Jump to content
BulForum.com

Къде в Пловдив има спортни гърнета?


Dzver

Recommended Posts

виж при италянеца работи в един гараж спец е на гърнетата.Можеш да го намериш зад 4-то РПУ не точно до него но близо е

Link to comment
Share on other sites

Пробвай с пожарогасител, по евтино е:

jpgvy.jpg

един пожарогасител янтра за кола от по новите, не най старите с един хубав накрайник , такъв звък вади че майката си ебало. карал съм стакова чудо.

Сериозно - едва ли ще е по-зле от ментак "спортно" гърне, което бумти ужасно в ниските обороти.

Link to comment
Share on other sites

Някой ако знае да казва..

 

Ako намериш- кажи къде са и ние да купим, че на мен ми казаха цифра за колектори + катализатор+ гърнета до края = 2400 лева. На косъм бях да го питам дали иска да му оставя колата и да взема "ламарината"

Link to comment
Share on other sites

По магазините за пернишки тунинг(тасове, лампички, лепенки) е пълно със "спортни" гърнета - слагаш само едно такова и ставаш поредния селянин, ползата за конете е като "спортните" филтри за 40-50лв дето смучат топъл въздух от мотора :lol:

Затова му казвам какво правят голфаджиите тарикати - слагат пожарогасител ;)

 

Ся ако говориш за генерация от неръждавейка с титаниево гърне и колектор с еднакви дължини, всичко изчислено според мотора и направено ръчно... това има смисъл за спортна кола 200+ коня, не за 1,6 90коня (примерно)

Link to comment
Share on other sites

Ako намериш- кажи къде са и ние да купим, че на мен ми казаха цифра за колектори + катализатор+ гърнета до края = 2400 лева. На косъм бях да го питам дали иска да му оставя колата и да взема "ламарината"

 

 

Къде са ти обявили такава сума? Това е несериозно скъпо.

 

Оригинален Ремус, от производителя му искат 300-400 евро като за мойта кола, а по-сериозни марки като superspirnt, eisenmann и т.н. искат по 600-700 евро.

Link to comment
Share on other sites

По магазините за пернишки тунинг(тасове, лампички, лепенки) е пълно със "спортни" гърнета - слагаш само едно такова и ставаш поредния селянин, ползата за конете е като "спортните" филтри за 40-50лв дето смучат топъл въздух от мотора :lol:

Затова му казвам какво правят голфаджиите тарикати - слагат пожарогасител ;)

 

Ся ако говориш за генерация от неръждавейка с титаниево гърне и колектор с еднакви дължини, всичко изчислено според мотора и направено ръчно... това има смисъл за спортна кола 200+ коня, не за 1,6 90коня (примерно)

 

Всичко по каталог ОТ-ДО. Супер Спринт мисля, че беше

 

Къде са ти обявили такава сума? Това е несериозно скъпо.

 

Оригинален Ремус, от производителя му искат 300-400 евро като за мойта кола, а по-сериозни марки като superspirnt, eisenmann и т.н. искат по 600-700 евро.

 

Реал Ковачев. Суперспринт ;). Всичко от колекторите до края(включително) не може да ти е толкова малко пари.

 

едит: http://www.supersprint.com/USP000fiapun6.asp яяяя май ще е окажеш прав....ооо Сега се сетих, че те искаха 700 лева за крайното гърне. За тва се заблудих

Link to comment
Share on other sites

Според вас човека перформанс ли го интересува или шумотевица щом отделя 150лв?Иначе аз ако карам стара трошка - има добри заварчици и може да се мине определено по-тънко от 2400лв като се прави всичко къстъм ;)

Link to comment
Share on other sites

Според вас човека перформанс ли го интересува или шумотевица щом отделя 150лв?Иначе аз ако карам стара трошка - има добри заварчици и може да се мине определено по-тънко от 2400лв като се прави всичко къстъм ;)

 

Mного ясно. Не върви кола за 3 палки да е с гърнета за 2.5 палки :)

Link to comment
Share on other sites

Не е много по темата ама да питам тук.Искам гърне, което да има фаца ама да не дига шум.Не искам бории търся само визуален ефект.

 

П.П. Ся някой да не каже, че няма подобно.Из града съм виждал много коли с такива пък като ида да питам в някой сервиз все за плътен звук ми говорят.Аз тая кола я карам и на извънградско искам да ми е тихо...

Link to comment
Share on other sites

Ако трябва да сме сериозни трудно може някой от нас да налучка какво как ще ти звучи на колата. В Ренофорум няма ли ентусиасти да препоръчат модел? Иначе най-лесния вариант е да видиш оригиналната генерация от най-мощния модел дали да не сложиш (ако твоя меган не е с такава).

Link to comment
Share on other sites

Има ентусиасти, ама както казах говорят само за плътен звук.Всеки вика "найш къв як звук вади" и като питам за тихо следва "незнам" или "няма такова".

 

Иначе недоволни от оригинален Ремус няма.Или пък от турският РемОс "Нес спорт". Някой много се радват, че дига жангър други викат, че са тихи....Ама тва е въпрос на гледна точка.

Link to comment
Share on other sites

Има ентусиасти, ама както казах говорят само за плътен звук.Всеки вика "найш къв як звук вади" и като питам за тихо следва "незнам" или "няма такова".

 

Иначе недоволни от оригинален Ремус няма.Или пък от турският РемОс "Нес спорт". Някой много се радват, че дига жангър други викат, че са тихи....Ама тва е въпрос на гледна точка.

 

За джангър - махаш изобщо гърнето и ще си най-доволен. :P ...само, че полза за вървенето няма, даже обратното.

А за тихо - явно трябва да се гледа за гърне със стабилна шумоизолация...виждал съм такива на един документален филм, проблемът е, че не знам къде се продават и колко струват.

 

Off/ Аз като взех форда бях леко разочарован, защото в купето беше доста по-тихо, отколкото си го представях. Не съм му сменял никакви специални гърнета - всичко си е сток. Ето за сверка на звука едно 10-секундно клипче от onboard-камерата на Калояново (точно като тръгвам за една от сериите). Реално басът е излезнал малко повече, отколкото е в действителност, а вънка нямам престава какво точно се чува - досега не съм имал възможността друг да кара, а аз да слушам отвън. ;)

Link to comment
Share on other sites

Ако се сложи накрайник ще има вид. Лошото е, че обикновено се вижда вътре оригиналната тръба и е цигания - затова може би трябва да се завари направо към гърнето като се отреже оригиналната тръба.

 

Както казах по-горе гърнетата тип "нес спорт" за мен са боклук - под 2500-3000 оборота имат ужасен басов тътен, от който откачаш - може би на това казват "плътен звук", но определено не ме кефи, особено извън града със около 90-100.

 

Правата тръба звучи добре и не резонира на тихи обороти. Като дадеш газ обаче става страшно.

Link to comment
Share on other sites

Да използвам темата на колегата.

Трябва ми майстор/сервиз ect... в който да ми махнат 3 ли са, 2 ли са катализаторите.

Става въпрос за CF3 мотор 1.6 120hp на Alfa 156 2001-ва.

 

До сега съм питъл само срещу бриколаж и ме гледаха като изтребители :lol , с въпроса "ти имаш само един катализатор" :D

Кажете къде и колко горе-долу ще ми струва тази интервенция. В Alfa Forum-a твърдят , че имам 2 или 3 катализатора, завависило от нещо... си там :)

Та ако някой е запознат да казва.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Преди време в Рено форума един пич продаваше едно гърне със заглушител.Тоест той е отзад на тръбата и като ти е кеф да бучи го махаш иначе си го слагаш.Незнам каква марка беше гърнето ама тогава нямах пари да го купя.Искаше около 150 лв.

 

Сега ако намеря такова с кеф ще си купя.Гледам хвалят едно гaражче на Карловско шосе където има един огромен стилаж с гърнета.Скъпичко взимали ама бачкали качественено.

 

 

Иначе за накрайника съм го мислих.Хич не ми пука за тръбата ще я резна да стане като хората.Ама ме дразни оригиналното гърне как седи и самата му форма а пък и се гледа малко.Очите ми вади направо....

Link to comment
Share on other sites

@jozo - "гъраж"???? "Ъ" и "А" са бая далече на клавиатурата, но ще го приема за "инерция", понеже в темата постоянно говорим за "гърнета". :))

 

@Cyberhill - освен да те пратя в сервиза, където си поддържам моите коли. На ЛС ще ти дам координати, но имай предвид, че без значение колко са ти катализаторите, след интервенцията най-вероятно ще трябва да се сложи поне 1 резонаторно гърне. Колко ще струва - там ще ти кажат, в зависимост от това дали ще се наложи някаква по-сложна заваръчна дейност, дали те ще ти осигурят резонаторното гърне (гърнета) или ти ще държиш да си го купиш отнякъде и т.н. Освен това имай предвид, че при затягане на контрола върху пунктовете за годишен технически преглед, без катализаторите е възможно да ти правят проблем заради газовете. На алфите не знам къде са им ламбда сондите, но ако има и след катализатора, може да започне да ти свети някоя лампа. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

досега не съм имал възможността друг да кара, а аз да слушам отвън. ;)

:rolleyes: :f1: :beer:

 

_____________________

 

Кратко предположение какво ще "слушаш" и говориш отвън:

 

"НЕееее, маслото ми отидее!!!!"

"Леееееко със съединителя, бе!!!"

"ТИЯ ГУМИ БЯХА НОВИ!!!!"

"ЗАВОЙ,ЗАВОЙ, ЗАВОЙ ИМАаааааааааа!"

"Не, не, не РЪЧНАТА!@!!!!!!"

и т.н.

Link to comment
Share on other sites

@Cyberhill - освен да те пратя в сервиза, където си поддържам моите коли. На ЛС ще ти дам координати, но имай предвид, че без значение колко са ти катализаторите, след интервенцията най-вероятно ще трябва да се сложи поне 1 резонаторно гърне. Колко ще струва - там ще ти кажат, в зависимост от това дали ще се наложи някаква по-сложна заваръчна дейност, дали те ще ти осигурят резонаторното гърне (гърнета) или ти ще държиш да си го купиш отнякъде и т.н. Освен това имай предвид, че при затягане на контрола върху пунктовете за годишен технически преглед, без катализаторите е възможно да ти правят проблем заради газовете. На алфите не знам къде са им ламбда сондите, но ако има и след катализатора, може да започне да ти свети някоя лампа. unsure.gif

 

Midex, проблема е комплесен, така да се каже biggrin.gif

Би трябвало да има и сонда след катализатора. Проблема е, че никой не знае повече от препрограмиране на ECU и сонди всякакви , но не вдява от ламарина , а в другия вариант, ония знае само да заварява и това е ...

За това търся хора които знаят след лесната замяна на едното с другото , какво аджеба ще стане и как аджеба да се оправи това, дали с емулатор , дали с мап и така.

 

Искам като ида ( не съм намерил мястото още ) да ми кажат : "Да няма да има проблем, заместителите ще струват еди си колко си , а след интервенцията, ще сложим да кажем емулатор за да нямаш проблем"

 

Та дай координати да взема да ида да питам....

Аз познавам добри майстори по гърнета и т.н. , но познанията им спират до там... сонди-монди не ги интересуват. И завършват с приказката : " нали искаше да ги махнем и заместим - еми махнахме ги" biggrin.gif

 

Може и аз да искам много, знам ли biggrin.gif

 

btw - аз съм на ГАЗ в момента и CO2 би трябвало да ми е на половина, та все ще мина преглед :)

Но то въобще не е ясно катализаторите на какъв хал са...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Кратко предположение какво ще "слушаш" и говориш отвън:

 

1. "НЕееее, маслото ми отидее!!!!"

2. "Леееееко със съединителя, бе!!!"

3. "ТИЯ ГУМИ БЯХА НОВИ!!!!"

4. "ЗАВОЙ,ЗАВОЙ, ЗАВОЙ ИМАаааааааааа!"

5. "Не, не, не РЪЧНАТА!@!!!!!!"

и т.н.

 

1. За маслото не ми пука, а и безтуй искам да го сменям.

2. Съединителят и аз си го товаря достатъчно, тъй че е свикнал.

3. Гумите ми никога не са нови, понеже никога не знам в кой момент ще прескоча до Калояново, а ми е жал и нямам достатъчно пари да хабя нови гуми там.

4. Това определено бих го казал и добавил, че лесно ми кипва спирачната течност, а тогава със и без завой - все тая. :P

5. Това бих го минал метър, щото аз не съм добър в тази манипулация и мога да науча евентуално нещо ново...:))

 

------------------------------------------------------

 

@Cyberhill, точно затова започнах и продължих да ходя в този сервиз ("Мепекс"), защото там ми предлагат комплексно обслужване - от най-дребните неща като смяна и баланс на гуми, центровка на предница и фарове, годишен технически преглед.....-> през нормалните сервизни операции, включващи както ремонтните работи по колата, така и съпътстващите понякой път дейности като заварки, работа на струг и други....-> и се стигне до тунинговане - присаждане на турбо, смяна на спортни валове и т.н. (до последния етап още не съм опрял, ама знае ли човек...:D). Вярно, понякога ми се струва, че за дадена операция съм дал малко повече пари, отколкото ми се е искало, но отчитам и факта, че по моя форд се работи малко трудно, обаче аз не съм се занимавал с нищо - просто съм им оставил колата и после съм си я взел, а накрая винаги съм доволен от резултата. Пък и забелязах от известно време, че като постоянен клиент, вече ми пускат метър някои от по-дребните операции - просто не плащам за тях. :))

Така че ако искаш иди някой ден да погледнат алфата и да ти кажат за какво става дума.

Link to comment
Share on other sites

http://mepex.business.bg/ - това трябва да е , нали ?

 

Да, това е. Пиши ми на ЛС, кога ще прескочиш - ще се обадя предварително да обясня задачата, тъй като вече ги познавам всичките и е добре колата да я хване "подходящ човек", а не "свободният в момента". :)

Link to comment
Share on other sites

Преди време в Рено форума един пич продаваше едно гърне със заглушител.Тоест той е отзад на тръбата и като ти е кеф да бучи го махаш иначе си го слагаш.Незнам каква марка беше гърнето ама тогава нямах пари да го купя.Искаше около 150 лв.

 

Ако имаш предвид нещо като фуния, което се слага отзад повечето гърнета от неръждавейка идват с такова.

Оняден гледах в някакъв сайт, на който попаднах от гоогле за 200лв такова, а с накрайник от титан за 250 (е това вече е гъзария)

m7-gt-titanium-muffler.JPG

Link to comment
Share on other sites

Купих си YED от Авто Спринт.. много плътен звук .. даже мисля да сложа едно средно гърне да поотихне .. че съм само с един резонатор.. вие какво ще ми препоръчате.. едно средно или още един резонатор за да намаля малко шума във високите..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...