INCINERATOR Posted December 4, 2009 Share Posted December 4, 2009 Реших да пусна анкетата в този форум, защото има фенове на всякакви марки. Коя марка има повече еднакви модели? Т.е. като дизайн. Аз лично смятам, че Ауди ползват един и същи дизайн във всичките си модели... което не е лошо ако караш А4 ще се чувстваш все едно имаш А6 или А8, но за по-малко пари, но не е ли малко по-тъпо като караш А8 да има подобни на твойта ама за по-малко пари? На мен лично ми харесва, че моделите на БМВ се различават един с друг. Например последната генерация на 3ка седан и купе се различава доста, не е като при други марки купето да е като седан, само че с по-малко врати. Какво е вашето мнение? Ето малко снимки от интернет, не съм взел всички модели... BMW: 3 серия: Седан Отпред http://www.bmw.com/com/en/newvehicles/3ser...es_Sedan_02.jpg отзад Купе отстрани Отзад 5та серия Седан Отпред отзад всички поколения 5 5 ГТ Отпред Отзад 6 серия отпред отзад 7 серия опред Отзад Audi: Въпрос с повишена трудност - познаите моделите... 1 2 3 4 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted December 4, 2009 Share Posted December 4, 2009 няма такова чудо като различна линия на дизайна , нито интериор нито екстериор както всички бмв-та вътре и вънка са еднакви така и ауди са почти еднакви..... даже май при бмв има повече прилики , всъщност бмв не са сменяли таблото с километража от е39.... иначе най-най еднакви са мерцедес там от новата Ц-класа до ГЛК всичките им модели вътре са абсолютно еднакви.... смешна работа Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted December 4, 2009 Author Share Posted December 4, 2009 даже май при бмв има повече прилики , всъщност бмв не са сменяли таблото с километража от е39.... Бая голяма глупост каза... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEO_DDT Posted December 4, 2009 Share Posted December 4, 2009 И аз като злобил бих казал че мерцедесите са най-еднакви от всички. Иначе от тия двете ауди ми се струват по-еднакви... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted December 4, 2009 Share Posted December 4, 2009 много сектантстваш бре,инцинераторчо. трябва да си здраво непросветен,ако не можеш да различиш отделните модели на ауди един от друг на живо Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted December 4, 2009 Share Posted December 4, 2009 Бая голяма глупост каза... Възможно е , тва си е мое мнение..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted December 4, 2009 Author Share Posted December 4, 2009 И аз като злобил бих казал че мерцедесите са най-еднакви от всички. Иначе от тия двете ауди ми се струват по-еднакви... Готово. Включих и Мерцедес. много сектантстваш бре,инцинераторчо.трябва да си здраво непросветен,ако не можеш да различиш отделните модели на ауди един от друг на живо ' Темата е за друго, а не за кой какъв сектант е. И между другото защо трябва да си просветен, че да можеш да различиш някой модел? Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted December 4, 2009 Share Posted December 4, 2009 Според мен е редно към анкетата да добавиш и Пежо. Те просто трепят рибата Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 4, 2009 Share Posted December 4, 2009 BMW били еднакви? Ало? Недейте си гледа аудито пред вас Дори само 3-та серия има 2 фейса до сега (моментната) и 2 различни версии за купе и седан като предница дизайн, още повече тя няма НИЩО общо с 5-та серия като оформление. Х5 и Х6 също имат доволно разлики. 7-цата (не най-новата) получи 3 фейслифта ако помня правилно като всеки един от тях е различен и тя отново няма НИЩО общо с другите модели освен с 6-та серия и то само задницата и по-точно фаровете - предниците имаха общо само при пускатнето на 7-цата. Z серията също пък нямаше НИЩО общо като дизайн с кой и да е от другите модели. Х3 също. Въобще за какво говорим? Ауди А4, А6 и А8 зависи от каква преспектива ги гледаш страшно лесно е да ги объркаш. All Road-а нищо не го отличава освен вдигнатото окачване и грозно боядисаните пластмаси - вчера видях А4 направено така като цветово оформление и докато не ме наближи беше трудно да се разпознае дали не е истински All Road. Q7 и Q5 за мен все едно съм си играл с копира и процентите намаляне и увиличение - сигурно е мой проблема точно при тях ама все пак. Мерк също като БМВ в различните сегменти имат доста различен подход - говорим за последното поколение. Нищо обаче не се сравнява с подхода на Ауди (а къде е шампиона по-показател липса на иновации в дизайна Порш?) да променят възможно най-малко елементи. Най-свежия им модел е R8 - като различна визия. Няма нищо лошо да има последователност в дизайна, но при Ауди за мен е прекалена. ______________________ Ако трябва да се кажа кой има най-хармоничен дизайн от Мерк, БМВ и Ауди за мен това е Мерк. Винаги може да познаеш какъв е модела, винаги се знае от кое поколение е и носи заедно с всички други характерните черти за поколението. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted December 5, 2009 Share Posted December 5, 2009 (а къде е шампиона по-показател липса на иновации в дизайна Порш?) Така е - всичките им нови модели са копия на 911. 911 си е легенда и може би разчитат точно на това - като видиш кой да е, веднага познаваш, че е Порше. Един ден се разкарваме с приятел, мина едно 924 или 944 и му викам "Виж, Порше", а той "Кво порше бе тва е Нисан от старите" Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted December 5, 2009 Author Share Posted December 5, 2009 трябва да си здраво непросветен,ако не можеш да различиш отделните модели на ауди един от друг на живо Ето това важи за порше. Аз лично ги разпознавам и фейслифтите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDFU Posted December 5, 2009 Share Posted December 5, 2009 Аз пък не виждам какво лошо има в това една марка да следва една линия на дизайн. Че нали това е смисъла - още като видиш колата и да кажеш "Това е Х". Това е визия, а не липса на въображение. Фирмите си позволяват да добавят/променят някой елемент при следващ модел, обаче трябва да се съобразяват с имиджа си. Мерцедеса както споменахте си е нормално да е по-консервативен в промените. Бмв пък като кола с по-спортен инидж, съответно по-младежки, може да си позволи да рискува по малко. Все пак никой от изброените не се откроява като кой знае колко в подобна класация. Примерно при Рено, всяко едно поколение е коренно различно спрямо предните....друг е въпроса, предното колко е било успешно, че да го запазят... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted December 5, 2009 Share Posted December 5, 2009 То никой не е казал че е лошо... на мене например резки промени определено не ми допадат Новата а4-ка седан отзад е отвратителна...... е90 седан също не ми допада особено много старата задница ми харесваше много повече , новата е като смачкана...... ама аз харесвам комбитата на ауди и бмв та затва не е проблем Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nitro Posted December 5, 2009 Share Posted December 5, 2009 Всеки производител на автомобили на определен етап прави много близки дизайни на моделите си. Това продължава преди да сменят основната насока/идея на дизайна и се почва наново. Иначе по анкетата ще гласувам за Мицубиши. Всичките им модели са кажи речи еднакви. Дори при Ауди има повече разнообразие. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakuzov Posted December 5, 2009 Share Posted December 5, 2009 Само ще кажа , че повечето грешите най-мързеливите дизайнери са на Porsche Дори и джипката е в класическия Porsche дизайн Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted December 5, 2009 Author Share Posted December 5, 2009 Аз пък не виждам какво лошо има в това една марка да следва една линия на дизайн. Че нали това е смисъла - още като видиш колата и да кажеш "Това е Х". Става дума, че като кажеш това е марка Х... обаче да не се чудиш тва а6 ли или а4... или това комби allroad ли е или някакво друго. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KyPo Posted December 5, 2009 Share Posted December 5, 2009 Става дума, че като кажеш това е марка Х... обаче да не се чудиш тва а6 ли или а4... или това комби allroad ли е или някакво друго. Да де то хубуу ама .... то всяка марка си държи на някоя си черта и малко се обезмисля темата .... А от тези три марки мерца бмв и аудито те малко се менят защото в миналото прекалено много са изпреварили времето с дизайна си :PPppp така си го мисля :Д Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted December 5, 2009 Share Posted December 5, 2009 аз пак ти казвам - това,че не можеш да различиш орел от рак си е изцяло твой проблем. карай си уникално различимата 1-чка и подобни глупости ги разправяй на девойките в училищтна възраст,по-могат да ти се вържат. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted December 5, 2009 Author Share Posted December 5, 2009 аз пак ти казвам - това,че не можеш да различиш орел от рак си е изцяло твой проблем.карай си уникално различимата 1-чка и подобни глупости ги разправяй на девойките в училищтна възраст,по-могат да ти се вържат. На мен ли говориш? Май нещо опитваш да се заяждаш без покритие. Ще те помоля ако казваш нещо по мой адрес да е на лични, а не в темата. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted December 5, 2009 Share Posted December 5, 2009 що бе златен,какво трябва да ми е покритието,че да се заяждам с теб? нов автомобил кабрио ли трябва да карам? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NEO_DDT Posted December 5, 2009 Share Posted December 5, 2009 що бе златен,какво трябва да ми е покритието,че да се заяждам с теб?нов автомобил кабрио ли трябва да карам? Най-малко А ти пък да ми кажеш, че разликата на allroad с обикновено комби е като орел и рак Май очилца ти трябват... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted December 5, 2009 Share Posted December 5, 2009 Като за А6 с леко повдигнат просвет и едно умряло окачване на сфери,което го има като екстра и при обикновенното А6,мисля няма нужда цялостен редизайн да правят. Раздувките и броните ако не са ви достатъчни не знам,май не аз трябва да ходя на очен лекар Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted December 5, 2009 Author Share Posted December 5, 2009 Темата съм я пуснал за да чуя мнението на хората, а не за нападки, избиване на комплекси и коя марка е по-добра. Нека всеки се чувства свободен да сподели мнението си дали му харесва моделите да са почти еднакви. Да погледнем от потребителска гледна точка. Да речем, че сме човек които не е спец с колите и не му пука кой знае колко за колата. Караш кола от средния клас на марка ХХХХ за цена УУУУ лв, която ако не си особен фен на марката не можеш да различиш от малко по-високия клас на марката ХХХХ. Тогава ще ти е хубаво, защото за по-малко пари имаш почти същата кола. Пример с друга марка... караш Porsche Carrera(най-малката) и се чувстваш все едно караш 997 GT3 RS, нима един човек които не разбира от порше ще направи разлика? Който разбира от порше веднага ще види разликата в бронята, спирачките, джантите, спойлера и ролбарите вътре... ама нормалния човек надали ще разбере. А пък ако си дал 200к за кола от най-високия клас на дадена марка няма ли да ти е малко тъпичко, че за по-малко пари има почти същата като твоята кола, разликата само е едни фарчета и стопчета и габаритите. Аз като потребител предпочитам всеки един модел от гамата на производител да се различава. Link to comment Share on other sites More sharing options...
FalleN_213 Posted December 5, 2009 Share Posted December 5, 2009 Подкрепям мнението на INCINERATOR.Аз например никога не съм харесвал колите от най-висок клас,защото е все едно да имаш бебе и трябва да отделяш нужното им внимание.За мен колата трябва да върши работата си,не бих си позволил ако имам (дай боже някой ден) М3 или А8 да се разкарвам из града с надрани врати и крив калник както го правя със сегашния си автомобил. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted December 5, 2009 Share Posted December 5, 2009 Малко е странно сравнението А8 и М3. М3 си е идеална за тормоз на пистата и облъскване Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.