Jump to content
BulForum.com

Най-добра фирма в Пловдив...


Най-добра фирма в Пловдив..  

1372 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • 1 month later...
  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Аз съм сравнително доволен от STEMO,но най-вече от гаранционната им поддръжка :) .Много е удобна тази гаранция Pick and return ,а хората в София си свършиха работата чудесно

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Аз съм сравнително доволен от STEMO,но най-вече от гаранционната им поддръжка :) .Много е удобна тази гаранция Pick and return ,а хората в София си свършиха работата чудесно

Всичко е въпрос на късмет чесно казано.

Искам да ме разберете че безгрешни хора на света няма. На нас лично куриерите когато обслужваме ткава гаранция са ни потрошили не един или два комп'търа и даже загубиха един. А това коя фирма е най добра според мен не може да се каже всеки има своите доволни и недоволни клиенти.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Добър опит за реклама...

Само като влезеш във въпросния магазин и си поговориш с тийнейджърите, които се оказва, че разбират по-малко от теб, и ти става ясно всичко...

 

А защо Жар ги няма в списъка? На мен те са ми любимците!

Link to comment
Share on other sites

Добър опит за реклама...

 

Напротив - опитът с първия му пуснат пост направо си беше фалстарт. Барем да си беше поместил и ценовата листа.

Link to comment
Share on other sites

Искам и аз да кажа че Jar Computers са ми любимците и само от там си взимам части, най-много ми харесва, че квото съм зел от там работи до ден днешен без проблеми ^^

Верно малко по скъпо е при тях, но 5-10 лева отгоре мисля, че си заслужава. Не е като в Ера взимаш уж нова 9800 гтх и след 2 седмица я връщаш щото не става за нищо и те бавят 1 месец докъто ти намерят нова (която след 3-4 месеца продадох, a шестият пак се развалила :D )

Link to comment
Share on other sites

Искам и аз да кажа че Jar Computers са ми любимците и само от там си взимам части, най-много ми харесва, че квото съм зел от там работи до ден днешен без проблеми ^^

Верно малко по скъпо е при тях, но 5-10 лева отгоре мисля, че си заслужава. Не е като в Ера взимаш уж нова 9800 гтх и след 2 седмица я връщаш щото не става за нищо и те бавят 1 месец докъто ти намерят нова (която след 3-4 месеца продадох, a шестият пак се развалила :D )

Aз пък имам лош опит с гаранционен сервиз на Жар. Вграденото видео на едно дъно беше изпляскало и ме забавиха един месец докато най-накрая ми дадоха ново дъно на друг производител. Странно беше че не се навиха да ми дадът някаква видео карта,която струва 3-4 пъти по малко от ново дъно.

Link to comment
Share on other sites

Момчета, и ЕРА и Жар-а не са производители така че ако дефектира техниката не търговеца е виновен. Друг е въпроса ако тръгне да ти прави номера и не иска да уважи гаранцията. Забавянето пак не е от тях защото те не са вносител - подобни малки фирми взимат от вносителите и продават на дребно. Като има проблем им го връщат на тях и чакат да им доставят нова.

 

За съжаление все още у нас няма практика да върнеш нещо и да ти върнат парите без значение дали е дефектно или не. Но това не е само до компютърните фирми а е за всичко.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Всичко е въпрос на късмет чесно казано.

Искам да ме разберете че безгрешни хора на света няма. На нас лично куриерите когато обслужваме ткава гаранция са ни потрошили не един или два комп'търа и даже загубиха един. А това коя фирма е най добра според мен не може да се каже всеки има своите доволни и недоволни клиенти.

 

Как така са ви потрошили 'не един и два лаптопа, а един даже го загубиха' ?!?! Какви са тези работи. При нас, поне за последните 2 и кусур години няма нито един загубен или счупен лаптоп. Вашите лаптопи да не ги превозват с каруца? Коя е тази куриерска фирма, за да се знае.

 

И в подписа ти рекламата е подвеждаща - може да се оторизиран сервиз на Dell, но не сте 'оторизираният' сервиз за Южна България....

Link to comment
Share on other sites

 

За съжаление все още у нас няма практика да върнеш нещо и да ти върнат парите без значение дали е дефектно или не. Но това не е само до компютърните фирми а е за всичко.

Това не е вярно. Призовавам всички, които се чувстват като настъпани хлебарки да се вземат в ръце и да си търсят правата (ако желаят разбира се). За целта всеки желаещ просто трябва да се добере до необходимата информация, да се почеше леко, ако е нужно, и да реши какво да предприеме. За ЕРА не мога да кажа нищо лошо. Досега не са ми правили проблем, ако искам да върна или да заменя стока, закупена от тях. И така трябва да бъде - според ЗАКОНА. Ще дам само един пример, и за да е по-интересно няма да е ЕРА. Купих си FM трансмитер от МЕТРО за 38лв. След осем месеца установих, че не работи много добре и отидох да го върна. Жената дори не го погледна, но ми изсъска, че на повечето боклуци като този гаранцията им е 6 месеца. Беше много права, но донякъде... След съвсем кратък диалог тя звънна на някого и най-любезно ми обясни, че вече нямат от същите и мога да си получа парите обратно. Така и стана. Купих си същия за 9лв. (от другаде естествено) и сега спокойно мога да го засиля в коша или да го подаря на някой. Мразя да пиша толкова, но повече мразя да гледам стъпкани хора, които се примиряват с всичко. Събудете се и си търсете ПРАВАТА.

Link to comment
Share on other sites

Момчета, и ЕРА и Жар-а не са производители така че ако дефектира техниката не търговеца е виновен. Друг е въпроса ако тръгне да ти прави номера и не иска да уважи гаранцията. Забавянето пак не е от тях защото те не са вносител - подобни малки фирми взимат от вносителите и продават на дребно. Като има проблем им го връщат на тях и чакат да им доставят нова.

 

За съжаление все още у нас няма практика да върнеш нещо и да ти върнат парите без значение дали е дефектно или не. Но това не е само до компютърните фирми а е за всичко.

 

Колкото и да не ми се иска да го призная, за някой неща си прав :) , но не и че ЕРА са малка фирма.Запитай се как продават на цени по-ниски от официалните вносители МОСТ и РЕСЕТ?

Иначе, аз също съм няма проблеми с ЕРА, дори едното от ПС-тата което взех от тях, при пускането му изпуши чипсета ( не зазимен контакт ), върнах се веднага, те го отворита, видяха че е изпушил ( съответно аз им спестих някой неща :bgrin: ) и те ми го замениха с ново.

Последно носих един АТА 160Г, оставаше му 3м гаранция, пратиха го до София и след близо 3 седмици ми го смениха с 250Г пак АТА, защото нямали 160ка на склад.

Link to comment
Share on other sites

Събудете се и си търсете ПРАВАТА.

 

В колко магазина може да си купиш нещо, на следващия ден да "размислиш" и да им го върнеш обратно като те съответно ти върнат парите? Не говоря за дефектна стока, говоря за случая когато всичко е ок, просто ти си размислил?

 

Можеш ли да си купиш 5 различни слушалки да ги пробваш за по 2 часа у вас и после да задържиш само тези които са ги харесали а останалите да върнеш? Аз досега не съм чувал някой магазин да приема обратно продадена стока и да връща пари. В щатите това е НАВСЯКЪДЕ за ВСИЧКО (или айде почти всичко). Някъде е срещу минимална такса за връщане но е минимална а не 50% или да те карат да си харесаш нещо друго на същата цена.

 

 

но не и че ЕРА са малка фирма.Запитай се как продават на цени по-ниски от официалните вносители МОСТ и РЕСЕТ?

 

Явно съм се заблудил а и скоро не съм се интересувал кой какво внася, но със сигурност не внасят лично всичко което продават.

Link to comment
Share on other sites

В щатите това е НАВСЯКЪДЕ за ВСИЧКО (или айде почти всичко).

Абсолютно така е. Има магазини, които са навити да правят всякакви игри с клиента. Например често ми се е случвало да взема някакъв иначе скъп инструмент под наем за ден-два срещу скромна сума и после да го върна в магазина, след като си свърша работата.

Link to comment
Share on other sites

Колкото и да не ми се иска да го призная, за някой неща си прав :) , но не и че ЕРА са малка фирма.Запитай се как продават на цени по-ниски от официалните вносители МОСТ и РЕСЕТ?

Иначе, аз също съм няма проблеми с ЕРА, дори едното от ПС-тата което взех от тях, при пускането му изпуши чипсета ( не зазимен контакт ), върнах се веднага, те го отворита, видяха че е изпушил ( съответно аз им спестих някой неща :bgrin: ) и те ми го замениха с ново.

Последно носих един АТА 160Г, оставаше му 3м гаранция, пратиха го до София и след близо 3 седмици ми го смениха с 250Г пак АТА, защото нямали 160ка на склад.

Не обичам да се включвам с антиреклама, но миналата година купих от Ера три конфигурации, от които едната имаше проблеми с твърдия диск, друга - захранването при паленето пищеше на умрели транзистори, а в добавка - единия монитор беше с два пиксела фира. Твърдия диск ме мотаха около седмица. Захранването им отне един месец да решат, че всъщност не е за ремонт, а за подмяна и накрая ми се наложи да доплатя, за да ми дадат по-скъп модел, защото от този нямали на склад. Да не говорим, че между онлайн магазина им и реалната наличност рядко има съвпадения.

От източник, на който имам доверие знам, че немалка част от стоката на Ера е такава с фабрични дефекти, вече ремонтирана от производител/специализиран сервиз и повторно пусната на пазара. hint - доста от стоките им са просто в найлоново пликче.

Link to comment
Share on other sites

От източник, на който имам доверие знам, че немалка част от стоката на Ера е такава с фабрични дефекти, вече ремонтирана от производител/специализиран сервиз и повторно пусната на пазара. hint - доста от стоките им са просто в найлоново пликче.

 

Напълно възможно, все пак ниската цената трябва да дойде от някъде и това е най-логичното обяснение :blink:

Забавянето най-често го оправдават с ходене на стоката до София, защото те нямали право да заменят стока, без да мине през батенцата ;)

Явно има някаква врътка и нищо чудно да мешат новото с новопоправеното.Но пък ако е стока с фабрични дефекти, би трябвало да си я връщат и съответния вносител/призводител да им я замени с читава.Какъв е смисъла да рискуват?Правят по-големи печалби, но си навличат гнева на клиенти, ангажират техници за ремонт, време, нерви и т.н.

Link to comment
Share on other sites

На мен ми се е случвало да върна стока на другия ден и да ми върнат парите - за пример - Домо в кауфланда. Вярно, след "увещания", мръщения и т.н., но управителят беше млад, и дали щото знае силата на антирекламата и интернет или не е искал разправии (които аз едва ли щях да създам, за една уеб камера ставаше въпрос), но нямаше големи проблеми да я върна щото не работеше добре в нас.

 

Относно ЕРА - може да не са с предимно дефектни стоки, ноооо .. не знам за вас, но аз не смятам да рискувам с тях никога, па квото ще да е. Не мисля, че повечето познати, а и аз лично съм имал преживелици с тях (покрай комп на приятел), са представителна извадка, но достатъчно за да не пазарувам от тях никога.

Link to comment
Share on other sites

Какво да ви кажа, начина е да си намирате чарковете и техниката от западноевропейски страни. В България се вкарва все китайска и турска стока, отремонтирани стоки или стоки, които са били върнати от европейски, американски или руски вериги магазини при открит процент дефектирали продукти от стоката. Така прават в белите държави, ако открият дефекти в част от стоката, всичко връщат. А върната стока с дефектни продукти познайте, къде се пласира ;)

Link to comment
Share on other sites

На мен ми се е случвало да върна стока на другия ден и да ми върнат парите - за пример - Домо в кауфланда. Вярно, след "увещания", мръщения и т.н.

 

Е за това говорех. То и на мен по изключение са ми връщали пари но е изключение, имало е поне 15 минути препиране кой крив кой прав и защо това трябва да стане така. Мани ми дори за замяна съм се разправял и първоначално тъпоумно са ми отказвали и то охраната или някой от шматките дето не им е работа това, въпроса е да го надушиш че не зависи нищо от него и да го натиснеш да те прати да говориш с някой от който зависи а не да му се вържеш. Аз понеже съм "устатник" се оправям но много хора след първите 5 минути като им откажат 3 пъти и понеже са свикнали така ще махнат с ръка и ще пият 1 студена вода.

 

 

sharkbg - прекалено генерализираш, не всичко е така а и има гаранции. Има нещо верно но чак всичко не е.

Link to comment
Share on other sites

Reset ми допадат като обслужване но цените са им по-високи а и за съжаление не всичко мога да си набавя от тях

А защо трябва всичко от една фирма да се взима, както правят доста хора?!

Аз от Ресет общо взето взимам неща, които май те са представители, примерно Logitech мишки и клави, както и някои Asus неща, като писачки, както и разни кабеляци и глупости, които знам че имат в наличност доста.

Основните части на компа взимам от Global System откакто имат офис в града, и каквото още имат, останалите части, монитор и т.н. общо взето последните години и от Jar, засега проблеми не съм имал, да чукна на нещо. Общо взето ъпгрейдите вече гледам да ги правя с достатъчно мощни за времето си части, та поне 3-4 години да не барам основни неща, както съм и в момента - основния ъпгрейд последно ми беше 2007-ма, после до 2008 смених видео и памет, добавих хард и общо взето дреболии, периферии и т.н. В тази връзка е добре, че рядко ъпгрейдвам основни неща, та като случа на добри части, по-дълго да карам, а не през 1-2 години да треперя при ъпгрейди.

Link to comment
Share on other sites

В Ера-та повечето неща били в пликчета и какво от това? А някой от вас да е ходил в Мост в София, там половината им стока е в пликчета. В интерес на истината в Мост съм имал повече проблеми при гаранционна замяна отколкото в Ера. Жар съм ги отписал отдавна, след като ми скъсаха нервите преди години. Тогава беше много странно пазаруването там, плащаш и след това отиваш на друг адрес да си вземеш стоката, не знам дали са още така, но ме дразни. За мене лично Адроит имат най-качествено обслужване в града, никакви проблеми относно гаранционни условия и подмяна на компонентите.

 

Може ли някой да ми посочи основателна причина да ида да си взема процесор, да речем Athlon II 250BOX от Глобал системс, като в Ера-та е с 12 лева по-евтин. Сигурно тоя в Глобал системс е някаква инженерна бройка за НАСА. То бива бива фенщина, но за мене 12 лева са си 12 лева.

Link to comment
Share on other sites

..

Може ли някой да ми посочи основателна причина да ида да си взема процесор, да речем Athlon II 250BOX от Глобал системс, като в Ера-та е с 12 лева по-евтин. Сигурно тоя в Глобал системс е някаква инженерна бройка за НАСА. То бива бива фенщина, но за мене 12 лева са си 12 лева.

12 лв разлика на база 130-40 лв стока не мисля, че е нужно да се намесва НАСА. А и ти си нацелил един от компонентите с по-голяма разлика, доста от останалите са с под 10 лв разлика, а цените там не са кой знае колко по-различни от останалите места. Може в ЕРА повечето или всички неща да са по-евтини, не ми дреме, за мен основателната причина е като на стотиците изгорели от тях. Дори за скъпите неща 3-400 лв и т.н., разликите са около и под 10 лв.

А защо от Global ли.. защото от както се появиха преди 8-9 години в Пловдив, пазарувам основните неща оттам, знаем се вече с Венци, и имам добър спомен от едно Epox дъно, за което даже шефа от София се намеси и ми беше заменено гаранционно, бързо, след като около година след купуването показа дефект.

Та ти ще можеш ли да ми дадеш основателна причина да пазарувам от ЕРА след неприятните преживелици с тях, и целия негативен шум, който се вдига около тях, независимо че цената там на нещо си не е 450 лв, а 442 примерно?! За 8 лв на компонент да зарежа доверието, с което се имаме с даден дилър, за да отида при някакви, за които само негативи, и 2% позитиви съм чел, без да съм търсил едното или другото?

Явно Ера са вносители на всичко щом всичко е с по 10 лв по-евтино, да се радват клиентите им.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...