Jump to content
BulForum.com

Помогнете в избора на кола


Bulgaran

Recommended Posts

Здравейте колеги, застанал съм на кръстопътя и незнам кой път да хвана.

Единия ме води към WV BORA 2000g. 1,8 20v 125 hp. 4x4, a другият към AUDI A6 2,4 benzin 1999 g.

 

И двете коли са горе долу на едни пари, като аудито е регистрирано със всичко платено, внесено от Австрия преди 4 години и човека си го е карал и поддържал доста доволно според мен.А Бората е в автосалон, без нищо платено, внесена от Италия.

 

Ще съм ви благодарен ако ме насочите на правилният избор.

 

Също мога да вметна че евентуалната кола ще я газифицирам веднага, затова имайте в предвид.

 

Всякакви мнения приемам, а също може да ми предложите и алтернатива на тези две предложения.

Link to comment
Share on other sites

Избора между Аудито и Бора-та се свежда до това, коя е в по-добро състояние. Като алтернатива аз бих ти предложил Нисан Примера или Пежо 406.

Link to comment
Share on other sites

Ами Аудито е от човек и е гледана кола, а Бората е от автосалон вкарана от Италия.

На външен вид Аудито е по запазено на 180000 а Бората е на 121000 но в автосалона няма как да знам как е карана в Италия а Аудито е обслужено и гледано перфектно.

 

Опасенията са ми че в последствие Аудито има доста скъпа подръжка докато при Бората подръжката е по по джоба, поне така си мисля, затова и искам вашето мнение.

Link to comment
Share on other sites

Аз бих взел Ауди-то. Доста по-висок клас кола е още повече щом е по-поддържана.

 

И на мен Аудито ми харесва повече и наистина е по висок клас кола от Бората.

Link to comment
Share on other sites

И доста по скъпа подръжка за Аудиот. Аз бих взел бората, честно наказано не бих е взел, защото много мощен двигател ще гори като луда. Аз лично бих си взел А4 с двигател 1.6 или 1.8 и не куатро.

Link to comment
Share on other sites

Баааси мощния двигател дето е - цели 125 коня laughing.gif

Но е вярно, че от AWD има повече тегло и загуби по трансмисиите, оттам повече разход и по-малко коне отиват на пътя.

Това важи за аудитата, които са истинско AWD, VW доколкото знам са haldex traction (постоянно зацепена предница, задницата само при нужда), така че ако се гледа икономия бих избрал бората. Това е слабо псевдо 4х4, но разхода е почти колкото на предно.

Link to comment
Share on other sites

Нито Аудито е на 180 000км, нито Бората - на 120... Така че този показател не го включвай в сметките...

Link to comment
Share on other sites

Бора-та е Голф 4 с багажник, все пак се базират на еднаква платформа. Сложи им по още 200000 км. пробег и ще е горе долу реалния. Ако можеш да си позволиш да поддържаш Аудито взимай него. Като возия двете коли нямат никаква база за сравнение, Бората вози като каруца в сравнение с Ауди-то.

Link to comment
Share on other sites

На VW поддръжката не е много по-евтина от на Аудито само мога да кажа :-) То вече на коя ли кола е ефтина,щом искаш по-съвременна кола(ако може да се каже съвременно на 10 годишна кола) се приготви и да си платиш за това като поддръжка... Аз лично съм за Аудито... По-висок клас е,сответно по-комфортна,като разход няма да се различават...Плюс това Аудито казваш че е поддържано,докато тая Бора от Автосалона може да си сигурен че е опряла до обслужване(ходова част,ремъци,ролки) и за това е дошла в БГ :-) Италянците са мондари като нас...Няма кой да ти прати стегната кола...А и не вярвам която и кола да избереш да я поддържаш в офицялния представител на марката,за Ауди може да си намериш части в добро съотношение цена/качество,за да не ти е толкова скъпо... От тук нататак решението си е лично твое... УСПЕХ :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Аз карам Пасат4,и от личен опит ти препоръчвам да вземеш Бората, возията и ще е като на Хонда,фиат,Алфа и всяка нормална кола след 2000г.Таблото на бората на мен лично по- ми харесва от това на Аудито,все пак всеки ден ще ти е пред очите.

Возията на Аудито ще е наистина добра но няма да я усетиш много по нашите пътища,през дупка или паве мека возия няма.Моята като беше нова на паветата само леко друсаше докато след всеки ремонт вече не вади онзи звук и возия както когато беше ново внесена.

Сега цени, Ауди-приблизително:

 

сезонно650+ремъци и ролки+водна п-па+ ... =1000лв(това май ще ти е спестено)при Бората тази цифра май ще е само =600лв

 

окачване: Ауди-приблизително 800лв,Бората-като на голф 3 (по-скоро малко по-скъпо,все пак е след 2000г).

 

 

Дано да направиш правилния избор.

След като си вземеш каручката имай предвид че след няколко години(5,7,10) можеби пак ще я смениш.

Link to comment
Share on other sites

Значи да споделя моите опасения. Бората е нов внос от Италия, от там колите са с много лоша слава..., сега значи ще я платя 7500 лева за да я взема от автосалона и се започва едно раздаване на пари като стой та гледай, винетки, застраховки, данъци, еко такса 200 лева, и още колко изваждания само бог знае. От там вече да кажем моя е , ако ще излезе както колегата преди 2 поста спомена че тази кола е продадена защото е опряла за смяна на едно или друго, ще е голямо изваждане, климаттроника ще се окаже и той поне за фреон, и тая кола ще прехвърли 10 000 лева и ще карам голф 4. После на живо като я гледахме имаше разминаване на оттенъците в боята между врати и калници, кой знае какво са правили италянците и защо са пребоядисвали частично колата..... Напълно ми е ясно че поддръжката на бората е по евтина но не кой знае колко ...

При Аудито малко по друго стоят нещата, аудито е по запазено от Бората, няма драснато дет се вика, колата е внесена лично от сегашня собственик от Австрия, той по неговите думи я е поддържал в доста добро състояние до момента в който я е обявил за продажба, в момента колата е без никакви забележки със сменени всички консумативи преди 10 000 км. Според мен няма вид на човек който иска да ме излъже, но все пак 100% гаранция няма, но изглежда по надеждно от Бората от автосалона.След това аудито на мен лично по ми д опада като визия и като по висок клас кола.

Макар че изглежда съм направил своя избор пред себе си ще съм благодарен ако споделите мнение.

Link to comment
Share on other sites

Забрави за Бората просто.

Плюсовете и са няколко : 4х4, по икономичен двигател ( поне на хартия ) по-нова година .

 

Минусите са изброени повечето и да вметна и аз, че на 4х4 окачването май май се различава, така че ще достигне цената на 8-те велики носча като на а4-ката ( ако не се лъжа окачването на а6 е като на а4 ) , щом ще слагаш ГАЗ и в двата случая си на ГАЗ-Инжекцион , така че колко ще гори не е толкова важно. По новата година на Бората, не е ясно дали е производствена или първа регистрация wink.gif Зачети се в Талянския талон....

 

Аз много ги харесвам Борите, но в случая мисля, че по удачния избор е Аудито. Поне ще си 100% сигурен, че се е сменяло масло тук, както и поне основните неща.

Ремъци ролки и водна помпа задължително се смянят. Българина има навик ВИНАГИ поне да прави първоначално обслужването както трябва, а след това почва да икономисва.

 

Направи си сметката, но мисля че избора ти е ясен.

 

BTW и евентуалната продажна цена след акто решиш да продаваш ( все някога ще стане ) ще е по добре при А6.

 

Успех!

Link to comment
Share on other sites

А защо си се ограничил само до тези две коли? На мен лично 7500+X ми се вижда доста за кола в класа на bora, която не е нито кой знае колко нова нито с изяснена експлоатация (до колкото е възможно де).

Link to comment
Share on other sites

Толко пари=Е39 с малките двигатели примерно, което е много над гоуфо(в случая с багажник). И не само, както каза JDFU има какво ли не за тези пари, както и в големи количества - защо си се спрял само на конкретните 2 коли?

Link to comment
Share on other sites

Аз от доста хора съм чувал(пък и си купих мотор внесен от Италия),че въпросните никак не си поддържат колите-нито на външен вид,нито по двигателя.Отделно от това редовно ги чукват,блъскат и зажулват по и без това тесните и претъпкани улици.Съвсем отделен е въпроса с возията на Ауди и на Фолксваген.За цените на части не знам...и не мога да дам съвет за това,но ако трябваше да избирам определено бих взел Аудито-много по-красиво,по-стегнато,по-бързо...абе въобще си е ПО

Link to comment
Share on other sites

Толко пари=Е39 с малките двигатели примерно, което е много над гоуфо(в случая с багажник). И не само, както каза JDFU има какво ли не за тези пари, както и в големи количества - защо си се спрял само на конкретните 2 коли?

 

 

Защото явно иска да вземе немска кола над 2000 година...

Дай предложение...

 

 

Примерно аз щях да мина на японско за тези пари. А за над 10 000лв има доста добри BMW-нца бензинки...

Явно е възпрос на вкус най малкото. Друг е въпроса че и 2000г е била мнооого далече, но всеки си преценява сам за себе си.

Все пак и аз искам много неща, ама..... sad.gif

 

Не съм ги гледал детайлно , но :

 

http://nfs.mobile.bg...0261&f1=details

http://nfs.mobile.bg...0947&f1=details

http://nfs.mobile.bg...4655&f1=details

http://nfs.mobile.bg...9478&f1=details

http://nfs.mobile.bg...5904&f1=details (десен волан ;) )

Link to comment
Share on other sites

Здравейте колеги, темата е приключена , колата е в гаража:

 

61988613b748fabf.jpgddc65e929937da8f.jpg7472ecc2b866f2ff.jpgccf03207fc570218.jpgbd411197998eede7.jpga6f84da7cdc28b06.jpg

2bffd24b9d1281a7.jpg64fcde3652d67996.jpg547d9351d2007e2f.jpg551a9660a449147a.jpg

 

До сега карах 8 години голф 3 , 75 коня 1,8 MI , и сега това ми се струва като самолет...

Колата я купих от човек който се занимава с внос и продажба на авто части и автомобили и имам уговорка с него(дори той настоя за тази тактика) ако се появи проблем с колата да съдейства с евтини части за поддръжка на тази кола, което според мен е най големия плюс в тази покупка.

Link to comment
Share on other sites

Колата поне на снимки изглежда доста добре-и като интериор и като екстериор... А и е по-добрия избор (поне според мен) спрямо Бора-та... Така,че много безаварийни километри и със здраве да си я караш ;) :)) :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...