zlobil Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Абе не е баш така , аз имах доста проблеми с един некадърник в ПОРШЕ , тоест представителството на АУДИ за Пловдив така че не прави чааак такива крайни изказвания. Отделно пък за представителството на тойота ..... ти сериозно ли ? Обаждате се по телефона и казвате тропа ми нещо отпред да ми кажете какво е ? Щото ако е така е лееееко смешно, нормално е да ти отговорят учтиво от какво може да е , това им е работата , само дето сигурно вътрешно се заливат от смях как може някой да се обади по телефона в СЕРВИЗ и да пита какво и има на колата....... Да, не е гаранция, но образоваността на подобен автомонтьор е необходимо, макар и не достатъчно условие. Понеже злобила ме обвини, че се изхрълям много ми е интересно дали спокойно би оставил кола (Ауди А6 модел 2004-та да речем, прясно внесена от Германия) на майстор, който никога не е помирисвал инженерно висше образование, едвам говори български, да не говорим за чужди езици. Как по дяволите си представя подобен шемет да е запознат със системите на горния автомобил, как ще направи диагностиката и как ще осъществи ремонта, дори и да разполага със сервиз за чудо и приказ? Аз лично не мога да си го обясня, но предполагам някои от вас имат ирационални отгвори на този въпрос. Не си ме разбрал , аз не съм защитавал кварталните сервизчета никога , патил съм си доста от един такъв майстор дето за едно нищо и никакво промиване на спирачната система ми създаде една камара главоболия , естественно после си плати ремонта но това е друга дъъълга тема. Аз посещавам сервизи на които имам вяра , изискванията ми кой ще ми прави колата не са никак малко повярвай , колите в семейството ми се гледат като деца , като член на семейството , просто е абсурдно да искаш да видиш дипломата на "майстора" който ще ти прави колата и да се интересуваш колко езика знае. Както и да е , ти живееш в чужбина нясно съм там какво е обслужването , всъщност ако ги сравним то тук не е обслужване ми "изклащане" на клиента но да не се отклоняваме. Само за пример ти давам следващата ми кола която ще си докарам след като се изяснят въпросите с акциза и т.н. Ауди а4 3.0 2005-та...... според тебе бих ли си оставил колата на някой който през целият си живот не е правил нищо по-скъпо от ауди 80..... не мисля. Link to comment Share on other sites More sharing options...
xXx Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Оф злобиле ти думата ПРИМЕРНО или ХИПОТЕТИЧНО знаеш ли какво означава.Аз няма ся полвин час да разяснявам тука проблемите по мойта Тойота.Дадох само ПРИМЕР!Може да съм говорил за представителството във Велико Търново...България не е само Пловдив ... Edit:Ти май от всички майстори си патил.Вземи си ремонтирай колата сам тогава?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
break Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Edit:Ти май от всички майстори си патил.Вземи си ремонтирай колата сам тогава?? То това ако ме питаш е най-доброто решение според мен. Като си спомня какви истории има за колите (и моторите) на приятели от тия баш майстори, направо получавам фобии. След тях, където са барали, след това трябва сам да проверяваш, че иначе лошо. :smile: Сега видях и поста на BMWm5 в темата за готините постове. Наистина забавен човек, но му вярвам. Щом обича да си бърника по колата, значи би трябвало и да знае това онова, може и не всичко, но може би доста, обаче само за неговата марка кола. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Да, не е гаранция, но образоваността на подобен автомонтьор е необходимо, макар и не достатъчно условие. Понеже злобила ме обвини, че се изхрълям много ми е интересно дали спокойно би оставил кола (Ауди А6 модел 2004-та да речем, прясно внесена от Германия) на майстор, който никога не е помирисвал инженерно висше образование, едвам говори български, да не говорим за чужди езици. Как по дяволите си представя подобен шемет да е запознат със системите на горния автомобил, как ще направи диагностиката и как ще осъществи ремонта, дори и да разполага със сервиз за чудо и приказ? Аз лично не мога да си го обясня, но предполагам някои от вас имат ирационални отгвори на този въпрос. Пич, имам познат, който познава МОЯ модел кола по-добре от 90% от майсторите в града. Няма как да ти го докажа, за това няма и да опитвам. Аз лично много бих се радвал ако някой ме запознае с добри майстори. Ало Земята вика Кръсника. Като си вкараш тая кола.....ще идеш на диагностика където трябва. Друг е въпроса, че тия коли вече ги правят така, че никой освен оторизираните сервизи да може да ги пипа. Тръгне ли да се бъгясва горния автомобил така..е*ем ти и колата Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Ауди а4 3.0 2005-та...... според тебе бих ли си оставил колата на някой който през целият си живот не е правил нищо по-скъпо от ауди 80..... не мисля. ОК, пожелавам ти да попаднеш на такава, която няма да й се налага да влиза в сервиз дълго време, защото така и не ми обясни как смяташ, че майстора, на който ще закараш колата е научил всичките тънкости на системите й, без да е в състояние поне да чете документация на немски и без да има инженерно образование? Ало Земята вика Кръсника. Като си вкараш тая кола.....ще идеш на диагностика където трябва. Друг е въпроса, че тия коли вече ги правят така, че никой освен оторизираните сервизи да може да ги пипа. Тръгне ли да се бъгясва горния автомобил така..е*ем ти и колата Нали и аз това се опитвам да обясня, защото това "където трябва" според мен включва задължително механици със специализирано инженерно образование и владеене на чужди езици. Поне аз не виждам други възможности за "диагностика където трябва". Не разбрах само твоят прехвален майстор как е станал такъв. Времето на самоуките майстори постепенно изчезва, заедно с изчезването на автомобилите от поколението на Лада 1500. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DON_CHEFO Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Абсолютно си прав! Обаче има и една приказка - Всяка болка си има илач..., за това предпочитам да си карам колата по разни сервизчета дето работят по определени области (т.е. специализирани) в единия човека дори не приказва много членоразделно, но цял живот се занимава с окачвания, в другия пича си пипа само ДВГ.... от 30 години насам (десетина от които в Германия), в третия се занимават само с тоци.... По принцип кото чуя или видя някъде, че ми предлагат "пълна програма" за колата и се изнасям по най-бързият възможен начин! Такова животно като специалист по всичко - няма ! Това последното го разбрах преди доста време - за мое съжаление по трудният начин. И аз разбрах някои неща по трудния начин. Инженерното висше малко трудно ще те научи как да оправиш автомобил. Много правилно. Като говорим за ТУ - вижте базата.......за какво говорим. Всичко е опит, а не диплома. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Инженерното висше малко трудно ще те научи как да оправиш автомобил. Много правилно. Като говорим за ТУ - вижте базата.......за какво говорим. Всичко е опит, а не диплома. А защо и двамата си мислите, че инженерното образование е прерогатив на българските ТУ? Или автомеханиците нямат право да учат в чужбина? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thief Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Ти защо си мислиш, че си го мислим ? Инженерното образование далеч няма да те направи автомеханик където и да си го завършил. Малко ще са автомонтьорите на които им трябват познания по физика на елементарните частици или по стохастична висша математика за да завият един болт, образно казано. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Ти защо си мислиш, че си го мислим ? Инженерното образование далеч няма да те направи автомеханик където и да си го завършил.Малко ще са автомонтьорите на които им трябват познания по физика на елементарните частици или по стохастична висша математика за да завият един болт, образно казано. Ок, всички малко се поизхвърлиха, но и не е казано, че трябва да познават физиката на елем. частици. В случая ставаше дума просто за съвсем елементарна Човешка култура, отношение. Което даже не се учи в училище (е, учи се в 1-ви клас образно казано). Ако човек няма примерно завършен 3ти клас, силно притеснен щях да бъда аз. Не знам за вас. И пак - големия, скъпия, излъскания и 'грамотен' сервиз не гарантира качествено оправяне, но обратното гарантира че поне ще имате притеснения относно качеството - стига и вие да сте поне по-грамотни от майстора . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Ти защо си мислиш, че си го мислим ? Инженерното образование далеч няма да те направи автомеханик където и да си го завършил.Малко ще са автомонтьорите на които им трябват познания по физика на елементарните частици или по стохастична висша математика за да завият един болт, образно казано. Ти очевидно не правиш разлика между необходимо и достатъчно условие. Да, инженерното образование (или еквиваленто обучение, провеждано от съответния производител) не е гаранция, че ще ти оправят колата, но без него гарантирано няма да ти я оправят. Говорим за автомобили от типа на Ауди А6 2005, каквато злобил визираше по-горе и всичко, което е достатъчно близко до ново, но по различни причини не подлежи на гаранционна поддръжка. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thief Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Все едно ми казваш, че няма успешен трейдър без формално образование... Опитът донякъде е еквивалент на образование и това е факт, който се признава и от самите "доставчици на образование" - университетите по света. Дори и тази кола не е проблем за опитния механик, който от близо е следял развитието на технологиите...първо е оправял лади, после е минал опели, аудита, мерцедеси и т.н. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Все едно ми казваш, че няма успешен трейдър без формално образование...Опитът донякъде е еквивалент на образование и това е факт, който се признава и от самите "доставчици на образование" - университетите по света. Дори и тази кола не е проблем за опитния механик, който от близо е следял развитието на технологиите...първо е оправял лади, после е минал опели, аудита, мерцедеси и т.н. Така е, обаче минаването му от опели на следващите нива, определено изисква дори минимална езикова и обща грамотност. Иначе не виждам как ще мине. Т.е. за образованието и аз се съгласявам, че не е 100% изискуемо. Поне в страна като българия. Покажи ми един майстор, който оправя най-съвременни коли, и да не може да си напише името даже, без да направи минимум 2 грешки в него, а нерядко и много повече, дори в име като Иван Иванов И тук не става дума за хора, които са по някакъв начин обременени, или с някакъв недъг.. Имаме съсед бояджия, мазач, нещо по рождение не е ням, иначе чува, и с баща си, работят и то не лошо. Разбира се, става дума за бояджия и несложни дейности, но това не му пречи и опит да има и да работи добре ТАЗИ работа. Той и няма как да стане пръв програмист или нещо такова (защо пък не, аз примерно по цял ден понякога не отронвам и дума..), което може да изисква и контакт с клиенти и т.н., но пък и не се е засилил . Link to comment Share on other sites More sharing options...
break Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Ти очевидно не правиш разлика между необходимо и достатъчно условие. Да, инженерното образование (или еквиваленто обучение, провеждано от съответния производител) не е гаранция, че ще ти оправят колата, но без него гарантирано няма да ти я оправят. Говорим за автомобили от типа на Ауди А6 2005, каквато злобил визираше по-горе и всичко, което е достатъчно близко до ново, но по различни причини не подлежи на гаранционна поддръжка. Да, но в университета не се изучава как се поправя А6, Х5 или Q7, това по-скоро е въпрос на доброто обучение от фирмата официален сервиз. Достатъчно е едно нормално средно образование в Автото, за да се запознаят хората с частите на автомобила и начина на работа. Но в чужбина може и да е необходимо нещо повече, де да знам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godfather Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Да, но в университета не се изучава как се поправя А6, Х5 или Q7, това по-скоро е въпрос на доброто обучение от фирмата официален сервиз. Достатъчно е едно нормално средно образование в Автото, за да се запознаят хората с частите на автомобила и начина на работа. Но в чужбина може и да е необходимо нещо повече, де да знам. В университета не се изучава устройството на А6, но трупаш достатъчно познания, за да можеш след това с тези познания да си в състояние да възприемеш написаното в сервизната документация, както и да разбереш за всичко, което ще ти говорят на специализирания курс на обучение при производителя. Добре, обясни ми как някой завършил въпросното "авто" ще хване уредите за диагностика и ще се справи с някакъв възникнал проблем в цитираното вече Ауди А6 20005-та? Ако иска и Thief може да опита да отговори. Особено ми е любопитно да узная как аджеба трупането на експириънс с ладички може да доведе до уменията да се справиш с подобно возило? При това без да можеш да прочетеш и една дума на някакъв чужд език. Link to comment Share on other sites More sharing options...
djadomraz Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Стоя и си мисля че си чешем езиците само и ни се иска високо квалифицирани специалисти да ни ремонтират колите в сервизи с най-новата техника и в същия момент ако може да минаваме възможно най-тънко... мисля си и че половината коли по пътищата ни са абсолютни дараци (ей онзи ден гледах в Мол-а спряла лада - сигурно е по-стара от мен а аз хич не съм млад вече)... и в същия момент има какви ли не сервизи оправящи или определен вид автомобили или определени части но на всички и ако искаш да ти оправят няколко различни неща трябва да си загубиш цяла седмица да ходиш тук и там, да купуваш части и да ги носиш на майсторите или да се прежалиш и да отидеш във фирмения сервиз където пак не е особено ясно дали ще са на кеф да си свършат работата както трябва и дали няма неволно ако щете да забравят нещо... Един приятел купи от дилърите на Тойота 2ра ръка Авенсис - ужким обслужен но не съвсем - бяха пропуснали да сменят няколко неща при което закъса малко преди Пловдив на магистралата при което ремонта после излезе над 250кинта които за щастие ги пое гаранцията. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zlobil Posted May 7, 2009 Share Posted May 7, 2009 Оф злобиле ти думата ПРИМЕРНО или ХИПОТЕТИЧНО знаеш ли какво означава.Аз няма ся полвин час да разяснявам тука проблемите по мойта Тойота.Дадох само ПРИМЕР!Може да съм говорил за представителството във Велико Търново...България не е само Пловдив ... Edit:Ти май от всички майстори си патил.Вземи си ремонтирай колата сам тогава?? Съжалявам на нас простолюдието тия сложни думички са ни изключително трудни за изговаряне и изписване да не говорим за разбиране...... Поклон пред височайшата ти особа че аз простият форумен член не успях да схвана какво точно си искал да изпишеш със благословенните си пръсти..... :ph34r: Относно по-долното изказване с леееко заядлив тон .... та и аз бих могъл да отговоря в същият дух ..... ма няма да е интересно затва ще ти обясня по простичко. Та на първо място когато аз съм обикалял сервизите ти най-вероятно още си брулил джанки (сливки) пред блока заедно с приятелчетата си и заедно сте си мечтали да карате ямаха джог , тва на първо четене. На второ да те попитам какво толкова нередно видя да попаднеш на кофти майстор или аз пак излизам непросветеният защото незнам къде да си закарам колата .... какво толкова необичайно видя да си закарам колата в ПОРШЕ ПЛОВДИВ и майстора който реши да я диагностицира да е на 20 години и хал хабер да си няма какво прави ..... Или да ти обяснявам как е невъзможно да се качи на колата да покара 200метра да слезне от нея и най-отговорно да ми заяви че скоростната кутия ми е за ремонт (мааалък жокер ремонта е 5000лв) , тва без да се отваря кутията , без да се закачи на компютър и т.н. ..... мене ми се вижда леееко малоумно а ? Или пак официалните сервизи са ебахти космическите кораби дето са се събрали само верните последователи на Йода със свръх естественни автомобилни способности...... мммм не мисля. Имам доста приятели и познати с коли за по над 50К лева и мога да ти дам хиляди примери за некадърни майстори в "реномирани" сервизи....... Колата ако можех да си я правя сам повярвай щях да го правя все още не съм милионер за да пълня гушите на сервизите ама съдба да го еба кой за квот учил , абе всъщност какво се хабя да ти обяснявам.... като извадиш книжка и си поддържаш колата сам ще разбереш колко е солено да се гледа както си му е реда...... ПС : не се заяждам затва ако смяташ да ми пишеш възмутени постове с много удивителни знаци ( ! ) и големи букви не се хаби , ако все пак смяташ да отговориш както голям човек с някви доводи и факти чувствай се свободен да ми отговориш Link to comment Share on other sites More sharing options...
INCINERATOR Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Не претендирам, че информацияга ми е 100% вярна, но в официалните сервизи се използват база с данни за различни проблеми и решаването им, а и отделно се ходи на обучение. В официалните сервизи практиката е следната - нищо не се ремонтира, всичко се заменя с ново за да има гаранция. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AssassiN Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Друг е въпроса с перфектния правопис какво реално може да правиш освен да пишеш по форумите. Господи, пази тая държава... Аз лично изхвърлих около 200 от 250 CV-та заради правописни грешки. За мен, а и за много други хора, правописът е задължително условие. Не мога да повярвам, че още има хора, които го намират за незначителен, за нещо което не ти носи никаква полза. Хората на Запад дават луди пари за колежи и универститети, нашите висшисти излизат неграмотни от университетите. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedy Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Господи, пази тая държава... Аз лично изхвърлих около 200 от 250 CV-та заради правописни грешки. За мен, а и за много други хора, правописът е задължително условие. Не мога да повярвам, че още има хора, които го намират за незначителен, за нещо което не ти носи никаква полза. Хората на Запад дават луди пари за колежи и универститети, нашите висшисти излизат неграмотни от университетите. 100% подкрепям! А относно удебеленото - вместо "още", бих казал "вече". Преди години повече се държеше на грамотност и т.н. Винаги е имало неграмотни хора, но сегашното поколение, за съжаление, е отчайващо неангажирано с тия "незначителни" неща. Ще дойде време това същото поколение, което е неграмотно (даже завършващо университети неграмотно, опази Боже, докъде я докарахме), да се окаже във времена, когато ще са по-нормални и ще се иска и да могат да пишат все пак. За съжаление, колко си грамотен и как общуваш с хората, е нещо, което се научава като малък, като си голям, е по-трудно. Похвално е, че и днес има работодатели и не само, които държат на това. Но това вероятно е защото работодателите са от предно поколение, не са днешните хлапаци, за които да се изфукат с мощен мотор и да профучат с 200 км/ч по булеварда е по-голямо постижение от всичко друго. Мисля, че статистиката на AssassiN е показателна, от 250 да изхвърли 200 CV-та. И му вярвам. Че то с неграмотен човек е истинско мъчение да се разбереш, а да се свърши някаква работа, е още по-голямо. Докато с нормално грамотния, е песен, от една дума се разбирате, и НЕ е нужно да се повтаря по 5 различни начина едно и също докато схване за какво му говориш. Имал съм взимане даване с всякакви хора, та знам. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thief Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Господи, пази тая държава... Аз лично изхвърлих около 200 от 250 CV-та заради правописни грешки. За мен, а и за много други хора, правописът е задължително условие. Не мога да повярвам, че още има хора, които го намират за незначителен, за нещо което не ти носи никаква полза. Хората на Запад дават луди пари за колежи и универститети, нашите висшисти излизат неграмотни от университетите. Никой не ти говори за грешки в CV. Това, че си успял да привлечеш само неграмотници си е проблем на твоя "грамотен" ПР. Грамотни и кадърни хора има много и се намират стига да искаш. Ако си си търсил хора от вестника това обяснява нещата. В този форум явно преобладава идеята, че грамотното писане по форумите е гаранция за кадърност. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Thief попрочетох цялата тема и не мога да се сдържа... сори В сегашните "форумни" (що за глупост) излиза, че изискването към майстора е да е грамотен. Ти като си водиш колата на майстор да не го караш да попълни тест за правопис ? Забравих, че в тоя форум пише каймакът на обществото. Въобще няма нужда да е грамотен човека, той си получава информацията и знанията за автомобилите свише - абсолютно си прав ! Теди и другите,Човека може да е с доктор филолог и пак да пише като маймуна по форумите ако никога преди това не му се е налагало да пише в интернет...Всеки се специализира в нещо... Дали въобще се усещаш що за глупости пишеш: "Доктор филолог пишещ като маймуна" - намери ми поне един такъв ! Знам че няма, ти просто си правиш фитнес на пръстите (уви само на тях). Добре, че е видно, ти в какво специализираш ! ХАха. overman, уместен е защото за да си автомонтьор не е задължително да си минал 5-6 години през медицинско училище. Аз все си мислех, че всички монтьори задължително излизат от Медицинските академии... Инженерното висше малко трудно ще те научи как да оправиш автомобил. Естествено, че не ! За справка виж по-горе ! Ти защо си мислиш, че си го мислим ? Инженерното образование далеч няма да те направи автомеханик където и да си го завършил.Малко ще са автомонтьорите на които им трябват познания по физика на елементарните частици или по стохастична висша математика за да завият един болт, образно казано. Ще ме извиняваш още веднъж, но по-хартиен дървен философ не съм срещал досега. Не че не съм имал възможност ! Все едно ми казваш, че няма успешен трейдър без формално образование...Опитът донякъде е еквивалент на образование и това е факт, който се признава и от самите "доставчици на образование" - университетите по света. Дори и тази кола не е проблем за опитния механик, който от близо е следял развитието на технологиите...първо е оправял лади, после е минал опели, аудита, мерцедеси и т.н. Донякъде съм съгласен, само се чудя посочения "опитен" механик как е следял развитието на технологиите Сетих се !!! - вероятно е следял гледал много Дискавъри, в крайна сметка не е нужно да можеш да четеш (какво остава да имаш техническо образование - пфу), за да си в крак с прогреса. Някой трябва да си намали кабелната, само не знам кой ? Никой не ти говори за грешки в CV. Това, че си успял да привлечеш само неграмотници си е проблем на твоя "грамотен" ПР. Грамотни и кадърни хора има много и се намират стига да искаш. Ако си си търсил хора от вестника това обяснява нещата. В този форум явно преобладава идеята, че грамотното писане по форумите е гаранция за кадърност. Оттук нататък съветвам всеки да се обръща към Thief, за опитен ПР. Той знае, дава работа на стотици млади и умни момчета и може много да ни помогне. А наздраве ! Всичко, което искам да кажа, че едно е на хартия и на думи (там сме силни знам) и друго, ама съвсем друго напрактика. Чудно ми е как можеш да даваш съвети за нещо, което ти самия никога не си правил Link to comment Share on other sites More sharing options...
gado Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Че то с неграмотен човек е истинско мъчение да се разбереш, а да се свърши някаква работа, е още по-голямо. Докато с нормално грамотния, е песен, от една дума се разбирате, и НЕ е нужно да се повтаря по 5 различни начина едно и също докато схване за какво му говориш. Имал съм взимане даване с всякакви хора, та знам. О, да точно така ще да е! При мен работеше един човек който имаше висше инженерно образование по специалноста, пишеше много грамотно, говореше книжовно, имаше и не малък предишен стаж и въпреки всичко не беше наясно с някои съвсем елементарни (основополагащи) принципи в техниката която е обект на дейноста на фирмата! На ли се досещаш, че такъв човек може да нанесе много по-голяма вреда от колкото този с чийто гранници на познание си запознат и съответно му възлагаш задачи спрямо тях? Другата страна на медалът е, че човек трябва да е лично заинтересуван от това което прави..., и да, нужна е някаква платформа от познания, но истинският майстор/специалист е този който може да борави с тях, иначе си остава дървен философ независимо от дипломите и знанията си. Та така ги виждам аз тези работи от моята камбанария. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thief Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Thief попрочетох цялата тема и не мога да се сдържа... сори Въобще няма нужда да е грамотен човека, той си получава информацията и знанията за автомобилите свише - абсолютно си прав ! Аз все си мислех, че всички монтьори задължително излизат от Медицинските академии... Естествено, че не ! За справка виж по-горе ! Ще ме извиняваш още веднъж, но по-хартиен дървен философ не съм срещал досега. Не че не съм имал възможност ! Донякъде съм съгласен, само се чудя посочения "опитен" механик как е следял развитието на технологиите Сетих се !!! Някой трябва да си намали кабелната, само не знам кой ? Хаха. Браво на светлия. Прочети си само бисерчетата, който си сътворил. Живо доказателство, че грамотност и кадърност доста често не вървят ръка за ръка. Поне грамотен да беше станал покрай това твое "свише" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Светлия Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Хаха. Браво на светлия. Прочети си само бисерчетата, който си сътворил. Живо доказателство, че грамотност и кадърност доста често не вървят ръка за ръка. Поне грамотен да беше станал покрай това твое "свише" Гледам, че даже не разбираш и иронията в "сътвореното" от мен, да не говорим за друго. Както и да е, по отношение на последният ти пост, мога само да кажа, че грамотност, кадърност и всичко друго на този свят се измерва по един, единствен начин... резултати. За теб обяснявам по-подробно, ако искаш да разбереш колко си по-умен и по-знаещ (да да именно като теб ) просто си сравни резултатите в играта наречена живот, с този с който се сравняваш или в случая опитваш да "затапиш"... П.П. Щото да не се повтарям, но най-големите многознайковци обикновено са с най-малките... не не, резултати. Едит: Мерси за ценните съвети, но не си падам по евтина ирония. Ако правилно съм разбирал, ти си постигнал и дал на този свят много. Само, че при тебе очевидно играта "живот" е всъщност играта "форум" където целта е да напишеш най-много глупости в едно изречение. Не съм имал за цел да те засягам. Сигурен съм, че си готин - просто се поотпускаш в прекалено хартиено философстване и току виж някой ти се вързал и нагазил в лука... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thief Posted May 8, 2009 Share Posted May 8, 2009 Мерси за ценните съвети, но не си падам по евтина ирония. Ако правилно съм разбирал, ти си постигнал и дал на този свят много. Само, че при тебе очевидно играта "живот" е всъщност играта "форум" където целта е да напишеш най-много глупости в едно изречение. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.