Ael Posted September 11, 2009 Share Posted September 11, 2009 Онзи ден на прибиране от морето реших да я провера мойта до къде е стигнала с развитието си. Бяхме четери човека ,бебе и багаж дюкме колкото може да събере колата.Рекорда ми с тази кола по принцип е 190км сам без пуснати климатици ,фарове ,радиа и всички "пиявици" на мощност. За да има интрига оставих климатика да работи за да видя кво се случва. Еми пак си ги дигнах 190 и пак спря да набира точно там. От този момент си вадя извод че разните климатици и 200кг в повече например не оказват някво влияние за максималната скорост. Преди да сте ме изяли за бебето и опасната скорост с която съм го возил да спомена че теста се проведе в почти идеални условия и с много внимание и концентрация Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Въздушното съпротивление е най-големия фактор, влияещ максималната скорост. Масата влияе на ускорението. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Въздушното съпротивление е най-големия фактор, влияещ максималната скорост. Масата влияе на ускорението. А с по-мощен двигател и скоростта е по-висока и ускорението е по-добро... Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Два пъти по мощен двигател - някакви си 40-50 км/ч отгоре. Не ми се смятат уравнения сега за точната цифра Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 С по-мощен двигател Дядо, в главата ти. Ако съотношението маса/ к.с. е по-лошо на по-мощния агрегат нямат значение кончетата. Най-важно за ускорението е специфичното отношение маса/мощност. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dunata Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 С по-мощен двигател Дядо, в главата ти. Ако съотношението маса/ к.с. е по-лошо на по-мощния агрегат нямат значение кончетата. Най-важно за ускорението е специфичното отношение маса/мощност.И аз така мисля. И моето е 140 коня, ама нали е 2+ тона и си набира като обикновена Астричка... Link to comment Share on other sites More sharing options...
beku Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Два пъти по мощен двигател - някакви си 40-50 км/ч отгоре. Не ми се смятат уравнения сега за точната цифра Не е точно така. Пример: Астричка Ф комби 75к.с. повече от 150-160км/ч много трудно, абе направо невъзможно, независимо колко човека са вътре. БМВ 520 1993г. 150к.с. 240км/ч и реално възможност за още, това съм го пробвал макс с 2 човека вътре, но едва ли ще има разлика, ако е малко по тежко. Разликата в килограмите е в полза на астрата или поне така си мисля. Разликата не е 40-50 а 100км/ч. Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Хайде да не спорим, а? За да бъда абсолютно точен: ускорението зависи от въртящия момент към масата + възд. съпротивление, макс. скорост - мощноста към въздушното съпротивление, независимо от масата!!! (на хоризонтален път) Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Хайде да не спорим, а? За да бъда абсолютно точен: ускорението зависи от въртящия момент към масата + възд. съпротивление, макс. скорост - мощноста към въздушното съпротивление, независимо от масата!!! (на хоризонтален път) 100% съм съгласен . Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Забравих много важен фактор! Липса на вятър Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Батка не се обиждай,ама ако се опитваш да ми кажеш,че 165км/ч с 20 годишен кадет(на който му трябва една цигара време да ги вдигне) точно на този път пълен със селски бекове(минаваш през 2 села и 2 разклона е безопасно.... :confused Първо явно Кадет не си карал, окей, разбирам че си се заблудил. 165км/ч Кадета ги вдигна от табелата за излизане от Пловдив до първия десен полегат завой. Това на Пещерско шосе. Второ, след като знаеш колко е натоварено движението по тоя точно път, според тебе по кое време съм ги вдигнал. И мислите ли и двама умници че съм карал с тая скорост през целия път ???? Верно с Вектрата карах почти целия път с тая скорост, но пък през ноща на Пазарджишко шосе няма коли през седмицата, нито ченгета, да не говорим че пътя е доста широк и място има за 4 коли да се разминат. Хайде мислете малко преди да пишете или поне се запознайте с подробностите преди да ми давате медали. И не се обиждам, няма от какво да се обиждам. И сам много добре знам какви малоумници карат по двата пътя и колко пъти съм бил на косъм от особено тежки катастрофи. Имай на предвид че почти всеки ден, последните 4-5 години го минавам поне по един път едното от трасетата. Щом съм жив досега, явно не съм толкова безразсъден. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Да бе умник, 4 автомобила се разминават там без никакъв проблем. Тъпите пътни инженери обаче не са на твоето интелектуално ниво и са решили да го направят като за 2. Ей тъй, защото са тъпи и не са се сетили да го направят за повече. По този път много добре знаеш как карат много често по три автомобила на 2 платна. Не можеш да разчиташ, че тоя срещу тебе дето иска да изпреварва ще те киризи с колко се движиш, че да прецени, че не може да тръгне да изперварва. Еле пък да разчиташ, че прехваления от теб Кадет ще успее да спре в инфарктна ситуация от такава висока скорост до нула. Сигурно е с барабани колата даже. А пък тая реплика "ти кадет карал ли си" съм я чувал като "ти мазерати карал ли си?". Не съм и предполагал, че ще я чуя в този вариант И сам много добре знам какви малоумници карат по двата пътя и колко пъти съм бил на косъм от особено тежки катастрофи. Да бе, тия малоумници! Качват се на 20 годишни хлопели и карат като състезатели, че им се привиждат и 4 платна даже! Link to comment Share on other sites More sharing options...
George_131 Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Ето моите данни: 1. Колко - 205 км/ч 2. Къде - Магистралата преди Бургас 3. С какво - Голф 3 1.6 AFT 101 коня 4. Защо само толкова - толкова може, а и това беше само за да я пробвам от тогава до сега повече от 150 и то като изпреварвам на АМ не вдигам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krank Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Първо явно Кадет не си карал, окей, разбирам че си се заблудил. Кадета верно е перформънс зверче.Супер сигурна кола.Кадет капка по заводски спецификации е изключително нежелателно да се кара със скорости под 150.След като вдигнеш 140 и включиш на втора,се задействат множество асистиращи шофьора устройства.Колата автоматично се снижава с 7 сантиметра.Спортното 20 годишно окачване започва да люлее колата при всеки завой и тези минифлуктуацийки моментално влизат в резонанс,значително увеличавайки кинетичната енергия на колата.Двигателя започва да вие съвсем не защото ще му изхвръкнат клапаните и ще ударят някои минувач по главата-това е само привидно.При скорости над 150,задвижващият агрегат на кадет капка се развърта и влиза в оптимален режим на работа.Мощността започва да нараства в геометрична прогресия и е ограничена само до това,колко е луд шофьора и колко ще натиска гаста.Увеличаващото се въздушно съпротивление се редуцира чрез интелигентната система-патент на старите опели-динамично формоване на купето.Големи парчета ръжда се отделят от купето,създавайки нови отвори,формирайки нови канали които отвеждат въздушният поток по оптимален начин и залепят капката за асвалта.В този си режим на спортна работа,кадета се доближава по handling характеристики до болид на формула едно.Малко избрани хорица са имали честа да карат кадет капка и за се уверят в невъобразимите му динамични характеристики позволявайки сигурност при високи скорости,уникално поведение на пътя,отлепяша лицето спирачна система със керамични предни дискови спирачки гарантиращи максимална сигурност.Кадет капка в ръцете на компетентен шофьор с правилна преценка на пътната обстановка може да се кара далече над ограниченията като настъпването на пътно произшествие е напълно невъзможно поради гореизброените причини. Link to comment Share on other sites More sharing options...
beku Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Хайде да не спорим, а? За да бъда абсолютно точен: ускорението зависи от въртящия момент към масата + възд. съпротивление, макс. скорост - мощноста към въздушното съпротивление, независимо от масата!!! (на хоризонтален път) Ми то с тебе никога не може да се спори, така че няма и да се опитвам повече, щом за теб по разни книге пише че черното е бяло и ти вярваш ОК... Link to comment Share on other sites More sharing options...
paagrio Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Кадета верно е перформънс зверче.Супер сигурна кола.Кадет капка по заводски спецификации е изключително нежелателно да се кара със скорости под 150.След като вдигнеш 140 и включиш на втора,се задействат множество асистиращи шофьора устройства.Колата автоматично се снижава с 7 сантиметра.Спортното 20 годишно окачване започва да люлее колата при всеки завой и тези минифлуктуацийки моментално влизат в резонанс,значително увеличавайки кинетичната енергия на колата.Двигателя започва да вие съвсем не защото ще му изхвръкнат клапаните и ще ударят някои минувач по главата-това е само привидно.При скорости над 150,задвижващият агрегат на кадет капка се развърта и влиза в оптимален режим на работа.Мощността започва да нараства в геометрична прогресия и е ограничена само до това,колко е луд шофьора и колко ще натиска гаста.Увеличаващото се въздушно съпротивление се редуцира чрез интелигентната система-патент на старите опели-динамично формоване на купето.Големи парчета ръжда се отделят от купето,създавайки нови отвори,формирайки нови канали които отвеждат въздушният поток по оптимален начин и залепят капката за асвалта.В този си режим на спортна работа,кадета се доближава по handling характеристики до болид на формула едно.Малко избрани хорица са имали честа да карат кадет капка и за се уверят в невъобразимите му динамични характеристики позволявайки сигурност при високи скорости,уникално поведение на пътя,отлепяша лицето спирачна система със керамични предни дискови спирачки гарантиращи максимална сигурност.Кадет капка в ръцете на компетентен шофьор с правилна преценка на пътната обстановка може да се кара далече над ограниченията като настъпването на пътно произшествие е напълно невъзможно поради гореизброените причини. Ти май не знаеш че опелите колкото повече остаряват, толкова повече вървят, защото се самоолекотяват :laughing: Link to comment Share on other sites More sharing options...
pi4aga Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 БМВ 520 1993г. 150к.с. 240км/ч и реално възможност за още, особено възможността за 'още' доста ме развесели Link to comment Share on other sites More sharing options...
katalunec89 Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 И мислите ли и двама умници че съм карал с тая скорост през целия път ???? Верваи ми не го мисля :Д :Д Е как така те развесели,незнаеш ли,че точно този 15 годишен баварец след 240 му идва точно силата и може поне ощв 70км/ч отгоре... ! Абе това е БМВ ,не е обикновенна кола...а самолет ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 И мислите ли и двама умници че съм карал с тая скорост през целия път ???? Верваи ми не го мисля :Д :Д Е как така те развесели,незнаеш ли,че точно този 15 годишен баварец след 240 му идва точно силата и може поне ощв 70км/ч отгоре... ! Абе това е БМВ ,не е обикновенна кола...а самолет ! Може ли да купя правата над това и да го издам в "Хуморески на лято 09", за да забогатея от тая простотия. Тва да не ти е М5 по наклон И летците от Графа се страхуват от него нали, МУАХАХАХАХАХАХАХХА Колко пари си готов да заложиш, че на равен път и от собствена тяга 520-ка ЗАВОДСКА ще чукне 310 км в час Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 С по-мощен двигател Дядо, в главата ти. Ако съотношението маса/ к.с. е по-лошо на по-мощния агрегат нямат значение кончетата. Най-важно за ускорението е специфичното отношение маса/мощност. Има един лаф - каквото не става с пари става с МНОГО пари. Те и тук това имах предвид - говорех за случая когато на същата кола сложиш в пъти по-мощен двигател - примерно нещо като 400 коня на някой кадет - с такъв двигател ще вдигне 200 и ще ги подмине нищо че с другия и 150 са му много... Ще излезе на глава и със съпротивлението на въздуха и доста добро ускорение ще ти даде въпреки че ще е тежко. Много ясно че к.с./маса ще е доста по-добро... също толкова ясно е че не може да сложиш на трабант подобен двигател щото ще се разпадне при 150.... абе лигавя се с други думи, пък с Бънди ми се хванахте за думата. Едит: гледам не съм единствен.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
katalunec89 Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Може ли да купя правата над това и да го издам в "Хуморески на лято 09", за да забогатея от тая простотия. Тва да не ти е М5 по наклон И летците от Графа се страхуват от него нали, МУАХАХАХАХАХАХАХХА Колко пари си готов да заложиш, че на равен път и от собствена тяга 520-ка ЗАВОДСКА ще чукне 310 км в час Братле,не искам да те убиждам ама те мислех за по-умен.Маи само ти не схвана намека ми Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Братле,не искам да те убиждам ама те мислех за по-умен.Маи само ти не схвана намека ми Съжалявам ,аз те куотнах вече Бисера за малко да ти бие поста на Кранк на който се разсипах от смях. И да не съм офф - това е от днес: 1.Колко - 105км/ч. 2.Къде - Карловско преди труд 3.С какво - Lexus IS200 V6 4. Що само толкова - тъкмо реших да я настъпа и изкочиха някви полицаи а пък и колата беше без номера та супер късмет че не ме заковаха :ph34r: Link to comment Share on other sites More sharing options...
katalunec89 Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Еми браво-страшен си,значи вече имаме 2-ма умника не схващащи иронията,ако се появат още 2-3 ще се замисля вече за интелектуалното ниво Ето по същата логика ти си вече в подписа :Д Link to comment Share on other sites More sharing options...
Killerincho Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Жалка история мани. Чудех се дали да коментирам, но виждам всичко знаете и не обичате да мислите по това което другите пишат. Зора е единствено да покажете на целия свят колко сте отворени, колко сте големи и какви страхотни разбирачи сте Евала момчета, страшни сте. Идете сега по една злобарка да чукнете, че да може да върви всичко по вода. Айде лека от мен. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blitz^^ Posted September 12, 2009 Share Posted September 12, 2009 Ти май не знаеш че опелите колкото повече остаряват, толкова повече вървят, защото се самоолекотяват :laughing: Offtopic: Имаше един такъв лаф: Кое е единственото нещо по-бързо от един опел? Ръждата по него. Еми браво-страшен си,значи вече имаме 2-ма умника не схващащи иронията,ако се появат още 2-3 ще се замисля вече за интелектуалното ниво Ето по същата логика ти си вече в подписа :Д Шегаджия. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.