Dreamer Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 Интересно ми е какво не харесвате в колата си. Примерно във функционално отношение, практичност, дизайн? И все пак за да има повече полезна информация който желае може да спомене и нещо, което много му харесва в колата и без което не би могъл да кара вече. P.S.: И да не забравите да уточните каква ви е колата. Марка, модел, година (фаза). Link to comment Share on other sites More sharing options...
__smirnoff__ Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 каквото не ми харесва, се старая да го оправям. Не ми харесваше във функционално отношение факта, че нямаше климатик. Сложих си. Не ми харесваше в дизайнерско отношение, че задната броня е някакси извисена нагоре, следователно тръбата на ауспуха седеше адски грозно отдолу. Смених гърнето и вече изглежда в пъти по-добре (мое мнение). С двигателя съм си доволен, не ми трябва повече засега. Окачването - малко твърдичко ми идва, обаче свикнах. Интериор - той остана за сега, стари пластмаси, тропат, тракат... таблото вече го оправих, останаха ми корите по вратите и багажника. Кво да се прави, дърта е вече... иначе вече не мисля, че бих карал кола без климатик, както и кола с по-малки от 195 гуми Link to comment Share on other sites More sharing options...
po_taka Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 ето това очертаното, имам чувството че е супер мащабно и скрива супер много от видимоста Link to comment Share on other sites More sharing options...
chistacha Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 ето това очертаното, имам чувството че е супер мащабно и скрива супер много от видимоста Не, че имаш чувството, ми то направо си е така. Прави си сметка, щом таксиджиите се оплакват от него... Колкото до мен - недоволен съм от малката кубатура на двигателя - 1200 кубика. Трябваше да е поне 1,4 за да не се мъчи по баирите горката колица, ама за сега няма как да го променя. Но пък за града си е идеален двигател Другото от което съм недоволен е малкия размер гуми - 155-ци, но този проблем ще бъде отстранен в най-скоро време. Иначе за зимата 155 си е перфектно Но нещото, от което вече не мога да се лиша е возията. Учудвам се, че такава малка кола вози така добре Колата е Renault Clio 1 набор '97 (след фейслифта). Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 И при s40-ката на Волво (97-00) има същия проблем.Също така и задното стъкло не е достатъно голямо - това обаче се компенсира от багажника. Гумите стандартните може да са "ок" за 115 к.с. двигателя (s40 1.8), но за 2.0 и турботата вече си трябват по-широки гуми.Стандартните са 15-ки на 195, като за мен удачния вариант е 205 на 16 или 17-ки.Просто контактната площ не е достатъчна и на първа често губи сцепление без прекалено рязки подавания на газ - дори не в диапазона на максимален въртящ момент (и да, гумите са ми Ок не са заминали ). Стандартното изпълнение, моята също, не е с ксенон.Огромен недостатък.Изръсване от 500+ лева обаче не е фаворит. Стандартните чистачки са нормални, не аеро тип.Това също е дразнещо на извънградско. Двигателя 2.0 - 140 к.с. има сериозни проблеми с въртящия момент до 3000 оборота, след това все едно е друг.Все едно карате турбиниран автомобил със забавяне на действието на турбината, глупаво е при чиста атмосферка. Разхода не е оптимален - гори повече от колкото върви.10-11 градско, без да се лигавя.Извънградско с климата лятото 8. __________________________ Всичко това са си неща, които на мен не ми харесват.Не твърдя, че задължително на всеки ще му се набият в очите.Даже може и да не им обърне внимание някой. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Botev1912 Posted June 26, 2009 Share Posted June 26, 2009 не харесвам това, че е с ръчни скорости и няма централно заключване и автоматични прозорци. Колата е Hyundai Accent 2000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreamer Posted June 26, 2009 Author Share Posted June 26, 2009 Laguna II 1.9dci (2002) * Не ми харесва особено предницата, но за сметка на това задницата е много гот и от страни като се гледа линията на хечбека много ми допада, адски много. Честно казано и предницата на фаза 2 не ме привлича кой знае колко. * Не ми харесва, че на първите 2 предавки е малко мудна, но от трета нататак лети и то с галене на педала. * Чистачките се вдигат на едва 2-3 пръста от стъклото и при смяна на чистачките е един голям ужас. Особено и отворите на чистачките като са малки (Valeo) и се получава една особена недомислица. * Сензорът за дъжд е доста хаотичен и в повечето случай ме дразни и то много. * За да се настрои часовника трябва шило или химикал или нещо от сорта. Дребно неудобство. * Двете зони на климатроника не могат да се командват само от едната врътка. При пътуване сам в колата трябва да въртя и двете за да изравнявам температурата => тъпо. Не мога вече без автопилот и борд компютър, без ESP, заводски ксенон. Също така комфорта и возията. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Освен електрониката и електрическите връзки - няма нещо, което да не ми харесва. Link to comment Share on other sites More sharing options...
3dfx Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 * Чистачките се вдигат на едва 2-3 пръста от стъклото и при смяна на чистачките е един голям ужас. Особено и отворите на чистачките като са малки (Valeo) и се получава една особена недомислица. На моя Touran има специален "режим" за смяна на чистачките, при който остават в най-висока позиция. Да не би да има нещо такова и на Laguna-та? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dreamer Posted June 27, 2009 Author Share Posted June 27, 2009 На моя Touran има специален "режим" за смяна на чистачките, при който остават в най-висока позиция. Да не би да има нещо такова и на Laguna-та? Не, не става дума за това дали ще са долу или горе ПО стъклото. Става въпрос като, че не може да се вдигат във въздуха достатъчно и разстоянието от стъклото е 2-3 сантиметра, което прави свалянето и слагането на чистачки много трудно. Има едно зъбче на металните ръце, което не позволява да се вдигат. И при смяна нищо чудно да си надраскаш стъклото, дори да го счупиш, да си изкривиш държачите на чистачките и нищи чудно и сам да се фраснеш с тях като ги дръпнеш по-силно за да излязат. Получава се, но с много мъка или в сервиз на Рено къде са им хванали цаката. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 ето това очертаното, имам чувството че е супер мащабно и скрива супер много от видимоста +1 и при Авенсиса това ме дразни, докато при Поло-то изобщо не го забелязвах. Друго което ме дразни - сложили са ми некадърно паркинг сензорите и като давам на заден и завивам и сензора понякога не се обажда даже. Фаровете са ми малко слаби или поне на мен ми се иска да са по-силни късите... А да... и не мога едновременно да гледам средния и моментния разход и сменянето на показанието на бордовия компютър е с 1 копче - демек само напред и ако искаш предното натискаш 10тина пъти тъпото копче докато превърти менюто Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Не е точно дразнене, но съжелявам, че не е поръчкова, а я взехме "готова". Link to comment Share on other sites More sharing options...
wbyte Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Искаше ми се ландкрузера да беше автоматик, но уви Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 Искаше ми се моята да е Бентли, но уви! Иначе всичко си и харесвам.... освен малко височкият градски разход прибл. 11л. - Мондео Ghia 2000с.с. Zt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Airfan Posted June 27, 2009 Share Posted June 27, 2009 ето това очертаното, имам чувството че е супер мащабно и скрива супер много от видимоста +1 и за моята Мареа, явно е повсеместен модел. На леви завои гледам ту през предното стъкло ту от ляво пред шофьорското. Много е неприятно... веднъж едн аженица щях за една бройка да бутна така. Инак: 1. Задницата не ми харесва. 2. Няма компютърно засичане на среден и моментен разход. Други негативи не откривам за сега. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jozo Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Мен не ми харесва, че взех само 90 коня, а не 150 Не ми харесва, че отзад е малко тясно.Иначе на предните седалки си е добре. Всичко друго си е много яко. Има едно нещо, което не е недостатък на колата, а на некадърните шофиори...По колата няма предпазни лайсни по вратите и броните и всеки некадърник ми жули боята по вратите или по бронята Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Има едно нещо, което не е недостатък на колата, а на некадърните шофиори...По колата няма предпазни лайсни по вратите и броните и всеки некадърник ми жули боята по вратите или по бронята Такъв е съвременният дизайн. 90% от колите вече нямат такива лайсни. Може би само някой друг джип има. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Мен не ми харесва, че взех само 90 коня, а не 150 Не ми харесва, че отзад е малко тясно.Иначе на предните седалки си е добре. Всичко друго си е много яко. За да не пиша излишно много...каквото е писал jozo - горе-долу същото...с леки корекции... Щеше ми се да имам още 100-150 коня отгоре, ама не става, защото не са слагали по-мощен двигател на това купе (освен версията за Япония)...отзад е тясно, но най-често се возим двама (или само аз)...Останалото си е ОК. Не съм доволен от накладките, които сложих на 4-те колела, но това се поправя лесно, защото е консуматив и сега търся други - btw, някой да знае в Пловдив къде продават ATE накладки? Или другаде, откъдето да ми ги пратят? Link to comment Share on other sites More sharing options...
viiipeer_ Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 +1 и за моята Мареа, явно е повсеместен модел. На леви завои гледам ту през предното стъкло ту от ляво пред шофьорското. Много е неприятно... веднъж едн аженица щях за една бройка да бутна така. Инак: 1. Задницата не ми харесва. 2. Няма компютърно засичане на среден и моментен разход. Други негативи не откривам за сега. Пък аз си мислех, че само на мен ми пречи на видимостта и трябва да се накланям как ли не. Колата е Фиат Брава. Иначе да чукна на дърво съм си доволен от нея.Разбира се нямаше да е зле някоя по-съвременна да имам, ама все пак сме в БГ и ще можем да се наслаждаваме на сегашните модели чак след 5-6 години. P.S. Също е неприятно като завиваш на остър завой надясно и трябва да спреш, за да пропуснеш другите от ляво и пак нямаш добра видимост. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overdrive Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Midex, какви накладки си сложил, за да не купуваме такива? За момента карам една стара Seat Ibiza, в нея не ми харесва нестабилността в завоите и недостатъчната мощност. Харесва ми липсата на каквито и да е системи анти-идиот, които много ме дразнят в новите коли и това, че се държи както шофьора иска. Смятам да оправя първите два проблема чрез смяна на колата след време и новата непременно ще е без системи за сигурност или ако има ще бъдат изкормени . Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Харесва ми липсата на каквито и да е системи анти-идиот, които много ме дразнят в новите коли и това, че се държи както шофьора иска. Смятам да оправя първите два проблема чрез смяна на колата след време и новата непременно ще е без системи за сигурност или ако има ще бъдат изкормени . Офтопик: Не знам защо си мислите, че кола с въпросните системи не може да се кара както си искате. И подхождате по типично българско мислене "или ако има ще бъдат изкормени". Link to comment Share on other sites More sharing options...
Midex Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Midex, какви накладки си сложил, за да не купуваме такива? Делфи (Delphi) - 99% вече съм убеден, че проблемите със спирането ми се дължат само на тях. Все пак като ги сменя, отново ще пиша в темата, за да знаете със сигурност и да не си купувате такива. Тъй като съм доста мързелив, не търсих различни модели, а направо поръчах първите, които намерих - от този сайт. Иначе като добавка към предишния си пост...сетих се още едно нещо, дето не ми харесва. Кой знае защо халогените са направени така, че да се включват заедно с дългите, което обезсмисля ползването им в мъгла. Иначе фордът си върви прекрасно - добре се държи в завоите при висока скорост, мощността и ускорението му са "задоволителни" за моите изисквания, по формата на купето нямам никакви забележки...е...не е формата на Корвет, но пак си ми харесва. Всичко си има и всичко си му работи - пълен ел.пакет, климатик, рекаро седалки, много добра заводска озвучителна система, голям багажник, всякакви лампи светят 'в' и 'извън' купето, та чак и гнездата на ключалките светят в тъмното, че да ги намираш по-лесно. 'Айде стига съм се отплесвал, че темата е за недостатъците на колите ни... П.П. Ааааа...да - щеше ми се данъкът му да е по-малък (данъкът за Пасата ми е точно 10 пъти по малък), а също и да гори малко по-малко, но това го отдавам най-вече на тежката ми дясна маратонка и в доста по-малка степен на V6-цата и 24-те й клапана. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Пък аз си мислех, че само на мен ми пречи на видимостта и трябва да се накланям как ли не. Колата е Фиат Брава. Като стана дума и взех да оглеждам колите - с редки изключения всички са подобни и при моята специално се оказа някакъв еърбег това и просто няма как да е по-малко но ако беше по-извито стъклото мисля че щеше да е по-добре Link to comment Share on other sites More sharing options...
host Posted June 28, 2009 Share Posted June 28, 2009 Няма как иначе да се вземат повече от 3 звезди на EURONCAP тавана е много по-устойчив така. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mad^Jack Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 @djadomraz защо да няма как да гледаш едновременно средния и текущия разход??? На моя Авенсис (преди фейслифта) на бордовия компютър имам място за 2 отчитания и селектираната половина се сменя с копчето Display или с врътката на конзолата. Не си спомням точно. Иначе и мен ме дразни липсата на видимост заради колоната, но тъй като съм дребен и седалката ми е по-напред и не ми е толкова голям проблем. Въпреки това при всеки завой се мърдам малко, за да огледам какво има зад колоната, защото е достатъчна да скрие някой пешеходец. А другото нещо е, че през задното стъкло виждам небето, а в огледалото за задното виждане - само задния прозорец. Съответно, за да паркирам трябваше да използвам Силата, тъй като нямам парктроник. Това се оправи като си сложих камера на задната броня и 7" дисплей на конзолата, където е бордовия компютър и сега всичко е приказка. Последното нещо което ме дразни, е че всеки път като ида в сервиз липсват половината от пластмасовите щипки по корите отдолу, а вместо това въобще не са закрепени или са супер некадърно закрепени със видии... Най-скоро време трябва да си потърся малко такива щипки и да си ги сложа, че да ти се откачи кората под двигателя на магистралата не е хава... Поздрави! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.