supertikva Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 Един познат (няма достъп до интернет и ме помоли аз да му събера малко инфо) иска да си сложи ксенон на колата. Интересува се от места в Пловдив, където продават и монтират, марки ксенон, цветове и друга полезна информация около него. Ако някой има наблюдения къде, какво, защо, как - моля да помогне. Мерси много Link to comment Share on other sites More sharing options...
clio Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 Преди време този колега продаваше ксенон tarbanov, а и ако не се лъжа и PlayMate имаше ксенон системи. Ще е добре и за още малко информация относно крушките на колата - H1, H4, H7 и т.н. Май имаше значение и от модела кола заради баластите на ксенона. Цените варират от 100 до 250-300 лв с поставяне и гаранция. До 4500 май светеше повече бяло До 6000-7000 синьо над 7000 лилавее Ако съм сбъркал нека някой ме поправи. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teddy-King Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 Ксенон център, на Пещерска, срещу пресечката за Мола. Аз там си слагах моите. 99лв ксенон, 160 за би-ксенон, цена с монтаж. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 от 5000К по-голямо е безмислено свети циганско лилаво-синьо и при дъжд ще се чуди приятеля ти къде са му фаровете оптималното е 4300К до 5000К от там нататък си е чиста пробва селяния и най-вече незнание..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted December 4, 2009 Share Posted December 4, 2009 Нда, то за това няма над 5000 заводско, те хората са го измислили Според мен без лупа , нещо не ми се връзва... Link to comment Share on other sites More sharing options...
supertikva Posted December 4, 2009 Author Share Posted December 4, 2009 Ето още малко информация: Н7 и доколкото разбрах фарът е с лупа. Някъде му препоръчали 5000К или 6000К. Teddy-King, казах му за ксенон центъра на пещерско и той ми каза, че някакъв колега му казал, че за ксенон+монтаж за 100лв, по-добре да си кара с обикновени. Не знам това колко е вярно и ти дали си доволен. Има ли разлика между ксенон за 100лв и такъв за 400-500лв и марката ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted December 4, 2009 Share Posted December 4, 2009 Аз си сложи ксенон на пещерско за 99лв на дългите и определено парите си заслужават те едни хубави крушки са 50лв...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted December 4, 2009 Share Posted December 4, 2009 Аз имам няколко комплекта хубави ксенони, не са от тези по 100лв. Ако не се лъжа имам и един Х7. За цветът не знам, аз съм с 6000 и ми е комфортно. Не съм карал обаче кола с 4300 за да имам база за сравнение. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted December 5, 2009 Share Posted December 5, 2009 то основната разлика е при мокър път Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted December 5, 2009 Share Posted December 5, 2009 И при мокър път съм карал и ми е комфортно. Пак казвам - нямам база за сравнение (не съм се возил в кола с 4300К ксенон), така че не мога да знам кое от двете е по-добро. Link to comment Share on other sites More sharing options...
supertikva Posted December 15, 2009 Author Share Posted December 15, 2009 Има ли разлика между цветовете на различните фирми, защото на едно място 6000К леко синее, а на другото - е бяло? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mobo Posted December 15, 2009 Share Posted December 15, 2009 ами цвета се определя от количеството соли в газа и колкото по-евтин е комплекта толкова повече може да се очаква да голяма грешка при определянето на тези количества от пълначите и машините им. та в такава серия не бих се учудил ако произведените сутринта са чисто сини сложени до тези произведени следобед, а етикетите им да са еднакви. аз сложих на късите луксима премиум 5000К и по принцип съм много доволен. баласта е суперприбран и елегантен и няма грам жица или конектор извън фара. светлината е бяла и силна, но не заслепявам никого - проверих няколко пъти. това може би ще се промени, докато открия правилните настройки. фара се оказа фокусиран в доста тясно петно и извън него почти нищо не се разпръсква. на първа регулация ми ги забиха още по-ниско, за да не съм заслепявал с "тия гадни ксенони", та ще ходя още няколко пъти в сервизи за регулация докато постигнем споразумение, така че да мога и аз да виждам нещо вечер. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Airfan Posted December 15, 2009 Share Posted December 15, 2009 ами цвета се определя от количеството соли в газа и колкото по-евтин е комплекта толкова повече може да се очаква да голяма грешка при определянето на тези количества от пълначите и машините им. та в такава серия не бих се учудил ако произведените сутринта са чисто сини сложени до тези произведени следобед, а етикетите им да са еднакви. аз сложих на късите луксима премиум 5000К и по принцип съм много доволен. баласта е суперприбран и елегантен и няма грам жица или конектор извън фара. светлината е бяла и силна, но не заслепявам никого - проверих няколко пъти. това може би ще се промени, докато открия правилните настройки. фара се оказа фокусиран в доста тясно петно и извън него почти нищо не се разпръсква. на първа регулация ми ги забиха още по-ниско, за да не съм заслепявал с "тия гадни ксенони", та ще ходя още няколко пъти в сервизи за регулация докато постигнем споразумение, така че да мога и аз да виждам нещо вечер. Регулирането е елементарно и не се искат особени умения, за да го направиш сам. Иска се стена и поне 10-15 м равен участък пред нея. Отиваш плътно до стената и маркираш с Х къде са ти точките фаровете (където се пада крушката ако е без лупа или където се получава скосяването _/ ако си с лупа). Мериш разстоянието от земята до въпросните точки. То трябва да е точно равно на разстоянието от земята до мислената права успоредна на земята и минаваща през крушката (може да се измери). Ако има разминавания - регулираш. След това дърпаш назад колата с 10 м и гледаш къде се падат центровете на фаровете отново. Разликата между старото и новото положение е, че новото трябва да е по-ниско от старото с точно определена дължина. За целта отваряш предния капак и гледаш за символ на фар с число и % отзад. Това показва с колко процента надолу трябва да ти пада светлинния сноп. Ако пише 1%, то като дръпнеш назад колата с 10 м, центъра на фара трябва да е 10 см под центъра, който си маркирал преди това (след първоначалната регулировка до стената). И така, мериш да речем, 10 см под първия център и си регулираш фаровете да светят точно на тази височина. Също така не трябва да има отместване в ляво или дясно на центровете, те трябва да са точно под старите маркери. Спазиш ли всички тези изисквания и имаш предвид, че тази заигравка трябва да я правиш всеки път, когато сменяш размерите на гумите и самит егуми трябва да са правилно напомпини, то ти вече имаш перфектно регулирани фарове. Link to comment Share on other sites More sharing options...
netrootbg Posted December 16, 2009 Share Posted December 16, 2009 Колко прости били тези които са измислили машините за регулиране на фаровете... Link to comment Share on other sites More sharing options...
trifo Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 е кво не му харесва 99лв ксенон + монтаж? по-евтино от тва няма! аз преди 4 години съм плащал 600 лв за ксенон и никога не съм съжалявал... тва е екстра по-добра и от климатика! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Airfan Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 Колко прости били тези които са измислили машините за регулиране на фаровете... Не съм казал такова нещо - ти го твърдиш. Мен си ме радва сам да си правя нещата, които мога - не че не мога да си позволя 5 или 10 лв за въпросната операция. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvin Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 е кво не му харесва 99лв ксенон + монтаж? по-евтино от тва няма! аз преди 4 години съм плащал 600 лв за ксенон и никога не съм съжалявал... тва е екстра по-добра и от климатика! И от която, току-виж, скоро ни накарат със закон да се откажем! Освен ако не е придружена със системи за измиване на фаровете и за автоматично регулиране (каквито имат всички фабрично монтирани). Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 Нда, чух и аз някаква такава информация... Технотестове... пак пари... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 от 5000К по-голямо е безмисленосвети циганско лилаво-синьо и при дъжд ще се чуди приятеля ти къде са му фаровете оптималното е 4300К до 5000К от там нататък си е чиста пробва селяния и най-вече незнание..... E аз съм със 6000k и е доста приятна светлината ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 Ти си като военен прожектор за противовъздушна отбрана На дълги ли си тук ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Airfan Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 Това пък съм аз. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 Надявам се, че и на двамата това са ви дългите? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Airfan Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 Надявам се, че и на двамата това са ви дългите? Къси. Снимано е на много малки мм, които създават усещането за прекомерна дълбочина и всъщност отдалечават образа от реалното като дълбочина. След настройката карах зад и срещу приятели, за да тестваме да не би да заслепявам - не заслепявам, а съм и с прожекторни фарове (т.нар. лупи). Не ми мигат и насрещните от юни до сега поне. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 Надявам се, че и на двамата това са ви дългите? Ако на @PAZU това са му късите , но едва ли.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
3dfx Posted December 17, 2009 Share Posted December 17, 2009 Ако задължат всички aftermarket електрожени да минат технотест ще съм супер доволен Или поне тези, които не са сложени във фарове с лупи... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.