Jump to content
BulForum.com

Mtel


mi6o_

Recommended Posts

a Mtel ne sa se nau4ili da se durjat taka, ne vsi4ki no dosta ot tehnite slujiteli sa mnogo nelubezni

aaaaaaaa vsi4kite psuvate mtel ,az ot godina i polovina sum na tqx i edin put ne sum se natuknal na losho otnoshenie.Naprotiv.Plashtam si smetkite v offisa deto e malko sled poshtata ,vseki put kato vlqza dori oxranata mi kazva dobur den ,kasierkata vinagi e super lubezna (te sa 4-5 ,si4kite sa lubezni) ,i nakraq kato izlizam otnovo mi kazvat priqten den ,vsi4ko xybavo i t.n. ,taka 4e ne mi govorete kolko nelubezni sa mtel ,100% sum siguren 4e kakto nqkoi se e natuknal na losho otnoshenie ot mtel ,gi ima i sushtite slu4ai i pri globul.

Link to comment
Share on other sites

ами, да така си е. и аз досега не съм попадал на лошо държание от мтел. обаче сега направиха една голяма простотия с пропуснатите разговори. това не мога да разбера защо го направиха толкова гадно - трябва да си активирал гласова поща за да ти казва после кой те е търсил.

Link to comment
Share on other sites

Трее така да направим, че нито в Мтел нито в Глобул нито където и да е да се натъкваме на такова отношение! Ако трябва свиркай във форума, та да организираме една групичка и задружно да отидем във въпросния офис. Па да видим кой кум, кой е сват и кой на булката брат! :devil

:punk

Link to comment
Share on other sites

Аз съм на Мтел. Скоро ми се наложи да платя на един приятел сметката(той е на Глубул). Отидох в Германос на центъра и ми казаха да изчакам. Чаках около 15 минути и накрая ми казаха :"АМИ АКО МОЖЕТЕ ЕЛАТЕ СЛЕД 20 МИНУТИ". Реших да ида в офиса до бинго "Балкан" и ми казват-"Ако обичате идете до Германос или някой друг офис на Глобул".Както и да е платих го.

Най-интересното е, че и на следващия месец пак трябваше да се разкарвам 2 пъти, за да платя една сметка на Глобул. Е това ако е коректно отношение.

Не че Мтел са цвете за мирисане де.....

Поне дано третия джи-ес-ем оператор да го бива.

Link to comment
Share on other sites

ами аз затова си плащам сметката през epay.bg и не ми се налага да се разкарвам и да се разправям с касиери.

обаче, за първия път когато си се разкарвал 2 пъти, очевидно е че са имали технически проблем, това не е некоректно отношение от страна на служителите, просто като няма връзка компютъра им с централния където да види колко ти е сметката какво да направи ? Естествено че ще те прати другаде и то не за да те разкарва ами точно от грижа за клиента - за да не чакаш повече напразно - мислили са си че само при тях е така. Постави се на тяхно място - имаш технически проблем който не зависи от теб и клиент който чака да бъде обслужен но не може. Какво правиш ? Казваш му да изчака малко, като се надяваш да се оправи проблема. След като виждаш че не се оправя, го пращаш другаде за да не чака повече и да не му губиш времето. Съвсем нормални решения, които предполагам ти също би взел на негово място.

Link to comment
Share on other sites

moje da se kaje 4e sam dosta oblagodetelstvan za6toto predi kato si kupih prima paket s vau4er ot 30lv i kato se opitah da go instaliram prez pikoviq period ni6to ne stava6e no edin den stana i kato se obadih da 4uq smetkata ne be6e 30 a be6e 60 :) no brat mi ima poznati koito rabotqt v mtel i sa mu kazali 4e na prima po4ti nqma takova tkasuvane kakvoto ima na dogovor , imam v predvid 4e na prima na 3min moje da ti udarqt 6lv i tova e edin ot nedostatycite :sayjin :sayjin (kakto stana s brat mi)

Link to comment
Share on other sites

ами аз затова си плащам сметката през epay.bg и не ми се налага да се разкарвам и да се разправям с касиери.

обаче, за първия път когато си се разкарвал 2 пъти, очевидно е че са имали технически проблем, това не е некоректно отношение от страна на служителите, просто като няма връзка компютъра им с централния където да види колко ти е сметката какво да направи ? Естествено че ще те прати другаде и то не за да те разкарва ами точно от грижа за клиента - за да не чакаш повече напразно - мислили са си че само при тях е така. Постави се на тяхно място - имаш технически проблем който не зависи от теб и клиент който чака да бъде обслужен но не може. Какво правиш ? Казваш му да изчака малко, като се надяваш да се оправи проблема. След като виждаш че не се оправя, го пращаш другаде за да не чака повече и да не му губиш времето. Съвсем нормални решения, които предполагам ти също би взел на негово място.

e tva sa pylni gluposti

az kato otida da si plashtam smetkata plashtam na GLOBUL, a ne na GERMANOS

taka che vav sluchaq GLOBUL sa vinovni che im sa precakani mrejite

ima hora koito nqmat vreme da se razhojdat ot edin do drug i do drug ofis

samo za da si platqt smetkite, a pak i nqmat vyzmojnost kato teb da plashtat chrez e.Pay

Link to comment
Share on other sites

Mmda nqkoi pe4elqt drugi gubqt!!!Imam priqteli deto sa na Mtle i im se slu4i ne6to dosta veselo....Ta ediniq pra6ta 3-sms-a i proverqva smetkata i ot 10lv-0lv ostanali, kato predi polovin 4as e bila 9.80 :confused :confused :confused ;

Drugiq slu4ai deto znam edin priqtel sedql 2min v wap i pak ot 10lv-0lv ostanali...

Ae kajete pri vas slu4vat li se nqkakvi takiva ne6ta?

Link to comment
Share on other sites

Mmda nqkoi pe4elqt drugi gubqt!!!Imam priqteli deto sa na Mtle i im se slu4i ne6to dosta veselo....Ta ediniq pra6ta 3-sms-a i proverqva smetkata i ot 10lv-0lv  ostanali, kato predi polovin 4as e bila 9.80 :confused  :confused  :confused ;

Drugiq slu4ai deto znam edin priqtel sedql 2min v wap i pak ot 10lv-0lv ostanali...

Ae kajete pri vas slu4vat li se nqkakvi takiva ne6ta?

Dam na mene mi se e slu4valo pra6tam edin sms i proverqvam smetkata s 2,5lv e oleknala kak stavat tiq 6mekerii neznam qvno e nqkav neumi6len bug v sistemata na Mtel ,a moje i da e umi6len neznam...

Link to comment
Share on other sites

ave neznam za vas az sam si super dovolen ot m tel predi imah nokia 3310 i bqh godina i polov ina abonat na m tel na ikonomi4na tarifa i si bqh super doivolen. sled kato smeniha nomerata dobaviha osmica minah na prima i do sq sam oste na prima i kolko to pati sam govoril s operatorkite tolkova pati sam popadal na korektno otnoshenie. i do officite kat sam hodil pak stot az obiknovenno kato trqq si zarejdam kartata i si zimam nov paket prima za da polzvam promiciitee i si puham vaou4era v moita pak onaq q podarqm na nqkoi :) :) . a sq mislq da mina i na tozi 5 abonamenten plan 4e mnoo barzo po4na mi svarshva vaou4era ve4e. ii m/u drugoto v4era si zaredih kartata ii si polu4ih tozi bonus ot 5 lv :) vapreki 4e kato mi6o_ si q bqh zel prima i izpolzvah vaou4era samo tva be6e kolednata promociq :)

sega sam na m tel i vinagi ste si ostana na m tel.

ako po nqkva slu4ainost 3 tiq gsm operator ne predloji nqkvi po priqtni ceni :)

Link to comment
Share on other sites

a sq mislq da mina i na tozi 5 abonamenten plan 4e mnoo barzo po4na mi svarshva vaou4era ve4e.

Не си го и помисляй.

Едни приятел отиде - мина на него - подписа се без да прочете договора (който е за 1 година) говори си "спокойно" първия месец за 5 лв разговори и отива да плаща 12 лв (с ДДС) ама оная му вика 20, и защо - ми защото имате задължение сметката ви да не е по малка от 20 лв. - ха честито много далавера от М-Тел

Link to comment
Share on other sites

Ха.... Те това се казва отношение и коректност към клента! Вместо да мислят как да предоставят по- добри цени за клиента, те гледат как да му го набутат по-яко! Че нали крайната идея е за едно и също време на разговор да платиш по-малко?!?

А за системата на Глобул за плащане на месечните сметки има какво да се желае! Моя номер го засичат по договор на 5 число всеки месец. От началото на тази година колкото и пъти да съм отишъл да си платя GSM-а преди 9-10 толкова път са ми казали, че фактурата ми не е излязла. И тъй като винаги съм на ръба на лимита, със SMS за "Вие приближихте Вашия кредитен лимит!Моля платетенезабавно за да не Ви бъде спрян номера!" съм принуден да оставя някяква сума и после допълнително трябва да проверявам дали всичко е ОК!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...