CyberHill Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 Извинявам се, че се намесвам, но според Вас разход от порядъка на 12л/100км е висок, така ли? Аз въобще не мисля така. Това все пак е 6-так , колко трябва да гори, 7 градско ли ? Ае стига с тея легенди... @INCINERATOR - темата е за друго , така че нямам намерение да споря и разводняваме темата на човека... Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 Не че нещо, ама разход 12-13 е нормален за нещо малко над 210 коня и тежащо 1700кг... Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted November 11, 2009 Author Share Posted November 11, 2009 Мен разходът не ме притеснява, 12-13 градско не е чак много, принципно нямам навика да ходя до кенефа с колата. През топлата част от годината даже ходя до офиса с велосипед, че тук положението с паркирането е мамата си джаса. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 Разхода е недостатък за хора като мен дето съм карал само малолитражки. Аз на 9 градско бензин се мръща , но пък кефа цена няма. 12-13 градско може да е ако караш само вечер след 21ч. и ако возиш английската кралица. Сега чакам някой с БМВ/Ауди/Мерц да дойде да ми каже колко малко му харчи неговата или колко е съвършенна електрониката или окачването колко било стоманено и как за 200к километра по наще пътища не бил сменявал нищо. Тия бисери ги четем от доста време. Най пресния пример ми е един приятел дето си докара 525 2006г. от Германия преди месец как там му горяла 6-8 а тук сега му гори 13 нафта! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 Много ясно... над 1800куб / над 120к.с. под 10-11 НЯМА как да падне. Мога да дам много примери от личен опит... Link to comment Share on other sites More sharing options...
amam Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 Най пресния пример ми е един приятел дето си докара 525 2006г. от Германия преди месец как там му горяла 6-8 а тук сега му гори 13 нафта! Нормално... качеството на горивата е различно с тая бистра водица тука.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeRoX Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 Мой познат кара такава машина и е купена чисто нова и засега няма кой знае какви оплаквания. Lexus-а е страхотен наистина. Дизайна е невероятен (особенно предницата) според мен. Интериора е доста качествено направен и много удобно както отпред така и отзад. Има достатъчно място наистина. Чейнджъра е проблемен и при него. Глътнал е диск доколкото разбрах. Мога да похваля озвучението, което е наистина впечатляващо за заводско. Навигацията е неизползваема в България до колкото разбрах. Вървежа не е нищо особенно. Ако обичаш да си ръчкаш и искаш нещо сравнително сървящо това не е мотора за теб според мен. Не бил казал, че е мудна, но не е нищо особенно. Звука е доста приятен, но това е нормално все пак е 6-ак. 300-така определено ще е доста по приятен като вървеж, ако можеш да му смогваш на глада разбира се. Като цяло колата е супер и момчето няма почети никакви оплаквания от нея. По-добрия избор е от Мерцедеса и според мен... Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 А, защо не се ориентирате към дизели като ви боли да за горивото? И Волвото s40 2.0 140к.с. дава разход от 10-11 градско. Какво да даде? Това са стари двигателни технологии. По-новите бензини дават по-малки разходи. Т.е. или инвестиция в по-нов и усъвършенстван бензин или друго гориво (газ или дизел). Пък и ако ще е за горенето, защо въобще гледаме 6 цилиндрови БМВ-та, Лексус-и и прочие коли над 100 к.с. Българина отново с крайно логичните искания и идеи - хем върви, хем не гори, хем евтини част и за без пари купена, карана от баба на 15 хил. км реални (с големи букви и 3 (три) удивителни (!!!)). Link to comment Share on other sites More sharing options...
relaxprom Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 Аз лично не го харесвам карал съм го и смея да твърдя че е абсолютно дърво , неговият е автоматик харчи много и върви много малко. Не ми харесва управлението на автомобила като цяло а дизайна изобщо не го коментирам вътре таблото е отвратително. Ако говорим за надеждност най-вероятно е надежден но аз не бих го взел никога. М/у другото незнам какво и за коя Ц-класа точно си чел ама смятам че си останал с грешно впечатление относно здравината. zlobil -защо изобщо пишеш в тази тема На всички (предполагам) им е станало ясно, че не си особенно компетентен по темата! Доколкото съм чувал си имал "немско страшилище" и не си могъл да го продадеш доста време (4 месеца седя пред нас с табелата и никои не ми се обади....). Няма да споря за производители на коли и пр. просто нека да се обсъждат проблемите и непроблемите за които пита създателя на темата -ти очевидно не си от тях ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 А, защо не се ориентирате към дизели като ви боли да за горивото? И Волвото s40 2.0 140к.с. дава разход от 10-11 градско. Какво да даде? Това са стари двигателни технологии. По-новите бензини дават по-малки разходи. Т.е. или инвестиция в по-нов и усъвършенстван бензин или друго гориво (газ или дизел). Пък и ако ще е за горенето, защо въобще гледаме 6 цилиндрови БМВ-та, Лексус-и и прочие коли над 100 к.с. Българина отново с крайно логичните искания и идеи - хем върви, хем не гори, хем евтини част и за без пари купена, карана от баба на 15 хил. км реални (с големи букви и 3 (три) удивителни (!!!)). Първа генерация дизел нямат. Все пак говорим за спортна кола Link to comment Share on other sites More sharing options...
TED Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 Гледам че темата стана популярна... та да се изкажа и аз. Първо за рахода, не знам как 6-так ще го докарате на 12/100 в града. Ако пък успеете въпроса е защо Ви е, купете си малолитражка? Аз успявам да го докарам така на кугара (2.5, V6, 170 к.с.) ама като ми се спи и няма задръстване Нормалното е около 14/100, а ми е стигало и 17/100 като съм в настроение. То мондеото (1.8, 16V, 115 к.с.) ми дава 11-12/100. И двете коли са по 1400 кг. Сега за лексуса, само съм се возил и ми хареса. Отвън не толкова, малко е ретро. Освен разхода се запитайте колко му струват частите и за колко време ще Ви ги доставят? Говоря не за това че колата се разваля (всяка се разваля), говоря за консумативите. Филтри, ролки, сп. дискове, накладки и др. Ами ако Ви потрябва нещо по-сериозно? Аз направих една гимнастика след катастрофата и само мага да гадая колко би струвала с този лексус??? А и не бих си дал зор точно за този модел. http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=39&t=31208 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 Първа генерация дизел нямат. Все пак говорим за спортна кола Не е много спортно 150 коня на тежко купе, но все пак може да се каже със спортна насоченост Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 zlobil -защо изобщо пишеш в тази тема На всички (предполагам) им е станало ясно, че не си особенно компетентен по темата! Доколкото съм чувал си имал "немско страшилище" и не си могъл да го продадеш доста време (4 месеца седя пред нас с табелата и никои не ми се обади....). Няма да споря за производители на коли и пр. просто нека да се обсъждат проблемите и непроблемите за които пита създателя на темата -ти очевидно не си от тях ! А ти пък какво точно каза по темата И да имал съм и все още го имам най-вероятно след нова година ще имам и още едно това дали съм продал старото или не си е моя работа ....... Тааа давай да видим ти какво полезно ще кажеш по темата...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 И за да сме от помощ на хората интересуващи се от покупка и информация - на англ. > http://lexusownersclub.co.uk/articles/UK%2...eet%20IS200.pdf http://www.um.co.za/specifications/lexus_i...%282002%29.aspx Link to comment Share on other sites More sharing options...
relaxprom Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 Тааа давай да видим ти какво полезно ще кажеш по темата...... Цени на резервни части от официалния дилър нa ТOYOTA за Пловдив за LEXUS IS200 от преди 1 месец : Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 Бах тва каре.... Иначе другото е нормално... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 Пълна техническа документация и ръководство Link to comment Share on other sites More sharing options...
relaxprom Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 Бах тва каре.... И на мене ми се стори ужасно скъпо ,ама т'ва е положението Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 Един тъп въздушен филтър е 54лв, а k&n панелен от ибей е 70-80лв и не се сменя (почиства се само). Като гледам цените на амортисьорите на цена за смяна на 2 могат да се купят някакви коиловъри, а на цена за смяна на 4 цяло марково окачване Tein, TRD и тн Тея "малко" са се изсилили - продават заводски части на цена на тунинг. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 И аз това казах че мое лично мнение си е че дилърите в бг искат и лапат много но от застрахователи най вече. Не бих си сервизирал колата в официален представител основно заради тройните надценки на труд ,консумативи и резервни части. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted November 12, 2009 Author Share Posted November 12, 2009 В Лексус форума препоръчват Тойота - Пазарджик. Първо, заради факта, че там е склада на Тойота и Лексус за България - и автомобили, и авточасти и второ заради това, че реално погледнато в Пазарджик е първото представителство на Тойота, а и работния час бил двойно по-евтин от този в София, примерно. П.П. Не мисля, че цените на частите от спделения по-горе списък се различават особено много от цените на официалните дилъри на която и да е друга марка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 П.П. Не мисля, че цените на частите от спделения по-горе списък се различават особено много от цените на официалните дилъри на която и да е друга марка. В такъв случай просто не трябва да се купуват части от тея дилъри - щом TRD (Toyota Racing Development) в Япония продават състезателното окачване, на цената на техните амортисьори, сметни колко струват амортисьорите - тея слагат 300-400% надценка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 ИХаааааааааааа.......................... ебахти цените Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ferante Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 А някакви впечатления от въпросния Пазарджиишки сервиз на Тойота - оправят ли всичко както трябва или има селски изпълнения? Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted November 12, 2009 Share Posted November 12, 2009 В Лексус форума препоръчват Тойота - Пазарджик. Първо, заради факта, че там е склада на Тойота и Лексус за България - и автомобили, и авточасти и второ заради това, че реално погледнато в Пазарджик е първото представителство на Тойота, а и работния час бил двойно по-евтин от този в София, примерно. П.П. Не мисля, че цените на частите от спделения по-горе списък се различават особено много от цените на официалните дилъри на която и да е друга марка. А някакви впечатления от въпросния Пазарджиишки сервиз на Тойота - оправят ли всичко както трябва или има селски изпълнения? Пълни некадърници. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.