Jump to content
BulForum.com

Lexus IS 200


PlayMate

Recommended Posts

Според мен правиш голяма грешка, като искаш с отворен диференциал, защото мисля че цените и на 2те модификации на старо ще са еднакви, а "шпера" най-малкото е много необходим на кола със задно зимата, няма да споменавам за дрифтове и хлъзгания, защото явно не те влече, но просто дава повече стабилност и колата е по-контролируема, в сняг няма да ти забуксува едното колело и да не можеш да тръгнеш и тн...

Ядосан съм защото ми обявиха за 1996 е39 520i баснословната цена от 13 000лв и при това не с всички екстри за модела!? Та пазара на коли в Бг е интересно нещо.

За по-малко може да се намери 540 със всичко, което се сещаш, че и Е34 М5 даже - тея съвсем за малоумен са те взели :blink:

Преди 4год. внесохме за 7000 от Германия леко ударено Е39 520, ремонта беше малко тенекии и нов фар, а по автокъщите искаха по 18-20к, като се има предвид, че точно те изкупуват катастрофиралите, замаскират нещата и ги препродават - смятай от една кола 10к печалба :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 125
  • Created
  • Last Reply
Според мен правиш голяма грешка, като искаш с отворен диференциал, защото мисля че цените и на 2те модификации на старо ще са еднакви, а "шпера" най-малкото е много необходим на кола със задно зимата ...

 

Явно съм в грешка относно функцията на шпера.

 

http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=27762

 

Предимства:

- На първо место е това, че в трудна ситуация шпер-а е много ценен, помага при движение в сняг, кал и при лоши пътни условия....

 

Недостатъци:

- Влошава управлението на автомобила, като при хлъзгава настилка е доста силно проявено. В комбинация с невнимателно шофиране и неопитен шофьор резултатите могат да бъдат пагубни за целостта на автомобила и здравето на пътниците.

 

Айде сега някой да ми обясни как при сняг помага ,а на хлъзгаво влошава ?

Link to comment
Share on other sites

Това малко си противоречи.

Може би иска да каже, че LSD-тата със съединители, като тези на BMW рязко заключват и като подадеш много газ в завой се получава удар и задницата веднага тръгва настрани - който не е свикнал ще се шашне и може да стане инцидент.

При виско LSD-тата нещата стават плавно и са по-добри за не-дрифтъри, а IS-а май е с торсен, което е още по-добро от вискозен и дава най-голяма стабилност. Torsen идва от Torque Sensing - заключва плавно спрямо мощността.

http://www.flashoffroad.com/features/Torse...orsen_works.htm

Хубавото му е и, че няма съединители, които се износват и не се налага честа смяна на маслото.

Link to comment
Share on other sites

Най-вероятно си прав.А пък аз си го обеснявам така:

При наличие на шпер когато едната гума буксува на сняг ,прехвърлянето на въртящия момент на другата гума може да те изкара от ситуация (било то и само 25%). В другия вариант когато стъпиш на мокро и ти лъзне от ляво веднага губиш сцепление и от дясно щото скороста на въртене на гумата се е променила и от тази страна страна.

 

Един вид нож с две остриета. За дрифтъри е перфектно. Аз обаче смятам да я карам по полека като първа кола за мен със задно. Не че няма да има ситуация с вратите напред ама ще е в много редки случаи :D

Link to comment
Share on other sites

В другия вариант когато стъпиш на мокро и ти лъзне от ляво веднага губиш сцепление и от дясно щото скороста на въртене на гумата се е променила и от тази страна страна.

 

Шпера не заключва винаги, само при ускорение и спиране чрез двигатела, като е винаги повече при ускорение - примерно 40/25 или 25/10.

Като си поддържаш скоростта или правиш маневри шпера с малко % е отворен, което му е хубавото.

 

Карал съм няколко BMW-та без шпер и с вратите напред е невъзможно - ще хлъзнеш задницата, почваш да даваш газ да поддържаш и НИЩО - няма никаква предвидимост, хлъзва се 3-4м в произволна посока (трябва да си готов да контрираш и на двете) и само се чува свирене на гуми:

:laughing:

Много пушилки, а на практика само ужасно недозавиване - и тоя в клипа без малко да отнесе оградата :D

Иначе всеки си избира, не се меся, мисълта ми беше просто, че отворения диф убива всичко спортно в една кола, колкото и малко да е то :)

Link to comment
Share on other sites

Купих я ;) За сега всичко е супер! По първи впечатления колата е уникална ,ще видим по нататък кво ще се случи. Към автора на темата да кажа че ако е решил да е този модел никак ама никак не е сбъркал в решението си :f1:

Link to comment
Share on other sites

Честито, Ael! Утре един мой агент ще гледа един в Германия. Старичък - юли 99-те година е, но се продава с 2 години гаранция, има още 2 години TUV и е на 112,000 "реални" километра, от представителство на Лексъс. Ако всичко му е наред се надявам скоро и аз да се разпиша в тази тема ;)

 

Русенския ли е в крайна сметка?

Link to comment
Share on other sites

Русенския е :laughing: Още се разкарвам с "Р" на рег. номер та утре с повече късмет може и да го пререгистрирам.

Това е нищо. Август месец бяхме в Русе и решихме тъй и тъй сме на брега на Дунава да скокнем в Румъния. Платихме си таксата за дунав мост, влезохме, нагледахме се на цигания за половин-един час и айде обратно на дунав мост. Оказа се, че левове не приемат, а ние евро нямахме, за румънски леи и дума да не става. Взехме да дирим чейндж бюрата на границата - не приемат левове, нямали курс. Това на българската граница...

Идва от България една кола с русенска регистрация и ние я спираме. Отвътре излиза тип, който не говори бъкел български, ами си е румънец (с русенска регистрация). Изтъргувахме на развален (от негова страна) английски малко румънски леи и минахме моста. После като разбрахме по какъв курс ни е чарджил циганина ми призля. От тогава като видя русенска регистрация хич не ми става хубаво... :)

Link to comment
Share on other sites

Това е нищо. Август месец бяхме в Русе и решихме тъй и тъй сме на брега на Дунава да скокнем в Румъния. Платихме си таксата за дунав мост, влезохме, нагледахме се на цигания за половин-един час и айде обратно на дунав мост. Оказа се, че левове не приемат, а ние евро нямахме, за румънски леи и дума да не става. Взехме да дирим чейндж бюрата на границата - не приемат левове, нямали курс. Това на българската граница...

Идва от България една кола с русенска регистрация и ние я спираме. Отвътре излиза тип, който не говори бъкел български, ами си е румънец (с русенска регистрация). Изтъргувахме на развален (от негова страна) английски малко румънски леи и минахме моста. После като разбрахме по какъв курс ни е чарджил циганина ми призля. От тогава като видя русенска регистрация хич не ми става хубаво... :)

Имаше някаква/и румънски регистрации, които досущ приличат на нашите - човек трябва да се вгледа хубаво, за да ги различи. :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Постни му едни хубави големи снимки ;)

 

И честит рожден ден.

 

Благодаря , като го снимам ще кача снимки тук.

 

Това е нищо. Август месец бяхме в Русе ...

 

Аз русенци не познавам ,ама персонала на Тойота Русе им свалям шапка. Знаят как се работи с клиенти , европейско обслужване. Днес ми се обадиха да ме питат дали съм доволен от колата. Също така да ме уведомят че когато и да имам някви въпроси мога винаги да им се обадя да помагат с каквото могат. То и затва две години подред печелят "Customer Satisfaction Award" за България, те японците такива награди не раздават просто ей така. Шефа на Никком Русе от който купих колата се оказа много интелигентен и разбран човек. Трябва да се чувствам късметлия ,щото разбрах че 4 пъти преди това я е продавал и в последния момент се е отказвал. То и при мен за малко така да се случи до последно ми се казваше че колата била с един ключ и точно преди да си тръгнем ми изкара от някъде още два чисто нови :laughing: За сега всичко е ОК да видим по нататък кво ще се случи.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Да се разпиша и аз в темата - купих си такъв Лексус. Като за годините си е кола та дрънка. Има много глезотийки като подгряване на седалките, ел. огледала, комфорт функция на огледалата, 4 ел. стъкла, отварящ се от дистанционното багажник, ел. седалки (няма памет функция), много добра аудио система с 8 говорителя и CD чейнджър с 6 диска и т.н. Този който взех в Тойота го определиха за "перфектен", но трябва да му сменя амортисьорите. Там ми предложиха сексапилната цена от 700лв. на амортисьор. Не си поплюват :)

Link to comment
Share on other sites

Специално амортисьорите могат да се различават доста по цена от модел до модел, защото в някои варианти на окачването те са носещи, а в други не са. За да са толкова скъпи предполагам при този лексус е точно такова положението.

Link to comment
Share on other sites

Намирисва ми вече на Lexus Fаnclub Plovdiv :tongue Чейнджъра бачка ли ? Закара ли я на майстор да види дали остават само амортисьорите ?

Link to comment
Share on other sites

Малко ъпдейт по въпроса с разхода, че го проследих последната седмица, тъй като ме гризеше любопитството колко гладен е този скромен шестак. При градско каране, включващо задължително преди тръгване 10 минути работене на място с вкл. климатик и отопление на макс (голям съм лигльо и карам колата без яке, иначе не ми е комфортно), градско каране с идиотско тръгване (имам навика често да тръгвам като идиот до 40-50 на първа), тъй като мразя да се влача по светофарите и другите да чакат зад мен. През цялото време с вкл. климатроник с отопление и включено отопление на моята седалка и музика. Първото зареждане ми даде 12.6, второто - 11.9 на 100км. Повече от доволен съм от разхода, очаквах поне 13.5-14. Утре ми предстои доста дълго магистрално пътуване с много въртене в София (а утре е работен ден) и ще видим какъв ще е резултатът.

Link to comment
Share on other sites

E, че те не са ли всички с компресори? Аз не съм виждал без (или просто не разбирам)!? И каква е логиката климатроника или климатика да духа студено, а да се опитваш да се стоплиш?

Link to comment
Share on other sites

E, че те не са ли всички с компресори? Аз не съм виждал без (или просто не разбирам)!? И каква е логиката климатроника или климатика да духа студено, а да се опитваш да се стоплиш?

Например запотено стъкло се оправя по-бързо с пуснат климатик в/у него. Поне такива са наблюденията при мен.

Link to comment
Share on other sites

Там ми предложиха сексапилната цена от 700лв. на амортисьор. Не си поплюват :)

 

500% надценка :laughing:

IMG00079ts.jpg

Цял комплект tein super street е към 2000лв, а тея искат 2400 само за амортисьори.

Набута ли се от тук или ще поръчваш от някъде?

 

Midex: Някой май е забравил таблицата за умножение: 7 Х 4 = 2? :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...