Jump to content
BulForum.com

CRX или Punto


pazu

  

60 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply

Абе стига сте ми чели морал , моля ви се.Ся темата е за хонда црх и фиат пунто , ама така като гледам почва май само за хонда да е :lol: . Поздрав - http://www.youtube.com/watch?v=JDg50_TbtYM . Ся остава само да побързам с парите , че моята ме кара на нейният бал да я карам на отворен гюрук :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Както и да е , както каза това си е твое мнение , не е задължително да е "вярно".

Все пак говоря като човек който е карал само дизели от както си е взел книжката , като се взима дизел се взима запазена кола е не най-евтината възможна , тука сигурно всичките дизели по автосалоните са на по 400 000км какво очакваш да не се чупят ли ..... сигурно.... от там тръгват и всичките митове колко са чупливи ..... те и а4-ките имали супер слабо окачване , много интересно как тогава за 2 години и 70 000км съм и сменил 2 биалети и 2 носача....... |

Всеки гледа да вземе най-евтиното и после разправя колко се чупело и не говорим за дизел/бензин а за кола като цяло......

 

 

ПС : филтъра за горивото не е майка си и баща си , виж ГНП-то да ама вече ги ремонтират и сменят почти всичко за 1000-1500лв така че.... не мисля че е особен проблем.

 

Тук си адски прав.При нас се търси да е евтино, не да е запазен автомобила.Беше ми втръснало да ми казват по автосалоните, че евтино я давали ама тва трябва да сменя, онва потрошено, ама през тапицер трябва да мина да ми смени скъсаното, да ми махнат габърчетата от корите на врататите ама иначе цена щяли да ми направят.Евтино щял съм да я взема.Даже един ме гонеше в един автосалон за един Меган.

Точно по тази причина и аз си търсих кола повече от 6 месеца и тези, 2 които бях харесал взех 1-та.И 2-те бяха сини на цвят но едната не беше обслужена, беше няколко месеца по-стара, беше по-скъпа,беше с някви смотани гуми и липсваха капачките на джантите за това избрах другата.Иначе беше от Швейцария, което беше голям +, но само за това нямаше как да я взема.

Иначе дизелите по европа, които продават около 8 годиншни са поне на 200 000.Нищо чудно че тук като ги докарат по-стари да стават на 150 000 в салона и после да се трошат като бясни.

 

 

Незнам кво им се кефите на тея спортни волани....Нито са някви красиви, нито имат еърбеци, нито са удобни за каране в града....

Link to comment
Share on other sites

 

>> Пробег: 13000 км

 

Да бе да... като че ли първата цифра се губи и съм 100% сигурен че не е нито 1ца нито 2ка... от 93та година насам вече 15 години да е стояла в гараж досега е силно съмнително... хора които малко карат ги навъртат тези за 1 година за 15 години с малко каране е най-малко 250,000 км тази кола...

Link to comment
Share on other sites

>> Пробег: 13000 км

 

Да бе да... като че ли първата цифра се губи и съм 100% сигурен че не е нито 1ца нито 2ка... от 93та година насам вече 15 години да е стояла в гараж досега е силно съмнително... хора които малко карат ги навъртат тези за 1 година за 15 години с малко каране е най-малко 250,000 км тази кола...

Дедо, това е след основен ремонт на двигателя.

Link to comment
Share on other sites

Или смЕна :) на агрегатЯ.Все таз.Двигател страх от Км няма.Стига да се поддържа - златно правило.Не както в Бг всеки кара, колкото да върви (на гасССссс).

Link to comment
Share on other sites

Дедо, това е след основен ремонт на двигателя.

 

Може и да е от момента когато е решил че ще я продава (т.е. преди 2-3 месеца) до настоящия момент...

 

 

 

PS: Pazu, няма ли начин някой по-сериозен човек да ти даде 1 рамо и да се сдобиеш с малко по-стабилно возило - примерно някой 2-3 годишен лансър (не ЕВО!) ? Защото тези и 2те според мен не стават за друго освен да им видиш сметката като на Голфа а да продължаваш да караш евтини коли с нагласата "кво ми дреме тя и без това нищо не струва" ще ти докара маса кофти навици.

Link to comment
Share on other sites

... и лизингите не са лош вариант за човек със стабилни доходи. Лансър на две-три години сигурно ще ти дойде нанагорнище, но все можеш да вземеш нещо по-новичко от изброените возила. А кола без климатик и еърбеци изобщо не мога да разбера кой би си купил. Защо не вземеш и без предпазни колани нещо?

Link to comment
Share on other sites

... и лизингите не са лош вариант за човек със стабилни доходи. Лансър на две-три години сигурно ще ти дойде нанагорнище, но все можеш да вземеш нещо по-новичко от изброените возила. А кола без климатик и еърбеци изобщо не мога да разбера кой би си купил. Защо не вземеш и без предпазни колани нещо?

 

Ти не видя ли че той очевидно иска да е като оная катерица от видеото. Като се халоса някъде и да го събират 100м по напред в полето. От тези двете взимай хондата , все едно цял живот коли с климатици сме карали. Имай на предвид че мотора е заминал тотално (здрави са тия хонди здрави ама колко да са здрвави ?) но пък ще е резак и квото и да е ще се родиш след тоя гоуф :) Иначе нова кола без клима си е престъпление да се продава съгласен съм :)

Link to comment
Share on other sites

PS: Pazu, няма ли начин някой по-сериозен човек да ти даде 1 рамо и да се сдобиеш с малко по-стабилно возило - примерно някой 2-3 годишен лансър (не ЕВО!) ? Защото тези и 2те според мен не стават за друго освен да им видиш сметката като на Голфа а да продължаваш да караш евтини коли с нагласата "кво ми дреме тя и без това нищо не струва" ще ти докара маса кофти навици.

Брат ми си взе такова преди година и хич не ми харесва .. Fuck the new cars , I ride old school ;)\

Защо не вземеш и без предпазни колани нещо?

Щото не предлагат ...

 

Пак се откланяте много от темата .. що , що , що ... ЩОТО ! Ся дилемата е хонда или фиат , а не бмв на 13 000 км и 15 години или нов мицубиши лансър ...

Link to comment
Share on other sites

като ти чета мненията и сравнението между двете нямащи нищо общо коли, най-добре се насочи към друга марка автомобил остави хондите да ги карат неверниците и без тва откакто паднаха цените хонда почна да става нарицателно кат голфа... двигателите които се предлагат за дел сола са два поне в европа един вал 1,6 125коня и два вала 1,6 160 коня... която бих си купил ако си имам и друга по-голяма кола.... 1во не всички са с ел. покрив и второ има и с клима, но са мноооого рядко... карал съм такова 160 коня без покрива и мога да ви кажа само, че е мания чувството не може да се опише ... особено при звука на двигателя между 5800об/м и 8000об/м

Link to comment
Share on other sites

А кола без климатик и еърбеци изобщо не мога да разбера кой би си купил. Защо не вземеш и без предпазни колани нещо?

 

Рацерите мило и драго дават за такова нещо ;) Като няма клима не бута коне, като няма еърбеци, като сложи селски спортен волан няма ламБа дето да святка ;)

 

 

Иначе незнам кво му предлагате на младо момче кола на 2 3 години.Освен ако мама/тате не са баровци да дават кинти едно момче на 20-на години неможе да я подържа.Да, ще я купи и ще седи пред блока да се хвали на махаленците, че има нова кола ама само може да е припали веднъж в седмицата щото за повече няма пари.Пък като се има предвид, че преди тва е карал 20 годишен Голф, сега със сигурност не е добро решение да се взема нов резак.

Link to comment
Share on other sites

С риск да излезе, че давам акъли, обаче рейсър на 20г. не ми се струва добре да кара кола без еърбеци.

 

Иначе ако бях на твое място много бих се чудил коя от двете да избера. И двете коли си имат плюсове и минуси, не можеш да питаш хората кое биха избрали, тъй като колите са съвсем различни като предназначение, като начин на каране и това решение можеш да си вземеш единствено и само ти. То се е видяло, че друг във форума с твоето мислене няма. Тук всички са някакви назадничеви пенсии дето искат еърбеци, простаците им с простаци.

Link to comment
Share on other sites

Тук всички са някакви назадничеви пенсии дето искат еърбеци, простаците им с простаци.

А някои от пенсиите даже реват и за климатик в жегите...деба и разглезените дъртаци... :P

Link to comment
Share on other sites

Иначе незнам кво му предлагате на младо момче кола на 2 3 години.Освен ако мама/тате не са баровци да дават кинти едно момче на 20-на години неможе да я подържа.

 

Всъщност не може да я купи - поддръжка на нова кола няма - само сипваш бензин и караш... Един приятел си взе 3 годишен Авенсис от магазина на Тойота-София с гаранция 10,000 км, обслужена и всичко (на 100,000км кола - всички екстри вкл. кожен салон, ксенони, чистачки на фаровете и т.н.). Така че поддръжката е нулева, въпроса е в първоначалната инвестиция затова и тогава попитах дали няма кой да му помогне малко.

 

А примерно едно такава кола ще го научи на доста по-внимателно и спокойно каране - най-малкото защото ако стане нещо после болката ще е доста по-голяма а и нова кола се пази а стар таралясник какво да му пазиш тъй и тъй е на доизживяване... Отделно че хубавата кола ще те пази теб доста по-добре от някоя 20 годишна полу-изгнила кошница без (или с неработещи) еърбеци и още маса проблеми по нея... Но проблема с насипването на 15-20к за въпросното возило е друга тема...

 

 

Пък останалите са хитраци, дето до сега не са си виждали копчето 'on/off' на таблото за клима-та.

 

Ааа виждали са го обаче след грешката да го цъкнат 1 път после са съжалявали и са се разкайвали за стореното и не са пробвали 2ри път :lol:

Link to comment
Share on other sites

Всъщност не може да я купи - поддръжка на нова кола няма - само сипваш бензин и караш... Един приятел си взе 3 годишен Авенсис от магазина на Тойота-София с гаранция 10,000 км, обслужена и всичко (на 100,000км кола - всички екстри вкл. кожен салон, ксенони, чистачки на фаровете и т.н.). Така че поддръжката е нулева, въпроса е в първоначалната инвестиция затова и тогава попитах дали няма кой да му помогне малко.

 

Ха, каското на нов автомобил не го взимаш в предвид, така ли?

На един студент, който има рехави доходи не знам как може тази "малка" разлика да не го касае..

Хайде, някой ще помогне за покупката, но после и данъци и поддръжката кой ще ги поеме?

 

Да не говорим за цените на консумативите на една 3-5 годишна кола и на друга, която е на 8-10...

То ако разликата бе само в началната покупка и аз да се мятам на нещо ново и хубаво, но уви не е!

Link to comment
Share on other sites

То само смяна на масло в официален сервиз е доста над 10-те лв при произволен гаражен майстор.

Link to comment
Share on other sites

Ха, каското на нов автомобил не го взимаш в предвид, така ли?

На един студент, който има рехави доходи не знам как може тази "малка" разлика да не го касае..

Хайде, някой ще помогне за покупката, но после и данъци и поддръжката кой ще ги поеме?

 

Да не говорим за цените на консумативите на една 3-5 годишна кола и на друга, която е на 8-10...

То ако разликата бе само в началната покупка и аз да се мятам на нещо ново и хубаво, но уви не е!

 

Всичко е до автомобила за консумативите. Вземи някой 8-10 годишен мерцедес S-класа и сравни с тези на нова Октавия примерно и пак да си говорим. Това че е по-нова колата не е задължително да са ѝ по-скъпи консумативите нито да се кара единствено в официалния сервиз освен ако не е гаранционна, а ако е гаранционна освен консумативи няма да има нужда от други ремонти и се предполага да не се налага смяната на нищо кой знае какво - говоря за ремонти от сорта на нещо прецакано по скоростната кутия, предница, заминали амортисьори, свещи, и т.н. , докато при една 15 годишна кола няма как да не "се обади" нещо всеки 2ри-3ти месец, ако ще и да е дребно.

 

За каското съм съгласен, данъците на моята са под 500лв (последно платих едни 450 обаче не помня за 1 или 2 години платих) а и не говоря за някаква особено скъпа кола, просто за нещо под 5 години което да е по-сигурно а не някаква 15 годишна "резачка" на която и е взето здравето вече 2 пъти.

 

 

 

То само смяна на масло в официален сервиз е доста над 10-те лв при произволен гаражен майстор.

 

А разликата между оригинално масло и турския боклук за 5лв сложен от гаражния майстор и разликата в държането на автомобила не го слагаме никъде обаче.

Link to comment
Share on other sites

А разликата между оригинално масло и турския боклук за 5лв сложен от гаражния майстор и разликата в държането на автомобила не го слагаме никъде обаче.

Че кой те спира да си купиш оригинално масло и да ти го сложи гаражния майстор?!

Link to comment
Share on other sites

Че кой те спира да си купиш оригинално масло и да ти го сложи гаражния майстор?!

 

Например факта, че ти отпада гаранцията ако не се извършва ВСЯКАКВО обслужване по време на валидността й в официалния сервиз. Нека не забравяме, че всяка смяна е на определени километри и се отразява със заверка в Сервизната книжка, в която гаражен "майстор" не си спомням да има право да пише. :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Рапторе, изпуснал си контекста :) Ставаше въпрос колко по-скъпо е да си "отглеждаш" нова кола....бе прочети нагоре и ще разбереш :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...