Qsilver Posted April 1, 2004 Share Posted April 1, 2004 Privet! Az polzvam linux ot 1 mesec, no ve4e sam tvardo obeden v negovite predimstva. Vse oshte nekoi raboti ne sa mi napalno qsni, naprimer - kak da si izpolzvam TV-outa Imam GeForce2 mx 400 64mb TV-out. Molq pomognete :-) Stanislav Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shiro Posted April 1, 2004 Share Posted April 1, 2004 kato za nachalo si instalirai driverite za video kartata. ottam veche pochvash da chetesh help failovete po tqh. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cssvb94 Posted April 2, 2004 Share Posted April 2, 2004 sled kato si instalirash driverite na Nvidia pod linux, kakto ti e pisal Shiro hvurli edin pogled na http://sourceforge.net/projects/nv-tv-out/ tova e control panel za tv-out za NVidia karti regards Stefan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qsilver Posted April 5, 2004 Author Share Posted April 5, 2004 kato za nachalo si instalirai driverite za video kartata. ottam veche pochvash da chetesh help failovete po tqh. Lesno e da se kage instalirai si driveri ama.... Otidoh na saita www.nvidia.com i tam vidqh razli4ni drivers. Koi to4no e podhodqsh za men? Moqt PC e P II 266, 256RAM, GeForce2 MX 400 Oshte edin vapros - kak se instalirat tezi driveri? Downloadnah poslednite, izklu4ih X servera, pusnah instalacionnia script, no mi izleze greshka ... neshto svarzano s kernel ama nerazbrah kakvo Stanislav :-) Blagodarq za sadeistvieto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shiro Posted April 5, 2004 Share Posted April 5, 2004 E to pyk instalaciqta shtoto e mnogo slojna. Izlizash ot X-a, puskash instalacionniq fail (kakto i naprail) i to te pita i ti si otgovarqsh. Kakva tochno greshka ti e dalo ? Pita te dali da prekompilira driverite za syotvetniq kernel ili da gi svali ot neta. Az dadoh da mi gi kompilira i bachkashe perfectno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.