Jump to content
BulForum.com

CRX или Punto


pazu

  

60 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Дедо, тя и под 5 години да е пак може да и е взето здравто, а пък и еърбеците да не работят.Така обичните от Раптора, Шкода Октавия на много мой близък приятел в 3-тия месец от живота и умряха еърбеците.Хубаво, че беше в гаранция онея хубостници да си я оправят ама да не забравяме и факта, че я държаха поне 2 седмици при тях.Пък и плашеха, че във всеки един момент могат да гръмнат така внезапно дори докато я караш до сервиза.....Тъй че и в новите коли хич гаранция няма.

 

Изобщо не съм съгласен, че е зор само да се купи.След тва идва хубавото.Толкова за смяна масла в оторизиран сервиз, толкова за накладки да кажем, че нали все пак е карана, толкова, че има непредвиден дефект, толкова за каско, еди колко си гражданска и после за горивото и ми кажи как един студент може да си го позволи това?Хубаво ти си гледаш от твоята гледна точка, че зимаш 5 6 хилки на месец ама студент не зима толкова.

 

П.П.И данъка.Кой студент на 20 години ще даде 500 лв. за данък на колата си?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply
Пък и плашеха, че във всеки един момент могат да гръмнат така внезапно дори докато я караш до сервиза....

Тва е една от причината да не обичам еърбеците , защото имах 2 случки с тях (едната я видях с очите си , другата ми я разказаха) , в които еърбека гърми сам . 1вата на която бях свидетел беше , как приятел със рено меган от тея вановете , кара ме из града със 50-60 максимум , отваря жабката и посяга да пусне радиото и в тоя момент изкача еърбека от нищото и без повод . Другата случка - един друг приятел с поло , (човека китарист и на кутрето има по-дълъг нокът) седи на светофара и си бърка в носа (буквално) , тъкмо тръгва еърбека изкача , бута му ръката и нокътя на пръста му излиза от другия край на носа ....

 

Казах ги заебете ги тея варианти с новите коли , разсъждавате само напразно . Ще си купя нова кола комби , ако един ден недай си боже се оженя ... и все пак ще е ауди с S пакет :pirate :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Рацерите мило и драго дават за такова нещо ;) Като няма клима не бута коне, като няма еърбеци, като сложи селски спортен волан няма ламБа дето да святка ;)

 

И кое му е селското на момо или спарко за 500 кинта, което позволява много по-добро управление?

Или за теб са на едно ниво истинския и циганския тунинг с части от битака и лепенки на фирми, от които няма нищо в колата? Щото и при истински тунинг на коли 300+ коня разкарват климатика и еърбеците.

 

Не знам и с какъв акъл някой би препоръчал на млад човек нова голяма кола за пенсионери, щото така щял да кара внимателно :laughing: Като се счупи ще събира 2 месеца пари за да отиде в сервиза, а и не мисля че с 2 тонна кола лошия шофьор е по-малко опасен от с 900кг. Не казвам, че pazu е такъв, но 2тонната кола със една и съща скорост ще направи много повече щети от 900килограмовата ;)

Link to comment
Share on other sites

И кое му е селското на момо или спарко за 500 кинта, което позволява много по-добро управление?

Или за теб са на едно ниво истинския и циганския тунинг с части от битака и лепенки на фирми, от които няма нищо в колата? Щото и при истински тунинг на коли 300+ коня разкарват климатика и еърбеците.

 

Само не видях къде съм написал, че Момо и Спарко са селски.Копирай ми го да го видя.

 

При нас се слагат волани за по 50 на лв. и после става голямото чудене как се изключвал еърбега.Пък и по твоята логика истински тунинг при нас няма, щото се правят "бегачки" като Астра ГСИ,Голф ГТИ, които са по 150 коня и между другото се ползват за всекидневна употреба.

 

И тук говорим за кола, която ще се ползва всеки ден, а няма да се ходи на рали с нея.Тогава може да измахаш сичко да не тежи ама тук не мисля, че обсъждаме тунинга.

Link to comment
Share on other sites

Защо пак простотии?Човека има пари за издухан Фиат или издухана Хонда, ние тука "оня волан 500 кинта, другия 1000"...ясно е, че няма да се взема за такава поддръжка колата.

Link to comment
Share on other sites

Миналата седмица карах едно такова Пунто (малко по-старо беше), пак Дизел, но с по-малко коне. В колата бяхме 3ма и малко багаж и като пуснах климатика едвам тръгваше по кръстовищата. Но това става въпрос за по-немощен двигател. Това с 85к.с. и с по-нов двигател се предполага, че ще е по-добре, но лично аз бих взел Хондата...

Link to comment
Share on other sites

И тук говорим за кола, която ще се ползва всеки ден, а няма да се ходи на рали с нея.

Че то всеки ден в момента в който се кача в колата и ралито почва :lol: , не знам , просто не мога да карам с по-малко от 80-90 в случай че има възможност , както и не мога да търпя дебилщината на някой колеги , което води до странните ми изпълнения на пътя понякога - те ако не бързат , аз бързам ... :sayjin

Link to comment
Share on other sites

Към мраморна плоча - сингъл.

 

_________________

 

http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi а защо всички подминавате VW Polo?Аз имам много добри впечатления - само са ме возили ама като за градска количка е ок.

 

_________________

 

Това съм го дал като илюстрация.

Link to comment
Share on other sites

Абе взимай Фиата и мирясвай.По-нова кола е, има клима и не изглежда зле.Ще ти гори и малко, което за теб е важно,пътуваш редовно Бургас - Пловдив.Хондака е мноо по-як, ама дъртааа.Аз преди 2 години си бях харесал Акорд купе 2.0, страшна.Но ме спря това че беше '93г. и нямаше клима.Не се отказвай от комфорта на климатика.Особено за дълъг път е супер.А ти ще пътуваш.

Link to comment
Share on other sites

Аз забравих да се "похваля" че оня ден бях да се ориентирам какви са цените на някой части , направо ми се изправиха косите относно хондата . Фиата пък също има шанс да стане резачка ... http://www.tuneline-bg.com/index.php?load=...s=0&tID=691

Link to comment
Share on other sites

Аз забравих да се "похваля" че оня ден бях да се ориентирам какви са цените на някой части , направо ми се изправиха косите относно хондата . Фиата пък също има шанс да стане резачка ... http://www.tuneline-bg.com/index.php?load=...s=0&tID=691

Нещо нереално ми се вижда почти 50% увиличение на кс с чип тунинг...

Link to comment
Share on other sites

Нещо нереално ми се вижда почти 50% увиличение на кс с чип тунинг...

50 е нереално но тук посоченото увеличение е 30% толкова дават навсякъде по каталог за турбо дизел

Link to comment
Share on other sites

Само не видях къде съм написал, че Момо и Спарко са селски.Копирай ми го да го видя.

Не си, но и при тях го има проблема с еърбега, следователно наистина е по-добре без. Освен това по форумите се срещат на старо по 100тина лв.

 

Това за турбо дизела е така - не забравяйте, че има турбо, на което като му се вдигне бууста става сериозен тунинг. На новите дизели бууста се контролира от компютъра, така че...

Само че това са супер селски изпълнения и след година ще реве, че турбото не работи или в най-добрия случай гори масло. Поне така се случи на един познат с октавия (май към 130 коня оригинално) - сега досипва редовно масло :laughing:

Би било редно първо да се сложи по-голямо турбо и тогава да се надуе, а не това да се изцежда, ама кой българин ти дава толкова пари...

Link to comment
Share on other sites

Аз забравих да се "похваля" че оня ден бях да се ориентирам какви са цените на някой части , направо ми се изправиха косите относно хондата . Фиата пък също има шанс да стане резачка ... http://www.tuneline-bg.com/index.php?load=...s=0&tID=691

 

Ха, сега ли се сети за частите им. Иди в Бултрако, ама с кардиолог. :laughing:

 

чипа при бензин и турбо дизел дава корена разлика.

Link to comment
Share on other sites

http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi а защо всички подминавате VW Polo?Аз имам много добри впечатления - само са ме возили ама като за градска количка е ок.

 

И аз... наистина са железни машини... но това си е малкото братче на голфа та какво да го коментираме изобщо? :)

Link to comment
Share on other sites

Без да се засягат привържениците на VW, но полото вози като трабант.

 

Незнам от къде го измисли тва и с ква кола сравняваш Полото, но вози с пъти по-добре, от половината си конкуренция в неговата категория. Мойто е 1.3 95-та и сравнено с фордове, нисанчета, фиатчета, рена е далеч пред тях. Все пак всеки си има мнение де, но.....

 

 

Иначе, Пазу, щом ще возиш само себе си и си падаш лееееко рацерче, си вземи хондичката, ама преди да дадеш парите, задължително основен преглед, да не страдаш след това :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Без да се засягат привържениците на VW, но полото вози като трабант.

Vozi kato trabant ama e qko kato tank - i vse pak mi uto4ni koe polo te e vozilo kato trabant - mk1 ? mk2 ? mk3 ? ... na toq svqt pulno gusto ne moje da ima .. ne moje da o4akva6 interior i konfort na A klasa v kupe na narodna kola - za tiq pari - tolkova .

 

 

Пазу, щом ще возиш само себе си и си падаш лееееко рацерче

To da be6e samo "leeeeko" ... :wacko: :wacko:

 

P.S. Sry za 6lioka - flexa bugna a me murzi da resvam pc-to samo za nego . I bez tva si lqgam :)

Link to comment
Share on other sites

Vozi kato trabant ama e qko kato tank

 

Глупости на таркалета. Много добре си вози. Не може да очакваш возия като на лимузина от толкова малка кола. И между другото е учудващо просторно вътре а в багажника колко неща съм успявал да наредя не е истина. Не хваща окото, нито е нещо кой знае какво, но е здрава и стабилна. Ако има климатик и серво направо ще е слънце (но не и с двигател 1.2 или по-малък).

 

P.S. ... flexa bugna...

 

А бой де... Как може да слагаш изобщо flex type ??? За първи път ли чуваш че тази програма е ВРЕДНА и ИЗЛИШНА?

Link to comment
Share on other sites

А бой де... Как може да слагаш изобщо flex type ??? За първи път ли чуваш че тази програма е ВРЕДНА и ИЗЛИШНА?

 

[off]

Флекса за компютъра на пазу явно е нещо като двойния хромиран ауспух за гоуфа. Само дето ауспуха не е толкова вреден за здравето на гоуфа. :lol:

[/off]

Link to comment
Share on other sites

Vozi kato trabant ama e qko kato tank - i vse pak mi uto4ni koe polo te e vozilo kato trabant - mk1 ? mk2 ? mk3 ?

 

Не им знам серията. Ето такова беше, но 4 врато:

 

17204_8418.jpg

 

И не само съм се возил, но съм и карал. Като за килограмите си нямаше никаква динамика и меко казано возеше твърдо. И не бих казал, че вътре беше особено широко. Сравнено с Матиз и Смарт може би, но като цяло беше кофти. Напълно е нормално за този клас кофти возията и тясното пространство, разбира се. И все пак си мисля, че ако регресираш от Голф 2-ката към Поло няма да се чувстваш комфортно. Даже в продуктовата гама на VW това си е слизане един клас по-надолу.

Link to comment
Share on other sites

Пазу, да те питам. Като искаш бегачка, що не се огледаш пак за Пунто ама ГТ или другия вариант, който обаче е на години като Голфа - Рено 5 ГТ...и имаше още едно Тойота Старлет ли да беше другата заводска турбинирана кола до 150 коня и която не струва две шапки пари. Другото е Купе турбо, но не мисля, че ще го изхраниш, а и частите(хубавите) идват малко на нагорно.

 

Просто намяткам предложения, които да се изправят срещу Хонделата в първия ти пост. Пък и удоволствието от турбо кола е съвсем друго, да ти "писука онова славейче" на всяка смяна на предавките. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Аз зема направо да си направа две деца , са ожена на 20 и да си купя едно комби барем стане спокоен шофьор от мен , а ?

Link to comment
Share on other sites

Аз зема направо да си направа две деца , са ожена на 20 и да си купя едно комби барем стане спокоен шофьор от мен , а ?

Абе аз сериозно ти говоря. Не се ебавам. Хондата нали бяга? Е и ония бягат +това, че срещу хилядарка можеш да ги направиш да го наречем леко по-палави. Ти сам каза, че те влече. И мен ме влече, но си седя на задника........за сега :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...