zlobil Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 . Ако го направил след 1-ви януари няма да дължи акциз, което за машините, които си е избрал, ще му щастливия момент в живота. Акциза отпада ама не и за автомобили от САЩ , не подлъгвайте момчето. Ако може Васко(Зболюл) да ми прати лично с повече информация поне за мотор да съм подготвен като ми се обади. Ако искаш информация за мотора мисли да е Ямаха Р1-ца около 2000+ година.Мерси. А и ако мога и аз да се вредя и за мене нещо може да има Пиши ми какво точно те интересува на ЛС ще ти отговоря на всичко което мога Тъй като карам по слухове да питам запознатите - американските автомобили не са ли с инчови болтове и прочее и не е ли после зор поддръжката? Преди време бях питал няколко познати и ми бяха казали че това е големия минус след като платиш всичко и почнеш да я караш тука. Всичко американско е с различни болтове от един билярд ми се бяха загубили 2 болта и бях обиколил целият свят докато намеря с такава резба..... При колите също има някои разлики ...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Всичко американско е с различни болтове от един билярд ми се бяха загубили 2 болта и бях обиколил целият свят докато намеря с такава резба..... При колите също има някои разлики ...... Стругар .. а-у ? O.o Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Всичко американско е с различни болтове от един билярд ми се бяха загубили 2 болта и бях обиколил целият свят докато намеря с такава резба..... При колите също има някои разлики ...... Така ми казаха и на мен и че за да се ремонтират трябват различни инструменти и не може във всеки сервиз... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghetto_Freak Posted October 16, 2009 Author Share Posted October 16, 2009 Zlobil Ами нямам лични. Ами напиши ми всичко което знаеш и с което си се сблъскал с моторите: данъци, цена за контейнер, фирма, акцизи, ДДС, мито всичко. Благодаря ти много. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Botev1912 Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 американските автомобили не са ли с инчови болтове и прочее и не е ли после зор поддръжката? Преди време бях питал няколко познати и ми бяха казали че това е големия минус след като платиш всичко и почнеш да я караш тука. само американските марки. Европейските и азиатските са с европейските болтове и ключове. Даже вече може и новите американски марки да са с европейски. Не знам. Тук като си купиш инструменти има и двата вида Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted October 16, 2009 Share Posted October 16, 2009 Както казах - карам по слухове, но мой приятел ми се оплакваше доста подробно от една печатарска машина заради която се наложило да купи маса инструменти и в крайна сметка не беше сигурен дали е толкова на далавера изобщо от въпросната сделка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Botev1912 Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 продават инструменти от едната страна американския стандарт, от другата европейския Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted October 18, 2009 Share Posted October 18, 2009 Иструментите не са никав проблем нито пък болтовете им.Резбите им са цолови съответно и ключовете, които се ползват са цолови.Почти всяка гедория която се продава е комплект метрични и цолови ключове. Иначе е нормално в железарията да продават болтове с метрична резба.Все пак сме на такъв стандарт.За по-специални си има къде да се търси Link to comment Share on other sites More sharing options...
gecaaa Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 //донякъде off// Имам един съученик във щатите,който там е адвокат.Последния път когато се чухме ми се похвал,че е член на някаква рокерска банда и си правят пътешествия с харлитата.Мотор като харли там се продавал за жълти стотинки. От любопитство го попитах и ка вървят цените на колите там и по-конкретно шелбита,мустанг и прочее.Той ми каза,че имало в момента някаква реклама за мустанг по ам. телевизия-за три години по 350 долара на месец си взимаш мустанг с всевъзможни екстри. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Това е лизинг, а не кредит. На края на лизинговия период (до 6г.) ако искаш да мустанга/шелбито да е твоя собственост трябва да платиш остатъка от пазарната му цена. При най-дългия период (6 години, т.е. 72 месеца) по $350 долара изплащаш ~$21-22,000 с лихва от 6-7%. Вариантът "с всевъзможни екстри" е не по-малко от $30,000 (ако си говорим за stock мустанг, шелбито е много по-скъпо), т.е. в най-добрия възможен вариант ще имаш да плащаш минимум $11-12,000, за да си го откупиш след края на лизинговия период, и то след като вече 6 години си го мазал с всевъзможен джънкфууд, защото там си е част от ежедневието да гъчиш нещо докато шофираш. Тук му викаме "за вкъщи", ама там му се вика "ту гоу", демек за в движение, прави си сметката И да не пропускаме, че американците не си харесват автомобилите много-много Ако имат финансова възможност си купуват Тойота или европейски автомобил. Пък хамериканците са доста практични хора да ти кажа, все ще да има защо! П.П. А, има и още нещо. При лизинга имаш годишен лимит на милите, които можеш да минеш. Ако го просрочиш плащаш глоба (от 15 до 25 цента на миля, което при ония километри си е скубане на голо), като можеш още като взимаш колата да избереш колко годишно смяташ да ти е лимита на милите и според него месечната вноска може да ти скочи с до 30%. И като отидеш "ами искам ето този, с такъв двигател, с автоматична скоростна кутия" и ти казват "ами тук нямаме такъв в наличност, има един в Колорадо" и ако искаш да го вземеш трябва да платиш т.н. "destination charges" дето сам да отидеш да си го вземеш ще ти е по-евтино, ама няма как. При Форд специално ако такава кола има в друг щат едно $500 не ти мърдат. Въобще - скрити начини да те цоцат като дашна крава колкото щеш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Botev1912 Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 и то след като вече 6 години си го мазал с всевъзможен джънкфууд, защото там си е част от ежедневието да гъчиш нещо докато шофираш. Тук му викаме "за вкъщи", ама там му се вика "ту гоу", демек за в движение, прави си сметката това не зависи от държавата, а от човека! Аз никога не ям в колата, щото искам да е чиста. А to go не означава, че ще ядеш докато караш, а означава, че ще го ядеш извън мястото от където го купуваш. Може да е в къщи, може на улицата, може в колата Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 Botev1912, айде сега, глупости Къде съм казал, че държавата има нещо общо. Като процентно отношение спрямо нас тук американците ядат невероятно много повече в колата. И добре знам какво е "to go", визирах това, че тук си казваме "за вкъщи", защото в 99% от случаите точно там си взимаме храната, докато в САЩ често, както вече споменах, се хапва в движение, вкл. и докато шофираш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Botev1912 Posted October 20, 2009 Share Posted October 20, 2009 със сигурност не са 99% от случаите. Някой взимат по 2 пици to go. Едва ли ги ядат в колата. Такива fast food като mcdonalds е по-вероятно, но пак не са 99%, а много по-малко П.П. А, има и още нещо. При лизинга имаш годишен лимит на милите, които можеш да минеш. Ако го просрочиш плащаш глоба (от 15 до 25 цента на миля, което при ония километри си е скубане на голо), като можеш още като взимаш колата да избереш колко годишно смяташ да ти е лимита на милите и според него месечната вноска може да ти скочи с до 30%. И като отидеш "ами искам ето този, с такъв двигател, с автоматична скоростна кутия" и ти казват "ами тук нямаме такъв в наличност, има един в Колорадо" и ако искаш да го вземеш трябва да платиш т.н. "destination charges" дето сам да отидеш да си го вземеш ще ти е по-евтино, ама няма как. При Форд специално ако такава кола има в друг щат едно $500 не ти мърдат. Въобще - скрити начини да те цоцат като дашна крава колкото щеш. относно това, никой няма да ти каже да отидеш да си я вземеш от колорадо. Даже личен опит имам с това. Карат ти колата до няколко дена за тяхна сметка, щото иначе отиваш на друго място и никога няма да стъпиш там и губят клиент. Аз какви неща съм виждал. Клиента виновен и казват, че не е негова вината. Примерно купуваш си храна, изпускаш я на земята и ти дават ново за тяхна сметка. Или пък казваш, че предния ден си забравил нещо в магазина и ти дават ново. Такава е системата и ако не го правят губят клиенти. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 Направи една заявка в официален дилър на Форд за кола и ще видиш какъв ще е резултатът - поне $500 за пренос на трактора. Даже в официалния им сайт (Ford USA) като си конфигурираш колата ти се включва този чардж ако кола с такава конфигурация няма в близост до избрания ZIP. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Botev1912 Posted October 21, 2009 Share Posted October 21, 2009 не знам за Ford. Говорех за Toyota Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.