Jump to content
BulForum.com

Какво предпочитате за PCB Design?

С коя от следните програми работите или я предпочитате:  

28 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Въпроса е за цялостен дизайн - от начертаването на схемата и определянето на корпусите на елементите, през вкарването и в PCB частта и опроводяването. Споделете предпочитанията си и добрите страни заради които предпочитате дадена програма. Аз лично ползвам OrCAD но ми се струва малко 'дървена'...

Аз съм програмист, но много сериозни специалисти - мои познати и приятели - използват P-CAD - за него има възможност да си напишеш сам tool - някаква фумкционалност която ти се иска - аз лично съм писал 10-15 такива приложения - ;) ако някои иска може да му направя нещо ...

Protel естественно. Няма никакви проблеми с изходните формати за всички платкаджийници в България, включително и за роботизирано налепяне на SMD компонентите. Много добро автоматично опроводяване в псоледните две версии. Както и симулиране на процесите.

Mom4eta syglasen sym 4e protela e mnogo dobra programa no shte ti otneme mnogo vreme dokato go razu4ish.Az li4no izpolzvam EAGLE malka (okolo6,5MB) no mnogo dobra programka s mnogo bokata biblioteka i s dobro avtomati4no oprovodqvane .Ako si rabotil s drug podoben software sa ti nujni okolo 1-2 4asa za da q razu4ish prepory4vam vi pone da q razgledate.

P.S.

ima samo edin lek nedostatyk 4e free varianta na programata moje da proektira platki do 10 na 10 santimetra no pyk na kogo li mu se nalaga da pravi po golemi platki

На мен OrCad ми гърми :sick често и за това при първа възможност сейвам :D Незнам, може и от версията да е - действам с 9.2 Lite...

• 1 year later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

В началото се сблъсках с една от първите версии на Protel - Tango. Малко дървена програмка, ама работи и е правена за 8-битов PC.