z-man Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 Какъв е този бекгроунд шум от телевизията на Булсат?На три различни телевизора ако се увеличи от дистанционното на самият телевизор се появява дразнешо браждене и съоптветно се налага да се ограничи звукът само до булсатското дистанционно. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 (edited) Проблемът ти е в кофти замасяване. Евтините скарт кабели имат много тънка маса и затова се получава този брум. Може да дублираш масата с един коаксиален кабел с антенни букси от приемника /loop изхода на приемника/ към антенния вход на телевизора. Така ще имаш замасяване. Това е лесния и евтин вариант. Другия е скъп скарт кабел от поне 25-30лв. Разлика в картината няма да усетиш, единствено брумът ще изчезне. Edited December 24, 2010 by Lucky Luciano Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
z-man Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 Това за моят проблем ли се отнася? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted December 24, 2010 Share Posted December 24, 2010 Да, за твоя Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hhddddhhd Posted December 25, 2010 Share Posted December 25, 2010 и аз го имам този шум,приемника е свързан с компонент как се оправя ????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolf Posted January 8, 2011 Share Posted January 8, 2011 (edited) От вчера вечерта и аз налетях на бингото През 10 секунди LAN картата ми се разкача и свързва с мрежата и съобщението до часовника на виндофса "ЛАН завързан - ЛАН отвързан" е като мигач на автомобил. От съпорта са много учтиви но файда от това засега никаква. За да мога изобщо да пиша тук буферирах връзката през мой суич та джама да не разбере че мрежата е у памперсите.. --------------------------- Ремонтираха ме чак днес във вторник. Явно ако се случи авария в почивните дни се чака докато дойде понеделник. А твърдяха че имат дежурни групи. Явно наследството на нетгруп трудно се забравя. ------------------------ Човек да не се похвали ! Нищо не са оправили -пак започна щоуто на лампичките на суича. Утре ще се обаждам пак, но ако пак няма ефект следващото обаждане ще е към N3. Edited January 11, 2011 by wolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
po_taka Posted January 12, 2011 Share Posted January 12, 2011 поредното педераско изпълнения с непознатия мак! На всичко отгоре на телефона им върви някаква гадна мелодия и никой не ти вдига, а го отчита като разговор! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
samkijot Posted January 14, 2011 Share Posted January 14, 2011 (edited) ... Edited January 14, 2011 by samkijot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phused Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 Ping statistics for 194.153.145.104: Packets: Sent = 500, Received = 356, Lost = 144 (28% loss) Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 0.1 ms, Maximum = 258.8 ms, Average = 9.5 ms Асеновград, 18:30 Неделя. И това ако е интернет... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolf Posted January 16, 2011 Share Posted January 16, 2011 (edited) В крайна сметка днес по обяд ми се обадиха че подменили дефектното захранване причиняващо проблемите. Засега няма загуби в мрежата но една седмица за отстраняване на елементарна повреда подсказва че булсатком има много да учат какво е това поддръжка на квартална ЛАН-ка. Edited January 16, 2011 by wolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victory Posted January 23, 2011 Author Share Posted January 23, 2011 На мястото на PRO BG вече е bTV ACTION За новата програма: http://www.btv.bg/action/corporate Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELySiuM Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 Ping statistics for 194.153.145.104: Packets: Sent = 67, Received = 43, Lost = 24 (35% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 3ms, Maximum = 16ms, Average = 5ms Малко неделен нет от Булсатком - теста е към абв. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wolf Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 При мен пинга е нормален. Обади се на поддръжката - проблема няма да се оправи сам. Иначе за моите едноседмични премеждия през януари погледни предишната страница. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELySiuM Posted February 20, 2011 Share Posted February 20, 2011 През делниците и аз нямам проблеми, но дойде ли събота и неделя повечето пъти картинката е кофти отвсякъде. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELySiuM Posted February 25, 2011 Share Posted February 25, 2011 (edited) Грешка, вече и през делниците имам проблеми(макар че реално сме събота вече): Ping statistics for 194.153.145.104: Packets: Sent = 118, Received = 100, Lost = 18 (15% loss), Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 3ms, Maximum = 24ms, Average = 7ms След няколко дни мъки един от админите стигна до извода че всичко в мрежата им е перфектно, ама много хора събота и неделя били теглили затова се натоварвала работата.Човек да се смее ли да, плаче ли.... Edited February 28, 2011 by ELySiuM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted March 3, 2011 Share Posted March 3, 2011 Няма делник, няма празник... Не съм виждал такъв гнусен интернет от ... хммм - май никога не съм? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
viking Posted March 3, 2011 Share Posted March 3, 2011 Няма делник, няма празник... Не съм виждал такъв гнусен интернет от ... хммм - май никога не съм? Незнам колко ти е гнусен интернета,но на фона на темите за другите доставчици явно нета на Булсатком си е екстра......или нямат абонати,за да се оплакват..... Кое ли от двете е? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELySiuM Posted March 3, 2011 Share Posted March 3, 2011 Незнам колко ти е гнусен интернета,но на фона на темите за другите доставчици явно нета на Булсатком си е екстра......или нямат абонати,за да се оплакват..... Кое ли от двете е? Третото - и да се оплакват - все тая, нищо не се предприема от страна на оператора. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Psihara^^ Posted March 4, 2011 Share Posted March 4, 2011 Незнам колко ти е гнусен интернета,но на фона на темите за другите доставчици явно нета на Булсатком си е екстра......или нямат абонати,за да се оплакват..... Кое ли от двете е? Не знам, готян... Всички, които бяха у нетгрупеца уидоха в N3. Азе чакам Гаров да доде при нас. Откък съм на тия лайновози не съм гледал клипче онлайн... ПРОСТО ЩОТО НЕ МОЕ ДА ЗАРИДИ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Romel Posted March 6, 2011 Share Posted March 6, 2011 стига де, ето , виж че пишеш по форуми даже А иначе относно минаването - ми то , ако си бил на Нетгруп с техните висящи "черволъци" не знам какво си мислил че може да се промени ...в реално време Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 стига де, ето , виж че пишеш по форуми даже А иначе относно минаването - ми то , ако си бил на Нетгруп с техните висящи "черволъци" не знам какво си мислил че може да се промени ...в реално време Я пак?!? И до ден днешен се радваме на най-добрия нет в града и съжаляваме за тези, които потънаха в бозата на Булсат... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
martatel Posted March 10, 2011 Share Posted March 10, 2011 Булсатком "умря". От 3 часа нямам нет /тогава проверих/ и няма и на кой да се оплача, всички телефони са изключени или не вдигат. Добре, че комшиите са на други доставчици. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
victory Posted March 10, 2011 Author Share Posted March 10, 2011 Булсатком "умря". От 3 часа нямам нет /тогава проверих/ и няма и на кой да се оплача, всички телефони са изключени или не вдигат. Добре, че комшиите са на други доставчици. Умре ли нет-а - умиРГат и телефоните, те не са на БТК Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ELySiuM Posted April 16, 2011 Share Posted April 16, 2011 Ping statistics for 194.153.145.104: (абв.бг) Packets: Sent = 88, Received = 77, Lost = 11 (12% loss Approximate round trip times in milli-seconds: Minimum = 31ms, Maximum = 71ms, Average = 52ms И това е пинг в 03:30 през нощта :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Romel Posted April 16, 2011 Share Posted April 16, 2011 Я пак?!? И до ден днешен се радваме на най-добрия нет в града и съжаляваме за тези, които потънаха в бозата на Булсат... имаше що годе добър нет, защото Ангел. дето беше взел като подизпълнители Нетгруп се пробваше да тушира нещата, обаче когато те "избегаа у Булсато" и "всичката нет улезна" у ряката Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.