jozo Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 От утре ще съм с това карбоново животно http://www.tuning-parts.bg/browse/category/id/49/ :D . Като го сложа ще направя снимки. Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 От утре ще съм с това карбоново животно http://www.tuning-parts.bg/browse/category/id/49/ :D . Като го сложа ще направя снимки. Може и звука да запишеш да чуем, направо едно клипче Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 @jozo, аз ако съм на тебе, ще си го монтирам не с тръбата назад, а успоредно на бронята, че иначе няма как да се види карбона. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 @jozo, аз ако съм на тебе, ще си го монтирам не с тръбата назад, а успоредно на бронята, че иначе няма как да се види карбона. Ако трябва да съм искрен исках същото ама неръждаемо, ама се оказа, че трябва да го чакам 1 месец и не се знае дали тогава ще дойде.Та за това взех карбоновото. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AssassiN Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 220 лв за гърне?! Хората за 300 лв си вдигат конете с 25% с един чип... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 220 лв за гърне?! Хората за 300 лв си вдигат конете с 25% с един чип... Не че нещо ама още горе съм писал, че не слагам гърнето с цел да дигам коне, още повече за бръмчилка.Ако беше тва за 60 лв. един турски "Ремуз" т.е. Несспорт и готово. А на атмосферен двигател САМО с чип повече от 6 7% не можеш да получиш.Тва дето го казваш е за турбо мотори.Иначе и чип-а следва ама сега нямам време да ходя до София при мастора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 16, 2010 Share Posted June 16, 2010 220 лв за гърне?! Хората за 300 лв си вдигат конете с 25% с един чип... Хората с турбините обадиха :). "Астматиците" не сме така. само с чип няма да минеш...ще те почопли да клъцнеш бронята и да има фронт маунт "инхалатор" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted June 17, 2010 Share Posted June 17, 2010 Хората за 300 лв си вдигат конете с 25% с един чип... На по-старите коли само с 2-3 шайби на уейстгейта се вдигат конете (и след година купуваш турбо щото заводското не е за +25% коне ) На сток кола реално няма никакъв смисъл от шумотевица и "плътен звук", но в БГ всеки купил си хондичка 90 коня, БМВ 316 или пък съвсем нормално Рено решава че трябва да звучи като спортна кола Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 17, 2010 Share Posted June 17, 2010 Айде сега вземи им обясни и за обратното налягане нужно при ниски и проводимостта при високи как се определя баланса. После да вземем и клапите да разгледаме като решение при нужда от обратно в ниските... мислиш ли, че на някой му дреме? 90% от хората искат "агресивен звук". Ефективност=0. При автомобили към 200-на к.с. има смисъл от подобрения в колектори и цялостна подмяна на изпускателната...всичко друго си е за "стойка и кефец", а не реална полза. Пък и нали не сме състезатели така или иначе. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted June 17, 2010 Share Posted June 17, 2010 Като е с цел истински тунинг всичко се смята и се прави ръчно според колата и това за какво се прави - в кои обороти трябва мощност, пикова ли да е или в широк диапазон и тн - има хора в БГ които се занимават, в разни форуми има подробно обяснено как се смята всичко и тн. Масовата практика обаче е или едно гърне и изкъртен катализатор или всичко с 10см кюнец за печка на 1,4 което сериозно смъква и без това малкото мощност). ...... И със смукателните колектори и спортните филтри е така - всичко се смята, не е най-добре да изпилиш всичко колкото може, че да влизало повече въздух. Някъде четох защо колекторите са набраздени отвътре и отворите им не са с еднакъв диаметър с на блока - всичко е физика и инжинерите са го смятали, обаче който не чете пили наред и си мисли че е по-тарикат от хората в заводите Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted June 17, 2010 Share Posted June 17, 2010 Айде сега вземи им обясни и за обратното налягане нужно при ниски и проводимостта при високи как се определя баланса. После да вземем и клапите да разгледаме като решение при нужда от обратно в ниските... мислиш ли, че на някой му дреме? 90% от хората искат "агресивен звук". Ефективност=0. При автомобили към 200-на к.с. има смисъл от подобрения в колектори и цялостна подмяна на изпускателната...всичко друго си е за "стойка и кефец", а не реална полза. Пък и нали не сме състезатели така или иначе. В една друга тема пак коментирахме,че в България 90% от тунинг колите са или красиви и супер спънати заради огромната тежест на пластмасите по тях или са изтърбушени и правени за вървеж Та мисълта ми беше,че не е важно колко коня има-важното е да се чува през 2 преки че идваш Edit:jozo-много е яко гърнето иначе...Чефо-така е,аз просто изразявам мнение,че според мен е тъпо да караш с 20 километра в час и да бучиш като Боинг 747 Edit2:ехх много навътре приемате всичко бе.Сакън някой да не ви хареса или да изкаже различно от вашето мнение Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 17, 2010 Share Posted June 17, 2010 Важното е да ти прави кеф да си караш личната кола. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 17, 2010 Share Posted June 17, 2010 Важното е да ти прави кеф да си караш личната кола. Е това е най-важното наистина. Специално за гърнето по-горе съм написал каква ми е целта.За това имам и заглушител на гърнето както се вижда от снимките, пък и катализатор имам.А ако дига много шум и 1 резонатор ще шибна.Нито по състезания ще ходя нито искам да ме чува цялата махала. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.