INCINERATOR Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 Не съм чел какво пише в книжката... но ето как го усещам при мен. Когато е пусната снежинката(компресорът) в колата се стопля по-бързо, а когато не е пусната става по-бавно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 Според мануалите като включиш снежинка и парно първо се изсушава и изстудява въздуха, после се загрява, което имало ефект по-малко запотяване на стъклата, сигурно щом е по-сух въздуха дава и усещане за по-висока температура. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 Принципно , когато затворите клапата за входящ въздух и остане само вътрешна циркулация, се включва и компресора ( Е не когато е 0 вън ) , за да не се запотяват прозорците. Реално компресора само изсушава входящия въздух. Това за загряването на колата по бързо е малко... освен да се натоварва повече двигателя и за това да загрява по бързо... иначе няма общо. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kitolino Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 Честита да ти е! Само хубави моменти да имаш с нея Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 Принципно , когато затворите клапата за входящ въздух и остане само вътрешна циркулация, се включва и компресора ( Е не когато е 0 вън ) , за да не се запотяват прозорците. Конкретно за бенве ставаше въпрос има отделно това и това . Та идеята беше, че с последното смуче отвън и го изсушава, а първото е да върти вътре. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted January 4, 2010 Author Share Posted January 4, 2010 Понеже някой беше писал в темата, че горяла минимум 10 на 100 извънградско и то с пенсионерско каране, откакто съм я взел засичах редовно разхода. Горивото е 95H на Еко, винаги е зареждано на една и съща бензиностанция на една и съща колонка. Извънградско повече от 9 не ми е давала. Малко преди нова година бяхме на театър в София и резултатът с 4 човека (вкл. мен), магистрално и трафик-каране в София е 8.2 на 100. Средна скорост на магистралата ми е трудно да калкулирам, но е някъде около 150, защото се движих с между 140 и 170 според участъка и, разбира се, опасността от КАТ. Не съм карал с идеята да имам нисък разход. По-доволен няма как да съм - все пак колата е 6 цилиндрова, макар и само 2 кубика и само 155 коня. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 4, 2010 Share Posted January 4, 2010 А градския разход как ти е? При 2.0 140 к.с. l4 e 10-12 l/km. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted January 7, 2010 Share Posted January 7, 2010 Мойта с най-тежкия ми десен крайник когато е карам е 14. Иначе сега зимата върви между 12 и 13. Извън града 9 ако се шпори. Това е факт. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Доста добър разход за 6-так... Аз и на 1,4 да се кача, под 11 не падам Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted January 8, 2010 Author Share Posted January 8, 2010 И аз съм доволен от разхода. Аз градски ще калкулирам утре вероятно - "изпразвам" резервоара в момента и не го доливам до горе, защото искам от 95H на Еко да пробвам 100 октановия (пак на ЕКО). Четох, че обикновения 95H си е лукойлски 95 без никакви добавки. А кинитрон-ите смазвали, почиствали, ала-бала-ница В крайна сметка ако при 100 октановия гори по-малко разликата в цената ще е пренебрежимо малка и ще си струва. Най-много да е 6-7 лева на цял пълен резервоар. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Според мен , няма да гори по-малко , но пробвай. Аз лично им нямам доверие на тези бензини. Казват, че слагали октан буустер ли, как се казва точно не знам, но той имал живот определено време и ако бензина застои повече, ефекта пада с времето... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Доста добър разход за 6-так...Аз и на 1,4 да се кача, под 11 не падам Нямам идея как трябва да се кара в града да докараш от 1,4 11 Само за пример ще дам миналата година ,Септември наливам бензин, занулявам разхода ,газ към Калояново и после половин ден там обиколки и като се прибрах бях на 11,4 като извънградско съм карал нормално, но на пистата не паднах под 5000 оборота. На еко 100-ка е гръцки и бил много хубав но аз лично не съм го пробрал до сега. И за да не съм офф мойта е карам с 95 за сега но мисля да мина на карера да видим дали ще има няква разлика Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 И аз не знам как го докарвам този разход. Карал съм коли от 998cc до 2.5cc и под 9-10 не съм падал , а 11 си ми е стандартно май май. Не карам агресивно, но явно карам не ефективно... Много го хвалят този еко100, ще взема да го пробвам и аз... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Аз съм карал Е39 520 и ми гореше 15-16, а не мога да кажа че вървеше много заради тежкото купе, така че това ми се вижда добре. Не виждам голям смисъл от 100 октанов бензин, освен ако не е турбинирана или с висока компресия колата (атмосферен тунинг). Някога бях гледал някое от автомобилните предавания тестваха 3 коли на дино и само при импреза даде някаква разлика, което е нормално - турбо колите ги дават да се карат поне с 98. Е все пак добре е да се пробва... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Някога бях гледал някое от автомобилните предавания тестваха 3 коли на дино и само при импреза даде някаква разлика, което е нормално - турбо колите ги дават да се карат поне с 98.Е все пак добре е да се пробва... Off/ И аз съм го гледал... Високооктанов бензин 98...100... има смисъл само при определен тип коли, най-често с много конски сили или пък модифицирани стокови и трябва да се има предвид за какъв октан първоначално е предвидена дадена кола. Кой знае колко по-малък разход едва ли може да се очаква, а по-скоро е някаква презастраховка срещу детонации. Напр. моят форд са го мислили да може да върви с 91 октана (в книжката пише "не по-малко от 91") - тук по-малко от 95 няма, но тъй като в BG никога не може да знаеш реалното положение на нещата, предполагам, че на някои бензиностанции 95 отговаря да речем на 92-93, което отново е приемливо за мен. Слагал съм доста пъти Шел Ви-пауър рейсинг 98, но напоследък основно се движа с Шел Ви-пауър 95 - разлика във вървежа и цялостното поведение на колата не забелязвам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 Никаква разлика няма , специално Шелския, друг не съм пробвал. Но то пък едва ли могат да очакват чудеса , само от това де.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 По принцип новите двигатели с инжекциони (пълни, примерно след 1995 някъде) като им се сипе по-високо число работят по-добре. По-голямо число, по-добър контрол на детонацията и възпламеняването, от там по-добра работа и ефективна на двигателя. Не помня къде го гледах това, но определено съм го запомнил. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 На неизцеден двигател и дума не може да става за контрол на детонации, защото с 95 никога няма и вероятност да има, виж ако се направи тунинг с някаква огромна компресия е друго. Карал съм няколко малолитражки (най много сеат 1,2), пробвал съм различни бензини и между свестен 95 и какъвто и да е 100 нямаше осезаема разлика. Казвам свестен, защото веднъж сипах обикновения 95 от ОМВ, колата взе да се дави на средата на кръстовище и за малко да ме отнесе един със 70. По мои наблюдения на Шел 95 също е гаден, но V-Power-а става. Та сипвайки 100 винаги знаех, че няма проблеми, обаче попадна ли на скапан 95 все едно карам на метан. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thebeast Posted January 8, 2010 Share Posted January 8, 2010 На неизцеден двигател и дума не може да става за контрол на детонации, защото с 95 никога няма и вероятност да има, виж ако се направи тунинг с някаква огромна компресия е друго.Карал съм няколко малолитражки (най много сеат 1,2), пробвал съм различни бензини и между свестен 95 и какъвто и да е 100 нямаше осезаема разлика. Казвам свестен, защото веднъж сипах обикновения 95 от ОМВ, колата взе да се дави на средата на кръстовище и за малко да ме отнесе един със 70. По мои наблюдения на Шел 95 също е гаден, но V-Power-а става. Та сипвайки 100 винаги знаех, че няма проблеми, обаче попадна ли на скапан 95 все едно карам на метан. Съгласен съм Шел бият рекордите по гаден бензин.Омв става като че ли,но в днешно време човек никога не знае. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Аз съм карал Е39 520 и ми гореше 15-16, а не мога да кажа че вървеше много заради тежкото купе, така че това ми се вижда добре.Не виждам голям смисъл от 100 октанов бензин, освен ако не е турбинирана или с висока компресия колата (атмосферен тунинг). Някога бях гледал някое от автомобилните предавания тестваха 3 коли на дино и само при импреза даде някаква разлика, което е нормално - турбо колите ги дават да се карат поне с 98. Е все пак добре е да се пробва... Аз оня ден се бях зачел по е36/46 характеристики и други та ми се видя доста фрапантна разлика в разхода по каталог спрямо лекса. Разликата е 50кг в полза на БМВ-то обаче пък то е с 5 скоростна кутия така че не го проумявам как гори 3 литра по малко градско и литър и половина някъде извън. Естествено ако се вярва на каталозите де... 5-цата е тежка така че е нормално да си ги праска 15 град Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 Мда, петицата е кораб. При 6 скоростните кутии дават само до 10-15% полза, защото има повече механични загуби в кутията. Колите със 6 скорости всъшност имат по-къс диф и така 6та излиза малко по-дълга от 5та, но не толкова колкото си мислиш. Той ако беше еднакъв диференциала 6та трябваше да я включваш на 200 примерно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted January 9, 2010 Share Posted January 9, 2010 И аз забелязах подобно нещо още като я взех. Предишната тойотка 1.4 ми беше с 5 скорости и на 5-та на 3000 оборота бях на 100км/ч. При тази на 6-та на 3000 оборота пак съм на 100км/ч. На 190 обаче тази е на около 5500 а старата беше почти на 6000rpm. Е тва не мога да си го обесня Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted January 9, 2010 Author Share Posted January 9, 2010 Резултатът градско - 11,3 при динамично каране само и единствено в града с обикновен 95 на Еко. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted January 26, 2010 Author Share Posted January 26, 2010 Егати ужаса - тук (западното краибрежие на щатите) 9 от 10 лексъса IS 300 са накичени като бмв тройки от Столипиново. Спойлери, хриле, лепенки, глупости тотални. Link to comment Share on other sites More sharing options...
stefan Posted March 6, 2010 Share Posted March 6, 2010 Колеги колата е супер. Интериора е по-различен, мотора не е лош, въпреки, че наистина е малко тромав. Проблеми с поддръжката ако колата е читава няма. Консумативите са на нормални цени. Както повечето японски коли може да имаш проблеми с имобилайзера. И сега едно голямо НО - много, много трудно се продава такава кола. Красива е, здрава е, ама не е селската мечта пасат четворка и просто хората не я търсят. Тоест парите, които ще затворите в нея може и там да си останат. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.