katalunec89 Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 С какви джанти карате ? Лети или Железни,големина.Кои според вас са по-здрави и като цяло кои предпочитате аз сега съм с обикновенни железарки и се чуда дали да сложа някакви по-големички лет(н)и.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 Железните са с по-лесна поддръжка Link to comment Share on other sites More sharing options...
koce Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 Както нацелвам дупките само железни.Виж ако карах някое порше може и лети Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 Jena bez gurdi , muj bez pari i golf bez leti djanti - ogun da gi gori Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 Карам с оригиналните лети жантури 14" цола.Поне ги пробвах, че са здрави и издържат на удари.Преди мен също са ги тествали в италия и са здрави ама затва са зажулени.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HEMO Posted August 17, 2009 Share Posted August 17, 2009 Лятото 16-ки с Континентал премиум контакт 2 в момента,зимата с оригиналните на Мазда Японски стоманени джанти 15-ки(много,ама наистина много здрави) с зимни гуми Йокохама... Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 а тва че зимата летите джанти не издържали и се кривели е сигурно най-разпространената простотия след тая че японските коли са най-здрави иначе - зиме и лете все с лети джанти или 16ки или 17ки зависи с коя кола съм Link to comment Share on other sites More sharing options...
paagrio Posted August 18, 2009 Share Posted August 18, 2009 а тва че зимата летите джанти не издържали и се кривели е сигурно най-разпространената простотия след тая че японските коли са най-здрави за оригинални джанти си прав но за турските боклуци които масово заливат страната от година-две е вярно. аз предпочитам оригинални стоманени пред тях. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SiLvEr40 Posted August 19, 2009 Share Posted August 19, 2009 Лети 15" Догодина може да се измисли нещо по-голямо Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 Оригинални 18'' Mitsubishi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 Ехх тези диаманти. Аз карам с железни.Даже нямам и тасове, иначе си купувам от 3-4 месеца, ама все не остава време, или пък не мога да си харесам.То, не че има кв'о да им харесваш на тасовете де ама... Link to comment Share on other sites More sharing options...
306TDI Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 Ехх тези диаманти. Аз карам с железни.Даже нямам и тасове, иначе си купувам от 3-4 месеца, ама все не остава време, или пък не мога да си харесам.То, не че има кв'о да им харесваш на тасовете де ама... Хич не ти и трябват тасове, това е най-голямата селска простотия. Карай си така и да не ти пука. Иначе аз съм с оригиналните лети на 306 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 Абе то и аз съм се замислил да слагам лети, ама 1000лв. как се вадят ей така от джоба? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 Абе то и аз съм се замислил да слагам лети, ама 1000лв. как се вадят ей така от джоба? Пълно е с втора употреба джанти лети 16" + гуми за около 350 лв. Ако говориш за нови съм съгласен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KyPo Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 Оригинални 18'' Mitsubishi. Много здрави джанти са ...... в една яма бяха влезнали с 70 само едната се беше изкривила съвсем лекичко ... заигра чука 10 минути и се изправи Оригиналното си е оригинално Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mockingbird Posted August 20, 2009 Share Posted August 20, 2009 Пълно е с втора употреба джанти лети 16" + гуми за около 350 лв. Ако говориш за нови съм съгласен. Говоря за 15-ки с гуми и да, чисто нови.Не че не съм намерил втора ръка из форуми или магазини,но това което се предлага не ми харесва.Пък нали знаеш, човек си плаща много за кефа и гъзарията.А като слагам, ще бъде един път.Няма да ги сменям на всяка година.Нахвърлил съм един,два модела, ноо чак като посъбера стинки, тогава.Е, ако изпадне нещо втора ръка, което да ми хареса, естествено че ще ги взема веднага. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDFU Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 Продават ли се някъде такъв тип джанти? Сайт поне да позяпам? Какви са им особеностите? Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 Ами не знам къде се продават в БГ, обаче ако се наруши натягането на прътите ти трябва специалист и доколкот ознам в чужбина е бая скъпо - а у нас едва ли има някой който се занимава с това, хеле пък в Плд. Иначе на алуминиеви - 15-ки, ако колата още е тук лятоска на 16 или 17 за летния сезон, тези за зимата - зимата с 195/60/15 лятото или 195/55/15 или 205/55/15. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AssassiN Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 Пълно е с втора употреба джанти лети 16" + гуми за около 350 лв. Ако говориш за нови съм съгласен. Много искам да ги видя тея 16" със свестни гуми за 350 лв... Аз лятото BBS 15" с хубави Yokohama гуми втора ръка ги взех за 450 лв. Трябва да ме заведеш за тея 16". Иначе сега съм с 14-ките железни. Просто го взех с хубави гуми зимни и затова. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakuzov Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 Железните оригинални джанти са най-доброто решение за нормалната градска кола вярно , ако карам порше или ламборгини може да си помисля , но при тези условия (пътища като бойно поле) предпочитам железарките нямат кривене ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SouLReAVeR Posted December 1, 2009 Share Posted December 1, 2009 Лятото - лети 14" , зимата - със стоманени ,пак 14 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted December 2, 2009 Share Posted December 2, 2009 Железните оригинални джанти са най-доброто решение за нормалната градска кола вярно , ако карам порше или ламборгини може да си помисля , но при тези условия (пътища като бойно поле) предпочитам железарките нямат кривене ! Ми те и оригиналните или добра марка лети не се кривят, виж ако си вземеш турски 19ки с 2см гуми е друга работа. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sakuzov Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 ммм.... да , но всепак излишни пари за газария и то в условията на криза ддз... предпочитам оригинални железарки Link to comment Share on other sites More sharing options...
RaptoR Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 Железните оригинални джанти са най-доброто решение за нормалната градска кола вярно , ако карам порше или ламборгини може да си помисля , но при тези условия (пътища като бойно поле) предпочитам железарките нямат кривене ! Чакай сега, по тая логика аз оригиналните на колата да ги върна ли? Освен тях (алуминий 15") с колата промоционално получих 4 зимни гуми с железни джанти. Гумите са боклуци Барум и мисля тази зима да им е последна, от джантите не мога да се оплача. Повдигат малко колата зимно време - с около 4-5см, но пък какви шумотевици и боботене е не е истина. Като хвърля боклуците на Барум ще видим дали само те са причината. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted December 3, 2009 Share Posted December 3, 2009 100% На един Пасат подозирах, че отдолу пластмасовите кори дето покриват част от шасито и двигателя са счупени и ми правят завихряния на извънградско. Прас едни добри гуми 185/60/14 и край. Тия предните даже не знаех какви са, но само 2 дни докато го закарам за смяна и го върна ме подлудиха. Сега мисля, че е със зимни Вредестайн (или там както се казват) и нямам идея как е. Летните са Кумо някакво. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.