ByByy Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Имам проблем с компютъра , а не виждам каква може да е причината ! Ситуацията е следната : Няколко преинстала с различни релийзи на Windows Xp Pro Sp 2 , Win Xp Pro Sp3 и оригинално копи от Win Xp Pro Sp2 ! При всичките даваше по някоя грешка при копирането и после при инсталацията ! Резултат : Не ми качва програми , прави крашове на качени програми , не ми инсталира игри , иска ми DirectX 0 при наличието на 9.0c Системата е : Asus P5KPL-VM G31 / Video integrated / Sound 5.1 itegrated E2200 320 Hdd Seagate 7200 2x1gb 800mhz PQI Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvdrw Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Като за начало, направи ъпдейт на биоса на дъното. Може да пробваш и ъпдейт на фърмуъера на диска. Пусни да тестваш паметите с мемтест или голдмемори - заедно и поотделно. Смени интерфейсния кабел на диска и оптичното у-во. Описаните неща се правят за 4 5 часа (с тестовете). Ако не помогне - бягяй към сервиза. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Такива проблеми доста лесно се диагностицират . Не е като да кажеш нещо, което се проявява спорадично и иди го търси или чакай с дни да се прояви след всяка промяна, която направиш за тест. Смени и ДВД устройството, не само кабела, осбено ако е старо. След като тестваш каквото ти е казал dvdrw. Тва PQI ми намирисва. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ByByy Posted June 29, 2009 Author Share Posted June 29, 2009 Проблема е там , че все още е в гаранция и не мога да го отварям ! И преди съм го носил , казаха ми , че били сменили дъното , а в гаранционната карта не беше отбелязан никакъв ремонт ! И пак същото ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stenli Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Проблема е там , че все още е в гаранция и не мога да го отварям ! И преди съм го носил , казаха ми , че били сменили дъното , а в гаранционната карта не беше отбелязан никакъв ремонт ! И пак същото ! Аз залагам на проблем с рам. Все пак проблемът при всички положения е хардуеърен, така че колкото и да се мъчиш нищо не може да се направи -> носи го във фирмата от която е купен и като го взимаш направо го тествай там Link to comment Share on other sites More sharing options...
ByByy Posted June 29, 2009 Author Share Posted June 29, 2009 Фирмата е К&К ... видях , че тук в Пловдив имат 4-5 сервиза ! Компютъра е закупен от Хасково ! Гаранцията си важи и тук , нали ?! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Фирмата е К&К ... видях , че тук в Пловдив имат 4-5 сервиза ! Компютъра е закупен от Хасково ! Гаранцията си важи и тук , нали ?! Ясно. "Любимите" ни Технополис, защото и техния сервиз май беше там? . Колко пъти да се казва, че от разните големи такива вериги не трябва да се взима комп, камо ли цял с цялостна гаранция?! Това е равносилно на... ай да не казвам. Ми засега можеш да му пуснеш каквито тестове ти казаха за рам, диск, или да пуснеш копиране на голям файл от ДВД някое, тия неща поне можеш. Или зае*авай гаранцията и го отваряй. Понякога по-малко грижи ще си създадеш ако го отвориш и опиташ сам да оправиш, отколкото да го мъкнеш по сервизи където кой знае колко седмици ще караш без машина. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thebeast Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Ясно. "Любимите" ни Технополис, защото и техния сервиз май беше там? .Колко пъти да се казва, че от разните големи такива вериги не трябва да се взима комп, камо ли цял с цялостна гаранция?! Това е равносилно на... ай да не казвам. Ми засега можеш да му пуснеш каквито тестове ти казаха за рам, диск, или да пуснеш копиране на голям файл от ДВД някое, тия неща поне можеш. Или зае*авай гаранцията и го отваряй. Понякога по-малко грижи ще си създадеш ако го отвориш и опиташ сам да оправиш, отколкото да го мъкнеш по сервизи където кой знае колко седмици ще караш без машина. Е добре при условие че това е почти 100 процента проблем с рам как да го отвори?После трябва да дава пари за нов?И дори да го отвори не виждам какво ще направи ако му е дефектен рама.Може само да му отпадне гаранцията.Вярно че 2 гб рам са 40 лв но не вярвам на човека да му се дават пари при условие че компа му е в гаранция.Друг е въпроса че в такива сервизи могат да го въртят както си искат. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ByByy Posted June 29, 2009 Author Share Posted June 29, 2009 Компютъра не е мой , а на приятелката ми ! Нахендрили са я жестоко както със компа , така и със цената - 1200 лв с монитор 21" Самсунг - май месец миналата година ! Знам , аз със моя си комп - дето е на 8 години не съм имал проблеми ... щото сам си го правя Ама с тоя просто ми се опъна нервичката ! Ако беше мой ... щях да го отворя на секундата , ама първо ше пробвам с тестовете ... и после на сервиз направо !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Е добре при условие че това е почти 100 процента проблем с рам как да го отвори?После трябва да дава пари за нов?И дори да го отвори не виждам какво ще направи ако му е дефектен рама.Може само да му отпадне гаранцията.Вярно че 2 гб рам са 40 лв но не вярвам на човека да му се дават пари при условие че компа му е в гаранция.Друг е въпроса че в такива сервизи могат да го въртят както си искат. Сега си представи как си изкарваш хляба с този комп, и едно мотане дори 1 седмица ще ти струва примерно 500 лв в пропуснати ползи. Примерно говоря. Хората не (си) ценят времето, както на запад, където всеки час се плаща. Да не говорим за нервите, които с 40 лв ще си спестиш седмици наред. А и в случая ставаше въпрос че тия тестове както всички казахме, могат да се проведат без отваряне на кутията. Най-малкото ако го занесе в сервиз, ще може да им каже къде е проблема. Ако и тогава го мотат седмици, оставам безмълвен. "Почти" 100% говори за всичко друго но не и 100% . Да тества и да види. Такива проблеми изобщо не са приоритет само на рама. Може да са кабели, лоши сектори, повредено ДВД и куп други. Определено все неща, които в средния сервиз или няма да се сетят да направят, или ще го правят 1 месец, или през пръсти ще тестват 10 минути, ще го върнат уж като наред, и така ти си тровиш нервите до степен, че от ****полис даже и химикалка не би си купил следващите 10 години. Глупаво е да си губиш гаранцията...Поне им скъсай ти сега нервите на сервиза... Принципно да - ако сервизите си вършеха работата както трябва и макс до седмица да ти върнат работещ (ама наистина) комп. Но виж по-нагоре какво съм писал. Сега да изчислим дали си струва няколко ходения в сервизи, с общо 1-2 месеца без комп, и накрая с огромна вероятност отново ще си с неработещ комп...?! В тая държава е един малък ад, и даже няма как да си потърсиш правата, да не говорим, че и да има, повечето хора нямат време и пари да се занимават, а и фирмите така извъртат нещата, че в повечето случаи и 2 не можеш да им кажеш. Да пробва един два пъти, да се опари, после дори за врага си ще купува комп на части, вместо такива готови шитове. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Глупаво е да си губиш гаранцията... Поне им скъсай ти сега нервите на сервиза... Link to comment Share on other sites More sharing options...
thebeast Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Сега си представи как си изкарваш хляба с този комп, и едно мотане дори 1 седмица ще ти струва примерно 500 лв в пропуснати ползи. Примерно говоря. Хората не (си) ценят времето, както на запад, където всеки час се плаща. Да не говорим за нервите, които с 40 лв ще си спестиш седмици наред.А и в случая ставаше въпрос че тия тестове както всички казахме, могат да се проведат без отваряне на кутията. Най-малкото ако го занесе в сервиз, ще може да им каже къде е проблема. Ако и тогава го мотат седмици, оставам безмълвен. "Почти" 100% говори за всичко друго но не и 100% . Да тества и да види. Такива проблеми изобщо не са приоритет само на рама. Може да са кабели, лоши сектори, повредено ДВД и куп други. Определено все неща, които в средния сервиз или няма да се сетят да направят, или ще го правят 1 месец, или през пръсти ще тестват 10 минути, ще го върнат уж като наред, и така ти си тровиш нервите до степен, че от ****полис даже и химикалка не би си купил следващите 10 години. Принципно да - ако сервизите си вършеха работата както трябва и макс до седмица да ти върнат работещ (ама наистина) комп. Но виж по-нагоре какво съм писал. Сега да изчислим дали си струва няколко ходения в сервизи, с общо 1-2 месеца без комп, и накрая с огромна вероятност отново ще си с неработещ комп...?! В тая държава е един малък ад, и даже няма как да си потърсиш правата, да не говорим, че и да има, повечето хора нямат време и пари да се занимават, а и фирмите така извъртат нещата, че в повечето случаи и 2 не можеш да им кажеш. Да пробва един два пъти, да се опари, после дори за врага си ще купува комп на части, вместо такива готови шитове. Далеч съм от мисълта да споря но да дава грешка при инсталация на програма от кабел много ме съмнява.Брато пускай мемтеста,че ни стана интересно на всички какво му е на компа Link to comment Share on other sites More sharing options...
CyberHill Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Теди, нали все някога трябва да се опари човек. Всички правим грешки. Може пък и да случи на сервиз ( тези не ги знам ). Прав си , но в БГ никога не се знае на кой ще попаднеш, а ако питаш мен , каква е гаранцията , че примерно другия сервиз който трябва да ти смени рама примерно , няма да те мота? Без РАМ ли ще работиш ? Каквото и да си говорим почти всички сервизи са така Link to comment Share on other sites More sharing options...
ByByy Posted June 29, 2009 Author Share Posted June 29, 2009 Пуснах Мемтест и ми изскочха за първите 10% над 1000грешки --> Link to comment Share on other sites More sharing options...
thebeast Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Пуснах Мемтест и ми изскочха десетки прозорчета като това --> , но с различни номера ! Ами рама ти е изпращял което беше най-вероятно.Сега прецени ще чакаш ли гаранцията.Ако не отваряй го и махай едната плочка да установиш коя е дефектната.Питай булката ако иска да е само с 1 гега рам махай повредената и дерзайте.Ако не 42 лева има в ера кингстън 2 гб. Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Ясно. "Любимите" ни Технополис, защото и техния сервиз май беше там? .Колко пъти да се казва, че от разните големи такива вериги не трябва да се взима комп, камо ли цял с цялостна гаранция?! Това е равносилно на... ай да не казвам. Ми засега можеш да му пуснеш каквито тестове ти казаха за рам, диск, или да пуснеш копиране на голям файл от ДВД някое, тия неща поне можеш. Или зае*авай гаранцията и го отваряй. Понякога по-малко грижи ще си създадеш ако го отвориш и опиташ сам да оправиш, отколкото да го мъкнеш по сервизи където кой знае колко седмици ще караш без машина. К&К Електроникс = Tехномаркет. Една и съща фирма. Далеч съм от мисълта да споря но да дава грешка при инсталация на програма от кабел много ме съмнява.Брато пускай мемтеста,че ни стана интересно на всички какво му е на компа Аз мислех, че може да има лоши сектори на харда, но гледайки скрийншота от последния пост, явно е рама. П.П. За 1200 лева миналата година Май месец и аз взимах моята система. Самоче без монитор. И доста по-добра от тази. На тия големи маркети трябва да им забранят да продават компютри. Само и единствено проблеми може да си навлече човек. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Опа, кви ги говоря, верно че става дума за Техномаркет. И от тях, и от Технополис - все тая - компютри оттам - НЕ! За рама, да не забравяме, че такива грешки могат да се дължат и на дъното. И на процесора в редки случаи. Забравих дали каза какъв е компа (май беше Е2200), но все пак. Ако булката може да чака, ползвай гаранцията разбира се, като гледам, явно не се ползва за работа компа. Казваш , че е от рама и да видим. Ако се ползваше за работа, тогава беше много ясно, че по-добрия вариант беше да се отвори и човек сам да си оправи проблема. Освен ако го оправяха за 3-4 дена макс. Иначе днес поръчваш рам, утре идва и до вечерта работиш отново. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dvdrw Posted June 29, 2009 Share Posted June 29, 2009 Проблема не е само в магазините, а и във фирмите, които асемблират машините. Защото всеки иска да спечели максимално, а да вложи минимум пари и усилия. А и клиентите (повечето) искат Йофтинко, та да може да се върже цената с телевизора, ютията и епилатора на жената. Та така - виновен е и клиента, че им купува боклуците. От големите маркети бих си купил само лаптоп от компютрите, защото понякога наистина се пускат добри промоции, а и монитор да не забравя. Към автора - жокер - използвай сешоар... За другото се досети сам.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thebeast Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Проблема не е само в магазините, а и във фирмите, които асемблират машините.Защото всеки иска да спечели максимално, а да вложи минимум пари и усилия. А и клиентите (повечето) искат Йофтинко, та да може да се върже цената с телевизора, ютията и епилатора на жената. Та така - виновен е и клиента, че им купува боклуците. От големите маркети бих си купил само лаптоп от компютрите, защото понякога наистина се пускат добри промоции, а и монитор да не забравя. Към автора - жокер - използвай сешоар... За другото се досети сам.. Да лошото е,че сега идва голямото чакане.Ще има реплики ама трябва да го пратим до София това онова и накрая отиде 1 2 месеца.Не,че ако бяхте купили компа от някоя друга фирма нямаше да е същото.За гаранция най-минималното ми чакане е било 3 седмици.Като прибират пари всички са много любезни и бързи,но като трябва да заменят нещо не чак толкова Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Да лошото е,че сега идва голямото чакане.Ще има реплики ама трябва да го пратим до София това онова и накрая отиде 1 2 месеца.Не,че ако бяхте купили компа от някоя друга фирма нямаше да е същото.За гаранция най-минималното ми чакане е било 3 седмици.Като прибират пари всички са много любезни и бързи,но като трябва да заменят нещо не чак толкова А на мен най-минималното ми чакане за нов компонент беше 2 дни. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thebeast Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 А на мен най-минималното ми чакане за нов компонент беше 2 дни. В смисъл нов който не работи ли?Това е частен случай Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Стар дефектирал, чаках да ми донесат чисто нов. Установиха единия ден, че не може да се оправи, поръчаха ми го и на следващия си го взех. Link to comment Share on other sites More sharing options...
thebeast Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Стар дефектирал, чаках да ми донесат чисто нов. Установиха единия ден, че не може да се оправи, поръчаха ми го и на следващия си го взех. Еее кажи откъде пазаруваш да отидем и ние там Link to comment Share on other sites More sharing options...
w00x Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Адроид, Компютър+. В една от двете фирми беше, но не помня в коя точно. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.