Jump to content
BulForum.com

Ако бях кмет или шеф на КАТ


PlayMate

Recommended Posts

От време на време ми минават през главата някои идеи и закани какво щях да направя ако бях кмет на Пловдив или пък шеф на пловдивския КАТ.

Кои щяха да са първите стъпки, които щяхте да предприемете, за да бъде Пловдив едно по-добро място?

Link to comment
Share on other sites

Веднага орязвам бюджетните пера за сметка на салгане на видеонаблюдение на всички големи кръстовища и булеварди.

Link to comment
Share on other sites

Ще забраня карането на Голфове

Браво , Къци ...

 

Ще сложа по един бая висок легнал полицай пред и зад пешеходните пътеки , както и един среден на стоп линията на светофара

Link to comment
Share on other sites

Големи парични глоби за нарушителите. Видео камери за следене на нарушения(не за скорост).

Голям данък на над 10 годишни коли. Много взискателен технически преглед.

 

Изграждане на писти около града да си начешат крастата състезателите като пазу ;)

Link to comment
Share on other sites

Пичове наистина вече ставате банални ... тва че имам по-офанзивен стил на каране , малко по-развити рефлекси от повечето пенсионери , тва че преценям малко по-бързо ситуациите в града , както и това че имам зад волана малко повече наглост , нахалство и смелост не ме прави състезател ... просто описва моя стил на каране ...

Link to comment
Share on other sites

Абе първо щях да се погрижа за себе си :laughing: :woot Та в последствие според мен моста, този където го строят, трябва да се довърши по най-бързия начин и да се пооправят някои пътища. Трябва и общината ни да се разшири. А ако бях шеф на КАТ може би щеше да се разберем с рейсърите веднъж, 2 пъти в месеца някаква отсечка вечерта за по 1-2 часа да се затваря за състезания. А и доп. още няколко работни места щях да отворя - повече гишета за актовете, книжките и рег. на коли. :music

Link to comment
Share on other sites

Аз да не съм Бойко Борисов, че да съм хем кмет, хем полицай? Но ако съм шеф на КАТ на всеки полицай ще дам по един знак СТОП и по един 30, да си ги слагат където си искат, да ме помнят с добро и да не забравят, че и аз деца храня

Link to comment
Share on other sites

Според мен трябва:

Да се повиши максималната разрешена скорост на булевардите.

Да се премахне терминът "несъобразена скорост" от ЗДвП.

Да се въведе супер строг контрол на пунктовете за годишни технически прегледи.

Да има засилен контрол и наказания на шофьори които управляват под въздействието на алкохол или без нужната категория...

Да има много високи глоби за направилно пресичащи пешеходци.

Да се премахнат дърветата около междуградските пътища, а билбордовете да се преместят достатъчно далеч; да има високи глоби за пешеходци и каруци, които се движат по междуградските пътища.

Да се премахне или поне силно да се снижи наказателната отговорност при ПТП с пешеходец, който е пресичал неправилно...

Да се търси наказателна отговорност от фирмите поддържащи пътя при настъпване на ПТП причинено от лошите пътни условия, включително необезопасени дупки, паднали предмети на пътя, образуване на локви по пътя поради неправилен наклон...

 

Edit: Едно от най-важните:

Да се увеличи неколкократно продължителността на шофьорските курсове, изпитът да е в продължение на часове, да включва шофиране в натоварен градски трафик, натоварен извънградски трафик и полигон. Да се въведе задължителен психотест и при В категория (не само за С, както е досега) и книжка да се взима само ако изпитът е положен без нито една грешка.

 

...На първо време това ми идва наум...

Link to comment
Share on other sites

Аз ще назнача веднага всичките си близки роднини на ръководни постове .После ще искарам повече унивормени полицаи да патрулират.Ще съкратя наполовина администрацията в КАТ и общината,а пред всяко училище щях да сложа караулка. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Голям данък на над 10 годишни коли.

 

защо? който няма възможност да си позволи по-нов автомобил, да спре да си кара стария, заради високия данък?

Link to comment
Share on other sites

защо? който няма възможност да си позволи по-нов автомобил, да спре да си кара стария, заради високия данък?

 

защо се занимаваш с неговите глупости аз не мога да разбера. Като си купим всички баварии тогава може да говорим :laughing:

явно нещо се е заблудил и си мисли, че не живее в Б-я, ами в Италия или Германия. Все пак има хора, като нас дето сами са си купили колите пък били те и за 1000 лева

Link to comment
Share on other sites

Трябва да се премахне паважа от всички улици с изключение на стария град, след това да се сложат легнали полицай за рейсърите. Като цяло Пловдив има добри улици, но има и много които са лунен пейзаж, трябва да се асвалтират, а не да се кърпи некадърно и когато мнеш върху кръпка да политаш дори и с 40км/ч. Шахтите също са огромен проблем, кому са нужни шахти посредата на улицата които са дълбоки по половин метър (шахтата до чефте баня и много други) ? Знаците също са голям проблем или по-точно не те ами липсата им. Да се направят паркинги из целия град с минимален годишен абонамент който да влиза директно в общината за поддръжката на самите паркинги. Разбира се с пропуски и тем подобни :)

 

ЕДИТ: Това за данъка е глупаво, понеже в БГ кола до 10год. се води "нова". А и ако сам си събирал парите за колата си няма така да мислиш.

Link to comment
Share on other sites

Апък аз ако бях...., щях да се нагуша - ама яко! И така П-в щеше да стане едно много по - добро място за мен.... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

защо се занимаваш с неговите глупости аз не мога да разбера. Като си купим всички баварии тогава може да говорим :laughing:

явно нещо се е заблудил и си мисли, че не живее в Б-я, ами в Италия или Германия. Все пак има хора, като нас дето сами са си купили колите пък били те и за 1000 лева

 

 

Нещо каза ли ми или ми се причува?

Link to comment
Share on other sites

Нещо каза ли ми или ми се причува?

Направо си ти го рече ... извади черпака от баката и ти го изсипа целия :)

 

Все пак има хора, като нас дето сами са си купили колите пък били те и за 1000 лева

+1 :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Направо си ти го рече ... извади черпака от баката и ти го изсипа целия :)

 

 

+1 :rolleyes:

 

 

Ако ще и бебешката лъжичка да е извадил и да си я е мушнал някъде - все ми е тая.

Link to comment
Share on other sites

според мен трябва да се сложат зелени стрелки за завой на ляво на повечето светофари. Това ще реши огромни проблеми със завоите наляво, както ще намали драстично катастрофите и движението ще стане много по-нормално и много по-малко изнервено. Също ще трябва да се начертаят всички пътища и да се сложат знаци върху светофарите коя лента за коя посока е

Link to comment
Share on other sites

според мен трябва да се сложат зелени стрелки за завой на ляво на повечето светофари. Това ще реши огромни проблеми със завоите наляво, както ще намали драстично катастрофите и движението ще стане много по-нормално и с много по-малко изнервено. Също ще трябва да се начертаят всички пътища и да се сложат значи върхи светофарите коя лента за коя посока е

 

 

И освен това стриктно следене за спазването на тези неща.

Link to comment
Share on other sites

Нещо каза ли ми или ми се причува?

 

 

Ако ще и бебешката лъжичка да е извадил и да си я е мушнал някъде - все ми е тая.

 

Има едно нещо реалност го наричаме. ;) Боли ме *ур-а да ли слушаш ли не. Не си ми в къщата =>, че не ми пука. С тия писаници :rolleyes: Добре, че нямаш власт щото ако така мислиш, няма да и се радваш длъжко ;)

Link to comment
Share on other sites

Ако имах нужната власт щях да се опитам да поправя следните неща

 

* Да се създаде група която да следи пътната обстановка - дупки, липсващи маркировки, табели, зле организирани кръстовища и всякакви пречещи неща на нормалния трафик.

 

* камери навсякъде - за да има после видео кой крив, кой прав.

 

* динамично разпределение на потока по кръстовищата - т.е. светофарите да не са с точно определен интервал, ами да се определят според трафика и тн.

 

* строг годишен преглед за да има по-малко таралясници по пътищата, дори за най-малкото нещо колата да се спира от движение до отстраняването на проблема.

 

* парично увеличение на глобите и водене на статистика - т.е. колкото повече глоби имаш по-голям личен процент на увеличение

 

* справедливи такси за колите - колкото по-екологично чиста и нова кола толкова по-малък данък.

 

* по-трудни курсове за взимане на книжка - полигон, всякакви ситуации...

 

* камери във всички патрулни коли за да не могат да стават шашми

 

* изграждане на подземни или надземни паркинги

 

* много от улиците да станат еднопосочни

 

 

и т.н. и т.н.

 

 

 

 

А за Дон Чефо, ако има нещо лично към мен, което е очевадно, да се обръща на лични, а де не пълни и без това пълният с интгири форум още по-бозав.

Link to comment
Share on other sites

INCINERATOR добри са предложенията, но ще ти обясня защо предполагам DON_CHEFO казва това за старите коли - има автомобили на 10 години, които са много запазени поради ред причини. Това, че една кола е на 10г. не означава, че е трошка и че е за хвърляне, тъй като всичко зависи от това как е ползвана колата, как е стопанисвана, как е поддръжната и прочее форсмажорни обстоятелства. За пример бих дал роувъра който карам, който е на 10г., за сметка на това никога не съм му купил част, която да е евтина, камо ли съмнителна. Когато са ми давани варианти за сменянето на дадена част винаги съм избирал скъпия и сигурен вариант. И това, че карам 10г. кола не е поради нужна, а поради симпатии към точно този модел на точно тази марка - не е до финансови ограничения, не ми е проблем да карам и далеч по-нова кола. Говорейки си за нови коли миналото лято в една автокъща бях пробвал една Алфа 156 2005г. която се помолих никога да не стрещам на пътя - беше абсолютно опасна откъдето и да я погледнеш.

Идеята ми е, че проблемът с трошките трябва да се реши не по параметър възраст, защото той е дискриминативен, а на ниво добър технически преглед ала ТЮВ, за който да не се дават лицензи на измислени фирми и да се следи изключително отблизо. При недостатъчна ефективност на спирачната система - автомобилът се спира от движение докато не влезе в нормите. Изхвърляни газове - също. Моята кола е с катализатор, който е работещ и покрива доста добри норми - нищо, че е на 10г. За последно я проверих преди 2м. и съм сигурен в показателите й.

 

Техническите прегледи са наистина голям проблем. Дядо има има една таратайка, с която ходи до нивите си - Москвич е. Опитвал съм се да го подкарам - не съм успявал. После съм опитвал да спра с него - доста трудно съм успявал. Само че колата си има минат технически преглед и на теория всичко й е шест... :)

Link to comment
Share on other sites

PlayMate е прав относно възрастта. Моята е на 17 години, обаче е с действащ катализатор, нивото на газовете си е абсолютно в нормата. Не би било справедливо например само защото е на 17 години, да плащам по-висок данък от някой друг автомобил, който може и да му е запушен катализатора, или спирачките да са му зле. Така че не трябва годината да е фактор, а по-скоро строги технически прегледи. Колко от вас познават хора, които са минали прегледа само на хартия ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...