martatel Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Къде в Пловдив монтират добре газов инжекцион и дайте идея каква марка да сложа. Казаха ми, че имало и български по евтини, но добри ли са или не. Моля някой който е слагал или разбира да помогне. Става въпрос за Хонда Акорд 1.8 I 115 к.с. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 на улица липник (или май къпина,една от двете) в началото на мангалската маала има добри газаджии,един приятел турна там инжекциика на галант и нема никакви дертове вече повече от година Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Питай колегата Marvin на ЛС Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Аз на Rover-а слагах газов инжекцион от ЕМК, намират се на кукленско шосе. Коректни са, но от самия газов инжекцион (BSM, намират се на Цариградско в София, до изложбения център) не бих казал, че ми изпълва душата. Преди година и 3-4 месеца го сложих, тогава струваше 1350лв., сега не знам как са цените. Link to comment Share on other sites More sharing options...
martatel Posted September 28, 2009 Author Share Posted September 28, 2009 Аз на Rover-а слагах газов инжекцион от ЕМК, намират се на кукленско шосе. Коректни са, но от самия газов инжекцион (BSM, намират се на Цариградско в София, до изложбения център) не бих казал, че ми изпълва душата. Преди година и 3-4 месеца го сложих, тогава струваше 1350лв., сега не знам как са цените. какво имаш в предвид, че не ти изпълва душата, защото и други ми казаха за кукленско шосе Link to comment Share on other sites More sharing options...
paagrio Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 какво имаш в предвид, че не ти изпълва душата, защото и други ми казаха за кукленско шосе Че не върви повече отколкото на бензин Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted September 28, 2009 Share Posted September 28, 2009 Че не върви повече - не върви повече, поне с default настройките. Преминаването от бензин към LPG не е толкова плавно, колкото според мен би трябвало да бъде. Апропо, ако ще караш колата главно в Пловдив и на кратки разстояния, не си струва инвестицията. Газов инжекцион има смисъл ако правиш по много километри на загрята кола. Когато ходя на работа преди системата да е в готовност да мине на LPG (т.е. всички параметри да са оптимални за работа на LPG) аз вече съм паркирал пред офиса в повечето случаи. На магистралата след 150км./ч също си минава на бензин, тъй като няма смисъл да се мъчи двигателя при все, че гори кажи-речи колкото ще ти излезе ако караш на бензин. Естествено, всичко е до настройки, но така е оптимално. Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Това, особено за магистралата и 150 км/ч е малко странно. Категорично разхода е само около 2-3 литра по висок от този на бензин, при скорости над 150 км/ч и спокойно си се кара колата до максималната и скорост. Определено доста ГИ имат проблем при двигателите с паралелно впръскване и на "майсторите" им е по-лесно да кажат - не може Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Аз съм с DOHC. 150км./ч не е особено икономична скорост, освен това на LPG поне при мен при 150км./ч нямаш във всеки един момент "поле за изява", както на бензин, а аз обичам да знам, че потрябва ли ми, колата може да набере набързо 20-30км./ч. Поне на мен "майсторите" ми казаха, че при тази скорост (т.е. при аналогичните й обороти при моята скоростна кутия) разходът става не с 20%, ами с повече по-висок и в крайна сметка реших, че ще е по-добре за колата да се движи на бензин. От друга гледна точка, на LPG отиване и връщане до София ми е ~25лв., а на бензин ми е около 60-на лева, затова, колкото и не особено впечатляваща да е разликата в левов еквивалент, имам някакъв стимул да карам с по-нормална скорост Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luciano Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Тук май трябва да се обънеш към газаджиите си или направо да ги смениш. По всичко, което казваш личи, че изобщо не ти е настроен компютъра на газта Само информативно ще ти кажа, че колата ти може да прехвъли на газ и 30 сек. след запалването. Може да се променят абсолютно всички параметри. Колата ти трябва да минава на газ след не повече от 1.5-2мин. след стартиране. А това с мъчене при висока скорост пак говори за некадърен монтаж и настройка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Echelon Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Аз ползвам ГИ на BRC на едно Мондео с 1,8 двигател. Газ или бензин разлика във вървенето няма, и като макс скорост и като ускорение, за разход идея си нямам. Превключването между газ и бензин не се усеща по никакъв начин, на каквато и да е скорост. А сега лятото обръща на газ за 10 до 30 секунди. Зимата макс 1 минута. Като цяло съм много доволен. Знам, че инжекторите са Keihin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TED Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Препоръчвам да отидеш в АУТОГАЗ ЦЕНТЪР http://autogas-center.net/index.php?option...=53&lang=bg Там съм си сложил ГИ на мондео 1.8 16V и на кугар 2.5 V6. И на двете ГИ е с полски компютър SEC, а всичко останало е италианско. Нямам забележки към вървенето на колите, еднакво е на газ/бензин. Единствената разлика е в парите за гориво, на половина са По последни спомени цента за монтаж на ГИ на 4 цилиндров автомобил с една година гаранция е 1250 лв. Ако искаш и компютъра да ти е итаиански май е с 200 лв. отгоре. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Тук май трябва да се обънеш към газаджиите си или направо да ги смениш. По всичко, което казваш личи, че изобщо не ти е настроен компютъра на газта Само информативно ще ти кажа, че колата ти може да прехвъли на газ и 30 сек. след запалването. Може да се променят абсолютно всички параметри. Колата ти трябва да минава на газ след не повече от 1.5-2мин. след стартиране. А това с мъчене при висока скорост пак говори за некадърен монтаж и настройка. По принцип може всичко, но е най-добре да мине на газ след като колата е загряла напълно. При мен е направено след вдигането на температура и минаване на над 2000 оборота. Не харесвам перверзната идея двигателят да се зори на LPG когато е все още студена. Не съм казал, че се мъчи при висока скорост. Казах, че няма бързо ускорение, както на бензин. Иначе да, може и газаджиите да са проблемни. Не разбирам, не съм карал друга кола с ГИ, за да имам база за сравнение. Link to comment Share on other sites More sharing options...
downsoft Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Питай колегата Marvin на ЛС Моят Фобос е слаган при тия хора и всичко е повече от наред. И монтажа си е монтаж и гаранцията е гаранция. Не са ми роднини, просто си вършат работата добре. Поздрави Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrdds Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Аз на Rover-а слагах газов инжекцион от ЕМК, намират се на кукленско шосе. Коректни са, но от самия газов инжекцион (BSM, намират се на Цариградско в София, до изложбения център) не бих казал, че ми изпълва душата. Преди година и 3-4 месеца го сложих, тогава струваше 1350лв., сега не знам как са цените. Сега е 980лв с български инжектори и 1г. гаранция. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sobis Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 При Таньо...посока Овущарския институт, точно след пресечката за Остромила. На ъгъла има закусвалня, точно до нея е и сервиза. За мен е най добрия газаджия в Пловдив Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted September 29, 2009 Share Posted September 29, 2009 Че не върви повече - не върви повече, поне с default настройките. Преминаването от бензин към LPG не е толкова плавно, колкото според мен би трябвало да бъде.Апропо, ако ще караш колата главно в Пловдив и на кратки разстояния, не си струва инвестицията. Газов инжекцион има смисъл ако правиш по много километри на загрята кола. Когато ходя на работа преди системата да е в готовност да мине на LPG (т.е. всички параметри да са оптимални за работа на LPG) аз вече съм паркирал пред офиса в повечето случаи. На магистралата след 150км./ч също си минава на бензин, тъй като няма смисъл да се мъчи двигателя при все, че гори кажи-речи колкото ще ти излезе ако караш на бензин. Естествено, всичко е до настройки, но така е оптимално. Не ти е настроена добре системата ;-)Моята кола е с ГИ Фобос и никви такива симптоми няма,минава си плавно от бензин на газ(настроена е да прехвърля на около 40 градуса) С трима човека и багаж на равно върви без проблем със 180км/ч(Мазда 626 2.0 16V).Разход-почти литър над разхода на бензин-извънградско минимален постигнат от мен 7.3л/100км газ,градско 9.5л/100км. с климатроника.Обичайният ми разход в Пловдив е около 10.5/11л. разумно и спокойно каране...При цената на газта за мен си струва инвестицията определено :–) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.