AssassiN Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Мен най-много ме дразни липсата на ABS. Липсата на климатик е на второ място. Мхм.... имам и прецакани синхронизатори на втора, които всеки ме съветва да не пипам, но ми убиват бързия старт... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreamer Posted July 2, 2009 Author Share Posted July 2, 2009 Дразни ме, че вече всичко по колите става сложно и често смяна на нещо довежда до непредвидени проблеми... Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Дразни ме, че вече всичко по колите става сложно и често смяна на нещо довежда до непредвидени проблеми... То затва имат голяма вина и кадърните майстори. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pazu Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Eдинственото което не ми харесва , а гледам че от същото се оплакват и други голфъри е тва че при mk2 модела , решетката на моторчето на парното е непосредственно под "фугата" на предният капак и като вали се събира вода вътре Link to comment Share on other sites More sharing options...
PlayMate Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Дова е долна инсинуация. Перфекционистите от VW никога не биха допуснали подобна инженерна грешка, защото на тях Господ им е раздавал дипломите и уменията. След като плюеш по великите откриватели на философията "Голф" е време да бъдеш отлъчен и да доживееш остатъка от дните си като обикновен човек. Амин! Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 На сняг може да даде по-дълъг защото ABS запазва контактна площ само със снега (не нарушава горния слой), докато ако си без ABS може да заореш леко и да стъпиш на по-добро, но това са "махленски" обяснения леко. Формула 1 са с карбонови дискове и апарати, които са години напред спрямо коя да е кола.Ако имаха ABS щяхда да дават много по-бързи обиколки, но там вече и пилотското умение за преценка преди заключване на колелата отпада, т.е. няма смисъл да има ABS. _________________________ Midex ако може да ни преместиш всичките глупотевини за ABS-a в темата за "Обща дискусия на МПС", моля _________________________ А по темата, МРАЗЯ човека измислил разположението на опората на вратите за лакътя и позицията на бутоните за стъклата на вратите в Volvo s40 (преди 2000г.). За това говоря Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 А по темата, МРАЗЯ човека измислил разположението на опората на вратите за лакътя и позицията на бутоните за стъклата на вратите в Volvo s40 (преди 2000г.). Би ли пояснил какво не ти харесва защото аз се кокорех известно време на снимката и не виждам проблем... Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Копчето за прозорците и цялата опора за ръката е много назад Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 нема бнв-та с моно спринцовка бре,намери за какво да ги зачекнеш Е има с карборатор де, даже и с два... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Копчето за прозорците и цялата опора за ръката е много назад Явно ти си доста дребен и седалката ти е изтеглена много напред! Със същото Волво съм навъртял доста километри и на мен разположението на тези хави си ми е супер удобно..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted July 3, 2009 Share Posted July 3, 2009 Ахм, 1.75 съм и не ми пасва ергономията ама те са си го правили за скандинавския пазар все пак, там са по-височки ако не бъркам.Но това не ми пречи да ме дразни всеки ден. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Преместих "плявата" за ABS-а, с която бяхме напълнили темата. Сори за някой и друг пост, където някой е писал какво не си харесва в колата и след това е дал обяснение защо пречи или не пречи ABS-a...май има 1-2 такива поста...а от тук нататък нека пишем по същество. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SiLvEr40 Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Общо взето това ми е първата кола и няма от какво толкова да се оплача. Всичко ми харесва. Искам да пробвам 325i или 328i, за да направя някаква съпоставка. Изключително съм доволен от коженият салон. Може би разхода в града не ми харесва, като съм в София отива на 14-15. Ахм, 1.75 съм и не ми пасва ергономията ама те са си го правили за скандинавския пазар все пак, там са по-височки ако не бъркам.Но това не ми пречи да ме дразни всеки ден. Коце на мен ми е направило впечатление, че седалките са ти доста напред. Пробвай да ги дръпнеш назад! Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Общо взето това ми е първата кола и няма от какво толкова да се оплача. Всичко ми харесва. Искам да пробвам 325i или 328i, за да направя някаква съпоставка. Изключително съм доволен от коженият салон. Може би разхода в града не ми харесва, като съм в София отива на 14-15. Коце на мен ми е направило впечатление, че седалките са ти доста напред. Пробвай да ги дръпнеш назад! Искаш ли да пробваш едно 325и кабрио Не ми харесва във всяка кола, че идва един момент когато трябва да я продадеш. Не ми харесва, че няма convinient access Link to comment Share on other sites More sharing options...
SiLvEr40 Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Искаш ли да пробваш едно 325и кабрио laughing.gif Не ми харесва във всяка кола, че идва един момент когато трябва да я продадеш. Не ми харесва, че няма convinient access ХаХа ДАААААААААААААА Въпреки, че имах предвид за няколко поколения по-старо. Няма да откажа Link to comment Share on other sites More sharing options...
gecaaa Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Не харесвам в колата си е,че е москвич,защото ида някъде и хората си викат "Ебати пича,кара москвич :b ! Толкова коли направиха,па той си движи с москвето!" еми аз нещо ще ви кажа,защото съм шофьор от много години и съм карал много коли... Според мен каквато и кола да карам е важно да си е със ръчни скорости,за да не се губи удоволствието от шофирането (лично мое си мнение) Колата да има серво,свястни гуми и ако може да няма излишни електроники (TC,ESP...),поради простата причина,че колата с толкова много системи тя върви сама,а шофьорът само дава газ и върти кормилото.Може да не съм прав за системите за сигурност,обаче според мен не са готини.Москвича мен си ме кефи много,защото каквото му се развали си го поправям и не ми се е налагало да го карам толкова по сервизи. Има куп работи,които не ме кефят по москвича,няма много удобства(освен,че оня ден сложих едни облегалки от вектра),бавен е,като карам с повече от 120 се открехват задните прозорци,пада ми кората на багажника,отваря ми се капака в движение и ме е страх да не изкочи.Абе ако не вярвате на своите шофьорски умения не караите москвич! Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Има куп работи,които не ме кефят по москвича....,като карам с повече от 120 се открехват задните прозорци,пада ми кората на багажника.... Ахахахаха това е култово! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eagle Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 отваря ми се капака в движение и ме е страх да не изкочи.! Кой капак се отваря, предният ли?Ако е той ,ЛОШО ,ще стане някаде беля поради липса на видимост.Я карай по спокойно,заеби ги тези екстремни преживявания.Има и други начини за повдигане на адреналина:Секс например Послепис:И аз преди бях горд собственик на един московец,значи при 110км/час волана така тресеше и имах чувството ,че съм се отлепил от пътната настилка. Чувствах се, че все едно съм пилот на реактивен самолет и всеки момент ще литна. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naman Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Че нямам такава ;Д. Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptor2721 Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Кой капак се отваря, предният ли?Ако е той ,ЛОШО ,ще стане някаде беля поради липса на видимост.Я карай по спокойно,заеби ги тези екстремни преживявания.Има и други начини за повдигане на адреналина:Секс например Послепис:И аз преди бях горд собственик на един московец,значи при 110км/час волана така тресеше и имах чувството ,че съм се отлепил от пътната настилка. Чувствах се, че все едно съм пилот на реактивен самолет и всеки момент ще литна. Не е виновен москвича. Предните гуми са за смяна. Външната гума има една метална мрежа в нея с времето тя се разтяга или скъсва на места което довежда то това че външната гума става доста хлабава и се привърта в вътрешната при по-голяма скорост. Но не това е проблема, ако не си смениш гумите навреме една щанга леко почва да се изкривява. И след това като върви колата върви на криво. Затова при определена скорост това че гумите оста на която задвижва гумите се върти с изместен център довежда до резонанс на въртенето при определени скороти. Започват обикновенно от 110-115 до 140-145 някъде и ти се струва че проблема е изчезнал. Но не се чуди и я закарай на свестен майстор да не стане беля. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eagle Posted October 17, 2009 Share Posted October 17, 2009 Но не се чуди и я закарай на свестен майстор да не стане беля. Ти четеш ли въобще,,какво съм написал:БЯХ горд собственик на един московец И как вътрешната гума се превърта във външната Вентила къде се върти в между тях? За московеца не споря има вътрешна гума,но съвременните нямат. И между другото не знам да има метална мрежа в гумите за леки коли.Текстил и фибростъкло се използва. Телената мрежа е за тежкотоварни. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bate_pesho Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Мойта сладурана пък я взех преди 3 месеца и вече започвам да и намирам кусурите Opel Corsa 1.7 2003 1.Во с ръчни скорости е (автоматика му е майката) 2.Вече 1.7 двигател ми се струва малък В началото летях след като от 1.4 минах на 1.7 , но ... 3.Само с 2 врати (не че е кой знае колко кофти , но се пак понякога си прави впечатление) Други кусури не мога да й намеря до момента , но въпреки всичко мисля , че е страхотна кола заради ниския разход (5.5 градско и 5 извън градско) и отделно , че вече минах 5 000 километра и не съм имал НИКАКЪВ проблем до момента. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Бат' пешо, това дето си мислиш че са кусури може да се погледне и от друг ъгъл: 1. Автоматик на такава малка кола не е автоматик а нещо средно и изобщо не е същото. 2. По-голям двигател на Корса май няма, така че трябва по-висок клас кола 3. 2 врати на малка кола е МНОГО по-добре отколкото 4, защото тогава вратите са доста тесни и на мен лично ми е много по-удобно в кола с 2 врати отколкото в такава с 4 (говорим за малки коли, лимузините са друга тема) И последно щом не ти е правила никакви проблеми, удобна ти е и разхода ти е такъв може да си щракаш с пръсти и да си я караш с кеф пък по-хубаво винаги има. Ей Insignia-та каква е красива Е сега верно 60 хилки е ама пък е страшен автомобил Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Че изключва на 7300, 7400 някъде. Искам поне на 10 000 да е Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eagle Posted October 19, 2009 Share Posted October 19, 2009 Че изключва на 7300, 7400 някъде. Искам поне на 10 000 да е Ти да не караш с Роторен двигател,какви са тия обороти 10 000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.