Jump to content
BulForum.com

коя кола да избера ?


dragomir375

Recommended Posts

здравейте колеги! Мисля да си купувам кола от 11 до 16000лв. Харесал сам си 3 вида коли искам да ми кажете според вас коя е най-добра , кое им е слабото място (ходова част,двигател, и др.)? 1-вата кола е Opel Vectra 1.9cdti-6sk-150k 2007г. дали е по-добре да се вземе нея от колкото 2-рата кола Audi A4 1.9 TDI 130К в мобилето я намирам до 2003г. мах. предполагам ще е на повече километри,повече карана от колкото опела :) 3-тата кола е Vw Passat 1.9 Tdi 131hp чувам за тях че ходовата част им е било слабото място. благодаря предварително :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

BMW E39 525d. Това го казвам до голяма степен от фенщина, от тези които си изброил съм пробвал само пасатя, карал съм и октавия май със същия двигател и смятам че не струват пред BMW като удоволствие от карането (не говоря за някакви изпълнения, нормално каране).

Link to comment
Share on other sites

Опел Зафира, 2008 (купен нов) - 14k+ лв в негаранционни ремонти и много проблеми с гаранционния сервиз. Мисля, че няма нужда повече нищо да казваме - айде да допълня, от 6 нови Зафири, служебни (различни от горната), 2 аварират преди навъртането на 1500км (проблем в двг 1ната, другата с трансмисия).

Link to comment
Share on other sites

За това, което си харесал мога да кажа следното:

 

AUDI

+ добра возия

+ добър двигател

- тясна е

- скъпа поддръжка на всичко

 

За разход - питай zlobil ако се вясне по някое време. Той им е фен.

 

Passat

+ Широка и удобна кола

+ добър двигател (така като гледам - същия като в AUDI-то)

- след покупката те чакат към 1200 лв консумативи

- скъпа поддръжка на ходова част

 

Opel

Тука вече си е абсолютно на късмет каква бройка ще ти падне. Компетентно може да се намеси netroot. Той кара такъв "Орел" :) Може и да бъде перфектната кола, може и да се чудиш дали има живот извън бокса... Опел са двете крайности - или е перфектна или е пълен боклук :D

 

Като цяло - новите коли всички са със скъпа поддръжка в сравнение с по-старите (от 2000-2002 назад). Проучи нещата из форумите да видиш какви са основните проблеми на тея коли и си прецени сам.

 

Най-важното е - качи се и покарай всяка кола за да видиш коя ще ти хареса най-много. Лека и безаварийна.

Link to comment
Share on other sites

и трите изброени са трън в гащите. като цяло опел са по-дефектни и непрестижни а ауди са с по-скъпа поддръжка но стават за фукане. пасата е по средата. ако искаш просто надеждна кола която да ти върши работа най-добре си вземи мазда6 или хонда акорд.

Link to comment
Share on other sites

Пасат особено тея години, в никав случай.Всеки реве от някво алуминиево окачване.Хубаво било ама не и за България.

 

Аз пък съм за Опел-а.Особено като ме вози и netroot-a в неговия.Как върви с това 1.9 cdti не е истина.А това колко ще се чупи е въпрос на късмет.Квато и да е втора ръка все е късмет. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Направи точно това, което ти казват да НЕ направиш. Мисля, че в тоя диапазон няма да се вместиш в 159-ка, но може и да греша. УСПЕХ ;).

 

Само към е39-ката съм силно резервиран аз.....най-вероятно бих се нагърбил с Опела.

Link to comment
Share on other sites

Аз пък съм за Опел-а.Особено като ме вози и netroot-a в неговия.Как върви с това 1.9 cdti не е истина.А това колко ще се чупи е въпрос на късмет.Квато и да е втора ръка все е късмет. rolleyes.gif

 

Само да те светна, че Иван друга кола освен тази не е карал. И че е дървена возията й - дървена е като на всички останали опели (питай Иван защо не кара по павета и обикаля, защото има тоя навик). Миналия ден лично Стефанов ми каза, че е продал набързо Инсигнията си, защото била проблематична и кара някакъв Шевролет - разсъждавай. ВСИЧКИ опели са с дървена возия и с твърди седалки - ама без изключение. А след последния ПОРЕДЕН проблем от нищото на 3-годишната Зафира на бащата миналия ден вече тотоално отписахме немския Москвич завинаги. Моята Октавия е вече 7-ма година, нищо не съм правил още по нея, а не мисля че карането ми е като на баща ми. Един вид 2 пъти по-стара, 3 пъти по-здрава. Прави си математиката.

 

Направи точно това, което ти казват да НЕ направиш. Мисля, че в тоя диапазон няма да се вместиш в 159-ка, но може и да греша. УСПЕХ wink.gif.

 

Само към е39-ката съм силно резервиран аз.....най-вероятно бих се нагърбил с Опела.

 

Естествено че ще се нагърбиш, защото си балък. И си въобразяваш, че скапаният двигател на ФИАТ е стока. А той се оказва тотален боклук за момента. Страх ме е да се замислям какво ли му предстои на баща ми с тая Зафира, която е тъкмо на 3 години, както Астрата, за която си мисли момчето и е с точно тоя мотор...

Link to comment
Share on other sites

Аудито и Пасата са еднакви като поддръжка, двигател и т.н.

Опела...е както казаха - на късмет. Цената му пада по бързо и т.н.

 

Аз бих взел Пасата, защото е по широк от Аудито.

Двигателите и на двата автомобила са доста добри и пъргави....

 

 

Link to comment
Share on other sites

Само да те светна, че Иван друга кола освен тази не е карал. И че е дървена возията й - дървена е като на всички останали опели (питай Иван защо не кара по павета и обикаля, защото има тоя навик). Миналия ден лично Стефанов ми каза, че е продал набързо Инсигнията си, защото била проблематична и кара някакъв Шевролет - разсъждавай. ВСИЧКИ опели са с дървена возия и с твърди седалки - ама без изключение. А след последния ПОРЕДЕН проблем от нищото на 3-годишната Зафира на бащата миналия ден вече тотоално отписахме немския Москвич завинаги. Моята Октавия е вече 7-ма година, нищо не съм правил още по нея, а не мисля че карането ми е като на баща ми. Един вид 2 пъти по-стара, 3 пъти по-здрава. Прави си математиката.

 

 

 

Не е вярно, че Иван друга кола не е карал.Мен ме е возил и в Мерцедес 124-ка на една отфорумните срещи :ph34r:

 

За дървената возия ще ме извиняваш Видене.По-дървена от на Шкода Октавия няма!!! И преди съм ти казвал за моя приятел дето баща му има Ню Октавия 2007-ма ( не като твоята, а фейслифта), а сина му има Вектра Б 97.Еми с Октавията до София се изгърбих, няма такива седалки.Като пейка е.Вектрата е съвсем друга бира, и тапицерията е по-хубава и седалките са по-удобни и возията определено си е по-добра!!!!А Октавията седнах и да я карам един ден.По неудобно позиция на шофиора не съм имал....Педалите според мен са някак си страно разположени, тоя цял педал на газта захванат за пода не ми никак по вкуса.....

 

Всеки си има вкусове.За теб Опелите са дървени, за мен по-дървено от Октавия няма.

 

За Инсигнията е напълно нормално да е проблемна.Наблъскали са я с електроника като за световно.А да не говорим колко предпазителия има, сигурно вашият целият вход няма толкова взети заедно.Поне едно 120 са като ги гледах....

Link to comment
Share on other sites

И все пак е автомобил на годината :) - вероятно за БГ вкарват по-ниско ниво на качествен контрл (нали някой обесняваше, че си има 5-6 големи зони и ние сме в предпоследната).

 

Идеалния вариант е да се качи и покара 10-15 км всяка от колите. За това и аз винаги препоръчвам на приятели или рент-а-кар, или от някой познат да пробват модела поне - ако няма същия двигател.

Link to comment
Share on other sites

За дървената возия ще ме извиняваш Видене. По-дървена от на Шкода Октавия няма!!!

 

След тия приказки с теб няма какво повече да коментирам. Ние имаме и двата автомобила и ги караме постоянно вече по над 100000 км всеки, отделно мненията на возещите се и в двете роднини и приятели сме излушали. Ти ще ми кажеш на мен кое как е обаче... Смях...

 

Между другото Психара се е возил и ми е карал колата, Галин също се е возил, попитай ги тях колко "дървена" е Октавия.

Link to comment
Share on other sites

След тия приказки с теб няма какво повече да коментирам. Ние имаме и двата автомобила и ги караме постоянно вече по над 100000 км всеки, отделно мненията на возещите се и в двете роднини и приятели сме излушали. Ти ще ми кажеш на мен кое как е обаче... Смях...

 

Между другото Психара се е возил и ми е карал колата, Галин също се е возил, попитай ги тях колко "дървена" е Октавия.

 

И аз имам преки впечатления от Вектрата и Октавията.Може да има връзка и оборудването, понеже тази Октавия, за която говоря е Амбиенте, а твоята не е.И пак имаме преки впечатления ние от возещите се познати.На пръв поглед им светват очичките от Октавията, понеже е нова, ама като се качат във Вектрата не искат и да чуят за Октавия. Може да е много удобна, аз до София и обратно се схванах и се чудих на къде не съм се въртял.Може и да съм се разглезил понеже си имам удобна френска седалка :rolleyes:

 

П.П. А тая Октавия съм е карал само веднъж.А от вървежа бях особено "възхитен". 1.6 16В на тая кола е уникално пъргава :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Човека не пита дали да си вземе Октавия, че толкова ревностно някои е защитават. Октавия 1 си е дърво, колкото и да не си признават някои. Все пак е на базата на Голф 4, следователно е дърво, още повече и комби - 2 пъти по-голямо дърво. С 4 торби цимент в багажника може и да вози по-меко.

 

От трите изброени от автора марки пасата си е най-добре откъм возия. Те аудито и опела са по-долен клас.

Link to comment
Share on other sites

Квото и да вземеш,няма да сбъркаш.Опела ще е по-евтин и ще оферта,само такива алфи малфи избягвай :)

 

И ти си слушал кварталните маСтори пред блока. Алфата наредена пред тия 3 коруби....абе направо ме е сТрам да ги пиша в едно изречение, камо ли да ги наредиш една до друга. Все едно мис Макси + и Адриана Лима до тях(159). Аз приключих темата. Все пак човека ще вади кинтите от джоба си и ще си вземе квото му е кеф.

Link to comment
Share on other sites

Човека не пита дали да си вземе Октавия, че толкова ревностно някои е защитават. Октавия 1 си е дърво, колкото и да не си признават някои. Все пак е на базата на Голф 4, следователно е дърво, още повече и комби - 2 пъти по-голямо дърво. С 4 торби цимент в багажника може и да вози по-меко.

 

След тия глупости виждам, че И от коли "разбираш". Браво! laughing.gif

 

И ти си слушал кварталните маСтори пред блока. Алфата наредена пред тия 3 коруби....абе направо ме е сТрам да ги пиша в едно изречение, камо ли да ги наредиш една до друга. Все едно мис Макси + и Адриана Лима до тях(159). Аз приключих темата. Все пак човека ще вади кинтите от джоба си и ще си вземе квото му е кеф.

 

Стефчо, една ракия имаш от мене beer.gif

Link to comment
Share on other sites

Какво има да се казва. 10000% факт е, че колкото по-нова е колата толкова таралежа в гащите е по-голям. Фатката е да нацели най-малкото зло...щото добро няма. Елементарно. Поне според мен.

 

След тия глупости виждам, че И от коли "разбираш". Браво! laughing.gif

 

 

 

Стефчо, една ракия имаш от мене beer.gif

Неделя ще се черпим живот и здраве :)

Link to comment
Share on other sites

За тази сума може да си вземе Акорд от новия с I-VTEC или I-CTDI . Най-добрия съвет е да обиколиш салоните да разгледаш и като попаднеш на колата ще разбереш . Салони бол може и да изпробваш ако си харесаш нещо .

Link to comment
Share on other sites

и трите изброени са трън в гащите. като цяло опел са по-дефектни и непрестижни а ауди са с по-скъпа поддръжка но стават за фукане. пасата е по средата. ако искаш просто надеждна кола която да ти върши работа най-добре си вземи мазда6 или хонда акорд.

 

от скромния ми опит като потребител и пробвани марки подкрепям горното твърдение за маздата и хондата. не съм притежавал и поддържал, но все пак правят много добро впечатление.

Link to comment
Share on other sites

Хич не е лошо да види при официалните дилъри - бая натрупани върнати имало от лизинги и т.н. Все пак друго си е кола от дилъра, пък и давали някакви ограничени гаранции като КМ. Все пак е по-добре от нищо - тук в Плд не знам дали има толкова оферти, за Сф ми е инфото.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...