INCINERATOR Posted July 2, 2009 Author Share Posted July 2, 2009 Какво ще рече по-купе? Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptor2721 Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Ще рече че е леко и спортно на вид. Точно каквото трябва да е за мен едно купе. Като ще взимам нещо тежко и тромаво по-добре с 4 врати. Много по-изпънато ми изглежда и от мергела и от аудито на мен лично. 90 хилки за френска кола не коментирам дори. Мен лично от дотук изброените най ме радва поне на външен вид. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 И на Инфито му набиваме един пирон в челото с новия Нисан 370z. 39 хил. долара още не е представен в БГ. Първия в света със синхорнизатор при превключване на по-долна предавка при ръчна скоростна кутия. http://www.hyts.hu/hk.php?l=autok/nissan/3...g&kid=30223 Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptor2721 Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 В България може и да не е толкоз нали знаеш. Освен това защо да се показва нещо което шанса да го намери тук е нулев а да го докара от чужбина се е таралеж в гащите. Ако бяха тук цените като в америка например не бих казал за 100 хилки нищо освен курвет. Ама не са нали. 370z може и да е хубав но мисля че и той е ще дойде на 100 хилки. Ако иска да си купува кола сега а не след половин година просто отпада като избор. Иначе и аз съм за него безпорно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted July 2, 2009 Author Share Posted July 2, 2009 Ще рече че е леко и спортно на вид. Точно каквото трябва да е за мен едно купе. Мен лично от дотук изброените най ме радва поне на външен вид. G37 Coupe 1719 kg по EU1 330i Coupe 1545 kg по EU1 Външния вид няма да го броим - за всеки си е строго индивидуално. За бързината G37 е една идея по-бързо демек с 0,1 е по-бързо от 330i, но това се дължи на факта, че едното е 320 коня, а другото 272. За разход няма да говорим, защото при инфинитито нещата седят адски зле. Цената в българските шоуруми е идентична. G37 94 900 лв базово, цена от шоурум в България 330i 95 500 лв базово, цена от шоурум в България @Host Като стана дума за малки купета... 135i Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 От тея е ясно, че според мен най-дорото е Лагуна Купе. БМВ-то наистина го харесвам, ама все пак е 3-ка.Квото и да е, не е 5-ца купе, та да го сравнявам с Лагуна. Добър ще и новият Меган РС, ама не му знаем цената.Все пак официално не се предлага още. Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Момчета каква е тази митична 5-ца купе която ви гони?Лада 5-ца, Рено 5-ца?Щото БМВ 5-ца няма Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted July 2, 2009 Author Share Posted July 2, 2009 Момчета каква е тази митична 5-ца купе която ви гони?Лада 5-ца, Рено 5-ца?Щото БМВ 5-ца няма Тука явно има някви различни класове специално за тоя форум. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ael Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Има май само hard top кабрио...ама то е чувал пари и нито върви, нито е нещо кой знае какво вътре. Добре верно не стоплих в началото че говорите за купета само (така е като не разбирам от европейски коли) обаче очевидно не съм си правил вятър на устата => клик Ще угодят и на тази прищявка. А пък ми е и интересно от де знаеш колко върви кабриото че да го отпишеш така с две приказки. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 И въпрос към колега горе дето писа ,че алфа били несполучливи... Пич ,колко алфи си карал или попринцип си притежавал...??? Щото аз имах КуВе със 150кончета ,което наказваше бМвта мерцедеси и всичките му салтанати( говорим за 15 годишни коли ) !!! И що си мислиш че ЕДНА БРЕРА със предно предаване няма да омаже един мергел или бмв със сходен двигател на 400 метра... ??? Работата ми е такава ,че карам много и различни марки коли ,от най-евтините до най-скъпите баровски возила... Точно една, както вече казах - Алфа Ромео 156, 2004 г. С малък двигател - 1.6 120 магарета. "Пич" (качвам се на нивото ти за секунда, после ще слеза, обещавам), аз споменах, че таблото е дървено, ти за какви "омазвания" говориш? Не съм казвал нищо за спортния дух на Алфа, който има дори и споменатата вече 1.6. Интериорът е много важна част за едно купе - противно на очакванията, масовите купета, за които говорим, не са спортни драгстери, а коли а кеф и удоволствие. Имат и накое друго магаре отгоре, разбира се, но не са състезателни машини (като голфа на pazu). Ей, аман от такива, дето "са карали много коли" и могат експертно да се изкажат по всякакви автомобилни въпроси... Най-много ме кефи като някой специалист, който се е качвал на два автомобила зачеркне цяла марка автомобили барабар с n-десет годишната им история и инженерна мисъл Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Peugeot 407 Coupe V6 HDI 205 81 275 лвRenault Laguna Coupe 3.0 DCI 81 900 лв Audi A5 2.7 TDI 89 086 лв Mercedes E250 CDI Coupe 96 813 лв BMW 325d Coupe 79 800 лв Кое бихте избрали и защо? A5-цата определено. Вътре Мерцедеса не и харесва, BMW-то пък отвън... Докато Audi-то ми пълни душата и отвън и отвътре Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Тъй като гледам, че има цени в лева, само да попитам нещо дето не разбрах - от тук спорещите, някой ще си взима ли модел от обсъжданите или само си говорите по принцип? Едит (за INCINERATOR): Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted July 3, 2009 Author Share Posted July 3, 2009 Проблем ли е, че е само дискусиика? Аз в един от първите постове написах, че това е сравнение от списание. Класациата на списанието е следната: 5 Peugeot 4 Renault 3 Audi 2 Mercedes 1 BMW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Мама му стара, човек да не зададе най-обикновен въпрос - като видят, че е модератор, веднага си мислят, че се заяжда, а на мен просто ми беше интересно...сигурно трябваше да сложа десетина усмихнати иконки, че да не се засягаш. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted July 3, 2009 Author Share Posted July 3, 2009 Мама му стара, човек да не зададе най-обикновен въпрос - като видят, че е модератор, веднага си мислят, че се заяжда, а на мен просто ми беше интересно...сигурно трябваше да сложа десетина усмихнати иконки, че да не се засягаш. Няма нищо такова, не се заяждам. Виж, че даже съм пропуснал да напиша кое на кое място е Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Спорно е дали Лексъс ще пуснат IS Coupe поради обстановката в момента в компанията.По-скоро се бърза да се пусне суперспортния им модел (онзи който горя на Нюрба).За LF-A става дума. Като прибавим и пускането на общ модел със Субару на Тойота - със задно предаване 100%, нещо като нова Селика би трябвало да е -, то не е ясно как би могло да получи приоритет доработването на IS във купе, имайки предвид и свитите продажби на Лексус и загубата на 1-вото място като луксозна марка в САЩ за сметка на БМВ при последното обявяване на данните за продажби. Защо да не върви кабриото...9.0 до 100 км/ч (208 к.с. от v6 при обем 2.5 л), освен това металния покрив се отразява на теглото, а и точно този модел, освен в is-f версия, не се слави с кой знае какво пътно поведение - камо ли при свален покрив какво ще е. 325i кабрио ги прави 0-100 за 7.6 ако не се бъркам...така че ________________________________ Няма майтап, мисля, че сме изтървали да споменем най-сериозния конкурент в този клас.Хюндай Купе.Ако някой има инфо за цени в БГ и нива на оборудване да дава мисля, че е доста по-добър и евтин вариант от другите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiTT BuLL Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Имам предложение , да съберем от всички малко парички и да вземем тези колички. Качваме се и си правим теста , а после отиваме на форумната среща да поспорим Нормално е всеки да си има предпочитания, но да не забравяме ,че човек харесва коли, които ще са му удобни. Аз като съм висок гледам да е голяма. Принчипно в аудито може да не ми е комфортно, за другитя ще се замисля. Нямам инфо но какво ще кажете за Скайлайн (доста злобничко) Нека спора продължи, а парите се събират банковата сметка ДСК-946596765678324587 Де Се Ка яяя EDIT: Но грозната предница малко ме резервира. Определено се съгласих тук, че пежо няма място май. Link to comment Share on other sites More sharing options...
бат Ицо Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Проблем ли е, че е само дискусиика? Аз в един от първите постове написах, че това е сравнение от списание. Класациата на списанието е следната: Peugeot Renault Audi Mercedes BMW Хм. Ако 407 не беше вече остарял модел, бих ги подредил по същия начин. Но грозната предница малко ме резервира. Иначе ако се оставят всякакви неоснователни предубеждения, купето на Лагуна е 1-во и надолу по класацията, а за Пежо - нека да направят следващото купе. На това не му е тук мястото. Дори 406 с малко фейслифт и съвременен интериор би изглеждало доста по добре. Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted July 3, 2009 Author Share Posted July 3, 2009 GT-R въобще няма място тук, също както и инфинитито - не са дизели, а ГТ-Р е маалко по-нагоре в класовете Edit: А за тия дето си мислят, че E-class не е за тая класация... Е клас е пряк конкурент на 3 и А5. След време ще излезне А7 което ще е конкурент на ЦЛС. А засега няма данни БМВ да пускат модел от тоя клас. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Mitsubishi Eclipse няма ли на българския пазар? Гледам в сайта на Mitsubishi Motоrs за България Eclipse-а изобщо не се споменава, странно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PiTT BuLL Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 GT-R въобще няма място тук, също както и инфинитито - не са дизели, а ГТ-Р е маалко по-нагоре в класовете Що ли се сетих, че пак оплесках да пиша докато се опитвам да се събудя Тогава твърдо заставам за лизинга (ако е широк ), но толкова пари няма да се дадат за Рено определно, по-добре да е БМВ-то, но като става дума за дизел една 123-ка ще свърши работа @INCINERATOR промени първия пост, че са само дизели- доста объркване с недочитане стана Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.