Jump to content
BulForum.com

Administratorite na Eurocom kradat potrebitelite!!


BODY

Recommended Posts

Да бе, и на мен се е случвало и картинката ми е пределно ясна.

Ама колко често се случва? И за колко дълго? Преживял съм някак си

 

И на мен да се случва всяка вечер и аз ще лудна! :wacko: :angry:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Xaxa i na men tova mi se slu4i ot 11 do 14ti toq mesec. Vurnaha mi staro IP i star mac adres ot predi nqkoko meseca. Suotvetno o4evidno IP-to go bqha prerazpredelili na nqkoi drug i 4oveka si go polzvashe i stavashe bluskanica 2ma za edno IP. Az kato tup programist si napravih programka, koqto pri zaguba na net da pravi reboot na mrejata i taka zagubata na net beshe ot po 3 sec...po4ti ne q useshtah...samo toq drugiq 4ovek ne znam kak e iztrael 3 dena bez net. E poneje ne sam koravosurde4en go ostavqh rano sutrin ot 6 do 9:30-10:00 da ba4ka s neta ako ima nqkva vajna rabota da si q svurshva. Ama si e verno, 4e toq slu4ai si beshe golqmo mazalo.

Link to comment
Share on other sites

И на мен ми зачезна стария IP адрес. Интернета чезнеше през няколко минути. Оказа се, че нивото на сигнала е много ниско. След като техниците оправиха сигнала, всичко си тръгна по старому.

 

PS: Това за ЛАН картите сигурно го казват, защото USB много забавя по-старите компютри.

Особено първите дъна с USB 1.0 бяха доста нестабилни и често забиваха. В такива случай е реално оправдано изискването за свързване по стабилната и изпитана лан-карта.

 

Вече с USB 2.0 нещата са доста по-добре, но и компютрите имащи такова животно са доста по-напред с материала.

Link to comment
Share on other sites

Не знам, но на мен от октомври нета ми е спирал най-много 5 пъти и то за малко, а скороста не ми е падоло под 80% от договорената. Защо ще се давата и крадът IP-та и кой има полза от това??? Освен ако няма ослуга VIP IP, нещо от рода: 212.104.104.104 :P

 

Инересно съпорта като е 24 часов, има ли системен администратор, защото и аз съм слушал от тяхразни глупости?

Link to comment
Share on other sites

dreamar ne znam koe e korektnos ama na men sled kato mi go slojiha neta vseki den sistemno mo spiraa6e.i se okaza 4e ne ip a ot dobri slojiteli mi spiral neta.zna4i te kat sa go prekarvali sa si ostavili ra4ete ta vikax texni4i rqzaha kabeli na sasedi i nakraq proglema v oniq ot na4aloto.kat razbrax otkajix i taka i v na4aloto se pravqt gre6ki.to ne be6e obajdane i mi puskaxa nqkva koledna muzika dokato 4akax abe ve4e e se taq :evil

Link to comment
Share on other sites

А на мен ми се прецака интернета миналата събота - цял ден не можах да се свържа със съпорта. На следващия ден след 2 часово набиране осъществих връзка и в понеделник ми пратиха техници. Та дойдоха техниците оправиха нещата, но нет пак нямаше - мигаше ми online лампичката. Гледам в "книжката" на модема и там пише, че ако мига он-лайн значи IP-то е изчезнало или сменено... или нещо от сорта. Звъннах на съпорта и им казах това и отговорът им беше, че е невъзможно. 1 час по-късно имах нет, но с различно IP.

 

Ето го старото ми IP:217-10-248-250.cable.evrocom.net

Ето го и новото:212-104-107-38.cable.evrocom.net

 

Защо, дявол го взел, ми смениха IP-to? Някой има ли отговор на този въпрос???

Адски съм подразнен от това нещо! Евроком ми паднаха в очите.

Link to comment
Share on other sites

Тия проблеми се случиха на много клиенти и аз нямах за около 24 ч.Но хората са си сменяли програмата.Случва се и не е нужно да мрънкаме много.В офиса имам Визио и да знаете всички че там е много бедна хавата от всички страни.Не се лъжете е моето мнение.

Link to comment
Share on other sites

warp, тогава и моят нет спря. Обадих се на съпорта и от там ми казаха, че наистина има проблем и не съм само аз. Трудно се свързах с поддръжката, което потвърждава думите им, че не съм само аз.

 

към колко часа ти се случи? към 17:00 ?

Link to comment
Share on other sites

а и нали нямам право да си сменям адреса на PC-to (физическия - блок вход ...) ако може да си го сменям казваи!

нямаш право ;)

Link to comment
Share on other sites

warp, тогава и моят нет спря. Обадих се на съпорта и от там ми казаха, че наистина има проблем и не съм само аз. Трудно се свързах с поддръжката, което потвърждава думите им, че не съм само аз.

 

към колко часа ти се случи? към 17:00 ?

 

Малко по-рано - към 12:00 се случи.

Един приятел също нямаше нет и след като отиде в офиса на EK нет му казаха, че проблема е масов и можело да се наложи известно време да няма нет(като за известно време споменаха период до 30 дни). Обаче след известни разправии още същия ден му оправиха нет-а...

Link to comment
Share on other sites

Аз съм с Моторола 5100 и самата инсталационна програма си търси ЛАН картата.Аз моята я бях забранил и програмата ми каза че не може да ми инсталира драйверите,въпреки че я ползувам на USB.

abe tova, 4e ne moje6 da instalira6 edni glupavi draiveri si e drug vapros

Link to comment
Share on other sites

privetstwam wsichki koito sa imali problemi i ne sa im resheni ot supporta,

ili puk ne sa poluchili adekwaten otgowor ot tqh, da naprawqt slednoto.

purwo pitaite imeto na tozi koito e na smqna!

wtoro obqsnete tochno kakwa e situaciqta wuw mail do veno@evrocom.net !!!

Obeshtawam che na wsichki shte oburna wnimanie !!!

No molq vajno e da znaete koi e bil choweka ot supporta, inache nqma kak da wzema suotwetnite merki ili pone tochno chas i data kogato ste se obajdali !!!

Mersi !

Link to comment
Share on other sites

Аз пьк ще кажа няколко добри думи за сьпорта :) , от 2-3 месеца си личи че има някво подобрение.Преди като ми спре нета едно ,че 5-6 часа не мога да ги открия по телефона,другото че се мотаха много.За 1 година откакто сьм с ЕК нета ми е спирал доста пьти,но за 5-6 часа ,максимум за 1 ден,но тва е нормално,хората работят и отстраняват проблема бьрзо.Пресен пример на мача Бьлгария-Дания спря нет,спря кабел всичко,изчаках 1 час ,обадих се на сьпорта момчето ми обясни като човек имало няква авария и до 1-2 часа всичко ще е готово и наистина след 1 час имах нет.Така че имате ли проблем просто им звьнете-тва им е работата. :)

Link to comment
Share on other sites

veno - tyi kato az postnah tva e redno az pyrvi da kaja za data i chas

 

dnes 20.06.2004

 

razgovora e proveden ot 11:56 do 12:01

 

pich s mil i lubezen glas - syjelqvam che ne go zapisah

 

iskam da te pomolq za neshto - darechem sled kato shte otgovarqsh na vseki kazvai i kakvo e napraveno po vyprosa - darechem v edna temi4ka - dnes beshe polucheno oplakvane - edi koi si admin e globen/izgonen/mymren i t.n. za da se vijda ot horata che glasa im ne e naprazen

 

Blagorq ot sega

Link to comment
Share on other sites

spored men malko preuveli4awate pri me imashe problemi purviq mesec kato si pusnah neta,a problema beshe e imah mnogo golqm lag na cs obagdih im se i ne se opravqshe.Sled wreme samo se opravi :)

Link to comment
Share on other sites

Evrocom.net ISP, Plovdiv e nai-dobria dostavchik na internet v tozi grad. Ako nqkoi si misle che pri Anal Garoff na laggame shte e po-dobre....mi jestoto se luje. Ako tuka imate downtime 2,3...10 chasa, pri laggerite shte imate 2,3 dni - zaduljitelni. Evrocom ne sa perfectni, no sa the best in town I sum siguren che i da iskat da se gavriat s IP-ta nqma vremeto!

 

P.S. Kvo sa praite na interesni vsi4ki, vse edno ne svalqt 2,3,4 PUTI poveche ot tova s koeto ste se saglasili. Zashto nqkoi ne kaje.....mi nqma da svalqm s 60k a s 30 ot server-a..... i tn.

Link to comment
Share on other sites

Аз пък само веднъж съм говорил със съпорта, когато си купих ЛАН-ка и минах от USB към LAN-ката, обадих се, заето, след 10-ина 20 минути успях да се свържа, казах си номера на договора, казах си новия МАК, човека ги оправи, остана да рестартирам да се види дали всичко е наред, беше наред, айде пийз и това е. Проблеми с ЕК рядко имам, само веднъж долу сменяха кабели, и чат пат веднъж месечно спре за по малко нета барабар с кабелната. Отивам да пия нещо/излизам/гледам си клипчета/слушам си музика. Не съм доволен на 100% от ЕК и знам, че не всичко е перфектно, но ме устройва напълно. Ядосвал съм им се и мисля, че и това е в реда на нещата. Ама и откакто съм абонат два пъти увеличават скоростта, и глобално погледнато нещата отиват към по-добро. Бъдещето ще покаже, аз съм оптимист.

Link to comment
Share on other sites

Малко офтопик : може ли да се даде малко техническа инфо за комп. мрежа на Еврокома в Пловдив за такива като мен , които се интересуват професионално ? още - търсят ли се компютърджии (смятам че това е най-точния термин),какви са критериите и какво да правим ако се интересуваме от такава работа ?

Link to comment
Share on other sites

Съвсем нормално ми се струва, когато се работи с техника да има и технически проблеми от време на време, а когато пък тя е разпръсната из целия град си е направо задължително.

Друг е въпроса с НЕСЪЗНАТЕЛНИТЕ и надменни служители, навсякъде има такива, защо ЕВРОКОМ да е застрахован? Всички се сещат каква е процедурата: Когато някой служител се отнася така (както по горе описвате) с клиен и на клиента му накипи достатъчно, то той подава оплакване срещу съответния служител. Но познавайки българския манталитет ви казвам - "Мислете преди да решите да избиете нечий хляб от ръцете на някой! Той няма да стане ваш."

Моя нет за около половин година е спирал само няколко пъти, като само веднъж беше достатъчно дълго за да ме накара да се обадя на съпорта. От там ми обясниха, че в момента работят по въпроса и че проблема ще е решен до...не помня точно колко часа (до след няколко часа). А ако и след това нямам нет да се обадя отново - не се наложи. Не се наложи даже да чакам до предварително дадения ми час.

Нищо лично, но тази история с кражбата на IP ми се вижда чиста параноя - стегнете се бе хора!

Айде и HAPPY SURFING FOR ALL!

Link to comment
Share on other sites

Иначе в последните две седмици се правят промени в Евроком с цел по-доброто обслужване на потребителите. Какво точно се е променило няма да споменавам, това ще очаквам с времето потребителите сами да открият :) в следствие на тези промени има вероятност от възникване на проблеми и в някои случай (предполагам) е възможна промяна на ай-пи с цел диагностика и/или решаване на възникналия проблем.

Само не казвай, че мигрирате към IPv6 :cry

 

Иначе аз през Март м. имах бая разговори със съпорта ... и като изключим, че нямах домашен тел. и дадох около 25лв. на МТел, че със съпорта имахме смислени разговори като този, който ще посоча по-долу, останах доволен, защото за около 3-4 дена оправиха проблема, който явно беше по кабелите в квартала ...

 

Та, за разговора. Вече системно взе да се получава така, че да губя адски много пакети, дори към гейтуейа, където загубава беше около 75-80% (!). И така, звъня:

 

- Евроком, добър вечер.

- Добър вечер, имам проблеми с нета - имам голям загуба на пакети, над 70 процента, така е от няколко часа.

- Момент.

Тук се чува как започва човека да си лафи с някой от колегите ... май някой виц си довършиха, бах маа му. А аз плащам по 80ст/минута! Та, след 2 минути човека приближи слушалката на телефона и каза:

- Имате голяма загуба на пакети.

Аз, наум: - Айде бе?!

- Знам.

Следва мълчание.... аз:

- И?

- Обадете се след малко.

Ммммм, много ползотворни 5 минути.

 

След малко:

- Евроком, добър ден.

- Добър вечер ...

- Да. С какво мога да помогна?

- Ами аз съм този, с голямата загуба на пакети (продиктувах си пак IP-то).

...

- Хмм, загуба на пакети.

- Да ...

- Обадете се в понеделник сутринта да дойде дежурния екип.

 

Бла, това беше ПЕТЪК ВЕЧЕРТА!

 

Звъня в понеделник сутринта, радостен от 2-та дни офлайн. Проведоха се горе-долу същите разговори, но този път човека каза, че ще прати хора до няколко часа. Излишно е да казвам, че бях на даскало, но слава на Рийпъра майка ми си беше вкъщи целия ден. Прибирам се вечерта - никой не е минавал. Звъня, казват "няма такава заявка записана днеска, затова не са дошли". Питах ги добре, можете ли сега да пуснете заявка? - Ами не, утре се обадете. Обаждам се на другия ден, проведох един наистина приятен разговор с някой друг от съпорта, който поне според мен, според гласа му, остана смутен и каза 'до час ще дойдат хора'. И наистина дойдоха, около час и половина ръчкаха из квартала и оправиха проблема ... само че питам се защо това не стана в петък?

 

Но, напоследък съпорта е муцка ... пак съм имал малки проблеми и веднага са риспондвали. Тази сутрин примерно, до колкото казаха, правили са профилактика и дори се извиниха за причиненото неудобство. Аз легнах да спя де, но майка ми каза, че имало нет след час-два ...

Link to comment
Share on other sites

tHiNkeR - za takiva nevqrvashti kato teb ima log - da ti go pratq li da pochetesh malko ta posle da si pogovorim dali e paranoq ili ne - ako beshe pochel malko po-nepred - kato naprimer -> BODY Пуснато: Jun 20 2004, 12:57 PM B) shteshe da zabelejish ednorenova izvadka - dali shte vqrvash ili ne pravqt se takiva raboti - predpolagah che sled kato si slojil onq pingvin mojeshe i da si chuval za Linux no uvi - qvno samo si te kefi !!!

 

insomnium - napylno te razbiram i te podkrepqm - edna ot prichinite da otvorq tozi POST e da "poizbiem hlqba ot rycete" na tarikatite koito si stoqt v ofischeto na klimatiche idvat v 12 na rabota vmesto v 9 i vzimat zverski zaplati zashtoto e slushal v chas po informatika !!!

 

BigCourage - i da go pusnat i da ne go pusnat nevqrvam da zabelejish razlikata v otnoshenieto kym teb - pyk de da znae chovek - moje zaedno s promqnata da smenqt i "ekipaja" na gondolata :)

Link to comment
Share on other sites

Мисля, че на всички трябва да е ясно, че е възможно да възникват аварии от различно естество, колкото и странно да звучи на някои от вас това. Въпросът е да се отстраняват възможно най-бързо.

Както се спомена в по-предни мнения в темата, съвсем наскоро беше сменен софтуера за мениджмънт на кабелните модеми. Естествено този нов софтуер е по-добър от стария и естествено това се прави за подобряването на услугата. При тази смяна, възникнаха частични проблеми, които засегнаха малка част от абонатите. Беше направено (и се прави) всичко възможно тези проблеми да бъдат максимално бързо отстранени. Един от тези проблеми е задаването на един IP адрес, за двама от абонатите.

Искам да подчертая, че това не се прави умишлено ! Просто няма човек, който по някакъв начин да се възползва или да получи някакви облаги от този неприятен проблем.

Link to comment
Share on other sites

аз какво да ви кажа Миналата събота както си сървирах и нета спря,плащам им по 72лв. на месец и познайте какво стана ИНТЕРНЕТА ДОЙДЕ ВЪВ СРЯДА ВЕЧЕРТА

А до тогава голямо ходене по мъките беше.Просто не искам да се сещам отново,че ми пирзлява направо. Първо ми отговориха "не ви е платена сметката господине и затова е спрян"Хоп показах им квитанцията за платена сметка-72лв.Последва "ох извинете,

неква си служителка:Николай,момчето защо няма нет?

Николай първо обсъждаше мача и след 2 мин. отговори:Хайде бе,момче имаш нет какво се правиш :)

Еми да аз него ден нямах какво да правя и сигурно бях решил да си права тахак :)Както и да е,звъннаха един телефон до технически отдел,но пичовете предната вечер след мача бяха поркали здраво и едва ли някой бе дошъл на работа :)Служителката ми каза да се обадя към 12:00 на 63-50-63 и ще ми кажат какво става,обаче аз не издържах и в уречения час бях във офиса,а не на телефонната слушалка :punk

Влизам значи и пак същата служителка: Добър ден вие за какво сте... :love

И хайде пак обяснявай същата история за да се сети мацето и да пита Николай какво става.Никито ми вика момче отивай си вкъщи след 1час ше имаш нет :lol: Обаче момчето трябваше да иде на работа и вечерта се беше надъхал че ще си навакса изгубената събота и неделя,но уви.Нямаше и помен от нета.Тогава рестартирах модема,проверявах мрежовата карта дали е изгоряла,преинсталирах ХР-то ,но нищо.Тогава им теглих една благослович.

Ден вторник

Сутрин ставам пия кафе и хайде на колелото и пак до Евроком

Там-добър ден вие за какво сте,хайде пак обяснявай,че от събота нямаш нет :evil

Тогава им бях занесъл и модема,като си мислех,че той е направил проблема,но уви модема работеше.ТОгава хорицата решиха да си признаят че проблема всъщност бил при тях.Увеличили били скоростите,сложили нова програма и не съм бил само аз тоя без нет(в този момент си представях че ако наистина е така ще има тълпа от обезверени тинейджъри пред офиса на Евроком) :lol: Пак отидох на работа и вечерта като се върнах пак нямах нет

Ден сряда:

Сутрин ставам и хайде в ЕВРОКОМ-мой втори дом :rolleyes:

Посрещна ме Николайчо-то от техните служители май само него го интересуват потребителите,аз пак си разказах стихотворението,че от събота нямам нет и че днес вече е сряда :devil :devil :devil Николайчо вика, че не може да бъде,но след като си провери нещо в програмата възкликна:Ама ти наистина нямаш интернет :cry (не бе майтап си прая викам си аз)

Обаче николайчо нямал права за да ми пусне нета,защото шефа като сложил новата програма,орязал правата на всички и сега Николайчо бил със вързани ръце.Звъннаха два три телефона и не можаха да открият правоимащия...

Николайчо ми се извини и каза,че ще направи всичко възможно за да имам нет,въпреки че имало и други като мен,аз съм щял да бъда първия на който ще е пуснат нета :punk :punk

Вечерта прибирайки се от работа се питах какво ли ще измислят във четвъртък сутринта,но вече имах нет и не ми се наложи да ходя пак там,а вече бях свикнал и ми се ходеше.

Вие на мое място какво бихте направили след всичко случило се :confused :confused :confused

Мисля,че тук е мястото да благодаря на НИКОЛАЙ,който единствен се отнесе сериозно със проблема ми(въпреки че ми трябваха няколко дни за да ме запомнят :D

Link to comment
Share on other sites

levent_7, искрено ти съчувствам за проблемите, но мога да те уверя, че не са те лъгали излишно - поне за Николай съм убеден. И аз говорих с него по същия проблем, правехме тестове... какво ли и не се виждаше причина за да не работи Интернет-а. Така или иначе в понеделник го оправихме :)

 

Явно новата програма не е перфекна и с времето максимално бързо проблемите с нея ще се изчистват. След като стане това нещата би трябвало да работят нормално както обикновено, но с някои плюсове.

 

И така... don't worry :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...