host Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 Коментите на специализираните сайтове са, че това е само за да оберат публичноста за пускането на "хибрид". Нищо повече. Като цяло много негативни реакции има за политиката на Порша от последните 24 месеца с камиончето Кайен, седанчето Панамера и хубридната безмислица 911 GT3 R. Още повече този модел който обсъждаме тук е за продажба. Не е за вътрешна консумация. Ще се правят кинти от него. Представете си лицемерната буря от фекалии като почнат тимовете на мултимилионери и милярдери да се бият у гърдите по състезанията (особено 24 часовите) как те "участват в състезанието съзнавайки отговорността си - персонална и като отбор - за опазване околната среда и призоваваме всички да заемат отговорна позиция по климатичните въпроси" смях и жалки картинки ще има. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 А нещо за 24-те часа на Нюрба не пише ли? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 12, 2010 Share Posted February 12, 2010 Само ще помоля, когато цитирате мнение, да отчитате дали то съдържа огромни снимки и дали смятате за много важно тези снимки отново да присъстват и във вашия пост, като утежняват ненужно темата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted February 15, 2010 Author Share Posted February 15, 2010 Това е за Krank: http://dnevnik.bg/skorost/2010/02/15/857926_gamata_na_sitroen_ds_shte_vkljuchva_i_krosouvur/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted February 15, 2010 Share Posted February 15, 2010 Аз чакам Женева след седмица за CT200h (де късмет да е 400h) Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted February 16, 2010 Author Share Posted February 16, 2010 Днес засякох в квартала един тип, който си изкарваше от гаража това: http://www.lexus.com/hybridbrochure/gs_450h.html Изобщо нямах представа, че някой у нас би хвърлил такива пари за хибридна лимузина (макар и по-малка като размер). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 То по нагоре в статийте го пишеше - няма и 100 хибрида на година се продават. Може би реално са малко повече но все пак си е екзотика да караш еко автомобил. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 То едно "еко"... но това което гледах от приуса на един приятел беше как като настъпи газта и подскочи колата. Това от бензинов двигател под 500 коня не може да се види. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Айде да не почваш с лиготиите > Приус 0-100 И малко сравнения с други популярни хибриди до 100 км/ч > _______________ Оле, не. Продължих да чета мнения из Utube и гледам разни фенове се кефят как им ускорявала талигата за около 10 сек до 100 км/ч... не, не, не... имайте милост. А за шасито с тия батерии - не говоря само за Приуса - някой чувал ли е отзиви - или чел? Защото Шеви Волт всички журналисти казват, че бая твърдо вози заради огромното натоварване на окачването от тежестта на батериите и за това пружините и амортисьорите били по-твърди. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted February 16, 2010 Share Posted February 16, 2010 Говорех за 0-20. За повече не го вдига И какво няма да се кефят - там са свикнали да карат коли в които отзад има място да качиш и 2-3 овце, кози, мотики или каквото друго ти е кеф и е по-малко от кон примерно. Много ясно че ще е по-пъргаво от тези камиончета. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Така ти се струва заради въртящия момент още от старта - подобно на усещането на дизела много дърпа и залепя за седалката, но всъщност не върви повече. Последния приус със 1,8 + ток ускорява за 10,2 сек до 100км. За сравнение най-обикновено BMW 1,8 90та ускорява за 9,4 сек до 100. Спрямо американските тракторчета с 7-8L V8 и двете са като играчки- те казват на 5,4L "Small Block". Виж какви каратДокато има такива колкото и да са хибридите няма полза. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 Именно... то тромавия Авенсис вдига за под 10 до 100 а е доволно по-голям от Приуса. Само първоначално подскача като ожилен. Тракторите на американците са пословични. То те такива и бензинови имат... спрямо тях ВСИЧКО е по-зелено. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 За сравнение най-обикновено BMW 1,8 90та ускорява за 9,4 сек до 100... Не че се заяждам с БМВ или пък с теб, до колкото имам наблюдение разбираш от коли ама нека сме реалисти. е36 1,8i ускорява за 11,5сек ,дори и 1,8is (със 140 коня) е доста далеч от 9,4сек. - 10,2. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted February 17, 2010 Share Posted February 17, 2010 За Е30 is говорим, на E36 не съм фен заради теглото... Идеята не беше колко точно десети, ами че това се прави с един бензинов двигател и леко купе вместо с много тежко купе и бензинов двигател, който се тормози да зарежда акумулатори, в които има загуби, а те пък захранват друг електромотор, в който има още загуби - една енергия е нужна за ускоряване на 1100кг, друга на 1500. Японските двигатели са много качествени, но ми е интересно ще изкара ли 5-600000 този 90 коньов мотор, който се пъне или да движи колата или да зарежда акумулатори - тоест натоварва се значително повече от на "обикновена" кола. когато тествах сивик хибрид ми направи впечатление как двигателя веднага след запалването се залепи на 5000 оборота и си седя там докато не дигна батериите на 60%. като резултат - звук като кафемелачка и пак тромаво движение, среден разход градско 7,2/100 Това не ми се струва добре за дълготрайността на мотора. Всъшност излиза, че ако ръчкаш яко известно време батериите падат и тогава не ускоряваш до 100 за 10 секунди, а за 20, защото мотора вече трябва и да зарежда. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Аз Приус съм карал веднъж и то колкото и необичайно да звучи беше на пистата на Калояново Със сигурност вървеше повече от мойта малолитражка която беше 100 коня но с тежко купе, а и заради електромотора наистина подскачаше на ниски обороти. За сивика не знам но Приуса винаги палеше на батерий и докато не вдигнеш 30-40 км не пускаше бензиновия мотор. Този Сивик за да се залепи на 5к оборота при палене най вероятно е бил каран преди това само на батерий и не е имал възможност да се зареди. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 outdated. deleted by user. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 и дори на великия приус ако заряда на батериите е под 40-50% никога няма да потегли само на ток, щото иначе въобще няма да потегли, а ще си седи на място да се зарежда . и тва е 'щото стартовия ток, който дърпат електромоторите при потегляне, е към 5-6 пъти по-голям спрямо този за запалване на бензинов двигател, съответно и изхабената ел. мощност за тези неща. и въпросната мощност за да се вземе от батериите първо трябва да се сложи там по един или друг начин. Прав си ама до някъде.5 6 пъти е по-голям тока ако не използваш никво регулиране.С честотно управление при ниската скорост си има малък ток и малка консумация на енергия и с увеличване на момента и скороста тока и момента растът.Тъй, че предполагам японците го знаят точно това и управляват моторите честотно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted February 18, 2010 Author Share Posted February 18, 2010 при приуса не знам как са го решили, но предполагам че за зареждане ще е поне 3000 об/мин, евентуално по-обезшумен. За Сивик нямам идея, не съм и виждал такъв хибрид, но след 500 навъртени мили на Приуса смея да твърдя, че успях да се сработя с колата и в никакъв случай не зарежда на 3000 оборота, а на доста по-малко. Колата няма оборотомер, но на звук зареждането според мен става на не повече от 1500 оборота, които разбира се не се чуват вътре в купето, а навън си звучи като нормален работещ двигател на празен ход. Тези 5000 оборота на Сивика ми звучат като доста идиотско решение в интерес на истината - смятай как на всеки светофар хората ще си мислят, че ще се дърпаш с тях. На приуса няма никакво видимо натоварване на двигателя - работи си на ниски обороти, освен това колата ползва всеки един момент, в който колата се движи по инерция, за да зарежда батериите. Или поне на инфо дисплея показва така. Като натиснеш спирачките също преобразува кинетичната енергия в ток ала-бала и други неща, от които грам не разбирам Иначе пак казвам, като разход от Приус-а бях много доволен. Дава някъде около 4 на 100 при 87 октанов бензин. Само на ток съм карал около 5 километра пълзене в едно задръстване, което се разстилаше в доста време, може би около половин час. Тук и старт-стоп системата помага ако се случи да си спряй в покой за малко повече време. При въпросното каране в дивото задръстване до Джей Лено и обратно като заредих средният разход беше около 3,5 литра 87 октанов, което при пълзенето в трафика до Бъркенк и обратно с чисто бензинов автомобил щеше да ми излезе поне 2,5 пъти повече. И не разбирам при положение, че всеки производител вече вади хибриден автомобил и в някои държави има и облекчения при карането на такава кола как може няколко дървени философа да зачеркват цяла една ниша в автомобилостроенето, просто защото разбират от абсолютно всичко и чичото на лелята на стринката на вуйна му бил си сменил колата с нехибридна. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 И все пак мисля си, че хибридите не се купуват, защото повечето модели са скучни... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 outdated. deleted by user. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted February 18, 2010 Author Share Posted February 18, 2010 mobo, нито имам намерение да те засягам, нито пък да те псувам - както казва циганина като го хванеш, че е крал - "как бе, не съм такъв човек" Нека да изкажа и едно непрофесионално, но чисто потребителско мнение за единствения хибрид, който съм карал: 1. Колата комфортна ли е - да, има много добра видимост, комфортни седалки 2. Колата дава ли добър разход на гориво - да, дава. Среден разход от 4/100 при запазване на характеристиките на аналогичен чисто бензинов автомобил си е плюс 3. Колата има ли облекчения? - да, в Калифорния паркирането в по-известната тук синя зона е напълно безплатно за хибридни и електромобили до 2 часа. това си е сериозен плюс 4. Колата струва ли много? - не повече от автомобил с аналогични характеристики - цени от около $22,000, 3 години пълна гаранция и 5 години гаранция на окачване, двигател, електромобор и всички участващи в движението на автомобила части 5. Кеф ли прави карането? - прави. Не е спортна кола, така че кефът от нея е друг. Практична е, широка, натряскана е с технологии вътре, като абсолютно всичко в колата се контролира от тач скрийна. Това за geek като мен си е кеф. Това са характеристики на семейна кола или кола с която да си вършиш работа. И пазарът я кльопа. Оттам нататък дали ефективността й е перфектна клиента не го интересува - той си гледа кефа и поддръжката да не му излезе през носа. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 5. Кеф ли прави карането? - прави. Не е спортна кола, така че кефът от нея е друг. Ей тука е ключа за бараката Оттам нататък дали ефективността й е перфектна клиента не го интересува - той си гледа кефа и поддръжката да не му излезе през носа. Разликата е че в калифорния има доста облекчения за такива автомобили а тук не. Освен това там карат огромни камиони за да се чувстват "истински мъже" а за BMW Z4 казват че е "barbie car" a малолитражки няма. Освен това разликата е и в сервизното обслужване и това че там масово карат нови коли а тук средната възраст на автомобилите е 10-15 години... освен това там тойота са много силни и частите им идват евтино за разлика от тук. А и сервизната поддръжка тук е по-евтина заради надниците и резервните части и т.н. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted February 18, 2010 Author Share Posted February 18, 2010 Дедо, баш за хибридите няма никакви облекчения, защото те са си кажи-речи като останалите автомобили, само дето имат по-малко вредни емисии. Специално в целия Лос Анжелис (имам предвид барабар с всичките му събърбани като Пасадена, Санта Моника, Лонг Бийч и т.н.) паркирането за по 2-3 часа с автоматични апарати на булевардите (дето тук наричаме синя зона) е безплатно за хибридите. Това е единственото облекчение. И пак, не е малко, но със сигурност това не е нещото, което ще те накара да си купиш колата. Освен това свят широк, хора всякакви, това важи и за САЩ. За всеки влак си има пътници, всеки автомобил си има пазар. Примерно сювовете не са лоши като характеристики, но не се кльопат много поне в Калифорния. Иначе има и големи, и малки коли, и с големи и с малки двигатели. Специално в Кали съм се разминавал с повече смартове, отколкото има тук в България. Тръкове и чудовища карат главно мексиканците, 'щото милите хубави и големи коли не са виждали и се чудят как да изпъкнат. Поне това е моето виждане. Не съм видял и един доктор или някой по-начетен тип, който да се качи в някой подобен дзвер. 90% са млади латиноси. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Най-продаван автомобилен продукт въобще в САЩ в наши дни... FORD F-150 BAbyyyyy! Това изчерпва ВСИЧКО. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted February 18, 2010 Share Posted February 18, 2010 Най-продаван автомобилен продукт въобще в САЩ в наши дни... FORD F-150 BAbyyyyy! Това изчерпва ВСИЧКО. Не само го карат, ами направо и го разбиват. Ами така е....като минава на пълна газ през локва... Едит: Всъщност това F-150 ли е, че от таквиз машинарии не отбирам много-много...външният вид прилича, ама предната решетка май не... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.