NEO_DDT Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 господ или който и да е ни е дал един живот. Искам в него да съм цар, генерал, император, богат и тн... И да опитам от много благинки. 750 на Бмв е една от тези благинки Много проблемен бил тоя двигател на БМВ говоря за тези 2008-2015 - един приятел имаше и едва се отърва от него... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Каквото и да се говори, Опел е МНОГО здрава кола и перфектна за работна! В същото време се продава за раз бройки, а каквото и да има да и се прави е стинки. Ко речи??? Тръгнеш ли с оригинални части си загинал моментално! Цените са безумие, абсолютно безумие (една броня 800лв, фар към 1000)! За продаването не знам, но другите работи дето си ги казал не са за Опел. Ъхъм, има я. Ама ако не те е срам, сподели след колко на брой твърде болезнени финансови инжекции? Ремонт на мотора (някакви колектори, нещо около турбото) за 1200 лева буквално месец след като изтече гаранцията. Друго не се сещам. Сменен съединител, но това не го броя, тъй като е консуматив и наскоро изцяло ремонтриана ходова част за 1800. Предвид, че нищо не беше правено за толкова години и колко цимент, тухли и прочее строителни материали е прекарала тая кола, почти винаги претоварена, не мисля, че е нещо чак толкова болезнено. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Струва ми се, че говориш за проблем с дизелов автомобил. Такива цифри на бензинка, нещо не ми се връзват /за ремонт на мотора и ходовата част/... Брони не знам, не съм сменял. Ти за какъв Опел говориш, защото аз говоря за работна тип Астра комби или Зафира... Astra G ми изкара целия ремонт, плюс още един ремонт, а една друга Astra F едни други ремонти. И като имам предвид ремонти, разбираш седалките долу, нещо постлано и вътре чували строителни отпадъци, цимент, вар, лепило, тухли и изобщо каквото се сетиш. Почти към края на ремонта ми се появи купувач /две седмици, след като я бях пуснал за продаване/ и я взе веднага. Междувременно смених някакви тампони и две биалети с един кормилен накрайник за 50лв. с труда, защото нещо се чуваше и ме дразнеше. Другата AstraF, беше на дядото на жена ми, като тя пък теглеше ремарке, ходеше по лозя, всъщност 80% от всичките 30к км, които е карана от него, тая кола е била по лозя, другото малко градско, извънградско и селско в Марково по едни разбити улици. И след тези 30к тая кола нямаше НИТО ЕДНА забележка по ходова част. А да - и двете бяха на газ, като тая AstraF ако за тея 30к е видяла и 200км. на бензин, пак добре. Нея пък я продадох за ден и половина буквално! Пуснах я в четвъртък вечерта и в събота на обяд я прехвърлихме... Та не знам ти за какъв Опел говориш, ама тея дето аз съм имал, а и в момента имам и една Astra H, просто нямат забележка. Може би една... Седалките на Astra F бяха в пъти по-удобни от тези на G... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Говоря за Зафира 2006, 1.9 cdti 150 к.с. Купена нова от магазина. И не говоря за проблем, а за поддръжка. Вече е на 200к. Такива суми от 50 лв не съм чувал аз. Реално след тоя ремонт по ходовата част е вечно наша, не че някога сме продавали коли или сме имали намерение. Седалките на Опел са направени да тероризират седящия - тотални дъски. Стефче, те ти 750 напълно ДОСТЪПНО Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Това си е греда, ама пак си е избила парите, сигурен съм. Тоя ремонт за 1200лв., да е случайно вихрови клапи на смукателните колектори? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Това си е греда, ама пак си е избила парите, сигурен съм. Тоя ремонт за 1200лв., да е случайно вихрови клапи на смукателните колектори? Вихровите клапи се ремонтират с части за около 50 лева. Никога повече не създават проблем. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Това си е греда, ама пак си е избила парите, сигурен съм. Тоя ремонт за 1200лв., да е случайно вихрови клапи на смукателните колектори? Не знам точното определение, мога да проверя, но беше отдавна ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Вихровите клапи се ремонтират с части за около 50 лева. Никога повече не създават проблем. Реално не се ремонтират, а се демонтират и отворите се запушват. И наистина е около 50лв. ремонта. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Реално не се ремонтират, а се демонтират и отворите се запушват. И наистина е около 50лв. ремонта. Това ми се види побългаряване, но не и ремонт. Наскоро получих така предложения да елиминрат ЕГР-а на Хондата... Казано е отдавна - нам туда не надо. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Ще се учудиш, вероятно, но това не се прилага само при нас, а е масова практика навсякъде! От това, че си направил този ремонт, единственото, което усещаш е липсата на 1150лв. - премахването на тези клапи НЕ пречи на колата, същото се отнася и за EGR - с него и без него - все тая, като дори без него, понякога е по-добре, защото като заседне и колата се държи идиотски. А да дадеш парите за 1/3 от колата, за част, която пак ще се скапе след време е излишно, според мен де... И ще ти кажа защо пак ще се прецака този EGR - горивата са мръсни, образуват сажди, които задръстват всичко. Тоест слагаш нов EGR и след година-две си пак в сервиза. Отделно тези вихрови клапи се чупят и попадат в мотора - после ремонта боли много и пак ще ги затапиш, защото само като си помислиш, че може пак да стане това, ти се... Изобщо с тея еко идиотии, само чупят колите... Нито е еко, нито нищо, но да има там още 120 системи да се поддържат... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Както казах - нямам понятие дали за тия клапи става въпрос в нашия случай. Иначе за ЕГР вече всичко знам... За съжаление... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Него махна ли го или го смени? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Засега го уж почистиха и прочее, но подозирам ,че няма да изкара дълго. И при цени от 260 до 700 лева леко съм изнервен. Има ги втора ръка по 60-80, но пък там не знаеш на какво ще попаднеш. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted March 19, 2018 Share Posted March 19, 2018 Ето де, разбрал си. Да, няма да изкара и да, ще го затапиш другия път. Няма смисъл нито от смяна, нито от чистене, защото ефектът е временен за колата, а олекотяващ за джоба. Втора ръка стъпков мотор и EGR не се купува. Доколкото наблюдавам, тая Хонда не се кара много, така че може и да изкара малко повече, преди да го махнеш. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jijane Posted March 30, 2018 Share Posted March 30, 2018 (edited) Засега го уж почистиха и прочее, но подозирам ,че няма да изкара дълго. И при цени от 260 до 700 лева леко съм изнервен. Има ги втора ръка по 60-80, но пък там не знаеш на какво ще попаднеш. Пътищата изчистиха ли на ЕГР-а? Защото, ако те са задръстени, както обикновено се случва, и да го чистите 100 пъти, промяна няма да има. Лъки тва не е Опел, че да затапваш ЕГР-а с ламарина. Затапи ли ЕГР-а на хондата означава постоянно светещ чек. Edited March 30, 2018 by jijane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 30, 2018 Share Posted March 30, 2018 Очевадно, както и подозирах, нахалникът на Олимпия само бе затрил грешката. Общо взето - бягайте от тая автокъща Олимпия. След като се правят такива вежливи жестове за "наши хора", представете си какво е по принцип. Колата си мина при моя човек, изсрах още едни пари за диагностика и тоя път наистина профилактика на ЕГР - засега бива, но е много рано да давам мнение. Поне не светна на втория ден де. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted March 30, 2018 Share Posted March 30, 2018 Пътищата изчистиха ли на ЕГР-а? Защото, ако те са задръстени, както обикновено се случва, и да го чистите 100 пъти, промяна няма да има. Лъки тва не е Опел, че да затапваш ЕГР-а с ламарина. Затапи ли ЕГР-а на хондата означава постоянно светещ чек. То да си свети. Ако работи, нека си свети... Ако работи и ламБата дразни - сваляш таблото, махаш диода и не свети Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 30, 2018 Share Posted March 30, 2018 Само дето вместо 6/100 гориш 9/100 с тая въшка. Не е до лампа. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted March 30, 2018 Share Posted March 30, 2018 Заради EGR? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 30, 2018 Share Posted March 30, 2018 Абсолютно! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted March 30, 2018 Share Posted March 30, 2018 Нещо не ми се вярва, освен ако не влиза в сервизен режим. jijane да каже, той е човекът Хонда. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted March 30, 2018 Share Posted March 30, 2018 Де да знам аз кой е човек Хонда, знам какво съм прочел по въпроса и какво ми показва колата. Няма начин 1.2 въшка да ми гори 9+ в нормални условия, да кажем. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jijane Posted March 30, 2018 Share Posted March 30, 2018 (edited) Чистенето на ЕГР-а на джазката е работа за 5 минути пред блока, но.... винаги има едно но. Да почистиш пътищата си е кОр и то голям,особено ако не си го правил. Светне ли чек-а за ЕГР, колата влиза в авариен режим и кара по твърди горивни таблици, та и от там по-високия разход, да пазим моторчето дето се вика. Почне ли да се задръства ЕГР-а обикновено е в следствие на разход на масло,ама то е хонда все пак, до 2-3 литра на 10000 е нормално . Ако някоя италианска тиква не и е взела душата с не сменяне на масло и каране с високи обороти, драма с горенето на масло няма. Иначе ми е попадала такава дето не и се сменя маслото, само масления филтър от време на време щото разхода на масло беше 1/1000 км. За това нещо с К24, там ЕГР-а е вътрешен и няма клапан, пътища, задръстване и т.н. Edited March 30, 2018 by jijane Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted March 30, 2018 Share Posted March 30, 2018 Сервизният обяснява всичко, значи. По-умна е. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kotora Posted March 30, 2018 Share Posted March 30, 2018 (edited) Пътищата изчистиха ли на ЕГР-а? Защото, ако те са задръстени, както обикновено се случва, и да го чистите 100 пъти, промяна няма да има. Лъки тва не е Опел, че да затапваш ЕГР-а с ламарина. Затапи ли ЕГР-а на хондата означава постоянно светещ чек. То и няма смисъл от затапване. Изчиства се както трябва и няма ядове. Сестра ми нейната я кара вече към 60к+ Като се смениха спирачната течност, масло скорости за 2ри път откакто я има. Общо взето си я гледа като писано яйце и я кара с Амсоил масло, въпреки, че е малко вредно за катализатора. Видене ти кво масло си сипал на тая хонда? Edited March 30, 2018 by kotora Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.