Jump to content
BulForum.com

С какви джанти карате ? Лети или Железни.


katalunec89

Recommended Posts

С какви джанти карате ? Лети или Железни,големина.Кои според вас са по-здрави и като цяло кои предпочитате ;) аз сега съм с обикновенни железарки и се чуда дали да сложа някакви по-големички лет(н)и....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 57
  • Created
  • Last Reply

Карам с оригиналните лети жантури 14" цола.Поне ги пробвах, че са здрави и издържат на удари.Преди мен също са ги тествали в италия и са здрави ама затва са зажулени..

Link to comment
Share on other sites

Лятото 16-ки с Континентал премиум контакт 2 в момента,зимата с оригиналните на Мазда Японски стоманени джанти 15-ки(много,ама наистина много здрави) с зимни гуми Йокохама...

Link to comment
Share on other sites

а тва че зимата летите джанти не издържали и се кривели е сигурно най-разпространената простотия след тая че японските коли са най-здрави

 

 

иначе - зиме и лете все с лети джанти или 16ки или 17ки зависи с коя кола съм

Link to comment
Share on other sites

а тва че зимата летите джанти не издържали и се кривели е сигурно най-разпространената простотия след тая че японските коли са най-здрави

за оригинални джанти си прав но за турските боклуци които масово заливат страната от година-две е вярно. аз предпочитам оригинални стоманени пред тях.

Link to comment
Share on other sites

Ехх тези диаманти. :love

Аз карам с железни.Даже нямам и тасове, иначе си купувам от 3-4 месеца, ама все не остава време, или пък не мога да си харесам.То, не че има кв'о да им харесваш на тасовете де ама...

Link to comment
Share on other sites

Ехх тези диаманти. :love

Аз карам с железни.Даже нямам и тасове, иначе си купувам от 3-4 месеца, ама все не остава време, или пък не мога да си харесам.То, не че има кв'о да им харесваш на тасовете де ама...

Хич не ти и трябват тасове, това е най-голямата селска простотия. Карай си така и да не ти пука. Иначе аз съм с оригиналните лети на 306 :)

Link to comment
Share on other sites

Абе то и аз съм се замислил да слагам лети, ама 1000лв. как се вадят ей така от джоба? :laughing:

 

Пълно е с втора употреба джанти лети 16" + гуми за около 350 лв. Ако говориш за нови съм съгласен.

Link to comment
Share on other sites

Оригинални 18'' Mitsubishi.

mitsubishilancergtswhee.jpg

Много здрави джанти са ...... в една яма бяха влезнали с 70 само едната се беше изкривила съвсем лекичко ... заигра чука 10 минути и се изправи

Оригиналното си е оригинално

Link to comment
Share on other sites

Пълно е с втора употреба джанти лети 16" + гуми за около 350 лв. Ако говориш за нови съм съгласен.

Говоря за 15-ки с гуми и да, чисто нови.Не че не съм намерил втора ръка из форуми или магазини,но това което се предлага не ми харесва.Пък нали знаеш, човек си плаща много за кефа и гъзарията.А като слагам, ще бъде един път.Няма да ги сменям на всяка година.Нахвърлил съм един,два модела, ноо чак като посъбера стинки, тогава.Е, ако изпадне нещо втора ръка, което да ми хареса, естествено че ще ги взема веднага.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ами не знам къде се продават в БГ, обаче ако се наруши натягането на прътите ти трябва специалист и доколкот ознам в чужбина е бая скъпо - а у нас едва ли има някой който се занимава с това, хеле пък в Плд.

 

Иначе на алуминиеви -

 

68990908.th.jpg 18173102.th.jpg

 

15-ки, ако колата още е тук лятоска на 16 или 17 за летния сезон, тези за зимата - зимата с 195/60/15 лятото или 195/55/15 или 205/55/15.

Link to comment
Share on other sites

Пълно е с втора употреба джанти лети 16" + гуми за около 350 лв. Ако говориш за нови съм съгласен.

 

Много искам да ги видя тея 16" със свестни гуми за 350 лв...

 

Аз лятото BBS 15" с хубави Yokohama гуми втора ръка ги взех за 450 лв. Трябва да ме заведеш за тея 16".

Иначе сега съм с 14-ките железни. Просто го взех с хубави гуми зимни и затова.

Link to comment
Share on other sites

Железните оригинални джанти са най-доброто решение за нормалната градска кола вярно , ако карам порше или ламборгини може да си помисля , но при тези условия (пътища като бойно поле) предпочитам железарките нямат кривене !

Link to comment
Share on other sites

Железните оригинални джанти са най-доброто решение за нормалната градска кола вярно , ако карам порше или ламборгини може да си помисля , но при тези условия (пътища като бойно поле) предпочитам железарките нямат кривене !

Ми те и оригиналните или добра марка лети не се кривят, виж ако си вземеш турски 19ки с 2см гуми е друга работа.

Link to comment
Share on other sites

Железните оригинални джанти са най-доброто решение за нормалната градска кола вярно , ако карам порше или ламборгини може да си помисля , но при тези условия (пътища като бойно поле) предпочитам железарките нямат кривене !

 

Чакай сега, по тая логика аз оригиналните на колата да ги върна ли? :laughing:

 

Освен тях (алуминий 15") с колата промоционално получих 4 зимни гуми с железни джанти. Гумите са боклуци Барум и мисля тази зима да им е последна, от джантите не мога да се оплача. Повдигат малко колата зимно време - с около 4-5см, но пък какви шумотевици и боботене е не е истина. Като хвърля боклуците на Барум ще видим дали само те са причината.

Link to comment
Share on other sites

100% ;) На един Пасат подозирах, че отдолу пластмасовите кори дето покриват част от шасито и двигателя са счупени и ми правят завихряния на извънградско. Прас едни добри гуми 185/60/14 и край. Тия предните даже не знаех какви са, но само 2 дни докато го закарам за смяна и го върна ме подлудиха. Сега мисля, че е със зимни Вредестайн (или там както се казват) и нямам идея как е. Летните са Кумо някакво.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...