Ferante Posted May 31, 2010 Author Share Posted May 31, 2010 Много ми е интересно какъв е замисълът на версиите 4х2 (има и такива нисани - уж джип, но само с предно) Имаше една статистика, че 70% oт SUV по света никога не са виждали черен път, а собствениците избират такива автомобили, за да покажат социално положение и да гледат останалите "отгоре". Така, че замисълът е ясен - на външен вид изглежда SUV, но по душа не е такъв, което съответно намалява производствените разходи. Наскоро един приятел си взе Skoda Superb 4x4. Води се клас лимузина, а е 4x4 - на мен това ми се струва по-безумно от SUV 4x2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDFU Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 Наскоро един приятел си взе Skoda Superb 4x4. Води се клас лимузина, а е 4x4 - на мен това ми се струва по-безумно от SUV 4x2 4x4 е най-добрата система за сигурност, която може да има една кола. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 Наскоро един приятел си взе Skoda Superb 4x4. Води се клас лимузина, а е 4x4 - на мен това ми се струва по-безумно от SUV 4x2 Идеален автомобил е Шкодата, ако е и дизел разхода е около 6/100. За 4х4 ще си говорим зимата като почнат да се въртят всички със задно. Мерцедес също имат 4х4 на високите си модели лимузини та не виждам какво те изненадва в случая. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 4х4 може да ти помогне да не закъсаш, но ако трябва да спреш от 150 е все тя, затова не мога да го нарека "система за сигурност" в никакъв случай. Смисълът на 4х4 с малък клиренс е като на 4х2 с голям (спорно е има ли смисъл), отделно има значително по-голяма загуба на мощност в трансмисията от 4х2, следователно по-малко коне отиват на пътя, теглото е +50-100кг и разхода също е нагоре. Не включвам разни Ево-та и GT-R, говоря за масови коли. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted May 31, 2010 Share Posted May 31, 2010 Ей за това говорим - мислите по друг начин. На хора които биха купили тази шкода разхода и килограмите им е през оная работа. 4х4 не е задължително да се кара винаги в този режим. Но зимата определено ще е много по-добре да се кара по този начин. А да се смятат килограми на кола от този тип е неправилно - голяма и тежка кола е и там акцента е в комфорта а не в спортните постижения. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Някаква мания ми е това си килограмите - първо не гледам колко коня е, а колко кила, което всъщност не е по-малко важно за вървенето.Това не е джип че да не го караш на 4х4 - нямаш опция да включваш и изключваш. Не съм се интересувал, но или е с Haldex Traction (syncro, 4motion) или с постоянно 4х4 с променливо число(quattro). Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 outdated. deleted by user. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Знаят си интереса VAG. Link to comment Share on other sites More sharing options...
3dfx Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Аз също не вярвам да има особен търговски успех тоя Duster... Евентуално ако се окаже, че има пазарна нища за евтини фирмени коли с малко по-голям просвет и евентуално 4х4 (което пък означава, че излизаме от най-евтината ценова група, защото 4х4 е само този от 32 бона) - за разни монтажници, строители и т.н. Освен това не мога да си представя как се кара SUV с 85к.с. мотор - с тази невероятна аеродинамика ускорението от 100 нагоре ще е уникално - тоест изпреварването на двупосочен междуградски път се превръща в проблем. Въпреки, че аз самият имам подобен автомобил (X-Trail) и принципно разбирам защо хората си купуват подобни неща - точно това не бих си го купил. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Сега ми стана интересно Дачията с какво ли 4х4 е? Дали истинско или псевдо тип халдекс тракшън? Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 9, 2010 Share Posted June 9, 2010 Въпреки, че аз самият имам подобен автомобил (X-Trail) и принципно разбирам защо хората си купуват подобни неща - точно това не бих си го купил. X-Trail не бих го квалифицирал като подобен. Кашкай - може би... Странно но Мурано и Кашкай бяха в групата crossover а X-Trail го бяха квалифицирали като SUV а мислех че е джип (не че съм се интересувал особено) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 Не е много по темата, а и някои със сигурност вече са гледали клипчето, но за тези, които все още не са го гледали - заводско напасване на затварянето на вратите (Dacia Sandero): Пичът е много печен, предполагам, че така напасва вратите и на Duster. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 Сега разбирам защо се сърдят таксиджиите като засиля вратата на някоя дачия както съм свикнал с мойта... развалям им заводските настройки очевидно Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 29, 2010 Share Posted June 29, 2010 Незнам бива ли я Дъстъра, ама на Рено събора един с такова кара на Калояново :laughing: Не му знам точното време понеже от клуба не са ги пуснали официално ама ще го напиша тея дни Ето го Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferante Posted June 30, 2010 Author Share Posted June 30, 2010 Е че те Дачия се хвалиха за ръчно сглобяваните автомобили Много скъпи излизали автоматизираните поточни линии... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paagrio Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 Не е много по темата, а и някои със сигурност вече са гледали клипчето, но за тези, които все още не са го гледали - заводско напасване на затварянето на вратите (Dacia Sandero): Пичът е много печен, предполагам, че така напасва вратите и на Duster. хахаха :lol: :lol: това е по-абсурдно и от онези клипчета за трабант и москвич, които са отпреди 30 години Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 Тая кола е само за БГ. ______________ http://www.youtube.com/watch?v=1Fq4XJ3Tc4g Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 Не е много по темата, а и някои със сигурност вече са гледали клипчето, но за тези, които все още не са го гледали - заводско напасване на затварянето на вратите (Dacia Sandero): Пичът е много печен, предполагам, че така напасва вратите и на Duster. Ама вижте само колко бързо работи Edit:Мхм те колите за 100 хиляди и нагоре лева така ги блъскат с чуковете По някой път хората не осъзнават какви глупости говорят Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferante Posted June 30, 2010 Author Share Posted June 30, 2010 А някой да знае клипче с напасване на вратите при реномираните италиански и немски брандове. Да не се окаже, че тяхната процедура не много по-различна от тази Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 Дъстъра на Калояново е записал най-бърза обиколна 1:15,80 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferante Posted July 4, 2010 Author Share Posted July 4, 2010 Какво означава това? Не можах да намеря своеобразна класация на сайта на писта Калояново - http://www.dracon.bg Колко обиколки е направил? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 4, 2010 Share Posted July 4, 2010 При стандартна конфигурация на пистата (ако не са сложени напр. конуси за изкуствено забавяне) обиколката с кола 90 к.с. се взима средно за 1.10 мин. ; с кола 150 коня - за около 1.05. Това, разбира се ако колата е "сток" и не е със сликове, а и това кой как кара също може да даде 1-2 секунди разлика. Link to comment Share on other sites More sharing options...
XMD Posted July 21, 2013 Share Posted July 21, 2013 Някой с преки впечатления от Дачия Дъстер, бензин? Сериозно се замислям да си взема една за служебна. Най-много ме интересува, могат ли да се бутат седалките отзад и ако да ще могат ли да се съберат 10тина кашона 50х50? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.