Jump to content
BulForum.com

Булсатком (НетГруп/Асеновград.Нет)


Recommended Posts

От гледна точка на доставчиците сме стока ;) Нали знаете че когато се продава/купува подобен бизнес единственото важно е броя клиенти :) всичко останало всеки нов го изрива с кофата в канала и го прави наново, къде успешно къде не нагледал съм се и на 2-та варианта. неуспешните са повече.

Е, аз имам усещането, базирано на нещо, че този ще е неуспешен :P . Както с Евроком стана, както и с други.

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 949
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Такааа, днес имах среща с момчетата от Wi-Net, които изграждат мрежата на Гаров в Кючука и прехвърлят абонати. Щяха и мен да прехвърлят, но с тях, забележете с ТЯХ стигнахме до извода, че няма смисъл и по-добре да се ориентирам друг доставчик... Това ще го обясня след малко.

Та, с тях коментирахме и проблемите с мрежата на Нет Груп и това, което натвориха Булсата. Според думите им, рутер, към който е закаченo всичко е в Тракия, оттам минава през центъра и след това по останалите квартали. Те познават мрежата и са участвали в поддръжката и до преди около месец. Според тях това, че "малко" обикаля не е проблем. Проблемът е в това, че в момента няма видимост между абонатите и всичко, ама всичко минава през този рутер, който е претоварен. Примерно, двама комшии сме на тази мрежа в 2 съседни къщи. Преди месец когато аз и той започнем да свалеме торент, си дърпаме един от друг, скоростта е висока и мрежата е нормално натоварена. Сега няма видимост и всичко минава през рутера, който се претоварва и всичко отива по дяволите. Има връзка, имам IP, но нет няма. Сега и да теглим едно и също нещо, всичко минава през рутера в Тракия и се затлачва.

 

Та по въпроса с Ейнджъл Софт и прехвърлянето на абонати. Бях на последната останала непрехвърлена мрежа от Ейнджъл към Булсат. Имали проблем с оптиката от Булсат и останахме наистина последни на нашата улица. Мисля, че сме около 10 абоната, като от моята страна сме трима. Преди да ни прехвърлят намерих Гаров в техния форум и видях, че предлага прехвърляне на тяхната мрежа, защото си иска абонанатите, а ние читавата услуга, която получавахме. Наистина за времето, през което съм ползвал услугата от Нет Груп, няма нито една, ама нито една забележка - пинг 0, наистина високи и реални скорости както към БГ, така и международни. Всичко 6 с два плюса.

Та пиша аз на Гаров, той ми обяснява как пускал оптики и след 2 дни идват с оптиката до къщата ни или до стълба пред нея и ни прехвърлят. Как досега сме били 20 абоната на една оптика, а сега ще бъдем двама, максимум трима. Оставям си координати, за да ми звъннат и да се разберем, като му казвам, че мога да дам захранване от мен за медията. Той ми казва ОК, очаквай обаждане. Минаха 3 дни, никой не се обади, междувременно поразпитвам комшии, които също чакат прехвърляне - и всички казват:"Ни вест, ни кост"... Питах го веднъж какво става, той ми върна, че имало забавяне, не знам поради какви причини и всичко ще е както сме се уговорили. Изкарали оптиката на стълба през къщата ни, но се чудехме дали този стълб няма да го бутат, защото е стар бетонен и така... Аз мислех, че има вероятност да се махне, но не бях 100% сигурен. Казах му, че ще е най-добре, да я изкарат на нашата къща, дори предпочитам да е там, като нямам нищо против и пак казах, че ще има захранване от мен. Каза ми супер, утре ще видиш момчетата, че работят. От тогава минаха точно 2 седмици. Реших, че имат проблеми някакви и леко ги бях отписал, но днес ми звънят:"Там ли сте, искали сте прехвърляне, хората са там и ви чакат." Зарязвам си задачите, прибирам се, няма никой, звъня на телефона, казват ми, че са из квартала и гледат нещо, идвали след минутка. Така и стана - идват 2 момчета и ми заявават, че ще дърпат UTP около 120 метра, от една задна улица, за да вържат мен и комшията... Ченето ми падна, обясних им, че имам уговорка с Гаров, показах им оптиката на стълба, като междувременно им казах, че съм разпитал и този стълб няма да се маха и си остава със сигурност, така че може и там да е медията. Те виждат всичко и казват:"Ами да, какъв ЛАН ни пращат да прекарваме, като оптиката е пред къщата. Няма смисъл при наличие на оптика, моя и нета на комшията да минава през 3 суича и да прекарват 120 метра кабел и че е почти сигурно, че при буря с гръмотевици ще има проблеми." Решават, че техния шеф, не се е разбрал с Гаров и му звънят. Обясняват му случая като междувременно се оказва, че шефът им, някой си Петър е с Гаров. Решаваме, че всичко е ОК, но нейсе... Гаров казал, че няма смисъл за двама абонати да "палят" оптика. Можело и по ЛАН, защото трябвало да се ползва влакно, пък им свършвали и ала-бала. Едното момче много се изнерви и докато говори с него, без въпросния Петьо да знае, че съм до техника, го пита:"Аз сега какво обяснение да дам на абоната? Обещали сте оптика, оптиката я има, а отказваме да я пуснем? Какво да му кажа?" При което от отсрещната страна се чува:"Кажи, че шахтата е пълна с вода и не може да се сплайсне оптиката и затова временно на ЛАН, пък после ще го мислим... При това положение им казах да предадат на Гаров, че ако не си удържи на думата за оптиката, се отказвам, на което те казаха, че съм напълно прав и че ако искам ЛАН, и сега съм си на ЛАН, още повече, че имам и друга алтернатива и т.н. Те му казаха и той без да каже нищо затвори.

След което, аз си тръгвам по задачите и им казвам, ако им разрешат все пак да пуснат оптиката, само да ми звъннат, като им показах къде да закарат кабел, ако ме няма, за да е удобно да им пусна ток.

Така и никой не се обади, но към 17:20 получавам обаждане от стационарен телефон:"Добър ден, казвам се Ангел Гаров, бяхме говорили с Вас за прехвърляне, но за голямо мое учудване, разбирам, че сте отказали?" Аз казвам:"Да, отказах, защото с Вас имахме уговорка за оптика, а Вие не я спазихте и ми предлагате ЛАН." Той:"Значи наистина сте отказали, така ли да разбирам? Аз:"Да, обясних Ви, единиствената причина, с Вас говорихме за оптика..." Той:"Няма значение, дочуване" и ми затвори.

Та така. Междувременно комшията са го прехвърлили по ЛАН, явно не са им разрешили да пуснат оптиката. Не знам как е, не ме и интересува.

Наистина останах разочарован от Ейнджъл Софт.

Link to comment
Share on other sites

Това, че се отрича, не значи, че не е обещал. За съжаление, вече нямам достъп, за да пейстна ЛС-тата.

Иначе ето телефоните, от които ми се обадиха: +35932638209 - от този Гаров ми се обади в 17:23ч., а GSM от който ми звъняха е 0888606466.

Link to comment
Share on other sites

Това, че се отрича, не значи, че не е обещал. За съжаление, вече нямам достъп, за да пейстна ЛС-тата.

Иначе ето телефоните, от които ми се обадиха: +35932638209 - от този Гаров ми се обади в 17:23ч., а GSM от който ми звъняха е 0888606466.

 

Всеки сам си прави избора,пусни си колбокс като искаш оптика

Link to comment
Share on other sites

Тия мизерници имат сериозни проблеми с DHCP-то (това май трява да го реферирам и в оная тема дето спорихме няколко души за ползаата и вредата от дхцп).

След (отново) прекъсване за около 2 часа, след неуспешни опити рутера да си вземе адрес, опитах ръчно да задам по спомени нещата, за ДНС зададох публични некви на гоогле , и взе че тръгна от раз!

Не е като да кажеш че рутера не се сработва, след като lease е 2 часа, а поне по горе долу по 15-20 часа изкарва на DHCP.

 

DHCP ОТНОВО, АААА?!

Следващия път какъв нов похват от мрежовите си знания ще трябва да приложа за да имам нет? :bgrin:

Мизерници!

Edited by tedy
Link to comment
Share on other sites

Тия мизерници имат сериозни проблеми с DHCP-то (това май трява да го реферирам и в оная тема дето спорихме няколко души за ползаата и вредата от дхцп).

След (отново) прекъсване за около 2 часа, след неуспешни опити рутера да си вземе адрес, опитах ръчно да задам по спомени нещата, за ДНС зададох публични некви на гоогле , и взе че тръгна от раз!

Не е като да кажеш че рутера не се сработва, след като lease е 2 часа, а поне по горе долу по 15-20 часа изкарва на DHCP.

 

DHCP ОТНОВО, АААА?!

Следващия път какъв нов похват от мрежовите си знания ще трябва да приложа за да имам нет? :bgrin:

Мизерници!

 

DHCPто си е много удобно нещо, ако се спазват стандартите!

Аз например на работата също имам проблем с DHCP на cooolbox и един cisco рутер - не си наема адрес, и това е. А в другата дупка на конвертора имам обикновено Асусче 3031 за 20лв - то няма такива проблеми.

А циското след като го прекарам през switch 3Com (UTP) започва да работи.

Е,как да обвинявам DHCPто на доставчика си?!

Link to comment
Share on other sites

DHCPто си е много удобно нещо, ако се спазват стандартите!

Аз например на работата също имам проблем с DHCP на cooolbox и един cisco рутер - не си наема адрес, и това е. А в другата дупка на конвертора имам обикновено Асусче 3031 за 20лв - то няма такива проблеми.

А циското след като го прекарам през switch 3Com (UTP) започва да работи.

Е,как да обвинявам DHCPто на доставчика си?!

По принцип е така, но след като на практика това е пореден доставчик, с който аз лично имам проблем с DHCP?! Като преди даже рутер не съм имал. Вече 3-4 часа съм със статични настройки (lease-то на дхцп е 2 часа) и имам нет.

А и както казах, явно рутерът ми няма проблем с техния дхцп ако последния работи нормално, защото в останалото време доста часове поне в това отношение е нямало проблеми демек рутерът си е взимал надлежно адрес и т.н.. Явно няколкото по-големи прекъсвания последните 10-тина дни, които съм имал, все са били вследствие дхцп-то им, поне тия които са се оправяли с Renew IP.

Link to comment
Share on other sites

Абонат съм на асеновград.нет от април месец тази година. До началото на този месец интернета си беше супер, много рядко е имало проблеми с висок пинг, загуба на пакети и тн. Но откакто стана това "сливане" с булсатком интернета всяка вечер е кенеф. Ужасно висок пинг, загуби на пакети :(

Ето и доказателството:

Ping statistics for 212.116.141.22:

Packets: Sent = 100, Received = 87, Lost = 13 (13% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 0ms, Maximum = 17ms, Average = 1ms

 

Кенеф отвсякъде.

Link to comment
Share on other sites

Абонат съм на асеновград.нет от април месец тази година. До началото на този месец интернета си беше супер, много рядко е имало проблеми с висок пинг, загуба на пакети и тн. Но откакто стана това "сливане" с булсатком интернета всяка вечер е кенеф. Ужасно висок пинг, загуби на пакети :(

Ето и доказателството:

Ping statistics for 212.116.141.22:

Packets: Sent = 100, Received = 87, Lost = 13 (13% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 0ms, Maximum = 17ms, Average = 1ms

 

Кенеф отвсякъде.

 

 

смех , ип-то ти даже не е от булсат а от итд :)

 

и доколкото знам там още никои не е прехвърлен на булсат , но явно мнението ми за плювачите се потвърждава:)

 

а откакто булсат купиха мрежи се покачиха цените на доматите и тока :)

Edited by Galin plovdiv
Link to comment
Share on other sites

смех , ип-то ти даже не е от булсат а от итд :)

 

и доколкото знам там още никои не е прехвърлен на булсат , но явно мнението ми за плювачите се потвърждава:)

 

а откакто булсат купиха мрежи се покачиха цените на доматите и тока :)

Човека е пингнал това ИП, какво общо има чие е? Или проблемът е в ИТД? Надали. Не ми се вярва да лъже, че е минал(т) на булсат.

Доматите се покачиха и без Булсат, но този нещастник е поредния от серията нещастници (включвам и себе си), прецакани с Булсат.

При мен все още по средно половин ден нета е кенеф, с даже по-големи загуби, които в един момент са 30-40-50%, в следващия се оправя и всичко е наред може за 10 мин. може за 1 час. Плюс поне 3-4 прекъсвания за да е "щастието" пълно.

В момента се ядва, не показва загуби, а пинга е средно 6мс към... гейта! Но се ядва, даже е отлично спрямо останалото време.

Link to comment
Share on other sites

Проблемът определено не е в мрежата на ITD ;)

 

Pinging 212.116.141.22 with 32 bytes of data:

 

Reply from 212.116.141.22: bytes=32 time=1ms TTL=59

Reply from 212.116.141.22: bytes=32 time=1ms TTL=59

Reply from 212.116.141.22: bytes=32 time=1ms TTL=59

Reply from 212.116.141.22: bytes=32 time=1ms TTL=59

 

Ping statistics for 212.116.141.22:

Packets: Sent = 4, Received = 4, Lost = 0 (0% loss),

Approximate round trip times in milli-seconds:

Minimum = 1ms, Maximum = 1ms, Average = 1ms

Link to comment
Share on other sites

Проблемът определено не е в мрежата на ITD ;)

 

ами къде е като асеновград.нет е изцяло през итд ? там разбрах, че чак след 3 месеца ще ги прехвърлят на булсат и още са си през итд.

нашата фирма има офис в асеновград и са през асеновград.нет , вярно от време на време се разпада (ланка си е ) и даже е по пппое, но казаха че чак след няколко месеца ще минава през нет-а на булсат.

 

 

и все пак булсат са виновни за покачването на доматиту и то точно преди зимата !

искам си домати от близу :)

Link to comment
Share on other sites

Тоя @ Galin plovdiv определно почва да ме дразни чесно :angry1 :angry1 :angry1 Кви домати кви пет лева ВЕ посерко. Нета е кенеф и то голям. Може ли да гледам риплей на SC2 ето линка

и да трябва да чакам поне 10 минути да се набута в буфера за да мога да почна да го гледам и да се надявам, че като стигна до средат ще се свалила останалата част А???????

И като Си толкова много разбирач я погледни темата на нет груп кога за последен път съм се оплакал от нета и виж от кое число започнах да мрънкам, че нета е много лош ???? НЕ МОЛЯ ТЕ ПОГЛЕДНИ, ПОГЛЕДНИ И ДРУГИТЕ КОИТО МРЪНКАТ. Аз мога да ти кажа от кога поне по голямата част ОТ КАКТО СТАНАХМЕ ваши клиенти . Аре сектир вече а? И там някав друг умник от майната си ми дошъл и да ми обяснява колко сме .... и затова видиш ли нета е такъв.

 

Много настоятелно те моля @ Galin plovdiv ако нямаш какво умно да кажеш не дей да пишеш тука само дразниш хората. Но ако си решил да го правиш поне постни няколко спеед теста :bgrin: та да видим ния заблудените колко е добър нета и колко сме загубени, че роптаем, че ния нямаме такав нета.

 

Аре със здраве да си останеш и пак повтарям не дей да дразниш хората.

 

 

П.с. ако ти е толкова за доматите само кажи може и да ти намерим от някое село където още не доставяте нет. Там може и да са по-евтини :beer:

Edited by ma6inata1
Link to comment
Share on other sites

Пак е по-добре от DCC където хората плащат и на новите и на старите каси и пак им спират нета и го няма с дни...

 

Кофти само за който няма алтернатива, но ако някой има решението е лесно - като не ти отърва услугата отиваш при друг който ти предлага по-добра. Поне има алтернативи в Пловдив

Link to comment
Share on other sites

При мен има латернатива

1. булсат

2. ЕК

3.БТК

на кой от тримата :confused :confused за сега съм на булсата по принуда защото ме откраднаха :ph34r:

А, ми това е. Горкия. Аз имам поне И Визио (ДЦЦ вече не ги броя даже за нищо вече). :laughing:

ЕБАТИ алтернативите!

Определено ако опре пищова до главата, от тия трите не знам Честно на кои би се пуснал ти, а и аз.

Ако ЕК са с ггшита, вероятно на тях, ако е с модем, по-скоро бих продал апартамента и купил някъде където някой свестен има покритие :ph34r: . Това ако разбира се булсата не се пооправят от тая седмица КАКТО ОБЕЩАВАТ по телефона. Ако обаче продължат така, дори ЕК ще е по-добре, честно! А БТК ако ще на самотен остров да съм и само те да са, бих се удавил по-скоро.

Link to comment
Share on other sites

Някой виждал ли е как работят HD приемниците на Булсатком, и дали създават проблеми? Някъде из форума преди 2 месеца имаше мнение че софтуера им е бъгав и често забиват, затова и препоръчваха да се изчака докато ги ъпдейтнат с по нов.

Link to comment
Share on other sites

Така и никой не се обади, но към 17:20 получавам обаждане от стационарен телефон:"Добър ден, казвам се Ангел Гаров, бяхме говорили с Вас за прехвърляне, но за голямо мое учудване, разбирам, че сте отказали?" Аз казвам:"Да, отказах, защото с Вас имахме уговорка за оптика, а Вие не я спазихте и ми предлагате ЛАН." Той:"Значи наистина сте отказали, така ли да разбирам? Аз:"Да, обясних Ви, единиствената причина, с Вас говорихме за оптика..." Той:"Няма значение, дочуване" и ми затвори.

Та така. Междувременно комшията са го прехвърлили по ЛАН, явно не са им разрешили да пуснат оптиката. Не знам как е, не ме и интересува.

Наистина останах разочарован от Ейнджъл Софт.

Сега става ли ти ясно защо толкова много обичам нЕкои хора? Твоето е дреболия обаче.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...