Jump to content
BulForum.com

Чисто нова кола .... каква ?


zlobil

Recommended Posts

Значи вчера след като пийнах 10тина джонита и стигнах до извода че до януари месец 2010та няма да мога да си докарам мерцедеса заради скапаният акциз реших да се възползвам от многобройните оферти които предлагат в момента дилърите за нови коли.

 

В мицубиши в момента има промоция при която ти купуват старата кола и допълително получаваш друга отстъпка. Още утре смятам да отида и да проверя какво точно имат налично в момента и каква отстъпка ще ми направят.

Принципно съм адски против всичко различно от немското ама тая промоция на мицубиши ме зарадва мнооого , та въпроса ми е заслужава ли си да си дам а4-ката там и да взема да кажем новият лансър ? Сестра ми взима книжка след няколко месеца и след това колата ще остане най-вероятно за нея а аз пак ще се завърна към немските возила.....

 

Някой знае ли повече за тази промоция , къде е уловката ?

Семеен познат ме светна за нея и каза че в София всичките си дали старите бараки и накупили нови коли , не изглежда ли прекалено добре за да е истина ? В момента с тоя пазар а4-ката не мога да я продам , обявата и стои от незнам си кога и никои дори не се обажда а цената е повече от ниска , точно заради това ме зарадва промоцията ?

 

 

Всъщност само мицубиши ли имат такава практика ? Има една КИА СИЙД която е двувратка и е страшно красива и нея бих взел да потъркалям няколко месеца.

 

Та общо взето бих се радвал ако някой скоро е разпитвал за нови коли , за оферти промоции и т.н. понеже не съм се интересувал скоро и нямам идея какво се предлага в момента.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

До колкото знам, уловка с изкупуването на старата кола няма. Само че имай предвид, че Балкан Стар са големи копеленца и могат да ти скъсат нервите за дреболии...недоволни от тях колкото щеш. Добре, че от скоро и Ратола имат лиценз за официален сервиз на Мицубиши, та поне за това можеш да си спокоен. Особено в Пловдив са доста добре (най-). Аз като фен на марката съм сигурен, че ако класа на колата те устройва, то ще останеш доволен от лансъра.

Link to comment
Share on other sites

Това беше напълно излишно да го даваш, а ако все пак някой ден видя Васко, гордо каращ фиат, отивам и се хвърлям в Марица (гарантирано). :bgrin:

 

абе той беше категорично против покупката на нова кола, ама глей сега кви нови дилеми задава.

 

аз като обикалях тая пролет на лов за промоции всички дилъри твърдяха че нямат никакви проблеми и реализират едва ли не по-големи продажби от когато и да било. отстъпки и мерак за сделка с мен открих само във 3ма дилъри - тези на тойота, киа и ауди.

промоцията на мицубиши си е реална, сумата ти ги дават само като отстъпка при покупка на нов автомобил. подобно условие имат и шкода (не знам дали важи все още), но до 1000 лв и врътката се прави с жигулки за по 200-300 лв.

така като го гледам мицубишито всъщност цената му е била първо раздута през зимата, а след това са почнали да дават "отстъпки". това направи и фолксваген за налични модели тази пролет. мицубишите е класи напред, но питайки 2,3-ма собственици ми казаха да не се взима малкия бензинов двигател - идвал им немощен.

съдейки по досегашните ти писания и любовта ти към немците - попитай в Порше БГ каква тестова А4ка могат да ти измислят или дори А3кa за тези пари. През март ми оферираха А3, 1,9ТДИ нова, но пък съблечена откъм оборудване, за 39 килолева, а вече дават по-ниски оферти за тестови и нови автомобили, чувам от приятели. Имат някаква нова промоция за тестови автомобили и ако им станеш симпатичен, може да ти изскочат със сгодна оферта за теб - преди месец ми пратиха мейлче с оферти за А4ки и А6ци (доста са ми надценили финансите) с цени от 40 до 70 Клева. Дилърите им са супер мераклии да продават и ме съсипаха от оферти откакто сбърках да им дам визитка, за съжаление все извън финансовите ми възможности. Жените уж повече харесват компактните коли, та сестра ти може би повече ще се зарадва на А3 отколкото на мицубиши.

 

дилърите на шкода са ми много антипатични и тук и в софия (или аз на тях), но пък може би най-сетне са си пооправили отношението и цените. новата октавия си е с много сгодно оборудване за парите. качеството е сравнимо с на ауди.

Сеатите почти повтарят цените и оборудването на октавията, но за леон. дизайна на испанците обаче е доста примамлив, качеството е малко над фолксваген.

 

спрях се на киа заради дългата гаранция и възможността на малък дизел да се натоварят интересуващи ме екстри. Дилъра им беше симпатичен и отворен за преговори и стигнахме до сделка относително лесно без да го мъча. Преглътнах липсата на шеста предавка и темпомат, но имам ESP и една камара въздушни възглавници, както и подгряване на седалките и предните стъкла. Малко километри съм навъртял, за да споделям уважават ли си гаранцията, но сервиза им е чист, подреден и майсторите мясат на кадърни. има в града един черен просийд с 19ки "магнезиеви" джанти и доста глави обръща по улиците. Двилитровия бензин бил за предпочитане пред двулитровия дизел, защото втория много тежи, а икономията не му е в предимствата. Малкия дизел е много пъргав, но не се оферира със 6степенна скоростна кутия. В края на тази година ще почнат да оферират фейслифта на сийд, който е с доста подобрен дизайн и още повече джаджи в оборудването.

 

 

 

безотговорност: всичко написано е само моя лична преценка и не ангажирам никого с мнението си, а само го споделям.

Link to comment
Share on other sites

мидекса ме познава малко по-добре :Д

фиат , рено , пежо или тойота не искам , единственото нещо което ми харесва е про сийд на киа и лансъра.

Утре отивам да видя какво ще ми предложат и имат ли изобщо лансъри които могат да ми включат в тая промоцийка , все пак има някои екстри които няма да мога да преглътна като например задължително искам да е с автоматични скорости .

 

По принцип все още съм против закупуването на нова кола , ако офертата утре не ми допадне няма и да я купя а ще си карам старата докато паднат акцизите. Ако все пак предложат нещо добро най-вероятно ще потъркалям някой лансър 3-4 месеца току виж се откажа от ц320-ката и започна да събирам за ево :)

Мобо ауди си е ауди ама за тия пари ще е с възможно най-орязаната версия ...... иначе тук дилема нямаше и да има

 

 

м/у другото королата е най-пенсионерската кола правена някога , отвращава ме самата мисъл да се возя в нея ..... да не говорим да я карам

Link to comment
Share on other sites

мидекса ме познава малко по-добре :Д

фиат , рено , пежо или тойота не искам , единственото нещо което ми харесва е про сийд на киа и лансъра.

Утре отивам да видя какво ще ми предложат и имат ли изобщо лансъри които могат да ми включат в тая промоцийка , все пак има някои екстри които няма да мога да преглътна като например задължително искам да е с автоматични скорости .

 

По принцип все още съм против закупуването на нова кола , ако офертата утре не ми допадне няма и да я купя а ще си карам старата докато паднат акцизите. Ако все пак предложат нещо добро най-вероятно ще потъркалям някой лансър 3-4 месеца току виж се откажа от ц320-ката и започна да събирам за ево :)

Мобо ауди си е ауди ама за тия пари ще е с възможно най-орязаната версия ...... иначе тук дилема нямаше и да има

 

 

м/у другото королата е най-пенсионерската кола правена някога , отвращава ме самата мисъл да се возя в нея ..... да не говорим да я карам

За лансъра кво двигателче гледаш ?

Link to comment
Share on other sites

злобиле,

извинявай, забравих че си фен на автоматиците, а това доста повече стеснява обзора и го насочва в съвсем друга посока. за киата май е по-добре да изчакаш фейслифта наесен, щото сегашния автоматик е 4степенен.

 

ако направиш тест драйв на лансъра, земи сподели дали ти е тясно и твърде пластмасово вътре. любопитно ми е тъй като аз не го направих, а се доверих на впечатленията на мои познати. пък и нямаха интересни оферти напролет. всъщност защо си гледаш само него? само заради офертата от 4Клева ли ? За сервиза вече те предупредиха. за всяко чаркче после ще те дерат че е японско и по-скъпо, дори да не е. колега от форума нали беше направил някакъв челен удар с неговия лансър и се бореше да вземе застраховката за тотална щета, щото само ремонта му струваше на пръв поглед повече от половината цена на новата кола (може и да греша, ако изровя мненията и темата, ще едитна, за да цитирам).

 

на VAG много хвалят комбинацията от бензиновото 1,4TSI с DSG, a и не е скъпо.

 

която и оферта да си аресаш все ще се минеш :)

Link to comment
Share on other sites

Няма такъв филм че японските части са по скъпи. Стига сте раздували локуми че ей точно от такива приказвки тип "чух че.." и "едни приятел ми каза" се е стигнало до тоя безмислен мит. Истината е че голяма маса Българи предпочитат да слагат турски и кви ли не боклуци пред оригинални части и затова им ляга по "евтино" пък не си правят сметка че после една част е сменят няколко пъти. Тук естествено говорим за нови коли. Имам наблюдение върху Тойота, Хонда и Пежо. Мога твърдо да заява че заради лакомията на местните дилъри поддръжката на един такъв автомобил излиза доста по солено от колкото трябва да е в една нормална страна.В Пежо частите НЕ са по евтини от останалите дилъри. Имам случай в които се купува от английски дилъри (да не говорим за гръцки и турски) и с доставката да ти е по евтино от колкото да ида при местния дилър ,той да ми съдере кожата и да го чакам 2-3 седмици щото даже и щипки не държат на склад.Точно от такива дилъри да ти се прииска да нямаш гаранция на автомобила си.Така че айде да не говорим за скъпи японски части щото някой деца вярват на това което се предава от уста на уста.

 

По темата. Не мисля че злобила ако се качи на лансера и после ще се върне в някое раздрънкано 5-6 годишно Ауди или Мерц което си е дало живота на някой заблуден немец или италянец (по лошо :))... Според мен е грехода да вземеш 1800 кубика бензинова кола със 143 коня и да ти е автоматик. То се губи смисъла май. Сега почват да излизат и дизелови автоматици които според ревюта се държат много добре. И не разбрах едно та да питам - купуваш голяма нова кола за теб или нещо малко като кия сийд за сестра ти ?

Link to comment
Share on other sites

Мога само да потвърдя това, което казва Ael, тъй като имам поглед върху частите за Мазда. Разликата в цената на едни и същи части, тук и в София, може да стигне 2-3 пъти! Затова ми излиза много по-евтино да си поръчвам по куриер частите от 2 магазина в София, отколкото да си ги взимам от тук...и не правя компромиси с турски или др. нискокачествени части, защото като ги сменя 2-3 пъти сметката се изравнява, отделно ремонтите...

Link to comment
Share on other sites

Аз пък имам преки наблюдения към Нисан и мога да кажа, че изобщо не е мит това, че японските авточасти са скъпи.Скъпи са и то как.Да не говоря, че точно срещу нас е магазина за авточасти основно за японски автомобили от Гърция.Как един от тея дето имат сервизи и идват да купуват части за японски боклуци не кара японка.Всички до 1 карат европейски коли ама ремонтират заблудените с японските такива.И аз да съм и аз ще дера кожата на заблудените дето японското не се трошало.Да бе да.

 

Иначе за Пежо наистина няма кво да говорим.Дилъра им е наистина кожодер от класа.Щом за една чистачка за 307 искат 70 лв. кво да говорим.Била оригинална, ко от тва подяволите, това е само една чистачка....

 

 

Иначе подкрепям с 2 ръце идеята за Лансъра.Няма такава кола, обаче чупи ли се нещо ще има такъв главобол и гъзобол, че не е истина.

 

 

П.П. В рекламата на новият Меган се казва нещо подоно от рода на "Кога, казвах, че Рено не е за мен".Според мен е точно така.Новият Меган Купе с 1.9дци мотор е прекрасен избор.За 1000 лв. ти слагат пакет спорт с централен кюнец отзад, в който могат да спят котките, спойлер, прагове и присадки на броните, но и без тях изглежда изключително стилен.

Link to comment
Share on other sites

В темата става дума за нова кола! Тя се кара докато е нова - гаранционна. За какви части въобще се дискутира и защо, не разбрах.

Е да, но не вярвам да иска да набута сестра си със скъпо-струващо за ремонт возило...освен ако и тя не продаде колата бързо.

Link to comment
Share on other sites

Sorry za shliokavicata.

 

Kato stava vypros za nova kola , nz za kakvo govorite za 4asti kato do 5-tata godina ima pravo na pylno avtokasko , pri koeto ti slagat samo originalni 4asti.

V balkanstar sa kojoderi i naistina vzimat dosta skypo za remont, no tova e za6toto si poddyrjat tehnikata i vsqka godina kupuvat samo software za desetki hilqi levove.

 

Lancer-a e mn hubava koli4ka, tozi 143hp e pyrgav i e napraven dosta spolu4livo i cena\ka4estvo, si zaslujava.

 

Kato cqlo nova kola vzeme6 li si nqma da sgre6i6(pyrvite nqkolko godini - nikvi problemi) . Ako ima6 nqkoi poznat v lizingova ky6ta , pitai kakvo imat vyrnato. Sq ima unikalni oferti za koli na po 1 godina.

Link to comment
Share on other sites

Kato stava vypros za nova kola , nz za kakvo govorite za 4asti kato do 5-tata godina ima pravo na pylno avtokasko , pri koeto ti slagat samo originalni 4asti.

 

Аз и това не разбрах. Да не би след това да няма право на пълно каско? :tongue

 

----------------------------

 

По темата - действително в момента има страхотни оферти за автомобили на по година, предимно върнати/отнети за неплащане на вноски по лизинг. Цените са страхотни, колите са нови, има възможност и за пазарлък и сваляне оше 10-на процента. Съвет от мен е да се попрегледат в интернет предложенията на лизинговите компании в момента, включително и на вносителите със собствен лизинг.

Link to comment
Share on other sites

Така.... днеска бях да проверя каква е тая офета , значи оценяват ти старата кола (утре ще разбера на колко) и получаваш 8% отстъпка от новата + цената която ще ти дадът за старата. С малко вързки успях да си издействам 12% което е добре. Спрях се на Лансър Спортбак предпоследно ниво на оборудване - всичко без кожа и навигация , цената без отстъпки и т.н. е 40 000лв , предното ниво е 36 ама няма почти нищо и джантите са 16ки а при следващата която аз харесах 18ки с разни глезотийки като странични спойлери , завиващ би-ксенон и т.н. Разликата е малка и заради това се загледах по по-високият клас оборудване.

Карах същата кола каквато харесах , същото оборудване ....... вътре е перфектно направена колкото и да не ми се иска да го призная , вярно някои пласмаски по таблото простеят ама тва е нормално , колата вътре е доста по-широка от а4-ката и имитацията на карбон и перата за смяна от лоста те предразполагат да се чувставаш като в спортна кола , натъпкан е доста екстри дори не мога да се сетя за всичките в момента.

Покарах го по магистралата и малко из града , колата като интериор и екстериор е страхотна но не и като каране ..... просто абсолютно безличен двигател (пробвах 1.8 143к.с. с ЦВТ автоматик) никва динамика на каране , няма гъвкавост не набира както ми се иска и т.н. Ако трябва да съм честен изобщо не ми допада и никога не бих си го взел да го карам да кажем 3 години..... просто не доставя удоволствие , НО едно голямо но колата все пак е перфектна най-вероятно ако цената която ми кажат за а4-ката утре ме устройва ще я взема все пак ще я карам само 3-4-5 месеца докато си взема истинска кола.

Иначе като возия и комфорт определено останах много приятно изненадан дори с 18ки джанти с нископрофилни гуми вози доста приятно. Саунд системата в това ниво е невероятна с чиста съвест я сравнявам с хармън кардън или боус просто перфектно направена.

 

 

Ако ще оставяш колата на сестрата виж новия Меган купе с 1.9дци двигател. Класи над КИА е

 

Рено не искам , особено пък рено купе.....

 

По темата. Не мисля че злобила ако се качи на лансера и после ще се върне в някое раздрънкано 5-6 годишно Ауди или Мерц което си е дало живота на някой заблуден немец или италянец (по лошо :))... Според мен е грехода да вземеш 1800 кубика бензинова кола със 143 коня и да ти е автоматик. То се губи смисъла май. Сега почват да излизат и дизелови автоматици които според ревюта се държат много добре. И не разбрах едно та да питам - купуваш голяма нова кола за теб или нещо малко като кия сийд за сестра ти ?

 

Да ти кажа чесно колкото и да ми се искаше да не съм прав , дори раздрънката ми а4-ка има в пъти по-добро поведение на пътя , за ускорение и еластичност на двигателя не говорим изобщо че тогава мицубишито става много много назад за ц320 4матик пък изобщо не го споменавам че сравнението става смешно. Признавам лансъра ми харесва страшно много ама двигателчето му идва леко малко за това купе. Все пак мисля че най-вероятно ще го превъзмогна.

И до решението да вземем мицубиши стигнахме след няколко часа разговори каква кола да вземем на сестра ми и как да продадем а4-ката тогава се светнахме за промоцията така става 2 в 1 продаваме старата и взимаме нова. Така и така още една кола ще се купува по-добре да дадем малко повечко пари и поне да знаем че 5 години нищо няма да се прави по нея.

 

 

ПС : Не съм рейсър , не искам 500к.с. кола , просто искам кола която да ми доставя удоволствие от шофирането. Лансъра го прави ама до някъде.

 

 

 

 

По темата - действително в момента има страхотни оферти за автомобили на по година, предимно върнати/отнети за неплащане на вноски по лизинг. Цените са страхотни, колите са нови, има възможност и за пазарлък и сваляне оше 10-на процента. Съвет от мен е да се попрегледат в интернет предложенията на лизинговите компании в момента, включително и на вносителите със собствен лизинг.

 

Къде са тия сайтове ?

А и м/у другото решението за чисто нова кола го взехме най-вече заради мицубиши понеже промоцията с искупуването е доста удобна , ако нямаше такава оферта нямаше и да се замислям за подобна опция щях да си търкалям а4-ката или а6-цата до края на годината и след това да се метна на колата която искам

Link to comment
Share on other sites

Ами той обикновения лансър си е...обикновен. За по-спортно усещане има ралиарт и...еволюшън, ама там и цената е друга :) Не знам дали си видял, ама БС имат доста сочна промоция за еволюшъните в наличност :)

Link to comment
Share on other sites

Еволюшъна го гледах , даже го и карах супер е.

Ама за тия пари съм мерси.

 

 

М/у другото карах и КОЛТ рали арт ..... ебахти мъника , върви като откачено 150 коня на това купе го правят ебахти изтребителя :wacko:

 

 

 

 

ЕДИТ : ама съм много просто парче , днеска не се сетих да питам евентуално дали няма някое мицубиши на 5-10 000км върнато от лизинг или като това което го карах тестовото на 7 000км .... предполагам цената ще бъде доста по-малка......

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...