунър допусна грешки в ключови моменти, които му костваха мястото в следващия кръг.

Link to comment
Share on other sites

Много добре представена ситуация. :)

След днешния ден наистина ще има повече яснота по дискусията за imbalance.

Коментарите после :bgrin:

 

И дано да са наистина gg. Ако някой не е разбрал още аз не играя изобщо играта, просто я ползвам като алтернативна телевизия. И като Близард бърникнат по-грубо баланса и започнем да наблюдаваме трагични игри, като доста от игрите след последния пач, аз страдам :) и не виждам на какво друго да го отдам освен на имбата.

Link to comment
Share on other sites

Първо го отдай на разликата в уменията. Небаланс ще има, ако се срещнат двама играчи на приблизително еднакво ниво и единият печели почти всички игри между тях. Идеален пример за обратното - следя профила на наш Zeerax и по-специално мачовете му срещу Madfrog (учудващо много на брой) - съотношението е почти 50% с малко надмощие на Zeerax. Такива ми ти работи :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...