Jump to content
BulForum.com

Volvo S80 vs Audi A6


dunata

Recommended Posts

Такам... мисля скоро да махам Волвото и съм се ориентирал към A6 1999/2000 2.5TDI V6 ... Volvoto e с всички екстри (някои аз съм слагал), 1999-та е, 2.5D двигателя (на VW, но 5 цилиндровия), но ми е доста мудна. Та въпросът ми е ... заслужава ли си? Какви са характерните проблеми на Аудитата от това поколения ?

П.С. забравих да спомена - чист бартер мисля да правя...

Link to comment
Share on other sites

Ауди а6 с точно тоя двиагател не е добро решение.

Имам същото и ти го казвам от опит. Имат проблеми със смазването на валовете и рано или късно ще ги правиш а ремонта е 4500лв както и да го погледнеш си е доста.

 

Виж ако говорим за следващото поколение ауди - Ц6 е желязна машина.

Принципно ако намериш пазена 2.5-ца което е доста трудно може и да нямаш проблеми но според мене се откажи.

 

Моята е с доказана история и на 160К километра правих тоя ремонт.

Link to comment
Share on other sites

Аз също карах такова ауди..и съм меко казано доволен.Никакви проблеми нито с двигател,нито с ходова част.Естествено имаше ремонти но за 300 000 километра(карахме го от 50 000) 2 носача не мисля,че е кой знае какво.Накрая имаше нужда от нова горивна помпа,ама го продадахме.

 

Друг въпрос е,че хора,които имат същото не са мн доволни,но специално аз мога да кажа само добри думи! :)

Link to comment
Share on other sites

Като цяло аз имам една теория защо са недоволни точно от тоя двигател на ауди.

Аз имам 2 аудита с такъв двигател а4 2.5тди и а6 2.5тди съответно 180 и 150к.с.

Понеже Българите искаме винаги да сме на далавера гледаме да вземем възможно най-евтиното без да се замисляме че най-вероятно е боклук и всъщност не сме в ебахти офертата.

 

Когато аз купувах колите ги взех доста над минималната цена на която можеха да се намерят , търсих запазени автомобили и точно заради това преди да взема специално а6-цата бях гледал сигурно поне 50 други.

 

Та повечето аудита с тоя двигател са от Италия , там е всеизвестно че масла не сменят или поне не и в препоръчителните интервали.

Та тоя двигател си страда от слабо мазане на валовете и ако преди това някой в Италия го е карал без да прави нищо по колата само гас и тва е после тука в БГ берем ядове просто защото колата е на 300 000км реални а всъщност на таблото пише 130 000км.....

 

На мен всеки ми викаше махни ги тия а4-ка супер чуплико окачване е за 80 000КМ съм сменил 2 биалети и 2 носача...... а да ви кажа 80 000КМ по БГ пътища са страшно много.

 

 

Така че общо взето колите са здрави , зависи на каква ще попаднеш. Ако колата е гледана и обслужвана както трябва , не е на 500 000КМ взимай я според мене е доста по добра от волвото

Link to comment
Share on other sites

Без други мотиви, освен "мудна ми е" е малко трудно да се даде съвет. Не мисля, че A6-цата е кой знае каква фурия по тоя показател. Аз не бих сменил кола, за друга - същата година, освен ако текущата не е абсолютна кошница и просто се опитваш да се отървеш от нея. Все пак най-малкото на своята си и знаеш болежките, докато другата може да те вкара в такъв филм, че свят да ти се завие.

Link to comment
Share on other sites

Цък1

Цък2

Това са двете, които най-много ми харесаха. На външен вид добре изглеждат, но ... те много коли добре изглеждат, а пък друго става...

 

Аудито е Севлиевско с чип както се вижда. Пратих роднини да го видят: на външен вид е перфектно(има дребни забележки), но като звъннах на приятел се оказа че го е карал някакъв рацер. А и моя съвет е не си взимай с чип - намалява разхода НО съкращава живота на двигателя. Смятай този как го е карал на снимките които ми пратиха дръжката на ръчната спирачка се беше изтъркала.. Иначе е много запазено от вътре.

 

(за синьото става въпрос)

Link to comment
Share on other sites

Всъщност при много агресивно каране чипа намалява живота на двигателя с около 10% , при нормално каране с 5%...... тва е пренебрежително малко .........

Link to comment
Share on other sites

Всъщност при много агресивно каране чипа намалява живота на двигателя с около 10% , при нормално каране с 5%...... тва е пренебрежително малко .........

 

А не унищожава ли турбото бързо?

Всеки знае, че чипа дава много повече коне на турбо дизел от на атмосферен бензин, така че е ясно кое се издува яко, обаче турбото си има карти като излезе извън тях освен че става сешоар е въпрос на време да се прецака...

Link to comment
Share on other sites

Ами аз до сега на всичките ми коли съм имал чип и турбо не съм сменял..... просто преди да се чипне колата от някой "тЮнер" се преглежда обстойно и се пише чип специално за колата а не дефаулт свален такъв от някъде си.....

 

Нормално един чип който е писан за чисто нова и изправна кола да е неподходящ за кола на 200 000км......

Link to comment
Share on other sites

Много се влошават емисиите с чип-а въпреки, че разхода пада. Поне така са ми обяснявали защо дизелаците фабрично не излизат така набузени. Иначе живота бил пренебрежимо по-малък - ама знае ли човек.

Link to comment
Share on other sites

Както казах по-горе , всеки с малко повече познания , свободно време и лаптоп без проблеми може да прави "чип тунинг" не е сложно и като цяло не е скъпо да започнеш такъв бизнес.... проблема идва от там че незнаеш реално какви карти си свалил от нета..... за каква кола са писани , колко са агрсивни и т.н.

 

Да отидеш да ти направят чип без да качиш колата на дино преди и след също е тъпо а в цяла българия хората които чипват с дино са 2ма най-много 3ма...... така че е нормално да има много хора страдащи от чип тунинг.

Не може да чипнеш кола която е на последни издихания и после да се чудиш защо постоянно е в сервиза. Нямам идея за емисиите но е факт че разхода ми падна с близо литър а колата стана съвсем друга живота и здраве и следващата ако е дизел бих я чипнал..... виж ако е атмосферка няма особен смисъл

 

 

ПС : и само още едно допълнение , хората в БГ които полагат необходимите грижи за ТУРБО-то се броят на пръсти...... турбото си иска чистене и ревизия на определени километри независимо от това че работи , факт е обаче че повечето хора предпочитат да си спестят тия 200лв щото колата си им работела нормално.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...