Overdrive Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 Почти всички нови дизелови автомобили са с такъв маховик. Явно съществува възможност да не се дават луди пари: Dual mass flywheel to solid flywheel conversion kit. This kit is made to replace the dual mass flywheel fitted by the manufacturer. Dual mass flywheels are renowned for failure and are usually replaced when the clutch needs changing, which can be very expensive. This conversion kit is a single flywheel which eliminates the weak point of the transmission, so if the clutch wears out you only have to replace the clutch and not the flywheel saving you vast amounts of money in parts and labour Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted May 19, 2010 Share Posted May 19, 2010 Явно съществува възможност да не се дават луди пари: Никога не бих приложил този вариант. Това значи тотално да си промениш съединителят. Промяната не засяга само да се сложи друг модел маховик. Да не говорим с колко ще се променят параметрите на колата. Все пак е изчислена да има този модел маховик. Една част от вибрациите се поемат от него. Чел съм доста мнения на хора които не са доволни от промяната. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Не се обиждам,но простп да говориш за семейството и семейното ми положение,без да знаеш известни факти е смешно. Имай предвид,че работя и карам служебни колиа фактически лично мой автомобили са били 2 от Опелите,1 беше служебен,но само на теория. "Тате" не знам колко коли е имал,но честно да ти кажа,не знам как да го питам,поради определените факти за фамилията в 1 изр. ЕкоТека гори масло,само ако е "нов внос" на има-няма 70000 км. и го е карала жена само до пазара. Плюс това от Екотек 1.4 ще има да чакаш динамика... Познати ме питат защо тая кола на 200000 км. горе-долу я карам с пълна синтетика.Явно не го гори така,както "хората говорят". В тоя форум всеки говори за останалите и им дава квалификации без да ги познава. Тва за лично моите коли го слушам всеки ден.Ама хубаво да кажем, че е така. То ако е на 70 хиляди и гори масло на 170000 незнам тогава кво ще става. А хората, които го говорят са Опел Клуб България.Миналата година бях на Калояново на феста с моя приятел, за който писах горе(за което Реноводите щяха да ме разпнат) и това беше основна тема на разговор.Да не говоря, че някой вече не карат Опел по тея причини.Не съм си го измислил и аз Опел не карам самите Опелджии си го твърдят. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Не зацепи ли, че е "70000км" в смисъл на 4-500000 и с върнат километраж, карана от пенсионер и тн - колите по автокъщите Link to comment Share on other sites More sharing options...
sek800 Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 А и ако 250-300 грама за теб са разход на масло,не знам. Ами разход си е. Аз карах известно време Е30 88ма на 400000км, което не гореше и грам, а и познай - караше се със синтетикa Имаше други проблеми и затова го разкарах (нямаше смисъл да наливам пари), но маслото не го буташе. Като сметнем че от 80те технологиите са напреднали 300гр разход за кола на 200000 ми се вижда много. Или не - по-скоро е нормално, но не бих казал че тия двигатели са добри. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 ЕкоТек е всяка година двигател на годината, в ръководството на ЕкоТек-а не пише, че си "взима" масло. Филиите с лютеница вървят и със сирене (бяло саламурено по БДС). Тия синтетики само състезателите сме чували, че карат с тях, поклон. Ок, Орел са велики. Точка. Стига ли? Стига ср*хме в темата. Митсубиши Грандис определено за мен е най-красивият от всички поместени в темата Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted May 20, 2010 Share Posted May 20, 2010 Тя темата е несериозна и става за сране Всъщност май всички 8 местни возила се карат с кат.Б... Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 Не е така, но това не е толкова съществено Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 Разхода при 60/40 % извънградско/градско ми е 6.5 с климатик,засичан по метода на капачката и по бордкомп-а. И това сигурно при номрално ръчкане,нали? Представи си колко ще гори ако почнеш да се стараеш да караш икономично - 4/100 ми се вижда постижим разход Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 едит: не ми се влиза в спор...нека някой благ модер да затрие мнението Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 6.5 гори на 100 наистина........Ама масло 1.8 с включен климатик и хора е невъзмжно да гори на смесено 6.5 квото и да стане. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted May 21, 2010 Share Posted May 21, 2010 Аз съм карал 1,2 75коня 890кила без климатик, при нормално каране само с мен ми даваше 7,5 пловдивско и 5,2 извънградско, което като се усредни 60/40 излиза 6.58 Та по неговите думи екотека е велико нещо - 1,8 движи 1400-1500кила +климатик само за 6,5/100 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 ми даваше 7,5 пловдивско и 5,2 извънградско, което като се усредни 60/40 излиза 6.58 Малко извън темата... как ги правите тия заключения? Ако при две различни карания по един и същи маршрут ти даде точно 5.2 и двата пъти ще те призная, само дето тая работа няма как да стане. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted May 25, 2010 Share Posted May 25, 2010 Много извън темата: Не съм казал че е от два пъти - засичал съм и 10 извънрадско със постоянни 140-150, което е много обороти на горкото 1,2 Конкретно за това което казах - един път засякох извъндрадско на 5-600км, един път градско за 1 месец и го сменах 60/40. Тези прости сметки направих само за да кажа че няма смисъл от фенщина да се преувеличава Да се твърдят такива разходи като от 1,0 движещо се със 60 е безсмислено - все пак опела е 1400 кила със всичките му работи - голяма тежка кола с климатик Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.