Jump to content
BulForum.com

Почистване на охладителната система с антифриза


TuiTo

Recommended Posts

Парното ми е слабо. Мисля, че е доста запушено радиаторчето защото при загряла кола отначало духа топло и след това става хладна струята. Дайте акъл каква химия да налея в антифриза, така че да ми почисти охладителната система, но да може да се ползва ЗАЕДНО с антифриза. Препаратите дето ги продават по бензиностанциите се ползват само с вода защото влизали в реакция с антифриза и правели още по-големи л***** в системата. Аз търся нещо, което да го карам няколко дена с антифриза и след това да сложа нов.

Чета за обезмаслители, Веро, лимон тузу, Калгон, оцет и т.н., но ме е страх да пробвам за да не направя по-голямо мазало.

Моля за съвет колеги, които наистина са го правили с антифриз в системата. Аз съм с най-обикновен син, който смених преди 2 месеца, но тогава не беше студено и не знаех, че нямам парно.

Link to comment
Share on other sites

Колега не те съветвам да ползваш препарати за почистване. Не, че не го правят. Правят го, но може да протече цялата охладителна система. Яка химия е. Затова, моят съвет е да се разглоби и продуха всичко. Първо виж дали дига температатура. Ако наистина е оттам, че е запушена най-добре е да се разглоби и тогава да се продуха.

Link to comment
Share on other sites

Благодаря ти за съвета колега, но мисля първо да пробвам с химия, ако намеря такава каквато съм описал по-горе. Така,че въпроса ми остава.

И - да, вдига температура, маркучите са горещи и т.н. знам какво питам и какво търся. Друг е въпроса дали ще го намеря .......

Link to comment
Share on other sites

Влизал съм и там и на други места. Тук няма никакво значение марката и модела.

Зададох конкретен въпрос и много моля да ми отговорят само хора, които .......... могат да отговорят точно на този въпрос.

Link to comment
Share on other sites

А дали термостата ти работи, а? И каква температура показва на таблото, когато започне да духа хладно?

Имал съм подобен проблем и се оказа термодатчик, и термостат.Смених ги и после парното беше перфектно.

Link to comment
Share on other sites

Колега има такава химия Radiator Cleaner на Лики Моли.

Това е наистина по темата :) и ми дава един + за Лики Моли, но колега имаш ли лични впечатления за "наливане" директно в антифриза? Не искам да вадя "боза" от радиаторите или ........ да ги сменям.

Колега @magdanoz4o, повярвай ми ПЛС!!! минал съм ги всички тези етапи и питам точно това което ми трябва. Мein Gott ......... някой да е правил това, което питам?

Link to comment
Share on other sites

Аз само питам, дали си елиминирал тези вероятни проблеми, нищо повече.Иначе химии не съм слагал и нямам представа дали вършат работа.Като разрешиш проблема можеш да споделиш тук, за да знаем и ние, ако ни се наложи да знаем какво да правим.

Link to comment
Share on other sites

Според мен проблема ти е в радиаторчето на парното,което се намира вътре в купето и до което може да стигнеш след като свалиш цялото табло на колата...Много неприятен проблем е,но е често срещан...Много хора като сипят веднъж антифриз,и после с годините само доливат,в резултат на което се получава безвъзвратно задръстване на радиаторчето...С тия химий които мислиш да слагаш ще ти текне цялата охладителна система,или поне слабите и места(предполагам с годините те вече не са малко) и въпреки това пак ще се опре до сваляне на въпросното радиаторче...Но ти си знаеш,моят съвет е колкото и неприятна работа да е-захващай се със свалянето на радиаторчето и дано да може да се изчисти,иначе ново ;) Успех

Link to comment
Share on other sites

Знам, че проблема ми е в радиаторчето на парното. Точно него се опитвам да изчистя. Проблема, е че ш******е корейци имат някои много евтини части и някои супер скъпи. Това радиаторче например е поне 120 лв. от съмнителен доставчик и е на супер криво място и майсторите искат още толкова за ремонта. 250 кинта са си цифра. В същото време на брат'чедите Астра и Вектра са по 40-60 .......... поне това виждам по форумите.

Има един сервиз, който ми оферира промивка само на това радиаторче, но и те поискаха 70 лв. Нещо ми се струва множко само да го закачат на една помпа от пералня и да се върти оцет /най-вероятно/ ден-два през него. Не знам ..... А мръсотията в останалата част от системата - как да я изчистя?

Купих две химии - едната на Лики Моли, която коментирахме по-горе и още една ABRO USA нооо още не мога да се престраша да ги ливна вътре. Това, което чета тук и на други места си е притеснително. Но цифроманията за която споменах май ще ме престраши. След Нова Година.

Весели празници на всички!!

Link to comment
Share on other sites

Всички радиаторчетата са в на майка си *ъза разположени. На една кола няма, на която да е на нормално и лесно достъпно място, без да се разглобява цялата из основи.

Link to comment
Share on other sites

Не става ли от радиаторчето от някои от братовчедите? И все пак колко ще ти струват тея добавки, които уж ще премахнат проблема? Да не стане така, че да дадеш пари за добавки и после да ти текне цялата система и накрая от няма накъде да сменяш сумати работи? Не забравяй, че икономията е майка на мизеерията!

Link to comment
Share on other sites

Мне, не стават - точно там са така го променили, че или размера е различен - широчина/дължина или вход-изход тръбите са съвсем различни по ъгъл и разстояние а шибана /я вярно :) не го позна като грешна дума както Б. Димитров го каза :)/ работа ви казвам братчеди-братя не стават само оригиналише иначе .......... нанай дудук

И аз затова гледам да събера мнения и не съм го направил до сега с химията - хич не съм сигурен какво ще стане и колко ще ми излезе.

Link to comment
Share on other sites

Не само корейските са скъпи явно,на Ситроен са същите пари въпросните радиаторчета...А от сервиза е нормално да ти искат още толкова за работа...Сваля се цялото табло,не знам свалял ли си,ама аз да и си е бая играчка и много псувни :) А както споменах по-горе с въпросните химий най-верочтно ще се надиграеш-хем $$$ за тях,хем за радиаторче хем за още сумати неща...Успех все пак...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

колега каквото и да правиш да слагаш препарати да чистиш радиаторчето просто ефекта ще е временен термостатът може само да го провериш но не ми се варва да е от него просто това си е проблем при daewoo повярвай ми аз съм с daewoo nexia съшия проблем имам това и е четвърта зима при мен парно ще имаш само като сложиш дебел картон не с вестник пред радиатора така че целия да е предпазен от вятъра гарантирам ти че ще имаш парно и няма да го има този ефект със захладняването.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...