Jump to content
BulForum.com

StarCraft 2


Dread Lord

Recommended Posts

Пише ли нещо за предполагаема дата, когато трябва да се появи новия пач? Направо ще полудея вече, искам като падам, да знам, че съм паднал за тва, че съм слаб!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 10.1k
  • Created
  • Last Reply

Не е тоочно така...Ако изчакаш хелионите да се доближат правилно до хидрите, и направиш правилния удар, би трябвало всички хидри да измрат, все едно си им хвърлил сийкър. Обичам хидри аз, твърде лесно им се намира контра. Не обичам роучове, обаче...

 

Ми сигурно правя нещо неправилно та би ли обяснил по-добре КАК трябва да се атакуват хидри... кликаш на "move" някъде близо до хидрите и после атака или ги заобикаляш или как?

 

Подозирам има някакво критично количество хидри над което хелионите гинат без да са свършили почти нищо но все пак дори с повече хелиони съм губел битката та затова и питам.

Link to comment
Share on other sites

Пише ли нещо за предполагаема дата, когато трябва да се появи новия пач? Направо ще полудея вече, искам като падам, да знам, че съм паднал за тва, че съм слаб!

The first feature and balance patch release for StarCraft II: Wings of Liberty will be available on Wednesday, September 22, 2010. The maintenance period will begin at 5 a.m. and last until approximately 11 a.m. CEST.

Link to comment
Share on other sites

Пише ли нещо за предполагаема дата, когато трябва да се появи новия пач? Направо ще полудея вече, искам като падам, да знам, че съм паднал за тва, че съм слаб!

хаха :laughing:

тогава да очакваме след новия пач да се изкачиш стръмно до първото място в диаманта пък кой знае може и някои про-турнир да вземеш !

понеже ти я умеяш тая игра ама те/Близард/ те спъват в момента ,те са виновни мръсниците

Още 1 ден споко :laughing:

Link to comment
Share on other sites

http://us.starcraft2.com/launcher/patch-notes.htm

 

To get the latest news and interact with the community, visit our StarCraft II website. Be sure to check out our Game Guide for an in-depth look at StarCraft II gameplay. We wish you all the best on your journeys through the embattled Koprulu Sector!

 

 

General

 

* The Standard (US) and Standard for Lefties (US) hotkey configurations are now available in all regions.

* A new game clock has been added. Players can now instantly see how long they've been in their current mission or match. This feature can be turned on or off in the Gameplay Options menu.

* A new Quick Save option is now available for the single-player campaign. Players can now quickly save their mission progress by pressing Ctrl + Q.

* A new System Panel has been added. Players can now view their local time and FPS while in game by mousing over the Menu (F10) button in the upper-left hand corner of the game screen. Laptop users can also view Wi-Fi signal strength and battery levels.

* Sight granted by death reveal no longer lifts Fog of War. Units revealed in this manner are not targetable.

* (Mac only) Moved StarCraft II data files and settings from the Documents folder into the Application Support folder.

* Support for NVIDIA 3D Vision has been added. To experience StarCraft II: Wings of Liberty in 3D on your desktop or notebook, you will need 3D Vision. For more information, visit www.nvidia.com/Starcraft3D

 

 

 

Balance Changes

 

* PROTOSS

o Zealot

+ Build time increased from 33 to 38.

+ Warp Gate cooldown increased from 23 to 28.

 

* TERRAN

o Battlecruiser

+ Ground damage decreased from 10 to 8.

o Bunker

+ Build time increased from 30 to 35.

o Reaper

+ Build time increased from 40 to 45.

o Siege Tank

+ Siege mode damage changed from 50 to 35 (+15 armored).

+ Upgrade damage changed from +5 to +3 (+2 armored).

 

* ZERG

o Ultralisk

+ Ram ability removed. Ultralisk will now use normal attack against buildings.

+ Damage decreased from 15 (+25 armored) to 15 (+20 armored).

 

* Maps

o Desert Oasis

+ Destructible Rocks have been added to make natural expansions easier to protect.

+ Center Xel'Naga Tower area has been narrowed.

 

 

 

StarCraft II Editor Improvements

 

* Added new requirement types: Odd, Divide, Mod, Multiply.

* Added a chance field to effect data.

* Added support for the Slider dialog control type.

* Added a trigger to deal damage from a unit.

* Added a trigger event response to provide the amount a player or unit property changes.

* Added a trigger event when an effect executes.

* New Trigger Editor functions:

o Save Data Conversation State Value (Action).

o Load Data Conversation State Value (Action).

o Players On Team (returns Player Group associated with teams in game lobby).

o Unit Owner Changes (Event).

o Old Unit Owner (returns player ID in response to Unit Owner Changes).

o New Unit Owner (returns player ID in response to Unit Owner Changes).

* XP, Level, and Bounty unit properties can now be modified by triggers.

* Banks now save/restore XP, learned abilities, and items.

* Message Window now includes a time stamp for each message.

* An actor event is now dispatched when a missile cannot hit its target.

* When loading documents with Battle.net-only dependencies, you will now be prompted to log in and download the dependency data, rather than failing to load.

* Game variants now automatically use the default melee variants for new maps, without requiring manual generation. This will not take effect for maps created prior to this patch.

* The Custom game variant is no longer automatically included when other non-default variants are defined.

* Increased the maximum recharge vital rate for heal effects.

 

 

 

Bug Fixes

 

* Battle.net

o Chat windows no longer vanish when exiting a multiplayer map or campaign mission.

o Fixed an issue where players would still receive toasts when their status was set to busy.

 

* Custom Games

o Default race in a game lobby is now properly set to Random.

o Players can now configure the lobby for 1v5 matches.

o The search functionality for map searches has been improved.

o Lobby hosts will now receive a toast when an invited player declines an invitation.

o Custom game lobbies will now remember the game mode chosen under a category.

o Fixed an issue where changing the category to "Custom" would default the teams to 5v3.

o Fixed an issue where custom maps could not be reported from the map preview screen.

 

* Gameplay

o General

+ If a unit loads into a transport, missiles targeting it will no longer target similar units in the area.

+ Structures damaged during construction will no longer count towards structures lost.

+ Fixed an issue where builders waiting for an area to clear could block units trying to leave the area.

+ Fixed an issue with inventory drop range checks.

+ Fixed an issue that, in certain cases, allowed a command to be issued that did not appear on the command card

o Interface

+ Queue tooltips now display information about what is in progress.

+ Fixed an issue where the back button would not always return players to the score screen properly.

o Terran

+ Marines trained at multiple Barracks will now prefer a Barracks with a Reactor over one with a Tech Lab or no attachment.

+ SCVs will now load into the closest Command Center if multiple are within range.

o Zerg

+ Creep now recedes properly when an AI-controlled Hatchery, Lair, or Hive is destroyed.

 

* StarCraft II Editor

o The Player Leaves Game event now fires when a player leaves or they are defeated/victorious.

o Loading screen progress bar option now works when using Melee loading screen type.

o Test Document now works properly on maps with Battle.net-only dependencies.

o Publishing a new file using Major revision will now properly set the document version to 1.0.

o Publish dialog now properly remembers the Show Real Name setting from previous publish.

o File preview panel now displays author's real name if that option was set during publishing.

o The Import module will now allow importing an override Assets.txt file.

o Undoing a terrain object modification will now also undo associated terrain changes.

o Editor will display document text from another locale if no text for the active locale exists.

o Copying points with custom models will display the model properly on the pasted point.

o It is no longer possible to have multiple default variants in the Game Variants dialog.

o Removed icon support for attribute and variant definitions, as Battle.net does not display these.

o Fixed issues with invalid map bounds when creating 32x32 maps.

o Fixed issues with poor performance in the Terrain Editor when scroll bars are visible.

o Fixed issues with drag-and-drop in Trigger Editor when tracking is not enabled.

o Fixed an issue that would cause a crash if multiple unit forms had too many abilities.

o Fixed an issue with temporary publish names in the Publish dialog still verifying the original name.

o Fixed an issue with the Unit Manipulates Item trigger.

o Fixed excessive delays on some systems when saving files using the Smaller Files option, and also when publishing Locked files.

o Fixed preview panel display in Terrain Editor palettes.

o Fixed performance issues in Terrain Editor when modifying terrain with many road tiles on the map.

o Fixed initial display of variables in the Trigger Debugging Window.

o Fixed generated script for built-in attribute values, which caused them to not be accessed properly.

o Fixed action list when modifying a Custom Script action without sub-views enabled.

o Fixed loading map dependency data.

o Fixed an issue where loading complex bank files would cause the client to disconnect from Battle.net.

 

* Technical Issues

o Fixed an issue where unplugging headphones could cause the game to freeze.

o Fixed an issue where XP systems running with Unicode characters enabled could prevent a player from starting a multiplayer game.

Link to comment
Share on other sites

аман от некадърни ревльовци........

Дай ти няколко реплея как играеш зерг и побеждаваш терани, които са поне на твоето ниво и после пак да си говорим кой е некдървен, а? Много е лесно да говориш празни приказки, ама иначе съм сигурен, че не ти стиска да пробваш да играеш зерг, нали? Поредния теран, който го е страх от пача...

Link to comment
Share on other sites

+ Center Xel'Naga Tower area has been narrowed.

 

Това ми се струва тъпо... то и сега не дава кой знае каква видимост пък като го намалят съвсем.

 

За пача - това с battlecruizer-a не го разбирам много... и без това не е нищо особено този юнит така съвсем безполезен почва да става. Поне аз последните 20+ игри когато съм играл теран не съм вадил BC просто защото прекалено лесно се контрират... а така какво да си говорим - викингите и void rays ще ги хрупат за закуска...

Link to comment
Share on other sites

То..., кат глеам тоя пач, основно прецаква протоса. Леко бъгва рийпър ръша и маха част от холокостичния демидж на сийджа, но само срещу light юнити.

Нека...аз се дразня само, че не са нърфнали мародера. Сега пак ще могат да пискат, че мародерът е имба. Когато му намалят кръвта с 15, тогава ще е по-добре, според мен. Тогава ще знам, че съм добър отново.

Link to comment
Share on other sites

Нека...аз се дразня само, че не са нърфнали мародера. Сега пак ще могат да пискат, че мародерът е имба. Когато му намалят кръвта с 15, тогава ще е по-добре, според мен. Тогава ще знам, че съм добър отново.

Само мен ли не ме впечатляват тия мародери? Според мен единствено са лоши в ранен ръш... след това са като всяка една единица.

Link to comment
Share on other sites

Само мен ли не ме впечатляват тия мародери? Според мен единствено са лоши в ранен ръш... след това са като всяка една единица.

Аз съм толкова впечатлен от тях, че не съм ги правил в ни една игра, която не е мирър. Много са силни срещу имортали, зерглини, хидри, муталиски, войд рейове, зиалоти, хай-темплари. Срещу зерг не стават за ръш мародерчетата, срещу теран и протос ги бива, обаче. Наистина беше популярно по време на бетата да се напада с мародери в началото, сега поне за мен си изгуби чара.

Link to comment
Share on other sites

Дай ти няколко реплея как играеш зерг и побеждаваш терани, които са поне на твоето ниво и после пак да си говорим кой е некдървен, а? Много е лесно да говориш празни приказки, ама иначе съм сигурен, че не ти стиска да пробваш да играеш зерг, нали? Поредния теран, който го е страх от пача...

Не ставай смешен ,как може някои да го е страх от някъв пач ???? Само такива лалугери като теб може да ги е страх от такива неща

Играя всички раси още от старкрафт 1 и варкрафт 3 така че и по тоя показател издишаш.....

Вместо да ревеш по форумите като малко дете и да чакаш поредния пач претръпвайки от вълнение и лека превъзбуда,мечтаейки как поредния теран ти изписва гг и се качваш 5 места нагоре вземи се запознай по подробно с играта,коя единица срещу коя е силна.После може да помислиш за някави примерни тактики.Ако искаш даже опитаи и другите раси за да видиш силните и слабите им страни.

А не само да гледаш риплей и да правиш едно и също до втръсване и след тва що така ама що иначе сийджовете :lol:

Играй играта с кеф дет се вика !!!

Link to comment
Share on other sites

Стига сте използвали форума за такива неща бе. Гледайте реплеи и си давайте съвети, стига сте се карали.

С гледане на риплей не става иска и мислене,тва се опитвам да му кажа от бая време :lol:

Link to comment
Share on other sites

Кви примерни тактики бе, професоре?! Ти не виждаш ли, че няма зерг в света, който да е спечелил турнир до сега. Те изруди като Димага не могат да спечелят срещу теран, пък камо ли някой, който играе за кеф. Пак говориш, колкото да не заспиш и като гледам яко издишаш. Непрекъснато гледам реплеи на топ играчи с надеждата да видя, къде бъркам, но все не се получава, защото и те, горките, не могат игра да си вземат. Бил играл WC3 и SC1... Боже, боже, кой те пита кой номер гащи носиш?! Като си такова про, както казах вече няколко пъти, дай твои реплеи да те видим, колко си добър, пък може и някоя нова тактика да е измислила твоята умна главица, а ние простолюдиото да я изкопираме от теб, нали и без тва за друго не ставаме... :D

 

Тва с мисленето, е хубаво да си го повтаряш докато си срещу огледалото! :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Кви примерни тактики бе, професоре?! Ти не виждаш ли, че няма зерг в света, който да е спечелил турнир до сега. Те изруди като Димага не могат да спечелят срещу теран, пък камо ли някой, който играе за кеф. Пак говориш, колкото да не заспиш и като гледам яко издишаш. Непрекъснато гледам реплеи на топ играчи с надеждата да видя, къде бъркам, но все не се получава, защото и те, горките, не могат игра да си вземат. Бил играл WC3 и SC1... Боже, боже, кой те пита кой номер гащи носиш?! Като си такова про, както казах вече няколко пъти, дай твои реплеи да те видим, колко си добър, пък може и някоя нова тактика да е измислила твоята умна главица, а ние простолюдиото да я изкопираме от теб, нали и без тва за друго не ставаме... :D

 

Тва с мисленето, е хубаво да си го повтаряш докато си срещу огледалото! :laughing:

 

Не другите не стават, ти не ставаш !! има разлика

Що тря да давам риплеи да убеждавам някъв балък в нещо си ???!! тва не мога да разбера.Още повече да ти отварям очите.Ти сам тря да достигнеш до тва ниво а не да копираш

На кои топ играчи гледаш риплеи Димага ли ти е големия играч или ИДРа :blink: или оня HUK ?

Ревлъо с Ревлото ти :laughing:

Сега след пача ако пак падаш което със сигурност ще е така кои ще е виновен ? терана,близард ,кривия космос ?

И видя ли изобщо тоя пач кви промени има или чакащ някои да ти го преведе или утре да гледаш новите риплей на супер играча Димага кво праи :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Я внимавай как говориш бе! Ако ще се обиждаме, да се разберем на лично, къде да се видим и да се пообиждаме на живо, какво ще кажеш? Викам да прекратиш темата, преди да е станало късно!

Link to comment
Share on other sites

искам като падам, да знам, че съм паднал за тва, че съм слаб!
:lol: :rofl:

facepalmzzzp11.gif

 

 

Много са силни срещу имортали, зерглини, хидри, муталиски, войд рейове, зиалоти, хай-темплари
:lol:
Тогава ще знам, че съм добър отново.
m_highfive.gif

 

 

Това ми се струва тъпо... то и сега не дава кой знае каква видимост пък като го намалят съвсем.
Танкове, колоси качени на това място дават прекалено голямо предимство. Едно - range, второ - high ground.
Link to comment
Share on other sites

Я внимавай как говориш бе! Ако ще се обиждаме, да се разберем на лично, къде да се видим и да се пообиждаме на живо, какво ще кажеш? Викам да прекратиш темата, преди да е станало късно!

Няма проблем да те държа 15-20 мин във въздуха ама няма да дойдеш там където съм аз

както и да е ,типичната Бай-Ганъовска реакция ,реване и скачане на бой :laughing: и като види дебелия спринт ама спринт да видиш... оня на 200м метра рекордъора Юсейн Бол ряпа да яде :laughing:

Ок,смятам да причключа с теб ако не чета повече реване,ако имаш нещо лично да ми казваш може да ми пишеш на лични !

Link to comment
Share on other sites

Е, вече ще си получиш, каквото си търсиш... Не знам само, чия е типичната Бай Ганьовска реакция. Чудиш се вече, какви глупости да си изсмучеш от пръстите и понеже няма, какво повече да кажеш, не че изобщо някога си казал нещо и почна да обиждаш! Какво очакваш да стане, да седя и да гледам, как някакъв смешник ме обижда ли?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...