Jump to content
BulForum.com

Recommended Posts

господ или който и да е ни е дал един живот. Искам в него да съм цар, генерал, император, богат и тн... И да опитам от много благинки. 750 на Бмв е една от тези благинки ;)

Много проблемен бил тоя двигател на БМВ говоря за тези 2008-2015 - един приятел имаше и едва се отърва от него...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Каквото и да се говори, Опел е МНОГО здрава кола и перфектна за работна! В същото време се продава за раз бройки, а каквото и да има да и се прави е стинки.

 

Ко речи??? Тръгнеш ли с оригинални части си загинал моментално! Цените са безумие, абсолютно безумие (една броня 800лв, фар към 1000)! За продаването не знам, но другите работи дето си ги казал не са за Опел. 

 

Ъхъм, има я. Ама ако не те е срам, сподели след колко на брой твърде болезнени финансови инжекции?

 

Ремонт на мотора (някакви колектори, нещо около турбото) за 1200 лева буквално месец след като изтече гаранцията. Друго не се сещам. Сменен съединител, но това не го броя, тъй като е консуматив и наскоро изцяло ремонтриана ходова част за 1800. Предвид, че нищо не беше правено за толкова години и колко цимент, тухли и прочее строителни материали е прекарала тая кола, почти винаги претоварена, не мисля, че е нещо чак толкова болезнено. 

Link to comment
Share on other sites

Струва ми се, че говориш за проблем с дизелов автомобил. Такива цифри на бензинка, нещо не ми се връзват /за ремонт на мотора и ходовата част/... Брони не знам, не съм сменял.

Ти за какъв Опел говориш, защото аз говоря за работна тип Астра комби или Зафира... Astra G ми изкара целия ремонт, плюс още един ремонт, а една друга Astra F едни други ремонти. И като имам предвид ремонти, разбираш седалките долу, нещо постлано и вътре чували строителни отпадъци, цимент, вар, лепило, тухли и изобщо каквото се сетиш. Почти към края на ремонта ми се появи купувач /две седмици, след като я бях пуснал за продаване/ и я взе веднага. Междувременно смених някакви тампони и две биалети с един кормилен накрайник за 50лв. с труда, защото нещо се чуваше и ме дразнеше. Другата AstraF, беше на дядото на жена ми, като тя пък теглеше ремарке, ходеше по лозя, всъщност 80% от всичките 30к км, които е карана от него, тая кола е била по лозя, другото малко градско, извънградско и селско в Марково по едни разбити улици. И след тези 30к тая кола нямаше НИТО ЕДНА забележка по ходова част. А да - и двете бяха на газ, като тая AstraF ако за тея 30к е видяла и 200км. на бензин, пак добре. Нея пък я продадох за ден и половина буквално! Пуснах я в четвъртък вечерта и в събота на обяд я прехвърлихме... Та не знам ти за какъв Опел говориш, ама тея дето аз съм имал, а и в момента имам и една Astra H, просто нямат забележка. Може би една... Седалките на Astra F бяха в пъти по-удобни от тези на G...

Link to comment
Share on other sites

Говоря за Зафира 2006, 1.9 cdti 150 к.с. Купена нова от магазина. И не говоря за проблем, а за поддръжка. Вече е на 200к. Такива суми от 50 лв не съм чувал аз. Реално след тоя ремонт по ходовата част е вечно наша, не че някога сме продавали коли или сме имали намерение. Седалките на Опел са направени да тероризират седящия - тотални дъски. 

 

Стефче, те ти 750 напълно ДОСТЪПНО  :laughing1:  :laughing1:  :laughing1:

Link to comment
Share on other sites

Това си е греда, ама пак си е избила парите, сигурен съм. Тоя ремонт за 1200лв., да е случайно вихрови клапи на смукателните колектори? :grin:

Link to comment
Share on other sites

Това си е греда, ама пак си е избила парите, сигурен съм. Тоя ремонт за 1200лв., да е случайно вихрови клапи на смукателните колектори? :grin:

Вихровите клапи се ремонтират с части за около 50 лева. Никога повече не създават проблем.
Link to comment
Share on other sites

Това си е греда, ама пак си е избила парите, сигурен съм. Тоя ремонт за 1200лв., да е случайно вихрови клапи на смукателните колектори? :grin:

 

Не знам точното определение, мога да проверя, но беше отдавна ... 

Link to comment
Share on other sites

Вихровите клапи се ремонтират с части за около 50 лева. Никога повече не създават проблем.

Реално не се ремонтират, а се демонтират и отворите се запушват. И наистина е около 50лв. ремонта.

Link to comment
Share on other sites

Реално не се ремонтират, а се демонтират и отворите се запушват. И наистина е около 50лв. ремонта.

 

Това ми се види побългаряване, но не и ремонт. Наскоро получих така предложения да елиминрат ЕГР-а на Хондата... Казано е отдавна - нам туда не надо. 

Link to comment
Share on other sites

Ще се учудиш, вероятно, но това не се прилага само при нас, а е масова практика навсякъде! От това, че си направил този ремонт, единственото, което усещаш е липсата на 1150лв. - премахването на тези клапи НЕ пречи на колата, същото се отнася и за EGR - с него и без него - все тая, като дори без него, понякога е по-добре, защото като заседне и колата се държи идиотски. А да дадеш парите за 1/3 от колата, за част, която пак ще се скапе след време е излишно, според мен де... И ще ти кажа защо пак ще се прецака този EGR - горивата са мръсни, образуват сажди, които задръстват всичко. Тоест слагаш нов EGR и след година-две си пак в сервиза. Отделно тези вихрови клапи се чупят и попадат в мотора - после ремонта боли много и пак ще ги затапиш, защото само като си помислиш, че може пак да стане това, ти се...

Изобщо с тея еко идиотии, само чупят колите... Нито е еко, нито нищо, но да има там още 120 системи да се поддържат...

Link to comment
Share on other sites

Както казах - нямам понятие дали за тия клапи става въпрос в нашия случай. Иначе за ЕГР вече всичко знам... За съжаление... 

Link to comment
Share on other sites

Засега го уж почистиха и прочее, но подозирам ,че няма да изкара дълго. И при цени от 260 до 700 лева леко съм изнервен. Има ги втора ръка по 60-80, но пък там не знаеш на какво ще попаднеш. 

Link to comment
Share on other sites

Ето де, разбрал си. Да, няма да изкара и да, ще го затапиш другия път. Няма смисъл нито от смяна, нито от чистене, защото ефектът е временен за колата, а олекотяващ за джоба. Втора ръка стъпков мотор и EGR не се купува.

Доколкото наблюдавам, тая Хонда не се кара много, така че може и да изкара малко повече, преди да го махнеш.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Засега го уж почистиха и прочее, но подозирам ,че няма да изкара дълго. И при цени от 260 до 700 лева леко съм изнервен. Има ги втора ръка по 60-80, но пък там не знаеш на какво ще попаднеш. 

Пътищата изчистиха ли на ЕГР-а? Защото, ако те са задръстени, както обикновено се случва, и да го чистите 100 пъти, промяна няма да има.

 

Лъки тва не е Опел, че да затапваш ЕГР-а с ламарина. Затапи ли ЕГР-а на хондата означава постоянно светещ чек.

Edited by jijane
Link to comment
Share on other sites

Очевадно, както и подозирах, нахалникът на Олимпия само бе затрил грешката. Общо взето - бягайте от тая автокъща Олимпия. След като се правят такива вежливи жестове за "наши хора", представете си какво е по принцип. 

Колата си мина при моя човек, изсрах още едни пари за диагностика и тоя път наистина профилактика на ЕГР - засега бива, но е много рано да давам мнение. Поне не светна на втория ден де. 

Link to comment
Share on other sites

Пътищата изчистиха ли на ЕГР-а? Защото, ако те са задръстени, както обикновено се случва, и да го чистите 100 пъти, промяна няма да има.

 

Лъки тва не е Опел, че да затапваш ЕГР-а с ламарина. Затапи ли ЕГР-а на хондата означава постоянно светещ чек.

 

То да си свети. Ако работи, нека си свети... Ако работи и ламБата дразни - сваляш таблото, махаш диода и не свети :grin:

Link to comment
Share on other sites

Де да знам аз кой е човек Хонда, знам какво съм прочел по въпроса и какво ми показва колата. Няма начин 1.2 въшка да ми гори 9+ в нормални условия, да кажем. 

Link to comment
Share on other sites

Чистенето на ЕГР-а на джазката е работа за 5 минути пред блока, но.... винаги има едно но. Да почистиш пътищата си е кОр и то голям,особено ако не си го правил. Светне ли чек-а за ЕГР, колата влиза в авариен режим и кара по твърди горивни таблици, та и от там по-високия разход, да пазим моторчето дето се вика. Почне ли да се задръства ЕГР-а обикновено е в следствие на разход на масло,ама то е хонда все пак, до 2-3 литра на 10000 е нормално :lol: . Ако някоя италианска тиква не и е взела душата с не сменяне на масло и каране с високи обороти, драма с горенето на масло няма. Иначе ми е попадала такава дето не и се сменя маслото, само масления филтър от време на време щото разхода на масло беше 1/1000 км.

 

За това нещо с К24, там ЕГР-а е вътрешен и няма клапан, пътища, задръстване и т.н. :bgrin:

Edited by jijane
Link to comment
Share on other sites

Пътищата изчистиха ли на ЕГР-а? Защото, ако те са задръстени, както обикновено се случва, и да го чистите 100 пъти, промяна няма да има.

 

 

Лъки тва не е Опел, че да затапваш ЕГР-а с ламарина. Затапи ли ЕГР-а на хондата означава постоянно светещ чек.

То и няма смисъл от затапване. Изчиства се както трябва и няма ядове. Сестра ми нейната я кара вече към 60к+ Като се смениха спирачната течност, масло скорости за 2ри път откакто я има. Общо взето си я гледа като писано яйце и я кара с Амсоил масло, въпреки, че е малко вредно за катализатора.

 

Видене ти кво масло си сипал на тая хонда?

Edited by kotora
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...