Rubbish Posted February 6, 2010 Share Posted February 6, 2010 Вчера ми изтече договора и отивам днеска да го спра, при което ми сервират, че Автоматично е подновен за 1 година. В 2 офиса ходих, звънях на оператор и все това ми казват. И че единствения начин да го прекратя вече е чрез неустойка от 160лв. Тея нормални ли са? МОга ли да се оплача някаде? Вчера ми звъна оператор и ми каза да отида или този ден или днеска, но уви... ме излъгала. Най-глупавото е, че преди 1 месец си направих нов договор с нова сим карта+телефон за 2 години към пак ГЛобул на същата тарифа. И сега трябва да плащам 2но повече на месец. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HATE Posted February 6, 2010 Share Posted February 6, 2010 Погледни си договора който си сключил първоначално с Глобул и виж дали има подобна точка/уточнение което да гласи че оператора може автоматично да подновява договора ти,и ако няма си търси правата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rubbish Posted February 6, 2010 Author Share Posted February 6, 2010 Тази точка важи от 9.2008 мисля беше. При мен договора ми е от 05.02.2008 , ама от тогава съм го подновявал през 2009та до сега. Ако успея да ги намеря... Link to comment Share on other sites More sharing options...
chorbaka Posted February 6, 2010 Share Posted February 6, 2010 Нормална ситуация ,все пак живеем в България. ГСМ оператори само гледам как да прецакат клиентите си.Не мога да разбера защо карат хората да ходят да преподписват договорите си като те ги удължат автоматично, може би за да те накарат да преподпишеш за две години. Тъпо е че за да спреш договор трябва да пуснеш молба 1 месец преди края му. Сега ако откажеш да плащаш автоматично подновената карта ,ще ти спрат и другата ,ако договора е на 1 име. Пробвай да я прехвърлиш картата на друго лице ,което няма намерение да ползва този оператор и не плащай,едва ли ще го търсят дълго за неплтени няколко сметки Link to comment Share on other sites More sharing options...
HATE Posted February 6, 2010 Share Posted February 6, 2010 Това е малко опасно според мен.Така или иначе ще си търсят парите по един или друг начин. Мен лично Глобул ме цакат като ме спират всеки месец.Преди 2 години си бях ограничил сметката до 20лв,обадих се на оператор за да си махна ограничението и той ме насочи към офис на Глобул,от където ми казаха цитирам "Господине,преди време много хора слагаха ограничение и после го махаха и се наложи да направят цял отдел за тези молби.Сега вече този отдел не съществува и дори да си пуснете молбата няма кой да ви отрази!" И така мен си ме спират всеки месец понеже фактурата по сметката ми излиза повече от 20лв.Тъпа работа. Моят съвет е все пак да отидеш и да се разправяш.Друг вариант нямаш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirosi Posted February 6, 2010 Share Posted February 6, 2010 и мен така ме прецакаха от м-тел плащах си като поп цяла година.лесно те включват два месеца обикаляш офиси молби и ако не звъниш постояно те подновяват Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted February 6, 2010 Share Posted February 6, 2010 Затова още при подписването на договора, подписвайте и документ с който се отказвате от подновяването на договора. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzooo Posted February 6, 2010 Share Posted February 6, 2010 М-тел са същите боклуци...И на баща ми Юли месец му изтичаше договора към тях и искаше да го прекрати,но се сети за това късно,смисъл пак Юли месец,но с 2-3 дни закъснение,и сега му е подновен до Юли 2010...Големи копеленца са... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rubbish Posted February 6, 2010 Author Share Posted February 6, 2010 А нали разговорите с оператор се записват. А на мен ясно ми каза операторката/123/, че мога и днеска да отида да си го спра. А днеска в централния офис им показах даже номера, от който ми е звънено и нищо! То хубаво ти го подновяват автоматично, но как да не може да се откажеш в такъв случай :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
downsoft Posted February 6, 2010 Share Posted February 6, 2010 И БТК са същите педерунгели, и с трите фирми съм имал разправии точно с договори. За жалост нищо не можеш да направиш срещу тях. Моето решение от години насам е предплатена карта, вадиш 20 кинта и зареждаш, няма договори, такси и тъпи служители по гишетата. Договор подписвам с тях само, ако имат някои изгоден телефон и тогава чета и питам за всичко, защото туриш ли подписа и "късно е чадо". Link to comment Share on other sites More sharing options...
paagrio Posted February 6, 2010 Share Posted February 6, 2010 И БТК са същите педерунгели, и с трите фирми съм имал разправии точно с договори. За жалост нищо не можеш да направиш срещу тях. Моето решение от години насам е предплатена карта, вадиш 20 кинта и зареждаш, няма договори, такси и тъпи служители по гишетата. Договор подписвам с тях само, ако имат някои изгоден телефон и тогава чета и питам за всичко, защото туриш ли подписа и "късно е чадо". много ясно, ръгаш един ваучер и спи града, като вземе да намаля си купуваш нов докато си взимаш цигари от някоя будка и тва е - чиста работа, за нищо на света няма да мина на абонамент/договор ако ще и три пъти по-скъпо да ми излиза (което досега не ми се е случвало) Link to comment Share on other sites More sharing options...
iordan_pld Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Погледни си договора който си сключил първоначално с Глобул и виж дали има подобна точка/уточнение което да гласи че оператора може автоматично да подновява договора ти,и ако няма си търси правата. има го като точка във всеки договор две седмици преди изти4ането на догавора има6 право да го прекрати6 по принцип ти пра6тат смс 4е ти изти4а договора но смс-а пристига след като ве4е е подновен при мен се полу4и същото и без да искам в последния ден попитах оператор и те ми казаха 4е имам няколко 4аса та на време успях да го спра ......(ОТНАСЯ СЕ ЗА БТК НО И ДРУГИТЕ ОПЕРАТОРИ СА ПО СА6ТИЯ НА4ИН) Link to comment Share on other sites More sharing options...
sheep Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Затова още при подписването на договора, подписвайте и документ с който се отказвате от подновяването на договора. Ако си го поискаш това някаква стандартна опция ли е, т.е. имат си готова бланка за попълване? Как точно става? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Вчера ми изтече договора и отивам днеска да го спра, при което ми сервират, че Автоматично е подновен за 1 година. В 2 офиса ходих, звънях на оператор и все това ми казват. И че единствения начин да го прекратя вече е чрез неустойка от 160лв. Тея нормални ли са? МОга ли да се оплача някаде? Вчера ми звъна оператор и ми каза да отида или този ден или днеска, но уви... ме излъгала. Най-глупавото е, че преди 1 месец си направих нов договор с нова сим карта+телефон за 2 години към пак ГЛобул на същата тарифа. И сега трябва да плащам 2но повече на месец. Не плащай нищо и бъди груб с обаждащите се ако с и в лошо настроение. Ке те фанат точно и само за чепа. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rubbish Posted February 8, 2010 Author Share Posted February 8, 2010 Ако го нямаше снега да съм отишъл да им кажа, че ме е излъгал оператора и да си видят записите. А за неплащането след 2-3 месеца ще получа писмо да платя, иначе ще ме съдят. И ще ми спрат 2те сим карти. Link to comment Share on other sites More sharing options...
downsoft Posted February 11, 2010 Share Posted February 11, 2010 И Еврокома са вече от тая партия, да пукнат дано. Четете си договорите скъпи колеги. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.