Jump to content
BulForum.com

Предложения за 8-местни возила, които се карат с категория Б


REDLINE

Recommended Posts

Почти всички нови дизелови автомобили са с такъв маховик.

Явно съществува възможност да не се дават луди пари:

Dual mass flywheel to solid flywheel conversion kit. This kit is made to replace the dual mass flywheel fitted by the manufacturer. Dual mass flywheels are renowned for failure and are usually replaced when the clutch needs changing, which can be very expensive. This conversion kit is a single flywheel which eliminates the weak point of the transmission, so if the clutch wears out you only have to replace the clutch and not the flywheel saving you vast amounts of money in parts and labour
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 64
  • Created
  • Last Reply

Явно съществува възможност да не се дават луди пари:

Никога не бих приложил този вариант. Това значи тотално да си промениш съединителят. Промяната не засяга само да се сложи друг модел маховик. Да не говорим с колко ще се променят параметрите на колата. Все пак е изчислена да има този модел маховик. Една част от вибрациите се поемат от него. Чел съм доста мнения на хора които не са доволни от промяната.

Link to comment
Share on other sites

Не се обиждам,но простп да говориш за семейството и семейното ми положение,без да знаеш известни факти е смешно.

Имай предвид,че работя и карам служебни колиа фактически лично мой автомобили са били 2 от Опелите,1 беше служебен,но само на теория.

"Тате" не знам колко коли е имал,но честно да ти кажа,не знам как да го питам,поради определените факти за фамилията в 1 изр.

ЕкоТека гори масло,само ако е "нов внос" на има-няма 70000 км. и го е карала жена само до пазара. Плюс това от Екотек 1.4 ще има да чакаш динамика...

Познати ме питат защо тая кола на 200000 км. горе-долу я карам с пълна синтетика.Явно не го гори така,както "хората говорят".

 

В тоя форум всеки говори за останалите и им дава квалификации без да ги познава. ;)

Тва за лично моите коли го слушам всеки ден.Ама хубаво да кажем, че е така.

То ако е на 70 хиляди и гори масло на 170000 незнам тогава кво ще става.

А хората, които го говорят са Опел Клуб България.Миналата година бях на Калояново на феста с моя приятел, за който писах горе(за което Реноводите щяха да ме разпнат) и това беше основна тема на разговор.Да не говоря, че някой вече не карат Опел по тея причини.Не съм си го измислил и аз Опел не карам самите Опелджии си го твърдят.

Link to comment
Share on other sites

Не зацепи ли, че е "70000км" в смисъл на 4-500000 и с върнат километраж, карана от пенсионер и тн - колите по автокъщите ;)

Link to comment
Share on other sites

А и ако 250-300 грама за теб са разход на масло,не знам.

 

Ами разход си е.

Аз карах известно време Е30 88ма на 400000км, което не гореше и грам, а и познай - караше се със синтетикa wink.gif

Имаше други проблеми и затова го разкарах (нямаше смисъл да наливам пари), но маслото не го буташе.

 

Като сметнем че от 80те технологиите са напреднали 300гр разход за кола на 200000 ми се вижда много.

Или не - по-скоро е нормално, но не бих казал че тия двигатели са добри.

Link to comment
Share on other sites

ЕкоТек е всяка година двигател на годината, в ръководството на ЕкоТек-а не пише, че си "взима" масло. Филиите с лютеница вървят и със сирене (бяло саламурено по БДС). Тия синтетики само състезателите сме чували, че карат с тях, поклон. Ок, Орел са велики. Точка.

Стига ли?

Стига ср*хме в темата.

 

Митсубиши Грандис определено за мен е най-красивият от всички поместени в темата

Link to comment
Share on other sites

Тя темата е несериозна и става за сране lol.gif

Всъщност май всички 8 местни возила се карат с кат.Б...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Разхода при 60/40 % извънградско/градско ми е 6.5 с климатик,засичан по метода на капачката и по бордкомп-а.
И това сигурно при номрално ръчкане,нали? Представи си колко ще гори ако почнеш да се стараеш да караш икономично - 4/100 ми се вижда постижим разход :)
Link to comment
Share on other sites

6.5 гори на 100 наистина........Ама масло :lol:

 

1.8 с включен климатик и хора е невъзмжно да гори на смесено 6.5 квото и да стане.

Link to comment
Share on other sites

Аз съм карал 1,2 75коня 890кила без климатик, при нормално каране само с мен ми даваше 7,5 пловдивско и 5,2 извънградско, което като се усредни 60/40 излиза 6.58

 

Та по неговите думи екотека е велико нещо - 1,8 движи 1400-1500кила +климатик само за 6,5/100 w00t.gif

Link to comment
Share on other sites

ми даваше 7,5 пловдивско и 5,2 извънградско, което като се усредни 60/40 излиза 6.58

Малко извън темата... как ги правите тия заключения? Ако при две различни карания по един и същи маршрут ти даде точно 5.2 и двата пъти ще те призная, само дето тая работа няма как да стане.

Link to comment
Share on other sites

Много извън темата:

Не съм казал че е от два пъти - засичал съм и 10 извънрадско със постоянни 140-150, което е много обороти на горкото 1,2 laughing.gif

 

Конкретно за това което казах - един път засякох извъндрадско на 5-600км, един път градско за 1 месец и го сменах 60/40.

Тези прости сметки направих само за да кажа че няма смисъл от фенщина да се преувеличава wink.gif

Да се твърдят такива разходи като от 1,0 движещо се със 60 е безсмислено - все пак опела е 1400 кила със всичките му работи - голяма тежка кола с климатик ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...