XMD Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 Спрял съм се на въпросните два модела и се чудя кое ще е по-добрия вариянт. В цената нямат голяма разлика, дали имат разлика в подръжката? Предполагам и,че и разхода ще им е почти еднакъв. Та ако може да кажете по някое ЗА и ПРОТИВ двата двигателя. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted April 24, 2010 Share Posted April 24, 2010 TDI TDI TDI TDI и пак TDI От гледна точка на 15 повече коне, 80 повече Nm, горе-долу същия разход и същото тегло. Не съм карал въпросните коли, но смятам, че атмосферен дизел не трябва да съществува Link to comment Share on other sites More sharing options...
UzITo Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 От гледна точка на подръжка ТДИ е по-скъпичко . Имам познат с СДИ само , че поло и не се е оплакал от двигателя . Подържа си го и му върви . Мисля , че са еднакви 1.7 СДИ на поло и лупо . ТДИ ще е по-динамичен , по-пъргав ,но виж цени на профилактики или ремонт на турбо колко излиза . В крайна сметка качваш се пробваш и което ти хареса повече го вземаш ти ще я караш , ти ще си я подържаш . Ако е за градска кола добре , но извън града как ще се представя не ми е ясно . Link to comment Share on other sites More sharing options...
paagrio Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 разликата е че сди няма турбо което за 10+ годишна кола е добре, тъй като няма да се притесняваш че ще се издуха, защото едно рециклиране струва доста пари. така или иначе няма да търсиш мощност от тази кола, а икономия, надеждност и евтина поддръжка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 За издръжливост няма спор атмосферка, но пък дизел без турбо.... е малко изнервящо.... За градско няма проблем... каквото и да е, даже май SDI е по-добре. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 Именно дизел без турбо е пенсионерска работа. Ако е износено турбото ще се прави един път (не всеки месец), така че кое и е по-скъпо на поддръжката не ми е ясно. Разхода е различен с макс 0,5л, но при турбото имаш по-високо кпд, следователно двигатела е по-малък и колата е значително по-пъргава. Ако някога се стигне до сериозен ремонт на тди е един цилиндър по-малко... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Един приятел взе е-класа от по-старичките , май беше 2.9 атмосферка дизел. Вика Е**ло си м*****а... не върви и това си е Верно, ще изкара дето се вика 1 000 000 км , ама мерси Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvin Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 А каква е вероятността този мотор вече да е навъртял 1 000 000 км и затова да не върви? Не пренебрегвайте атмосферния дизел! Турбинираният има доста по-голяма вероятност да е издухан, както и да му е проблемно турбото, особено пък ако е с невероятно големия обем от 1400ссм. Атмосферният може теоретично и да не е толкова пъргав, колкото този с турбо, ама ако става въпрос за нова кола от магазина. При стари автомобили всичко зависи от състоянието. Имам под ръка 1.7 атмосферен мотор на малко купе (макар и не толкова леко) и мога да кажа само добри думи за него. Карал съм и други атмосферни дизели и тези лафове за пенсионерите не ми се връзват много. PS: В момента карам дизелов двигател с турбо, ама не е TDI! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Ами принципно си прав, но.... С тази кола, ако тръгнеш за Бургас да кажем и си до там... няма изпреварване Тръгни за пампорово и пак няма изпреварване ( освен ако не се връщаш от пампорово ) Както казах и в предния пост - ако това е втора кола , която да кажем ще се кара 99% градско, избора е атмосферката, но иначе е TDI. За мен атмосферния дизел, на извънградско е предпоставка за ПТП, при малко по рисково изпреварване. Но всеки кара по различен начин и има различни приоритети. Лошото на TDI-то е ясно... помпа дюза , турбо ( имам в предвид евентуални ремонти ) Но както е казал overdrive те не се правят всеки ден... Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted April 27, 2010 Author Share Posted April 27, 2010 Благодаря за коментарите, събота и неделя тръгвам по автосалоните да ги пробвам. Иначе колата ще е втора и ще се кара само в града и най-вече от жената, че аудито и идва голямо Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.