Jump to content
BulForum.com

CRX или Punto


pazu

  

60 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Да предположим че са ми попаднали малка сума парички в ръчичките , но достатъчна да ме мотивира към насочванет към ново автомобилче , тъй като голфа колкото и да е спортно ориентирана , поддаваща се на тунинг , грабваща окото ( :laughing: :laughing: ) , яка , издръжлива и масова кола - просто не е вечна и 21на годинки просто почват да се обаждат вече - бавно , но славно ... пък и аз съм човек стремящ се към разнообразието и за това от бая време насам съм си 'aресал две моделчета и хипотетично бих искал авто гурутата в тоя форум да дадат мнение , кое е по-доброто . Няма да бъде голф отново , щото след 2ката всичко друго е лайно .

БМВ също няма да е , щото за добро или за лошо всичките са със задно , което мен не ме влече особено .

 

Най-важното е , да не се афектирате от това че del sol-a не е практична изобщо , тъй като практичност специално за мен означава да си пренеса от точка А до точка Б , мен си и един сак багаж поне със 160 км.ч. :)

 

Избора е следният :

 

img4a5fdedc6ea55.jpg VS 1997.honda.civicdelsol.4825-396x249.jpg

 

Ще изброя + и - , от моя гледна точка , незначителен опит , както и думи на приятели притежаващи някоя от следните коли :

 

Fiat Punto 1.9 JTD 85 к.с. 2002г.

 

+ Дизайн ( Допада ми 2вратаката тип 3+1 места - или тая дето я водят уж товарна)

+ Возия горе-доло

+ Ускорение (точно този модел пък е 2ро място след лидерството в класа и годината)

+ Климатик

+ Що годе поносима от финансова гледна точка поддръжка и консумативи

+ Малък разход

- Италианска кола

- Вътре е някак си .. дървено :wacko:

- Малък багажник

- Изключително тясна отзад

 

Honda CRX del sol 1.6 16v 125 к.с. 1994 г.

 

+ Дизайн ( Събира очите , особено с електрическият покрив )

+ Ускорение (980 кила към ту 125 коня)

+ Двуместна ( поне за мен е + ... аз тука да не съм автобус ... )

+ Купе

+ Кабриолет с твърд покрив

- Малък багажник ( особено след като се прибере покрива вътре)

- Няма климатик

- Возия - бая твърда

- Малко по-скъпи части , но пак са поносими .

- Малко нисичка е

 

Извинявам се ако не съм улучил раздела , ама помня че мидекс пусна същото питане преди време , когато се колебаеше за новият му спортен автомобил ( който ще е просто нищо , ако се спра на дел сол-а :P ) .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 120
  • Created
  • Last Reply
...помня че мидекс пусна същото питане преди време , ...

Да, ама мидекс пусна темата си в раздела на фиат, защото тогава питаше за фиат-купе...А за избора ти - първо си задай въпроса, дали има за теб значение разликата от близо 10 години между двете.

Link to comment
Share on other sites

Да, ама мидекс пусна темата си в раздела на фиат, защото тогава питаше за фиат-купе...А за избора ти - първо си задай въпроса, дали има за теб значение разликата от близо 10 години между двете.

Не :P . Даже се радвам че и двете нямат противоподнасящи , занасящи , автопилоти и всякви джигито-излишни системи :)

 

ПП. Ако трябваше да съм честен , бих направо се борил за една тойота селика от онея със адските фарове ... ама много пари идва за моята самостоятелна фирма в момента :}

Link to comment
Share on other sites

Нито едната от 2те... на теб ти трябва СИГУРНА кола докато се научиш да караш... Особено на пунтото и 120км/час са му много ти 160... да не говорим че пунто е по-малко от голф... ако CRX-a беше по-нов щеше да е ясен избора но при това положение а и вероятността други рейсъри като теб да са и взели вече душата е много голяма, затова по-добре потърси още малко...

Link to comment
Share on other sites

Имам 1.9JTD 3 врати, само че 80 к.с. ....... какво да ти кажа самолет.

За возия недей се надявай, лагерна количка, обаче как дърпа не е истина.... повече от 190км. невърви, обаче ги ускорява доста добре.

Все пак незабравяй че тежи 860 кила :woot

За подръжка и части..... имам много алтернативи, може да минеш доста тънко, но ако държиш на оригиналните.... минаваш дебело.

На моя слагам само иригинални части, защото съм ял попарата на ментаците он евро 07 мерси излиза скъпо после...

Ето и цените някой чести които съм сменял по моето ;)

Eстествено това са цени, без труд, защото в случая аз си обслужвам колата.

01. Предни дискове BREMBO - 150лв. броя

02. Накладки FERODO - 80лв.

03. Комплект за смяна на ангренажа - 270лв.

04. Пистов ремък - Gates - 20лв.

05. Обтяжна ролка SKF - 86лв.

06. Паразитна ролка SKF - 83лв.

07. Ролка на генератора - 180лв.

09. Всички филтри (маслен, въздушен, горивен и филтър купе) MANN - 120лв.

10. Масло 10W40 Selenia 5л. - 68лв.

 

Виж това тук:

Link to comment
Share on other sites

Не искам да оспамваме темата ама айде стига с тия самолети, а? :)

 

Твоето с клима ли е?И какви пари го взе? (все пак логични за темата са въпросите)

Link to comment
Share on other sites

не мога да разбера по какви признаци да ги сравняваме двата автомобила,при положение,че нямат допирни точки просто?

 

едното е икономична студентска количка за града,другото е двуместен ентри левел спортен автомобил от сорта на мазда мията :blink:

Link to comment
Share on other sites

Абе вярно...няма база за сравнение, ама явно ги е дал да ги сравняваме заради (както той сам е писал) това, че си е "aресал две моделчета" - най-вероятно става дума за 2 конкретни екземпляра (щом е цитирал и годините), които са му изпаднали евтино.

Link to comment
Share on other sites

Не искам да оспамваме темата ама айде стига с тия самолети, а? :)

 

Твоето с клима ли е?И какви пари го взе? (все пак логични за темата са въпросите)

 

Има клима да, с най-високата степен на оборудване е все пак.....

За пари.... декември го взех за 6 000лв.

Link to comment
Share on other sites

Недей купува кола без клима ;)

 

За маниаци рацери климата е минус(смуче мощност).

Аз поне не бих си купил кола с клима, освен ако не е 180+ кс

 

За мен от тея 2те избора е хонда, ама с Vtec 1.6 160кс (това е двигатела!)

Това в купе под тон смятай как върви, освен това е високооборотен с як звук, с един чип за махане на лимитера си става реза4ка :wir

Оригинално е с redline 8,200 RPM :woot

 

Какво му е на задното - едно BMW E30 318is си е перфектно, пък може и след време да се зарибиш по дрифта. Само едни амортисьори и пружини и става ултра стабилно и готово за писта.

Зимата ако имаш гуми и LSD не е толкова зле, само трябва да се внимава.

Link to comment
Share on other sites

В крайна сметка колата е кабрио, поне по мое мнение лятото тоя климатик щеше да е малко излишен или поне лесен начин да харчиш бензин...иии да вземи Хондата :laughing:

Link to comment
Share on other sites

Много странен въпрос... Двете коли са инщо общо, ако ти се кара нещо спортно вземи кабриото, ако повече държиш на комфорт взимай 8 години по новата кола...

Link to comment
Share on other sites

Е ти добре ли си да има рацерска хонда с редлайн 8000 и да не е изкъртил катализатора и сложил спортно гърне :lol: ...аа и мощна музика.

 

И аз се чудя защо на тези 2те се спираш точно - те нямат нищо общо - в крайна сметка какъв тип кола искаш?

Link to comment
Share on other sites

Климата има бутон за пускане и спиране, молим.Кола без клима си е набутвация ако не я купуваш като ценен екземпляр просто.Него му трябва - предполагам - за ежедневно каране.Клима трябва да има, дали климатроник или климатик, той да си реши.Аз лично без климатроник не бих я взел - ако ще и слаган след това, от морга купен.

Link to comment
Share on other sites

Да , и я ми обясни за какво по-точно ми е климатика , като лятото имам ел.гюрук като слънце и заден отварящ се джам , а през зимата имам едно прекрасно парно . Остава само да мисля за дъждовните дни през жаркото лято , но пък тогава се разхлажда и не е чак толкова горещо ... мама му стара , човек да си помисли че все едно не си бил в казармата ...

 

Относно карането ... нямам нищо , ама абсюлютно нищо против ( поне за сега , на тая възраст ) де се возя в двуместна , лагерна количка , дето да вдига от 0-100 за около 5-6 секунди :)

 

Дадох ги за сравнение , тъй като главно съм се насочил към спорта , а не към някоя комфортна катафалка ... дилемата е дали наистина искам двуместна кола , пък и не знам .. все още не съм се качвал във хондата и не знам като как ще ми е вътре с моите 1.78 ...

Link to comment
Share on other sites

Ти ходил ли си?Аз не съм, набор 88 съм.И ...жули си без клима, то и ел. пакет не ти трябва, регулируеми фарове...пич...на ТЕБ не ти трябва и кола.Знаеш ли какъв айляк е без кола?Лятото пеша, през другото време с градски и междуградски автобусен/жп и т.н. транспорт.Хем с нови хора се запознаваш...тия коли са...мани ги, "обясни ми за какво по-точно ти е колата"?!

Link to comment
Share on other sites

Да , и я ми обясни за какво по-точно ми е климатика , като лятото имам ел.гюрук като слънце и заден отварящ се джам , а през зимата имам едно прекрасно парно . Остава само да мисля за дъждовните дни през жаркото лято , но пък тогава се разхлажда и не е чак толкова горещо ... мама му стара , човек да си помисли че все едно не си бил в казармата ...

 

Относно карането ... нямам нищо , ама абсюлютно нищо против ( поне за сега , на тая възраст ) де се возя в двуместна , лагерна количка , дето да вдига от 0-100 за около 5-6 секунди :)

 

Дадох ги за сравнение , тъй като главно съм се насочил към спорта , а не към някоя комфортна катафалка ... дилемата е дали наистина искам двуместна кола , пък и не знам .. все още не съм се качвал във хондата и не знам като как ще ми е вътре с моите 1.78 ...

 

 

 

Ела да те повозя на кабриолет на 30+ градуса да видим трябва ли ти климатик... По усещане нямаш нужда, но после като те зацепи тиквата.

 

Или недай си боже получиш слънчев удар.

Link to comment
Share on other sites

Може ли аз да дойда да ме повозиш :rolleyes:

 

Иначе аз лично при всички случаи ще избера Хонда пред Фиат. Само че по-скоро ще е Сивик. CRX, както и Миата, повече ми прилича на Matchbox количка.

Link to comment
Share on other sites

Аз честно казано, не знам защо не се е насочил към

crx.jpg

това вече е една много сериозна кола с предно - която ако човек има пари и желание може доста да подобри.

Link to comment
Share on other sites

...нямам нищо , ама абсюлютно нищо против ( поне за сега , на тая възраст ) де се возя в двуместна , лагерна количка , дето да вдига от 0-100 за около 5-6 секунди :)

Аха...най-после си в категорията ми и може да се гоним с тебе. :laughing: ...само, че...пусни моля ти се още някоя секунда към цитираните (а дали все пак не трябваше да напишеш 3-4 секунди), защото иначе ще трябва да си изключвам климатика като се дърпаме, за да те догоня...пък много жега вънка... :lol:

 

...ще я боядисам в цветовете на голфа , едно че ще стане супер стелт кола , друго че ще продължа традицията...

Ами, що...може направо да пренесеш двете ленти от голфа (не лъжи, че си ги боядисвал :lol: ), както и всички аксесоари, с които си го накичил досега...така ще ти е по-малко мъчно след като се разделиш с него, а и друго си е човек да види CRX с VW-капачки на джантите от голф...сигурно ще е единствената така модвана хонда в света. :woot

Link to comment
Share on other sites

Не се откланяйте от темата , моля ви се :lol:

 

Eдно е сигурно - както се живее в голфа без климатик , така може да се живее и в хондата . Пък относно ускорението и без това точно тая хонда е супер масов модел и се слива невероятно лесно в "тълпата" , за тва , за още по-голям камуфлаж ще я боядисам в цветовете на голфа , едно че ще стане супер стелт кола , друго че ще продължа традицията , 3то че ще се забелязват отдалеч 125те кончета под капака , а с махнат гюрук ще се вижда добре и магарето зад волана :lol:

 

ПП. Винаги съм предпочитал бензина . От сега си представям багажника на хондичката . В лявата NOS , в дясната част LPG :wub: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...